quote:Op maandag 8 november 2021 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
Of interpreteer ik de post van @:hamlapjes nu te overdreven.
ik beschouw dit als een juiste interpretatie.quote:
Ja.quote:Op maandag 8 november 2021 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dus nu op naar 49.
roger leeft op grote voet.
Dit is een zeer onverwachte UIquote:Op maandag 8 november 2021 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
ik beschouw dit als een juiste interpretatie.![]()
Hoor je wel vaker dat voeten nog een maatje erbij krijgen met het ouder worden. (quote:Op maandag 8 november 2021 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.![]()
Nu heb ik al sinds de middelbare school maat 48, maar nu toch even de voetjes gemeten en in alle maattabellen sta ik toch echt ineens op 49. Dus of eea is aangepast of mijn voeten zijn een volle maat groter geworden vorig jaar.
Gezien de maat die ik nu al heb zou ik willen zeggen dat ik dan maar niet veel ouder dan dit moet worden, maar dat klinkt ook meteen zo mismoedig.quote:Op maandag 8 november 2021 22:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoor je wel vaker dat voeten nog een maatje erbij krijgen met het ouder worden. ()
vaccinatieschadequote:Op maandag 8 november 2021 22:56 schreef Momo het volgende:
Ik zie trouwens dat de ijsbeer is gesmolten naar twee vogels
quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
De dag hier begint goed. We werken beide thuis en nu gaat mijn vriend de discussie aan waarom ik zo weinig meega naar zijn ouders.![]()
Atje voor de sfeer
Fijn dat je nu de bevestiging hebtquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, hechtingen zijn uit mijn been. Meteen daar uitslag van het onderzoek gehad, was idd een onschuldig hemangioom. Dat is ook wel een opluchting, ook al was dat al waar rekening mee werd gehouden.
Wat fijnquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, hechtingen zijn uit mijn been. Meteen daar uitslag van het onderzoek gehad, was idd een onschuldig hemangioom. Dat is ook wel een opluchting, ook al was dat al waar rekening mee werd gehouden.
Blijft toch prachtig hoe Jiskefet die hele treurige, eenzame sketches kon neerzetten (die dan toch ook weer grappig zijn).quote:
Fijn Roger!!!quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
De dag hier begint goed. We werken beide thuis en nu gaat mijn vriend de discussie aan waarom ik zo weinig meega naar zijn ouders.![]()
Atje voor de sfeer
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat antwoord je dan? Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Atje voor de sfeer
Oh god neequote:Op dinsdag 9 november 2021 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Atje voor de sfeer
Eerlijkheid voorop: gewoon aangeven dat je z'n ouders niet kan uitstaan.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Atje voor de sfeer
Dat zijn moeder mij heel veel energie kost, meer dan dat ze geeft, en dat ik daarom niet veel behoefte voel haar vaak te zien. En dat hij mag gaan zovaak hij maar wil.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat antwoord je dan? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik moest nog aan jou denkenquote:
En hoe werd dat ontvangen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zijn moeder mij heel veel energie kost, meer dan dat ze geeft, en dat ik daarom niet veel behoefte voel haar vaak te zien. En dat hij mag gaan zovaak hij maar wil.
Gewoon de waarheid dus
Oh helpquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Atje voor de sfeer
En ik dan?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:30 schreef Strani het volgende:
Ik zou willen voorstellen dat @:Guanabana in het vervolg meegaat naar de schoonouders van @:Arizona en andersom.
En ik?quote:
Hij:Nou maar ik hoor van collega’s dat ze vaak wel 1x per week gaan koffiedrinken bij hun ouders en dat de vrouw dan meegaat.quote:
Ik kom al niet eens 1x per week bij mijn eigen oudersquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij:Nou maar ik hoor van collega’s dat ze vaak wel 1x per week gaan koffiedrinken bij hun ouders en dat de vrouw dan meegaat.
Ik: dat moet ieder voor zich weten.
En toen ging het verder dat hij vond dat ik sowieso niet zo sociaal ben, waarop ik bevestigend knikte en de compromis is nu dat we binnenkort de buren weer eens uitnodigen![]()
Ik vind wel dat als je partner van nature misschien introvert is, je dat ook moet accepteren als deel van de persoonlijkheid en niet moet gaan pushen om heel sociaal te gaan lopen doen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij:Nou maar ik hoor van collega’s dat ze vaak wel 1x per week gaan koffiedrinken bij hun ouders en dat de vrouw dan meegaat.
En toen ging het verder dat hij vond dat ik sowieso niet zo sociaal ben, waarop ik bevestigend knikte en de compromis is nu dat we binnenkort de buren weer eens uitnodigen![]()
1x per weekquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit. Daar is hij toch ook op gevallen destijds?quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind wel dat als je partner van nature misschien introvert is, je dat ook moet accepteren als deel van de persoonlijkheid en niet moet gaan pushen om heel sociaal te gaan lopen doen.
Nee inderdaad. Maar hij is wat prikkelbaar vandaag (slecht geslapen, hoofdpijn) en dan komt dit zo af en toe weer op tafel. Meestal accepteert hij mijn introverte inborst wel hoorquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind wel dat als je partner van nature misschien introvert is, je dat ook moet accepteren als deel van de persoonlijkheid en niet moet gaan pushen om heel sociaal te gaan lopen doen.
Ik was vroeger wel wat meer “outgoing” dan tegenwoordig. Maar naar zijn ouders ben ik nooit graag gegaanquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit. Daar is hij toch ook op gevallen destijds?
Schoonouders zijn voor velen een noodzakelijk onderdeel van het pretpakket natuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was vroeger wel wat meer “outgoing” dan tegenwoordig. Maar naar zijn ouders ben ik nooit graag gegaan
Volgens mij is dit gewoon een win win situatie.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:02 schreef Arizona het volgende:
Ik zou dat nauwelijks een compromis vindenquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:02 schreef Arizona het volgende:
Nou dat is het hè.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:15 schreef GeorgeM het volgende:
dat verwacht ik ook niet van meneer Sjors.
Wat zei hij toen jij dat over z’n moeder zei?quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was vroeger wel wat meer “outgoing” dan tegenwoordig. Maar naar zijn ouders ben ik nooit graag gegaan
Och, onze buren zijn wel aardig en ze zijn hier ook echt lang niet geweest. Dat trek ik nog welquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik zou dat nauwelijks een compromis vinden![]()
Kijkquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon een win win situatie.
Hij weet al heel lang dat ik zo over haar denk en hij vindt haar zelf soms ook wel heel negatiefquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat zei hij toen jij dat over z’n moeder zei?
Ja bij mij ook. Mijn ouders vind ik prima omdat dat dat zo eigen is, voor de rest wil ik gewoon helemaal niemand over de vloer eigenlijkquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:31 schreef Arizona het volgende:
Maar in alle eerlijkheid, als het 100% aan mij lag kwam alleen af en toe mijn familie op bezoek
Ik ook heel ergquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kijk![]()
Ik ben wel eens jaloers op singles![]()
Sorry Cyan
Awquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kijk![]()
Sorry Cyan
Psies!quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou dat is het hè.
Ik zou nooit verwachten dat mijn vriend het leuk moet vinden om met mijn familie om te gaan. We zien mijn ouders zo weinig dat dat verder nooit een probleem is, maar ik zou me eerder bezwaard voelen om hem teveel op te zadelen met sociale verplichtingen naar mijn familie.
Vind het altijd heel apart dat dat ze dat andersom dan niet zo voelen. Als je weet dat je partner het niet naar zijn zin heeft ergens, dan ga je hem/haar toch niet zoiets 'aandoen' (elke week). Dan is het voor jouzelf ook niet relaxed.
Single zijn heeft z'n voordelen, maar na 10 jaar single zijn ben je er echt wel klaar mee.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kijk![]()
Sorry Cyan
Oh gossie. Ik heb dit ookquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:31 schreef Arizona het volgende:
Maar in alle eerlijkheid, als het 100% aan mij lag kwam alleen af en toe mijn familie op bezoek
Volgens mij ook, maar het is niet sociaal wenselijk gedragquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja bij mij ook. Mijn ouders vind ik prima omdat dat dat zo eigen is, voor de rest wil ik gewoon helemaal niemand over de vloer eigenlijk
Ik vind het echt vervelend voelen als iemand in mijn veilige haven komt.
Ik las eens op Viva dat meer mensen dat hebben, dus gelukkig ben ik niet heul abnormaal.
Ik heb er dan wel weer totaal geen problemen mee als er vriendinnen van mijn dochter komen. Die zijn allemaal van harte welkom. Maar dat zijn ook geen mensen die ik uren hoef te entertainen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja bij mij ook. Mijn ouders vind ik prima omdat dat dat zo eigen is, voor de rest wil ik gewoon helemaal niemand over de vloer eigenlijk
Ik vind het echt vervelend voelen als iemand in mijn veilige haven komt.
Ik las eens op Viva dat meer mensen dat hebben, dus gelukkig ben ik niet heul abnormaal.
10 jaar? Amateurquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Single zijn heeft z'n voordelen, maar na 10 jaar single zijn ben je er echt wel klaar mee.
Geen idee hoe dat is met kinderen hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er dan wel weer totaal geen problemen mee als er vriendinnen van mijn dochter komen. Die zijn allemaal van harte welkom. Maar dat zijn ook geen mensen die ik uren hoef te entertainen.
Ik kan ook 30 jaar zeggen.quote:
Dan heb je ze eens in de paar jaar maanden over de vloer. Ook een genot hoorquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:42 schreef Arizona het volgende:
Ik ben niet persé jaloers op singles maar wel op mensen van wie de schoonouders op een ander continent wonen
Helaas hebben wij geen logeerkamerquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan heb je ze eens in de paar jaar maanden over de vloer. Ook een genot hoor
Wel een logeerkruipkelder?quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Helaas hebben wij geen logeerkamer
quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
AwIk begrijp dat ook wel, een relatie is niet altijd makkelijk. Toch had ik er liever ook wel een gewild.
Na 10 jaar huwelijk ben je er ook echt wel klaar meequote:Op dinsdag 9 november 2021 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Single zijn heeft z'n voordelen, maar na 10 jaar single zijn ben je er echt wel klaar mee.
Nooit eentje aanbouwen!quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Helaas hebben wij geen logeerkamer
Spijker op z’n kopquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er dan wel weer totaal geen problemen mee als er vriendinnen van mijn dochter komen. Die zijn allemaal van harte welkom. Maar dat zijn ook geen mensen die ik uren hoef te entertainen.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:48 schreef GeorgeM het volgende:
Na 10 jaar huwelijk ben je er ook echt wel klaar mee![]()
NEEEEquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan heb je ze eens in de paar jaar maanden over de vloer. Ook een genot hoor
quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nooit eentje aanbouwen!
Vis en visite blijven drie dagen goed.
Dat vat het gevoel wel samen inderdaad.quote:
We hebben een echte kelder! Met spinnen en alquote:
Waarom wil hij niet alleen naar z’n ouders?quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:36 schreef Yesse het volgende:
Wel bijzondere situatie. Nu is het bij ons thuis wel zo dat ik eigenlijk bijna altijd bij mijn ouders zit (nu zie ik die ook 1x per 2 weken een zaterdag en elke dinsdagavond) maar dan hoeft hij niet mee. Zijn ouders zien we maar af en toe, waarschijnlijk maandelijks, maar dan moet ik altijd mee want meneer wil liever niet alleenHij is ook niet de meest sociale persoon op deze aarde. Nu vind ik dat ook niet heel erg want het is niet vaak en het is altijd wel gezellig.
De hoop is dat er ooit kinderen komen en dan vermoed ik wel dat het contact wat vaker gaat zijn maar dan mag hij dat ook wel eens zelf regelenMijn eigen ouders zaten trouwens vroeger elke week bij mijn opa's en oma's (en ik moest dan natuurlijk ook mee).
Jezus! Wat erg! Waarom maanden?quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vat het gevoel wel samen inderdaad.![]()
Ik ben in gezelschap best sociaal, maar 24 uur per dag mensen op je lip is gekmakend.
Daar kunnen ze mooi inquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
We hebben een echte kelder! Met spinnen en al
Als we met mijn ouders en mijn broer en zijn gezin een weekendje weggaan, is het ook precies goed. En dat zijn mensen die ik graag om mij heen heb, maar ook dan is drie dagen genoegquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nooit eentje aanbouwen!
Vis en visite blijven drie dagen goed.
En vindt meneer Arizona dat ook leuk?quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als we met mijn ouders en mijn broer en zijn gezin een weekendje weggaan, is het ook precies goed. En dat zijn mensen die ik graag om mij heen heb, maar ook dan is drie dagen genoeg
Mijn schoonouders wonen op 11 uur vliegen hier vandaan, dus je kan ze moeilijk na een middagje op de bank weer naar huis sturen. En ze willen natuurlijk ook hun kleinkind opzoeken, met wie het in de andere richting lastig is met zo’n vliegreis.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jezus! Wat erg! Waarom maanden?
En is dat dan je schoonfamilie?
Precies, dan ga je net niet ergeren aan voedselresten op de aanrecht of met blubberschoenen naar bovenquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als we met mijn ouders en mijn broer en zijn gezin een weekendje weggaan, is het ook precies goed. En dat zijn mensen die ik graag om mij heen heb, maar ook dan is drie dagen genoeg
Ik zou echt gillend gek worden. Als ze een uur bij ons zijn, vlieg ik ze al bijna aanquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mijn schoonouders wonen op 11 uur vliegen hier vandaan, dus je kan ze moeilijk na een middagje op de bank weer naar huis sturen. En ze willen natuurlijk ook hun kleinkind opzoeken, met wie het in de andere richting lastig is met zo’n vliegreis.
Corona heeft dit probleem wel even opgelost overigens.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kijk![]()
Sorry Cyan
quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, dan ga je net niet ergeren aan voedselresten op de aanrecht of met blubberschoenen naar boven
Ook sorry aan de restquote:
Ja, hij vindt het altijd heel gezellig met mijn familie, hij verheugt zich ook echt op bier drinken met mijn vaderquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
En vindt meneer Arizona dat ook leuk?
Ik zou dan bang zijn dat ik ook met m’n schoonfamilie een weekend weg moet.
Gelukkig zijn ze al 84 of 85dus dat zie ik niet meer zo snel gebeuren
![]()
Vorige keer drie maanden, precies de lengte van het visum.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zou echt gillend gek worden. Als ze een uur bij ons zijn, vlieg ik ze al bijna aan![]()
Hoe lang blijven ze dan?
Owahleuuukquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, hij vindt het altijd heel gezellig met mijn familie, hij verheugt zich ook echt op bier drinken met mijn vader
Dat meen je toch nietquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vorige keer drie maanden, precies de lengte van het visum.
Zijn ze echt zó vervelend, ja?quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zou echt gillend gek worden. Als ze een uur bij ons zijn, vlieg ik ze al bijna aan![]()
Hoe lang blijven ze dan?
Ik begin je steeds beter te begrijpen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Owahleuuuk![]()
Meneer Sjors is ook altijd relaxter bij mijn ouders. Zijn ouders zijn zo stijfjes en ze hebben ALTIJD de CD van Fransje Bauer op![]()
*zet een potje rustgevende thee
Jeetje. En dat waren ze ook écht elke dag bij jullie? Of ook wel eens een dagje eropuit ofzo?quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vorige keer drie maanden, precies de lengte van het visum.
Nee, ze waren om te “helpen” met ons kind, dus ondanks meerdere pogingen ze eens een weekje naar de Costa del Sol ofzo te werken, waren ze niet uit huis te branden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jeetje. En dat waren ze ook écht elke dag bij jullie? Of ook wel eens een dagje eropuit ofzo?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
AwIk begrijp dat ook wel, een relatie is niet altijd makkelijk. Toch had ik er liever ook wel een gewild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |