Ja dat dacht Hamilmans ookquote:
en #44 ookquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas is aan het oefenen voor zondag
Zien een gat die er niet isquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:13 schreef Evenstar het volgende:
Volgens mij is Mercedes gewoon iets aan het proberen. Schieten allebei constant er af ....
quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:14 schreef _UserName_ het volgende:
Dit gaat 'm worden, max gaat hier 1 race voorsprong krijgen.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:15 schreef Evenstar het volgende:
Of ze zijn alvast aan het oefenen om Max er af te tikken zonder zelf schade op te lopen.
Tijdsverschil opmeten tussen normaal over de baan en over hat grasquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:13 schreef Evenstar het volgende:
Volgens mij is Mercedes gewoon iets aan het proberen. Schieten allebei constant er af ....
Hard en soft. Snelste tijd op soft meen ik.quote:
Kijken of ze 29x kunnen afsteken zonder gezeik zeker.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tijdsverschil opmeten tussen normaal over de baan en over hat gras
Tracklimits gelden alleen voor andere teamsquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:14 schreef Monolith het volgende:
Misschien moeten ze bij Mercedes even uitleggen hoe de baan loopt.
Er zit een schroefje los bij die ventquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij stond erbij en keek erna???
achterinquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Heb 10x gekeken, maar wat moet ik hier op zien?
Perez volgend jaar WK. Hij gaat in de winter 1 sec per rondje vinden.quote:
Hij riep van de week wel dat zijn droom is om WK te worden en dat het volgend jaar kan.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Perez volgend jaar WK. Hij gaat in de winter 1 sec per rondje vinden.
Boutje valt eruit als ie hem aan wil draaien ofzoquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Heb 10x gekeken, maar wat moet ik hier op zien?
als hij die sleutel terugtrektquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Boutje valt eruit als ie hem aan wil draaien ofzo
Tow oefenen voor de Q. Enige manier om hier pole te halen is dat Bottas zich weer opoffert.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:22 schreef greysbones het volgende:
gaan de mercs alleen samen de baan op
daar dacht ik ook aan jaquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tow oefenen voor de Q. Enige manier om hier pole te halen is dat Bottas zich weer opoffert.
Dat kan RB net zo goed of beter. Ik heb zo'n vermoeden dat Perez als eerste Mexicaan het podium haalt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tow oefenen voor de Q. Enige manier om hier pole te halen is dat Bottas zich weer opoffert.
ze gaan echt niet perez voor max laten finishenquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat kan RB net zo goed of beter. Ik heb zo'n vermoeden dat Perez als eerste Mexicaan het podium haalt.
Fascinerend. De auto is geen jaar oud, geen Haynes handleiding en toch altijd kalm werken. Onder hoge druk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:20 schreef Evenstar het volgende:
Blijft toch mooi en indrukwekkend hoe die monteurs hun werk doen.
Nu spreek je jezelf enigszins tegen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat kan RB net zo goed of beter. Ik heb zo'n vermoeden dat Perez als eerste Mexicaan het podium haalt.
Als ie niet 15 races moet wennen kan het. Maar dan moet ie nog plotseling sneller zijn als een aantal snellere coureursquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij riep van de week wel dat zijn droom is om WK te worden en dat het volgend jaar kan.
Lekker gladjes daarquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:27 schreef Peterselieman het volgende:
Mazepin maakt er een eigen circuit van
Dat denk ik ook niet. Zelfs als Perez als eerste Mexicaan ooit aan de leiding rijdt in Mexico, zal Perez Max voorbij moeten laten gaan. Dan kan ie alsnog op het podium komen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan echt niet perez voor max laten finishen
kloptquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Zelfs als Perez als eerste Mexicaan ooit aan de leiding rijdt in Mexico, zal Perez Max voorbij moeten laten gaan. Dan kan ie alsnog op het podium komen.
Want?quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nu spreek je jezelf enigszins tegen.
Ik heb red bull coureurs bijna geen een keer een tow zien geven.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lewis of Mercedes?quote:
Neen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ben ik de enige die het audio up een domme gimmick vind?
Neequote:Op vrijdag 5 november 2021 22:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik heb het geluid van Max aan dat is alleen maar audio upquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
Neequote:Op vrijdag 5 november 2021 22:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ook zonder de hulp van Pérez moet Max Lewis kunnen hebben zie vorige GP.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Zelfs als Perez als eerste Mexicaan ooit aan de leiding rijdt in Mexico, zal Perez Max voorbij moeten laten gaan. Dan kan ie alsnog op het podium komen.
Verstappen verslaat zelfs zichzelfquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:30 schreef Evenstar het volgende:
Altijd fijn dat Max een halve seconde sneller is dan Verstappen
Max Chilton?quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:30 schreef Evenstar het volgende:
Perez moet eerst maar eens laten zien met de top 4 mee te komen voor er zulke praatjes komen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook zonder de hulp van Pérez moet Max Lewis kunnen hebben zie vorige GP.
Je stelt voor dat RB Perez op kan offeren voor VER en dat hij op het podium gaat komen. Het kan natuurlijk prima allebei, maar het één helpt het ander natuurlijk niet.quote:
nee. Ze doen het bijvoorbeeld nooit bij een Williams gek genoegquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik verwacht sowieso helemaal niks van Perez. Aan het eind van de rit ligt ie toch 40 seconden achter Max en Lewis.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is net Lucky Luke, die schoot ook sneller dan zijn eigen schaduw.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:30 schreef Evenstar het volgende:
Sneller dan zijn eigen schaduw.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verstappen verslaat zelfs zichzelf
RB heeft dat dan ook niet nodig, die hebben Max. Vorige race had hij er zeker geen last van, maar volgens jou kan Perez het nooit goed doen. Ik geloof er wel in, in zijn thuisrace.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb red bull coureurs bijna geen een keer een tow zien geven.
Max heeft alleen naar last van iemand die 0,8 trager is
Technisch wel waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is net Lucky Luke, die schoot ook sneller dan zijn eigen schaduw.
Toen had hij juist hulp van Perez omdat Perez vroeg naar binnen ging en Lewis ook moest. Als Perez op 6 was gestart had dat niet gekund.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:30 schreef Nober het volgende:
[..]
de top 4 is in veel sessies best vaak 2x RB en 2x merc, dus dat is bemoedigend. ipv 2x merc en 1x RB met de 2de rijder van RB ergens rond plek 10quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
RB heeft dat dan ook niet nodig, die hebben Max. Vorige race had hij er zeker geen last van, maar volgens jou kan Perez het nooit goed doen. Ik geloof er wel in, in zijn thuisrace.
Ik bedoel dat als Perez op 1 rijdt en Max op 2, Perez Max dan voor moet laten gaan voor het WK. Dan zou Perez alsnog op het podium staan.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je stelt voor dat RB Perez op kan offeren voor VER en dat hij op het podium gaat komen. Het kan natuurlijk prima allebei, maar het één helpt het ander natuurlijk niet.
Perez heeft het nu 2 races goed gedaan.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
RB heeft dat dan ook niet nodig, die hebben Max. Vorige race had hij er zeker geen last van, maar volgens jou kan Perez het nooit goed doen. Ik geloof er wel in, in zijn thuisrace.
te ver opgeschroefdquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:34 schreef Evenstar het volgende:
Mercedes oogt wel heel onrustig en onstabiel qua wegligging.
Als hij hem hier en in Brazilië niet op dezelfde startrij krijgt als Verstappen, dan mag hij wat mij betreft met pensioen. In deze triple header moet hij laten zien dat hij hem voor die Mercedessen kan krijgen. Als het hem hier niet lukt, gaat het hem nergens lukken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso helemaal niks van Perez. Aan het eind van de rit ligt ie toch 40 seconden achter Max en Lewis.
O dus dat waren ze bij Williams ook aan het doen net.quote:
Wat heeft dat te maken met een tow in Q dan?quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als Perez op 1 rijdt en Max op 2, Perez Max dan voor moet laten gaan voor het WK. Dan zou Perez alsnog op het podium staan.
zou maarzo kunnenquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
O dus dat waren ze bij Williams ook aan het doen net.
Dat was terugschroeven.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
O dus dat waren ze bij Williams ook aan het doen net.
Dom dat Mercedes Lewis laat reageren op Pérez.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toen had hij juist hulp van Perez omdat Perez vroeg naar binnen ging en Lewis ook moest. Als Perez op 6 was gestart had dat niet gekund.
Dat was geen schroevenquote:
ga uw gangquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Mag ik al conclusies trekken? Of ben ik net te vroeg thuis?
Jaquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou nog even tot morgen wachtenquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Er is net een lange post geplaatst over vroegtijdig conclusies trekken, dus mag nietquote:
van mij welquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is net een lange post geplaatst over vroegtijdig conclusies trekken, dus mag niet
Weer te laat héquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is net een lange post geplaatst over vroegtijdig conclusies trekken, dus mag niet
Hahaha, nooit op de vrijdag doen. Vooral niet in het einde van een seizoen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze post gaat alle kanten op. Ik vond het een emotionele rollercoaster en daar wil ik je hartelijk voor bedanken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:37 schreef Mestreech1990 het volgende:
Prachtig hoeveel mensen conclusies trekken van een vrije training op vrijdag. De motoren worden maximaal teruggeschroefd om zoveel mogelijk slijtage te vermijden aan de motor. Zoals je vorige keer in Amerika al zag. Besef dat de Mercedes op de vrijdag nog een seconde sneller was in de vrije training.
Het is elke race een verrassing wie op pole gaat staan vanaf nu. Ik sluit Mercedes ook absoluut niet uit voor morgenavond.
Zelf kijk ik al tientallen jaren F1 en hoop ik echt dat Mclaren en Williams volgend jaar weer gaan meedoen voor de titel. Mclaren is echt zo'n enorm top team, hoop echt dat ze nog een stap zetten richting de top. Dit zou weer enorm leuk zijn voor de sport en de geschiedenis. De blikjes fabrikant heeft echt zoveel geluk met Max Verstappen en de NL entourage die mee is gegaan. Waarvan 90% onwetend is en maar wat roept dit jaar. Desalniettemin hoop ik dat Max hem pakt dit jaar voor een stukje historie voor Nederland.
Formule1 cafe is pas om 23:00 uur, dan is pas tijd voor conclusiesquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Als elk team dat ongeveer in dezelfde mate doet, dan kun je dus nog steeds wel wat zeggen na de training...quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:37 schreef Mestreech1990 het volgende:
De motoren worden maximaal teruggeschroefd om zoveel mogelijk slijtage te vermijden aan de motor
Voor de trainingen gebruiken ze andere motoren die prima mogen verslijten. Toch raar dat je dat niet weet als iemand die al tientallen jaren kijkt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:37 schreef Mestreech1990 het volgende:
Prachtig hoeveel mensen conclusies trekken van een vrije training op vrijdag. De motoren worden maximaal teruggeschroefd om zoveel mogelijk slijtage te vermijden aan de motor. Zoals je vorige keer in Amerika al zag. Besef dat de Mercedes op de vrijdag nog een seconde sneller was in de vrije training.
Het is elke race een verrassing wie op pole gaat staan vanaf nu. Ik sluit Mercedes ook absoluut niet uit voor morgenavond.
Zelf kijk ik al tientallen jaren F1 en hoop ik echt dat Mclaren en Williams volgend jaar weer gaan meedoen voor de titel. Mclaren is echt zo'n enorm top team, hoop echt dat ze nog een stap zetten richting de top. Dit zou weer enorm leuk zijn voor de sport en de geschiedenis. De blikjes fabrikant heeft echt zoveel geluk met Max Verstappen en de NL entourage die mee is gegaan. Waarvan 90% onwetend is en maar wat roept dit jaar. Desalniettemin hoop ik dat Max hem pakt dit jaar voor een stukje historie voor Nederland.
Dat is wel een liedje waardquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Deze post gaat alle kanten op. Ik vond het een emotionele rollercoaster en daar wil ik je hartelijk voor bedanken.
Nee, je mag een biertje opentrekkenquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Nee, geen praatjes maar geloof. Ik geloof dat Perez beseft dat RB en Max nu heel dichtbij WK zijn. Eerdere jaren was dat niet zo voor RB. Gasly, Albon en Hartley redde het allemaal niet. Nu de dominantie van Mercedes voorbij lijkt te zijn geloof ik dat Perez crusiaal kan zijn, en zal zijn nu hij bij een topteam zit.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Perez heeft het nu 2 races goed gedaan.
Maar nu komen er ineens praatjes. Volgend jaar wereldkampioen, in Mexico alvast de opinie beïnvloeden met "wat als ik voor lig".
Die gast heeft 2x gewonnen in 11 jaar en 15 races nodig gehad om aan deze auto te 'wennen'. Concentreer je op jezelf denk ik dan, want de top 4 bijhouden lukt hem gewoon niet.
23:10. Als compensatie omdat de races niet meer om :10 beginnen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Formule1 cafe is pas om 23:00 uur, dan is pas tijd voor conclusies
en zak met nootjesquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, je mag een biertje opentrekken
Zitten die motoren niet nog altijd in de poule van motoren die je over een geheel jaar mag gebruiken met versoepelde repareer reglementen zolang ze niet voor kwalificaties en (sprint) races worden gebruikt?quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Voor de trainingen gebruiken ze andere motoren die prima mogen verslijten. Toch raar dat je dat niet weet als iemand die al tientallen jaren kijkt.
Het is mooi dat degene die anderen beschuldigt van 'maar wat roepen' en 'onwetend zijn', zelf maar wat roept en geen idee heeft van hoe het werkt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Voor de trainingen gebruiken ze andere motoren die prima mogen verslijten.
Dat was een mislukking waar de FOM nu ook achterkwamquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
23:10. Als compensatie omdat de races niet meer om :10 beginnen.
Ik trek nog geen conclusie hoor. Je ziet alleen dat de Mercedes heel nerveus is, terwijl de Red Bull dat niet laat zien. In Austin was het precies andersom. Feiten benoemen wil niet meteen zeggen dat men conclusies aan het trekken is voor morgen en/of zondag.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:37 schreef Mestreech1990 het volgende:
Morgen moet ik wedstrijd knallen, daarna mag het bier pas openquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, je mag een biertje opentrekken
Ik denk dat ham hem ook wel op de eerste startrij krijgt. Of hij een moet een zeldzaam foutje maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als hij hem hier en in Brazilië niet op dezelfde startrij krijgt als Verstappen, dan mag hij wat mij betreft met pensioen. In deze triple header moet hij laten zien dat hij hem voor die Mercedessen kan krijgen. Als het hem hier niet lukt, gaat het hem nergens lukken.
Ikke welquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die heb ik nu niet in huis ...
quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
23:10. Als compensatie omdat de races niet meer om :10 beginnen.
Alleen Perez heeft niks te zoeken bij een top team.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, geen praatjes maar geloof. Ik geloof dat Perez beseft dat RB en Max nu heel dichtbij WK zijn. Eerdere jaren was dat niet zo voor RB. Gasly, Albon en Hartley redde het allemaal niet. Nu de dominantie van Mercedes voorbij lijkt te zijn geloof ik dat Perez crusiaal kan zijn, en zal zijn nu hij bij een topteam zit.
Zal ik doen, want ik ben misselijk van het avondetenquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gooi maar een paar mijn kant op
Niets, het tweede deel van mijn reactie ging om wat anders.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met een tow in Q dan?
Oliequote:Op vrijdag 5 november 2021 22:44 schreef vaarsuvius het volgende:
Hm, een mooi gedetailleerde Petronas ad van bijna een minuut op Sky en na het zien ervan weet je eigenlijk nog steeds niet wat ze nu verkopen. Ondanks dat ze al 11 jaar in de F1 zitten
Zou het een concurrent van Synology zijn?quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:44 schreef vaarsuvius het volgende:
Hm, een mooi gedetailleerde Petronas ad van bijna een minuut op Sky en na het zien ervan weet je eigenlijk nog steeds niet wat ze nu verkopen. Ondanks dat ze al 11 jaar in de F1 zitten
dankquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal ik doen, want ik ben misselijk van het avondeten
*Gooit nootjes richting @:Peterselieman *
Absoluut niet, van die motoren willen ze zo lang mogelijk gebruik maken tijden de vrije training. Zelf ben ik vaker betrokken bij Mclaren om foto shoots te doen tijdens testdagen en ken daar een paar engineers. Die vertelden me dat ze de vrijdag puur gebruikte voor de setup en de motor zoveel mogelijk downsizen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Voor de trainingen gebruiken ze andere motoren die prima mogen verslijten. Toch raar dat je dat niet weet als iemand die al tientallen jaren kijkt.
Laatste timed lap was +2s, was ook long runquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn die sandbags zo zwaar voor die opgeschroefde motor?
+0.5
0,4 voor gelegenheidsracer bottas. De goat is nog wat langzamer.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn die sandbags zo zwaar voor die opgeschroefde motor?
+0.5
Nee, dat doen ze niet. Dat mag namelijk niet.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:46 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Absoluut niet, van die motoren willen ze zo lang mogelijk gebruik maken tijden de vrije training. Zelf ben ik vaker betrokken bij Mclaren om foto shoots te doen tijdens testdagen en ken daar een paar engineers. Die vertelden me dat ze de vrijdag puur gebruikte voor de setup en de motor zoveel mogelijk downsizen.
Daarom vond ik het ontzettend grappig om te lezen dat mensen dachten, dat Bottas motorwissels deed om Max dwars te bomen toen hij van achter ging starten. Mercedes is alvast hun nieuw ontwikkelde motoren aan het testen van volgend jaar. Zij gebruiken Bottas hiervoor. Dit is natuurlijk ontzettend slim om alvast met een voorsprong te beginnen in 2022.
Dat mag dus niet. Er mogen geen performance updates halverwege het seizoen doorgevoerd worden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:46 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Absoluut niet, van die motoren willen ze zo lang mogelijk gebruik maken tijden de vrije training. Zelf ben ik vaker betrokken bij Mclaren om foto shoots te doen tijdens testdagen en ken daar een paar engineers. Die vertelden me dat ze de vrijdag puur gebruikte voor de setup en de motor zoveel mogelijk downsizen.
Daarom vond ik het ontzettend grappig om te lezen dat mensen dachten, dat Bottas motorwissels deed om Max dwars te bomen toen hij van achter ging starten. Mercedes is alvast hun nieuw ontwikkelde motoren aan het testen van volgend jaar. Zij gebruiken Bottas hiervoor. Dit is natuurlijk ontzettend slim om alvast met een voorsprong te beginnen in 2022.
Ik wist niet dat Bottas kon racenquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
0,4 voor gelegenheidsracer bottas. De goat is nog wat langzamer.
Wat doet hij nou weerquote:
Kusje geven aan de muurquote:
Niet de vangrail in schuiven zoals sommige anderenquote:
Exact.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet de vangrail in schuiven zoals sommige anderen
Apart stuurfoutje..quote:
Nope. Hij stond op tijd stilquote:
Denk jij dat Albon, Gasly of Hartley in deze auto beter zijn dan Perez? De auto is zeker beter geworden, toch denk ik dat de ervaring van Perez nu de doorslag zal gaan geven.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Alleen Perez heeft niks te zoeken bij een top team.
Had er vorig jaar maar een goede coureur in die copypoint gezeten, dan hadden we gezien wat die auto echt kon.
de coureurs die het zogenaamd niet redden in de voorgaande rbs zaten niet in deze auto, maar in een auto waar ook max moeite had om p3 te pakken. Nu rijgt ie de p1 en p2s aan elkaar en Perez rijdt in het middenveld.
11 jaar in F1. Ik mag hopen dat ie het beter doet, maar dat gaan we nooit weten.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Denk jij dat Albon, Gasly of Hartley in deze auto beter zijn dan Perez? De auto is zeker beter geworden, toch denk ik dat de ervaring van Perez nu de doorslag zal gaan geven.
Mercedes motorquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:54 schreef vaarsuvius het volgende:
McLarens hebben het niet op deze baan
Ik denk dat Gasly een snellere coureur is. De vraag is alleen of hij nu beter met de druk om kan gaan.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Denk jij dat Albon, Gasly of Hartley in deze auto beter zijn dan Perez? De auto is zeker beter geworden, toch denk ik dat de ervaring van Perez nu de doorslag zal gaan geven.
Dat gaan we wel weten. Het is niet dat hij na deze race stopt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
11 jaar in F1. Ik mag hopen dat ie het beter doet, maar dat gaan we nooit weten.
En nog maar 2 races gewonnentoppertje hoor.
Met downsizen bedoel ik de motor zo min mogelijk belasten tijdens VT1 en VT2.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat mag dus niet. Er mogen geen performance updates halverwege het seizoen doorgevoerd worden.
De andere jongens rijden niet in deze auto. Dus dat gaan we nooit weten.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat gaan we wel weten. Het is niet dat hij na deze race stopt.
Of hij het beter doet dan Albon of Gasly gedaan zouden hebben niet.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat gaan we wel weten. Het is niet dat hij na deze race stopt.
Nee, er werd gedoeld op je onzin over dat Bottas al motortjes van volgend jaar aan het testen is. Dat is natuurlijk pure flauwekul, want dat mag niet.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:57 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Met downsizen bedoel ik de motor zo min mogelijk belasten tijdens VT1 en VT2.
Alhoewel, eerlijkheid gebied wel te zeggen dat Bottas nu met een vrij nieuwe motor rijd. Zodoende ziet het er wel enigzins goed uit voor Redbull.
Gasly heeft hem dit seizoen toch al een paar keer outqualified in een tragere autoquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of hij het beter doet dan Albon of Gasly gedaan zouden hebben niet.
Als 2e coureur heb je gewoon een ervaren rot nodig die resultaten kan neerzetten en niet in de weg zit van de nr1 binnen het team.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
11 jaar in F1. Ik mag hopen dat ie het beter doet, maar dat gaan we nooit weten.
En nog maar 2 races gewonnentoppertje hoor.
Zou het door Verstappen komen?quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
De andere jongens rijden niet in deze auto. Dus dat gaan we nooit weten.
Perez in een top auto is al een seizoen lang ergernis met 1 sec per rondje trager zijn. Elke race weer.
Ik had het over je opmerking om de motor te testen voor volgend jaar. Dat kan niet.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:57 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Alhoewel, eerlijkheid gebied wel te zeggen dat Bottas nu met een vrij nieuwe motor rijd. Zodoende ziet het er wel enigzins goed uit voor Redbull.
Zoals Alonso of Vettel.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:58 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Als 2e coureur heb je gewoon een ervaren rot nodig die resultaten kan neerzetten en niet in de weg zit van de nr1 binnen het team.
Je verhaal m.b.t. "Merdeces test de nieuw ontwikkelde motor voor volgend jaar en dat is ontzettend slim van ze" is dikke onzin, dat is het punt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:57 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Dat tijdperk is volgend jaar ten einde dus, volgens ene Perezquote:
Max weet ook al jaren meer uit de auto te halen dan er in zit.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
De andere jongens rijden niet in deze auto. Dus dat gaan we nooit weten.
Perez in een top auto is al een seizoen lang ergernis met 1 sec per rondje trager zijn. Elke race weer.
Dat ziet er goed uitquote:
Volgend jaar zal Max ook weer een seconde sneller zijn dan Perezquote:Op vrijdag 5 november 2021 23:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat tijdperk is volgend jaar ten einde dus, volgens ene Perez
Wolff heeft dat ook toegegeven na de vorige race. Dat ze de motoren in FP1 verder hadden open gedraaid. En deze week is het niet anders.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik had het over je opmerking om de motor te testen voor volgend jaar. Dat kan niet.
En ik heb het idee dat Mercedes de motor juist eel meer belast. Volgens Horner had Mercedes de motor in FP1 weer meer opengeschroefd.
Dat zijn meervoudig wereldkampioenen, die gaan echt een nr2 positie vervullen naast iemand die nog geen enkel WK heeft gewonnenquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zoals Alonso of Vettel.
Geen midfield coureurtje als Perez.
De Mercedesen kunnen dus har dmaar kunnen ze dat ok langere tijd volhouden?quote:
Maar ze worden wel afgeserveerd alsof Perez veel beter is. Maar dat zie ik echt niet als zekerheid.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dus Albon of Gasly zouden het niet veel beter doen dan Perez.
Klopt..gaan ze ook niet volhouden hoorde ik uit betrouwbare bronnenquote:Op vrijdag 5 november 2021 23:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De Mercedesen kunnen dus har dmaar kunnen ze dat ok langere tijd volhouden?
Met 4 rondes en 2 rondes kan je daar niet veel over zeggen.
Waarom zou dit niet mogen? Dit betekent toch niet dat ze een upgrade van de motor doorvoeren nu.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je verhaal m.b.t. "Merdeces test de nieuw ontwikkelde motor voor volgend jaar en dat is ontzettend slim van ze" is dikke onzin, dat is het punt.
Nee, liever rijden ze bij een team waar de kans op een enkele podiumfinish ongeveer 1% is. Natuurlijk zouden die zo overstappen. Misschien niet om tweede coureur te spelen, ze zullen vast voor hun eigen kans willen gaan. Maar dat is voor Perez niet anders natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:02 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Dat zijn meervoudig wereldkampioenen, die gaan echt een nr2 positie vervullen naast iemand die nog geen enkel WK heeft gewonnen
Denk ik ook welquote:
ik hoop een crash/plof voor lewis.....en niet weer lucky met allemaal gele vlaggen en gedoequote:
Gasly misschien, die doet nu goede zaken bij Alpha Tauri maar heeft ook wel over de radio laten merken dat ie af en toe de druk nog niet helemaal aankan.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar ze worden wel afgeserveerd alsof Perez veel beter is. Maar dat zie ik echt niet als zekerheid.
Lewis had gezegd dat hij geen WK wilde worden door iemand van de baan te rijden.. flink uitkijken voor Max dus.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:09 schreef opreis het volgende:
T1 met Lulu gaat geheid problemen worden. Ze zijn snel op het rechte stuk, als max dan pole heeft dan Lulu ook nog slipstream. Ik voorspel een kamikaze waarna een evt race pace voordeel van de RB teniet wordt gedaan
Niet dat ik het verder oneens met je ben, maar Horner is natuurlijk niet echt een onpartijdige bron.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik had het over je opmerking om de motor te testen voor volgend jaar. Dat kan niet.
En ik heb het idee dat Mercedes de motor juist eel meer belast. Volgens Horner had Mercedes de motor in FP1 weer meer opengeschroefd.
Ligt er aan of hij ongeschonden uit lap 1 komt.quote:
Ligt eraan, gaat het over crypto?quote:
ik zie het zo gebeuren.....word max er weer uit getikt, lewis wint hem weer.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:09 schreef opreis het volgende:
T1 met Lulu gaat geheid problemen worden. Ze zijn snel op het rechte stuk, als max dan pole heeft dan Lulu ook nog slipstream. Ik voorspel een kamikaze waarna een evt race pace voordeel van de RB teniet wordt gedaan
Jup Perez is in dat opzicht maar sporadisch nuttig geweest dit jaar. Daar had ik echt wel meer van verwacht.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het wel balen is dat Perez er steeds nét niet bij weet te komen en dus ook geen buffer voor Max is zoals Bottas dat wel jaren was voor Lewis.
In Austin heeft Merc het gewoon toegegeven dat de motoren in FP1 op waren geschroefd.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet dat ik het verder oneens met je ben, maar Horner is natuurlijk niet echt een onpartijdige bron.Maar, stel dat het waar is dat ze hun motor in FP1 verder openschroeven, ... wat voor redenen hebben ze om dat te doen?
We zijn er al uitquote:
2 wereldkampioen waardige coureurs in 1 team met (zo goed als) gelijkwaardig materiaal gegarandeerde kampioenschappenquote:Op vrijdag 5 november 2021 23:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, liever rijden ze bij een team waar de kans op een enkele podiumfinish ongeveer 1% is. Natuurlijk zouden die zo overstappen. Misschien niet om tweede coureur te spelen, ze zullen vast voor hun eigen kans willen gaan. Maar dat is voor Perez niet anders natuurlijk.
O dan wel. Anders moest ik het tegenovergestelde lezen en dat is zo lastig.quote:
Max P1quote:
100% tot nu toequote:
Alonso is niet meer de Alonso van 15 jaar geleden. Ik denk ook niet dat hij nog wereldkampioen waardig is en ik vermoed dat hij dat na twee races in dezelfde wagen als VER ook wel doorheeft (als hij dat al niet meteen begrijpt).quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:14 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
2 wereldkampioen waardige coureurs in 1 team met (zo goed als) gelijkwaardig materiaal gegarandeerde kampioenschappen![]()
Ga nog maar even de samenvatting van 2007 kijken en wat er met Hamilton en Alonso gebeurde![]()
Oké dan, ga je inlezen op Niki Lauda en Alain Prost en wat er gebeurde in 1984. Lauda dik in de 30 en Prost het aanstormend talent zonder titel. Wie won dat jaar zijn 3e titel?quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Alonso is niet meer de Alonso van 15 jaar geleden. Ik denk ook niet dat hij nog wereldkampioen waardig is en ik vermoed dat hij dat na twee races in dezelfde wagen als VER ook wel doorheeft (als hij dat al niet meteen begrijpt).
Met "aanstormend talent" en "derde titel" geef je het eigenlijk al wel een beetje weg he?quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:19 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Oké dan, ga je inlezen op Niki Lauda en Alain Prost en wat er gebeurde in 1984. Lauda dik in de 30 en Prost het aanstormend talent zonder titel. Wie won dat jaar zijn 3e titel?
Wil je stoppen met je 'ik ben alwetend en moet jou onderwijzen'-act. Hij is stront vervelend.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:19 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Oké dan, ga je inlezen op Niki Lauda en Alain Prost en wat er gebeurde in 1984. Lauda dik in de 30 en Prost het aanstormend talent zonder titel. Wie won dat jaar zijn 3e titel?
Dan zijn het geen nieuw ontwikkelde motoren, waar je het over had, want die mogen nu niet gebruikt worden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:05 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Waarom zou dit niet mogen? Dit betekent toch niet dat ze een upgrade van de motor doorvoeren nu.
Ze kunnen op deze manier ontzettend veel aspecten van de motor testen door deze manier toe te passen.
Het is een heel scheve vergelijking i know.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met "aanstormend talent" en "derde titel" geef je het eigenlijk al wel een beetje weg he?
Weer bijgelezen. ^ Dat dus.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan zijn het geen nieuw ontwikkelde motoren, waar je het over had, want die mogen nu niet gebruikt worden.
De oorzaak is natuurlijk Prosts eigen schuld. Hij wilde dat Monaco eerder werd afgevlagd vanwege de regen (en omdat Senna rap dichterbij kwam). Had die race de volle punten gekregen (en Prost was achter Senna tweede geworden) was Prost kampioen geworden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:28 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Het is een heel scheve vergelijking i know.
Ik bedoelde het meer in de zin van dat Lauda toendertijd bij McLaren was gehaald om die wagen op wereld titel niveau te krijgen als ervaren coureur en Prost bij Renault was weg gehaald als talent successen te gaan behalen met het werk wat vooraf gedaan was.
Lauda liet het toen niet na om in het kielzog van Prost de wereld titel te pakken op slinkse wijze en daardoor Prost te laten zien hoe hij wereld titels heeft gewonnen. Ik denk dat Prost daar voor een groot gedeelte de basis heeft gelegd voor zijn bijnaam 'de professor'.
Alonso 2021 is niet meer de Alonso uit 2005/2006 maar ik denk wel dat als hij een kans heeft om ten koste van Max wereld kampioen te worden hij die met beide handen aan zal grijpen.
Dan moet je als Max zijnde zorgen dat je hem sowieso meeneemt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:13 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik zie het zo gebeuren.....word max er weer uit getikt, lewis wint hem weer.
Dat zeggen mensen nuquote:Op zaterdag 6 november 2021 00:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
Eigenlijk kon het ook niet anders dan dat hij het was.
Wellicht zien ze het gedrag waarbij de onbetrouwbaarheid kan optreden alleen bij vol vermogen en kijken ze of de gebruikte motor een hele race kan volhoudenquote:Op vrijdag 5 november 2021 23:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet dat ik het verder oneens met je ben, maar Horner is natuurlijk niet echt een onpartijdige bron.Maar, stel dat het waar is dat ze hun motor in FP1 verder openschroeven, ... wat voor redenen hebben ze om dat te doen?
Het is duidelijk dat ze via Bottas zoveel als mogelijk motoren in de poule willen om te testen wat er nu precies gebeurt. Mogelijk ook wel om voor de motoren van 2022 iets aan te passen, maar toch vooral om te weten hoe ze in het nu de motor van HAM optimaal kunnen belasten.quote:Op zaterdag 6 november 2021 07:06 schreef XL het volgende:
[..]
Wellicht zien ze het gedrag waarbij de onbetrouwbaarheid kan optreden alleen bij vol vermogen en kijken ze of de gebruikte motor een hele race kan volhouden
Kamphues weet niet of er lucht of zand in een autoband zit.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kampheus is er van overtuigd dat HAM vandaag een motorwissel aankondigd.
Zoals Starflyer al aangaf, die rekenfout in Monaco was een hele dure. En daarbij, Prost was ontslagen door Renault na fikse ruzie met Gerard Ducarouge over de auto én het feit dat hij een verhouding had met de vrouw van een van Renault's directeuren. Ron Dennis was maar wat happy om John Watson te lozen en Prost voor bijna niks aan te kunnen nemen. Als je slinks zoekt, moet je bij Ron zijnquote:Op vrijdag 5 november 2021 23:28 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Het is een heel scheve vergelijking i know.
Ik bedoelde het meer in de zin van dat Lauda toendertijd bij McLaren was gehaald om die wagen op wereld titel niveau te krijgen als ervaren coureur en Prost bij Renault was weg gehaald als talent successen te gaan behalen met het werk wat vooraf gedaan was.
Lauda liet het toen niet na om in het kielzog van Prost de wereld titel te pakken op slinkse wijze en daardoor Prost te laten zien hoe hij wereld titels heeft gewonnen. Ik denk dat Prost daar voor een groot gedeelte de basis heeft gelegd voor zijn bijnaam 'de professor'.
Alonso 2021 is niet meer de Alonso uit 2005/2006 maar ik denk wel dat als hij een kans heeft om ten koste van Max wereld kampioen te worden hij die met beide handen aan zal grijpen.
Ik ga mezelf niet overal quoten, maar kijk maar in het F1 Cafe topic, op 21 mei zei ik het voor het eerst.quote:
Het is dan ook stikstof in de F1. Ofja, grotendeels voordat mensen weer betweterig moeten gaan doen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kamphues weet niet of er lucht of zand in een autoband zit.
Geen. Elk weekend racen, als mensen thuis een leven willen moeten ze maar bij de lokale garage gaan sleutelen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ract-tot-en-met-2025
Welke GP zal in 2023 van de kalender verdwijnen?
Mercedes gaat echt geen motorwissel meer doen dit seizoen tenzij noodzakelijk.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En dan straks de race laten regisseren door Robert Rodriguezquote:
Dat lijkt me ook niet. Maar kun jij zien of het noodzakelijk is?quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mercedes gaat echt geen motorwissel meer doen dit seizoen tenzij noodzakelijk.
Als Max hier halve sec te snel blijkt, en Mercedes nog weer ruim sneller dan de rest, dan hebben ze met motorwissel niet heel veel punten te verliezen terwijl ze met nieuwere motor in andere race met meer vermogen meer punten kunnen terugpakken en/of een plof kunnen voorkomen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mercedes gaat echt geen motorwissel meer doen dit seizoen tenzij noodzakelijk.
Kampheus is een debielquote:Op zaterdag 6 november 2021 08:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vond het ook best wel lekker klinkenquote:
Die geruchten gingen de ronde en die neemt ie ook alleen maar overquote:Op zaterdag 6 november 2021 08:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silverstonequote:Op zaterdag 6 november 2021 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
1 Plofje voor Max…quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ez clap dit voor Max dit weekend.
Jammer voor de spanning in de race wel
je hoeft niet te kijken als je de uitslag al weet, ik ga toch maar wel kijkenquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ez clap dit voor Max dit weekend.
Jammer voor de spanning in de race wel
https://www.gpblog.com/en(...)anymore-in-2021.htmlquote:Mercedes have confirmed that Lewis Hamilton will probably not have to take a grid penalty in Mexico for replacing engine parts. The German team believes they have found the main cause of the reliability problem.
Mercedes are suffering from durability problems when it comes to its combustion engine. Valtteri Bottas already had to accept several grid penalties and customer teams McLaren, Aston Martin and Williams are also suffering from this. During the Mexican Grand Prix team boss Toto Wolff came with positive news for Lewis Hamilton. The Austrian is assuming that no new parts are needed for Hamilton's car.
No penalty for Hamilton
"I think we're feeling more robust about one particular issue that seems to be solved," Wolff said as quoted by Motorsport.com. Because overtaking in Formula 1 is a difficult task, Wolff wanted to delay a grid penalty as long as possible. "You can see that Valtteri was absolutely dominant in Turkey, but [in the USA] you just get stuck in traffic with the penalty."
"So we're taking it on the fly. We're deciding, do we need the penalty or are we not needing a penalty? And here certainly we won't take one. And maybe we don't need any until the end of the season. That is really something that is being discussed," Wolff concluded.
Ja want Wolff is ook zo betrouwbaarquote:Op zaterdag 6 november 2021 14:42 schreef Schnitzels het volgende:
Wolff on Hamilton's grid penalty: 'Maybe not needed anymore in 2021'.
[..]
https://www.gpblog.com/en(...)anymore-in-2021.html
Dus tot dusver de betrouwbare bron van Kamphues?
Uiteraard. Alles wat Toto zegt is waarquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja want Wolff is ook zo betrouwbaar
Net als Hamilton die elke twee weken benadrukt dat zijn ervaring de doorslag gaat geven. Of dat ervaring niet zo veel uitmaakt omdat Verstappen ook al heel lang in de F1 zit. Of dat zijn ervaring in een titelstrijd heel belangrijk is. Of dat Verstappen zich ondanks zijn gebrek aan ervaring niet gek laat maken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:43 schreef Dazalbest het volgende:
Volgens mij is hij die uitspraak vaker aan het veranderen dan z'n onderbroek
Dan wel, maar met kids die geentertained moeten worden vind ik het heerlijk.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:11 schreef Schnitzels het volgende:
Vervelend die late race/kwali. Als je ook nog ziek bent, is dat zo'n lange lange dag...
dan kom je gewoon wat later uit bedquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:11 schreef Schnitzels het volgende:
Vervelend die late race/kwali. Als je ook nog ziek bent, is dat zo'n lange lange dag...
Ditquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan wel, maar met kids die geentertained moeten worden vind ik het heerlijk.
In Toto's wereldquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uiteraard. Alles wat Toto zegt is waar
En dan de minst betrouwbare bron van allemaal quoten.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:42 schreef Schnitzels het volgende:
Wolff on Hamilton's grid penalty: 'Maybe not needed anymore in 2021'.
[..]
https://www.gpblog.com/en(...)anymore-in-2021.html
Dus tot dusver de betrouwbare bron van Kamphues?
Mensen die dat wel hebben, en volgend jaar nog steedsquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:51 schreef StephanL het volgende:
Mensen die geen Ziiggo Sport Racing hebben![]()
Mensen die geen F1 TV Pro hebben.quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:51 schreef StephanL het volgende:
Mensen die geen Ziiggo Sport Racing hebben![]()
Volgende maand opzeggen en overgaan naar andere provider + F1TVPRO/quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mensen die dat wel hebben, en volgend jaar nog steeds
Mensen die niet willen betalenquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mensen die betalen voor sport op TV
Ik betaal graag voor de belangrijke zaken in het leven. Niet voor sporten waar miljarden in omgaan.quote:
Lieve jongenquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wie is dat nou weer voor iemand?
Als hij uitgaat van P1 in Q3 zie ik niet zo in waarom hij een lange eerste stint zou willen rijden op hard, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Suggestie: Max op hard in Q2?
Waarom?quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Suggestie: Max op hard in Q2?
Ik heb genoten van het compleet uit de lucht gegrepen dilemma afgelopen dagen:quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:00 schreef R-woud93 het volgende:
Perez gaat weer keihard falen dit weekend
Ik heb nog wel pepers gehaaldquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben er nog niet veel zin in
Idd, dat staat toch normaal rechtsboven?quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:01 schreef R-woud93 het volgende:
Dat ''live'' staat mokerirritant in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |