Ja dat dacht Hamilmans ookquote:
en #44 ookquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas is aan het oefenen voor zondag
Zien een gat die er niet isquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:13 schreef Evenstar het volgende:
Volgens mij is Mercedes gewoon iets aan het proberen. Schieten allebei constant er af ....
quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:14 schreef _UserName_ het volgende:
Dit gaat 'm worden, max gaat hier 1 race voorsprong krijgen.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:15 schreef Evenstar het volgende:
Of ze zijn alvast aan het oefenen om Max er af te tikken zonder zelf schade op te lopen.
Tijdsverschil opmeten tussen normaal over de baan en over hat grasquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:13 schreef Evenstar het volgende:
Volgens mij is Mercedes gewoon iets aan het proberen. Schieten allebei constant er af ....
Hard en soft. Snelste tijd op soft meen ik.quote:
Kijken of ze 29x kunnen afsteken zonder gezeik zeker.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tijdsverschil opmeten tussen normaal over de baan en over hat gras
Tracklimits gelden alleen voor andere teamsquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:14 schreef Monolith het volgende:
Misschien moeten ze bij Mercedes even uitleggen hoe de baan loopt.
Er zit een schroefje los bij die ventquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij stond erbij en keek erna???
achterinquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Heb 10x gekeken, maar wat moet ik hier op zien?
Perez volgend jaar WK. Hij gaat in de winter 1 sec per rondje vinden.quote:
Hij riep van de week wel dat zijn droom is om WK te worden en dat het volgend jaar kan.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Perez volgend jaar WK. Hij gaat in de winter 1 sec per rondje vinden.
Boutje valt eruit als ie hem aan wil draaien ofzoquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Heb 10x gekeken, maar wat moet ik hier op zien?
als hij die sleutel terugtrektquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Boutje valt eruit als ie hem aan wil draaien ofzo
Tow oefenen voor de Q. Enige manier om hier pole te halen is dat Bottas zich weer opoffert.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:22 schreef greysbones het volgende:
gaan de mercs alleen samen de baan op
daar dacht ik ook aan jaquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tow oefenen voor de Q. Enige manier om hier pole te halen is dat Bottas zich weer opoffert.
Dat kan RB net zo goed of beter. Ik heb zo'n vermoeden dat Perez als eerste Mexicaan het podium haalt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tow oefenen voor de Q. Enige manier om hier pole te halen is dat Bottas zich weer opoffert.
ze gaan echt niet perez voor max laten finishenquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat kan RB net zo goed of beter. Ik heb zo'n vermoeden dat Perez als eerste Mexicaan het podium haalt.
Fascinerend. De auto is geen jaar oud, geen Haynes handleiding en toch altijd kalm werken. Onder hoge druk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:20 schreef Evenstar het volgende:
Blijft toch mooi en indrukwekkend hoe die monteurs hun werk doen.
Nu spreek je jezelf enigszins tegen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat kan RB net zo goed of beter. Ik heb zo'n vermoeden dat Perez als eerste Mexicaan het podium haalt.
Als ie niet 15 races moet wennen kan het. Maar dan moet ie nog plotseling sneller zijn als een aantal snellere coureursquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij riep van de week wel dat zijn droom is om WK te worden en dat het volgend jaar kan.
Lekker gladjes daarquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:27 schreef Peterselieman het volgende:
Mazepin maakt er een eigen circuit van
Dat denk ik ook niet. Zelfs als Perez als eerste Mexicaan ooit aan de leiding rijdt in Mexico, zal Perez Max voorbij moeten laten gaan. Dan kan ie alsnog op het podium komen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan echt niet perez voor max laten finishen
kloptquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Zelfs als Perez als eerste Mexicaan ooit aan de leiding rijdt in Mexico, zal Perez Max voorbij moeten laten gaan. Dan kan ie alsnog op het podium komen.
Want?quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nu spreek je jezelf enigszins tegen.
Ik heb red bull coureurs bijna geen een keer een tow zien geven.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lewis of Mercedes?quote:
Neen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ben ik de enige die het audio up een domme gimmick vind?
Neequote:Op vrijdag 5 november 2021 22:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik heb het geluid van Max aan dat is alleen maar audio upquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
Neequote:Op vrijdag 5 november 2021 22:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ook zonder de hulp van Pérez moet Max Lewis kunnen hebben zie vorige GP.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Zelfs als Perez als eerste Mexicaan ooit aan de leiding rijdt in Mexico, zal Perez Max voorbij moeten laten gaan. Dan kan ie alsnog op het podium komen.
Verstappen verslaat zelfs zichzelfquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:30 schreef Evenstar het volgende:
Altijd fijn dat Max een halve seconde sneller is dan Verstappen
Max Chilton?quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:30 schreef Evenstar het volgende:
Perez moet eerst maar eens laten zien met de top 4 mee te komen voor er zulke praatjes komen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook zonder de hulp van Pérez moet Max Lewis kunnen hebben zie vorige GP.
Je stelt voor dat RB Perez op kan offeren voor VER en dat hij op het podium gaat komen. Het kan natuurlijk prima allebei, maar het één helpt het ander natuurlijk niet.quote:
nee. Ze doen het bijvoorbeeld nooit bij een Williams gek genoegquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik verwacht sowieso helemaal niks van Perez. Aan het eind van de rit ligt ie toch 40 seconden achter Max en Lewis.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is net Lucky Luke, die schoot ook sneller dan zijn eigen schaduw.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:30 schreef Evenstar het volgende:
Sneller dan zijn eigen schaduw.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verstappen verslaat zelfs zichzelf
RB heeft dat dan ook niet nodig, die hebben Max. Vorige race had hij er zeker geen last van, maar volgens jou kan Perez het nooit goed doen. Ik geloof er wel in, in zijn thuisrace.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb red bull coureurs bijna geen een keer een tow zien geven.
Max heeft alleen naar last van iemand die 0,8 trager is
Technisch wel waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is net Lucky Luke, die schoot ook sneller dan zijn eigen schaduw.
Toen had hij juist hulp van Perez omdat Perez vroeg naar binnen ging en Lewis ook moest. Als Perez op 6 was gestart had dat niet gekund.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:30 schreef Nober het volgende:
[..]
de top 4 is in veel sessies best vaak 2x RB en 2x merc, dus dat is bemoedigend. ipv 2x merc en 1x RB met de 2de rijder van RB ergens rond plek 10quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
RB heeft dat dan ook niet nodig, die hebben Max. Vorige race had hij er zeker geen last van, maar volgens jou kan Perez het nooit goed doen. Ik geloof er wel in, in zijn thuisrace.
Ik bedoel dat als Perez op 1 rijdt en Max op 2, Perez Max dan voor moet laten gaan voor het WK. Dan zou Perez alsnog op het podium staan.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je stelt voor dat RB Perez op kan offeren voor VER en dat hij op het podium gaat komen. Het kan natuurlijk prima allebei, maar het één helpt het ander natuurlijk niet.
Perez heeft het nu 2 races goed gedaan.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
RB heeft dat dan ook niet nodig, die hebben Max. Vorige race had hij er zeker geen last van, maar volgens jou kan Perez het nooit goed doen. Ik geloof er wel in, in zijn thuisrace.
te ver opgeschroefdquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:34 schreef Evenstar het volgende:
Mercedes oogt wel heel onrustig en onstabiel qua wegligging.
Als hij hem hier en in Brazilië niet op dezelfde startrij krijgt als Verstappen, dan mag hij wat mij betreft met pensioen. In deze triple header moet hij laten zien dat hij hem voor die Mercedessen kan krijgen. Als het hem hier niet lukt, gaat het hem nergens lukken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso helemaal niks van Perez. Aan het eind van de rit ligt ie toch 40 seconden achter Max en Lewis.
O dus dat waren ze bij Williams ook aan het doen net.quote:
Wat heeft dat te maken met een tow in Q dan?quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als Perez op 1 rijdt en Max op 2, Perez Max dan voor moet laten gaan voor het WK. Dan zou Perez alsnog op het podium staan.
zou maarzo kunnenquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
O dus dat waren ze bij Williams ook aan het doen net.
Dat was terugschroeven.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
O dus dat waren ze bij Williams ook aan het doen net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |