Ja dat dacht Hamilmans ookquote:
en #44 ookquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas is aan het oefenen voor zondag
Zien een gat die er niet isquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:13 schreef Evenstar het volgende:
Volgens mij is Mercedes gewoon iets aan het proberen. Schieten allebei constant er af ....
quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:14 schreef _UserName_ het volgende:
Dit gaat 'm worden, max gaat hier 1 race voorsprong krijgen.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:15 schreef Evenstar het volgende:
Of ze zijn alvast aan het oefenen om Max er af te tikken zonder zelf schade op te lopen.
Tijdsverschil opmeten tussen normaal over de baan en over hat grasquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:13 schreef Evenstar het volgende:
Volgens mij is Mercedes gewoon iets aan het proberen. Schieten allebei constant er af ....
Hard en soft. Snelste tijd op soft meen ik.quote:
Kijken of ze 29x kunnen afsteken zonder gezeik zeker.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tijdsverschil opmeten tussen normaal over de baan en over hat gras
Tracklimits gelden alleen voor andere teamsquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:14 schreef Monolith het volgende:
Misschien moeten ze bij Mercedes even uitleggen hoe de baan loopt.
Er zit een schroefje los bij die ventquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij stond erbij en keek erna???
achterinquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Heb 10x gekeken, maar wat moet ik hier op zien?
Perez volgend jaar WK. Hij gaat in de winter 1 sec per rondje vinden.quote:
Hij riep van de week wel dat zijn droom is om WK te worden en dat het volgend jaar kan.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Perez volgend jaar WK. Hij gaat in de winter 1 sec per rondje vinden.
Boutje valt eruit als ie hem aan wil draaien ofzoquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Heb 10x gekeken, maar wat moet ik hier op zien?
als hij die sleutel terugtrektquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Boutje valt eruit als ie hem aan wil draaien ofzo
Tow oefenen voor de Q. Enige manier om hier pole te halen is dat Bottas zich weer opoffert.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:22 schreef greysbones het volgende:
gaan de mercs alleen samen de baan op
daar dacht ik ook aan jaquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tow oefenen voor de Q. Enige manier om hier pole te halen is dat Bottas zich weer opoffert.
Dat kan RB net zo goed of beter. Ik heb zo'n vermoeden dat Perez als eerste Mexicaan het podium haalt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tow oefenen voor de Q. Enige manier om hier pole te halen is dat Bottas zich weer opoffert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |