Vwb je welstandsziektes, eens, maar is niet aan de orde voor deze discussie. Het is ook niet alsof daar niks aan gedaan wordt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
De instroom gaat alleen maar groeien met meer en meer welstandsziektes (= ernstig overgewicht etc) en vergrijzing. Ik ben het met je eens dat de instroom beperkt moet worden, maar er wordt tot nu toe telkens gezegd dat Covid een blijvertje is. Je moet er dus iets mee.
Ik denk dat het niet moeilijker hoeft te zijn dan de APK van je auto. Daar krijg je ook automatisch een brief van de vrienden in Leeuwarden vanquote:[..]
Ik denk dat je de complexiteit onderschat, maargoed.
En wij hebben als samenleving de morele plicht alles wat redelijk is te doen om de risicogroep te helpen. Vaccineren is dan toch wel het meest eenvoudig wat je kunt doen.quote:[..]
Heel eerlijk? Een vaccinatieplicht voor de kinderopvang kan ik me ergens nog wel in vinden omdat mijn kinderen misschien nog niet gevaccineerd kunnen worden voor die ziekte. Maar daar zit het verschil naar mijn mening, die kinderen hebben geen manier zichzelf te beschermen, dat heeft iemand die in een risicogroep valt wel.
Ik wil ook geen vaccinatieplicht. Maar ik wil ook geen QR codes, mondkapjes en weet ik het wat voor maatregelen omdat 15% van de bevolking weigert zich te laten vaccineren.quote:Een vaccinatieplicht invoeren zodat je een hele kleine groep die zich niet kan laten vaccineren beschermen vind ik wel heftig, zeker aangezien er ook andere mogelijkheden zijn voor die groep. Als er dan ook nog medicijnen komen is het risico nog kleiner en zou een plicht geen issue moeten zijn.
Laat ik daar nou net wonen, maar desalniettemin was er een trend onder de groenlinkserige natuurfreaks die vinden dat vaccins autisme veroorzaken of je immuunsysteem om zeep helpen, of natuurlijke immuniteit beter vinden etc etc. met als gevolg een dalende vaccinatiegraad ook onder de bakfietsgeneratie in de grachtengordelquote:[..]
Nouja, dat verschilt per regio. Veel regio's zitten in de 95% en een aantal regio's (de bible belt is hier wel zichtbaar) zit een stuk lager.
De groep als in de hoeveelheid mensen of de groep als in de leeftijdscategorie? Ik neem aan dat eerste gezien de vergrijzing.quote:[..]
De doelgroep van de griepprik wordt ieder jaar groter.
Nee, is een feitquote:[..]
Tja, deze was wat onnodig.
Voor de overheid wellicht niet, maar de ondernemers hebben een nieuw zwaard van damocles boven hun nek hangen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De vraag is of het erg is als de controle matig is. Van alle 'door rood rijders' zal misschien 1%(?) gepakt worden. Dat betekent niet gelijk dat het verbod daarop zinloos is.
Daarnaast vraag ik me af of het niet makkelijker is een generieke maatregel te nemen. Anders krijg je weer allemaal gezeik met teams die dan maar in de kleedkamer gaan feesten, of dat opeens een deel van de kantine ingericht wordt als 'kleedkamer'.
Gaat er om dat ze volgende week kunnen zeggen dat de naleving van de maatregelen (zeer) matig is, waardoor ze een argument hebben om strengere maatregelen door te voeren.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De vraag is of het erg is als de controle matig is. Van alle 'door rood rijders' zal misschien 1%(?) gepakt worden. Dat betekent niet gelijk dat het verbod daarop zinloos is.
Een tijdje terug kreeg ik bij een club een bandje. Lijkt me een prima alternatief. Iedereen met een bandje is gescand en mag overal naar binnen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:44 schreef chratnox het volgende:
Zij moeten extra vrijwilligers inzetten bij de kleedkamers en kantines om te controleren want als ze het niet doen kunnen ze gesloten worden voor een periode.
We volgen milde maatregelen niet op, dus voeren we strenge maatregelen in en verwachten we dat die wel worden opgevolgd.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gaat er om dat ze volgende week kunnen zeggen dat de naleving van de maatregelen (zeer) matig is, waardoor ze een argument hebben om strengere maatregelen door te voeren.
corrigeer me als ik het verkeerd heb. Maar was dat niet omdat de 2e kamer dat wil? Originele plan was toch check bij aankomst op het terrein?quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik vond wel dat Rutte er heel makkelijk overheen stapte. "Ja QR voor buitensport is weg, maar logischerwijs is ie wel terug als je de kleedkamer of toilet in wil"
Het gemak waarmee hij dat zei liet niet echt zien dat erover nagedacht was of het berhaupt uit te voeren was.
'het was wederom veel te druk in de parken'quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We volgen milde maatregelen niet op, dus voeren we strenge maatregelen in en verwachten we dat die wel worden opgevolgd.
Als je zo graag wilt stoppen, trek je terug uit de competitie ipv de rest van Nederland op te zadelen met je gezanik.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:27 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit zou toch wel echt heel zuur zijn.
Dat ligt er maar net aan, als ze zaken gaan verbieden of sluiten kunnen we daar weinig tot niets aan doen en heeft het wel effect (zo is gebleken bij eerdere golven).quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We volgen milde maatregelen niet op, dus voeren we strenge maatregelen in en verwachten we dat die wel worden opgevolgd.
QR als je je hond wilt uitlaten lijkt me de oplossingquote:Op vrijdag 5 november 2021 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
'het was wederom veel te druk in de parken'
En bij mijn fitnessclub kan ik (eenmalig) langs de balie gaan om mijn coronacheck te laten zien en daarna hoef ik dat nooit meer te doen, omdat het dan in de toegangsapp verwerkt is.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een tijdje terug kreeg ik bij een club een bandje. Lijkt me een prima alternatief. Iedereen met een bandje is gescand en mag overal naar binnen.
Het is een redelijk terechte - zij het ietwat overtrokken - reactie op dit absurde beleid.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:46 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als je zo graag wilt stoppen, trek je terug uit de competitie ipv de rest van Nederland op te zadelen met je gezanik.
Lockdown komt er denk ik alleen als 2G niet haalbaar blijkt. Hoewel het maar de vraag is of 2G voldoende afremt, want in Duitsland gaat het nu ook niet echt lekker.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:44 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Zou hij ooit van proportionaliteit hebben gehoord?
Helaas beschikken zeer veel clubs en verenigingen niet over dergelijke technieken. Die hebben amper genoeg mensen om een bal op te pompen of een biertje te tappen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En bij mijn fitnessclub kan ik (eenmalig) langs de balie gaan om mijn coronacheck te laten zien en daarna hoef ik dat nooit meer te doen, omdat het dan in de toegangsapp verwerkt is.
Die welstandsziektes zorgen ook voor druk op de zorg. Ik hoop met je mee dat het muteert tot een verkoudheid. Tot die tijd zullen we toch wat moetenquote:Op vrijdag 5 november 2021 14:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vwb je welstandsziektes, eens, maar is niet aan de orde voor deze discussie. Het is ook niet alsof daar niks aan gedaan wordt.
Laten we hopen dat covid muteert tot een verkoudheid net als andere corona virussen. Anders voorzie ik een flinke daling in levensverwachting. Op zich ook niet verkeerd, kan de pensioenleeftijd ook weer terug naar 65
De APK van je auto is geen bijzonder persoonsgegeven. Er zullen echt flink wat wetten op de schop moeten om dat te kunnen doen.quote:Ik denk dat het niet moeilijker hoeft te zijn dan de APK van je auto. Daar krijg je ook automatisch een brief van de vrienden in Leeuwarden van
Ik vind het een lastige. Als mensen een voor henzelf moverende reden hebben om zich niet te laten vaccineren (bijv geloof) kom je wel in een heel grijs gebied.quote:En wij hebben als samenleving de morele plicht alles wat redelijk is te doen om de risicogroep te helpen. Vaccineren is dan toch wel het meest eenvoudig wat je kunt doen.
15% weigert zich niet te laten vaccineren, daar zit een kleine groep in die weigert. MinVWS denkt zelf ook dat de vaccinatiegraad nog met ~5% omhoog kan door beter in te zetten op het bereiken van de groepen die nu ondervertegenwoordigd zijn.quote:Ik wil ook geen vaccinatieplicht. Maar ik wil ook geen QR codes, mondkapjes en weet ik het wat voor maatregelen omdat 15% van de bevolking weigert zich te laten vaccineren.
Ik ook, denk wel een ander stuk van de bible belt, veel groenlinkerige natuurfreaks hebben we hier niet. Wel een bovengemiddeld hoog aantal grijze duiven en een gigantische geboortegolfquote:Laat ik daar nou net wonen, maar desalniettemin was er een trend onder de groenlinkserige natuurfreaks die vinden dat vaccins autisme veroorzaken of je immuunsysteem om zeep helpen, of natuurlijke immuniteit beter vinden etc etc. met als gevolg een dalende vaccinatiegraad ook onder de bakfietsgeneratie in de grachtengordel
Ja, de eerste.quote:De groep als in de hoeveelheid mensen of de groep als in de leeftijdscategorie? Ik neem aan dat eerste gezien de vergrijzing.
Er zitten veel Christelijke partijen in ja, ik vond christenwappies wat onnodig.quote:Nee, is een feit
Bij geavanceerd en bewijs van herstel wel , maar bij testen krijg je steeds een andere QR code dacht ik.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En bij mijn fitnessclub kan ik (eenmalig) langs de balie gaan om mijn coronacheck te laten zien en daarna hoef ik dat nooit meer te doen, omdat het dan in de toegangsapp verwerkt is.
Ja, als dat vrijwillig gaat.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:43 schreef devlinmr het volgende:
En wij hebben als samenleving de morele plicht alles wat redelijk is te doen om de risicogroep te helpen. Vaccineren is dan toch wel het meest eenvoudig wat je kunt doen.
Dat snap ik, maar het punt is dat er vaak meer mogelijk is dan een houding van 'nee, kan niet'.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Helaas beschikken zeer veel clubs en verenigingen niet over dergelijke technieken. Die hebben amper genoeg mensen om een bal op te pompen of een biertje te tappen.
Nee. De tweede kamer wilde geen QR bij (buiten)sportterreinen. Het compromis was dat die er bij buitensporten af ging, maar zodra je naar binnen loopt de kleedkamer oid in je 'm moet laten zien.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:45 schreef devlinmr het volgende:
[..]
corrigeer me als ik het verkeerd heb. Maar was dat niet omdat de 2e kamer dat wil? Originele plan was toch check bij aankomst op het terrein?
Geen idee of en hoe ze dat onderscheid gaan maken bij mijn fitnessclub.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:49 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Bij geavanceerd en bewijs van herstel wel , maar bij testen krijg je steeds een andere QR code dacht ik.
Dat zou kunnen. De voetbalclubs die hier in de buurt zitten hebben 3 ingangen op normale dagen. Die zullen ze dan moeten sluiten of meer controleurs neerzetten.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een tijdje terug kreeg ik bij een club een bandje. Lijkt me een prima alternatief. Iedereen met een bandje is gescand en mag overal naar binnen.
Maar als hij dit denkt dan slaat het toch nergens op dat de horeca open is en er niet maximaal thuis gewerkt wordt?quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:44 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Zou hij ooit van proportionaliteit hebben gehoord?
Wordt er dan in de toegangsapp verwerkt dat je gevaccineerd bent?quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Je kunt ook mensen vrijwillig naar een centrale locatie laten gaan om een bandje te halen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:51 schreef chratnox het volgende:
Dat zou kunnen. De voetbalclubs die hier in de buurt zitten hebben 3 ingangen op normale dagen. Die zullen ze dan moeten sluiten of meer controleurs neerzetten.
Deze shit.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
'het was wederom veel te druk in de parken'
Het is ook een terechte reactie daar niet van, maar om dat dan te forceren bij iedereen is zo overtrokken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is een redelijk terechte - zij het ietwat overtrokken - reactie op dit absurde beleid.
Klopt. Je account wordt 'on hold' gezet, die kun je permanent daar vanaf laten halen. Of je moet iedere keer langs de balie.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wordt er dan in de toegangsapp verwerkt dat je gevaccineerd bent?
Dan verwerkt jouw fitnessclub nu medische persoonsgegevens als ze je vaccinatiestatus registrerenquote:Op vrijdag 5 november 2021 14:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Klopt. Je account wordt 'on hold' gezet, die kun je permanent daar vanaf laten halen. Of je moet iedere keer langs de balie.
Is vrijwillig overigens.
Liever de horeca dicht dan weer 100% thuiswerken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar als hij dit denkt dan slaat het toch nergens op dat de horeca open is en er niet maximaal thuis gewerkt wordt?
3G 2G het doet allemaal geen reet, contact momenten op specifieke plaatsen neemt dan af met +- ongevaccineerde deel van de populatie, laten we zeggen 20% en hoeveel procent van de besmettingen zullen daar plaatsvinden? 5?quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lockdown komt er denk ik alleen als 2G niet haalbaar blijkt. Hoewel het maar de vraag is of 2G voldoende afremt, want in Duitsland gaat het nu ook niet echt lekker.
Dat zou wellicht wel kunnen ja, opzich geen slecht idee. Weet je zeker dat het geen sticker moet zijn?quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Je kunt ook mensen vrijwillig naar een centrale locatie laten gaan om een bandje te halen.
Bepaalde clubteams zou je zelfs (op goed vertrouwen) een bandje kunnen geven die je vaker dan n keer kunt dragen.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Liever de horeca dicht dan weer 100% thuiswerken.
Volgens mij zit er een hele andere agenda achter die QR. Maar ze krijgen je wel goed mee zo zeg.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:48 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens kan er wel lacherig gedaan worden over de QR-check, maar vooralsnog is dat een poging om dingen juist open te houden. Zonder zo'n pas zouden de sectoren waarschijnlijk allang weer (deels) gesloten zijn.
Zo werken ze ook in een aantal uitgaansgebieden (met zo'n bandje), dus ik zou niet weten waarom dat bij een club niet zou mogen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat zou wellicht wel kunnen ja, opzich geen slecht idee. Weet je zeker dat het geen sticker moet zijn?
Ik vraag me af of dat voldoende is voor de BOA's.
De horeca heeft genoeg te verduren gehad, thuiswerken forceren zou eens harder aangepakt moeten worden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Liever een maatregel die de economie niet ontwricht dan een maatregel die dat wel doet. Dus de keuze voor thuiswerken lijkt me dan logisch.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal verschillend eigenlijk. Clubs hebben hier elke dag mee te maken bijvoorbeeld en hebben heel veel mensen die net wel/niet in de QR check leeftijdsgrens vallen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zo werken ze ook in een aantal uitgaansgebieden (met zo'n bandje), dus ik zou niet weten waarom dat bij een club niet zou mogen.
Je mag nog wel even naar buiten om voor mij te klappen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij hebt een zogenaamd essentieel beroep.
Ik denk dat thuiswerken afdwingen ontwrichtender is dan het sluiten van de horeca.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever een maatregel die de economie niet ontwricht dan een maatregel die dat wel doet. Dus de keuze voor thuiswerken lijkt me dan logisch.
Ik ben ook niet altijd fan van thuiswerken, maar het lijkt mij nog een van de minder kwade maatregelen.
Weet je niet, we hebben het nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk dat thuiswerken afdwingen ontwrichtender is dan het sluiten van de horeca.
Leg uit.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk dat thuiswerken afdwingen ontwrichtender is dan het sluiten van de horeca.
Dat heb je liever dan die 300 euro h?quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je mag nog wel even naar buiten om voor mij te klappen.
Daarom ga je uit van de goede intenties van je leden. Ik kan me niet voorstellen dat van clubs verwacht wordt dat ze van al die leden rond de 18 de leeftijd ook nog moeten gaan controleren. Daar gaan boa's echt niet over vallen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal verschillend eigenlijk. Clubs hebben hier elke dag mee te maken bijvoorbeeld en hebben heel veel mensen die net wel/niet in de QR check leeftijdsgrens vallen.
In maart 2020 werkte nagenoeg iedereen thuis die thuis kon werken. En meer.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weet je niet, we hebben het nooit geprobeerd.
Kan dat berhaupt? Lijkt me moeilijk voor een handhaver te bepalen of iemand thuis kan werken of niet.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Als iedereen verplicht wordt volledig thuis te werken krijg je veel psychologische/mentale schade, bedrijven worden inefficinter etc.quote:
1 dag in de week op kantoor is ook belangrijker dan de 5e dag...quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever een maatregel die de economie niet ontwricht dan een maatregel die dat wel doet. Dus de keuze voor thuiswerken lijkt me dan logisch.
Ik ben ook niet altijd fan van thuiswerken, maar het lijkt mij nog een van de minder kwade maatregelen.
Ik heb nooit thuis gewerkt terwijl dat makkelijk kon en velen met mijquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:01 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
In maart 2020 werkte nagenoeg iedereen thuis die thuis kon werken. En meer.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. In mijn gedachten is de enige manier waarop je het af kunt dwingen door bedrijven gedwongen te sluiten en middels een vergunning te openen als aangetoond is dat ze niet kunnen thuiswerken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waarom hoop je niet 0?quote:
Ik vind coronabewijzen in sportlocaties sowieso knettergek.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:27 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit zou toch wel echt heel zuur zijn.
Los nog van dit aspect, inderdaad.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kan dat berhaupt? Lijkt me moeilijk voor een handhaver te bepalen of iemand thuis kan werken of niet.
Dus je gaat hier pleiten voor een thuiswerkplicht terwijl je zelf continu op kantoor zit?quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb nooit thuis gewerkt terwijl dat makkelijk kon en velen met mij
Volgens mij valt dat in de praktijk wel mee. Alleen voor nieuwe aanwas is het wel ongunstig.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Als iedereen verplicht wordt volledig thuis te werken krijg je veel psychologische/mentale schade, bedrijven worden inefficinter etc.
Thuiswerken gaan ze niet afdwingen, dus sluiten ze de sectoren die ze toch al haten : horeca en evenementen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:03 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. In mijn gedachten is de enige manier waarop je het af kunt dwingen door bedrijven gedwongen te sluiten en middels een vergunning te openen als aangetoond is dat ze niet kunnen thuiswerken.
De hoeveelheid druk die dat op de gemeente legt (nog los van de impact op de economie) lijkt me dat onhaalbaar maken.
Hoeveel mensen hebben thuis werkelijk een goede werkomgeving?quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat in de praktijk wel mee. Alleen voor nieuwe aanwas is het wel ongunstig.
Natuurlijk. Wij zorgmedewerkers werken niet voor het geld. Wij werken voor waardering.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat heb je liever dan die 300 euro h?
Ik heb geklapt voor deze post. Toont dat voldoende waardering voor je werk?quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wij zorgmedewerkers werken niet voor het geld. Wij werken voor waardering.
Bedankt. Dit voelt goed.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb geklapt voor deze post. Toont dat voldoende waardering voor je werk?
Dus als ik vanaf nu even iedere avond voor je klap is het probleem voor de zorg opgelost?quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wij zorgmedewerkers werken niet voor het geld. Wij werken voor waardering.
Iedereen die thuis kan werken moet thuiswerken vind ik een betere strekking.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben thuis werkelijk een goede werkomgeving?
Los daarvan, ik zeg niet dat er niet meer thuisgewerkt moet/kan worden, ik zeg dat volledig/100% thuiswerken afdwingen meer schade oplevert dan het voorkomt.
Beter.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind coronabewijzen in sportlocaties sowieso knettergek.
Meer praktisch vraag ik mij af hoe ze het verschil tussen een negatieve test en vaccinatie uit die QR halenquote:Op vrijdag 5 november 2021 14:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan verwerkt jouw fitnessclub nu medische persoonsgegevens als ze je vaccinatiestatus registreren
Daar heeft @:trein2000 vast een pittige mening over
Ik denk niet uit de QR maar uit het overzicht van je vaccinaties, maar dat weet @DireStraits7 beter dan ikquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Meer praktisch vraag ik mij af hoe ze het verschil tussen een negatieve test en vaccinatie uit die QR halen
Ja, want ik vind al langer dat het kabinet daar veels te soft in is. Dat ik continu op kantoor zit (vanwege beleid van mijn werkgever) wil niet zeggen dat ik het daar mee eens ben.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dus je gaat hier pleiten voor een thuiswerkplicht terwijl je zelf continu op kantoor zit?
Ik denk dat mensen vooral willen trollen in die poll, al zullen er zeker een aantal zijn die dat geloven.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:11 schreef Qarrad het volgende:
Quest legt uit dat er geen nanochips in vaccins kunnen zitten:
Vervolgens in twee polls in hetzelfde artikel: 15% van de lezers gelooft...dat er nanochips in vaccins zitten.
Schiet mij maar lek dan
Ik niet. Want 'kan thuiswerken' is nogal een holle frase vind ik.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen die thuis kan werken moet thuiswerken vind ik een betere strekking.
Dat zo'n sportschool dat dan in een paar dagen al lukt. Terwijl dat voor de overheid onmogelijk is. Dat is wel knap dan. Zeg niet dat ik het niet geloof hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk niet uit de QR maar uit het overzicht van je vaccinaties, maar dat weet @:DireStraits7 beter dan ik
Zo best kunnen. Als ik dat soort polls of enquetes krijg vul ik ook altijd de meest rare dingen in.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen vooral willen trollen in die poll, al zullen er zeker een aantal zijn die dat geloven.
Ik ga het meemaken. Maar ik gok dat ze gewoon je CTB scannen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk niet uit de QR maar uit het overzicht van je vaccinaties, maar dat weet @:DireStraits7 beter dan ik
Was leuker als ze de liften voor omlaag deden en de trappen voor omhoog.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:14 schreef Momo het volgende:
Op mijn werk gaan ze die looproutes hier invoeren inclusief die stickers overal. Het ene trappenhuis met lift is dan voor omhoog en andere trappenhuis met lift aan andere kant gebouw voor omlaag. Best wel onpraktisch.
Je doet het niet voor jezelf. Samen krijgen we dit onder controle!quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik niet. Want 'kan thuiswerken' is nogal een holle frase vind ik.
In theorie 'kan' ik thuiswerken. En dat zou ten koste gaan van enorm veel werkplezier, mentale stabiliteit etc.
Lift voor als je bent gevaccineerd en ongevaccineerd dan mag je de trap nemenquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:14 schreef Momo het volgende:
Op mijn werk gaan ze die looproutes hier invoeren inclusief die stickers overal. Het ene trappenhuis met lift is dan voor omhoog en andere trappenhuis met lift aan andere kant gebouw voor omlaag. Best wel onpraktisch.
First!quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
10.911 positieve testen
168 ziekenhuisopnames
28 IC-opnames
20 overlijdens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |