Beter.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind coronabewijzen in sportlocaties sowieso knettergek.
Meer praktisch vraag ik mij af hoe ze het verschil tussen een negatieve test en vaccinatie uit die QR halenquote:Op vrijdag 5 november 2021 14:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan verwerkt jouw fitnessclub nu medische persoonsgegevens als ze je vaccinatiestatus registreren
Daar heeft @:trein2000 vast een pittige mening over
Ik denk niet uit de QR maar uit het overzicht van je vaccinaties, maar dat weet @DireStraits7 beter dan ikquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Meer praktisch vraag ik mij af hoe ze het verschil tussen een negatieve test en vaccinatie uit die QR halen
Ja, want ik vind al langer dat het kabinet daar veels te soft in is. Dat ik continu op kantoor zit (vanwege beleid van mijn werkgever) wil niet zeggen dat ik het daar mee eens ben.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dus je gaat hier pleiten voor een thuiswerkplicht terwijl je zelf continu op kantoor zit?
Ik denk dat mensen vooral willen trollen in die poll, al zullen er zeker een aantal zijn die dat geloven.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:11 schreef Qarrad het volgende:
Quest legt uit dat er geen nanochips in vaccins kunnen zitten:
Vervolgens in twee polls in hetzelfde artikel: 15% van de lezers gelooft...dat er nanochips in vaccins zitten.
Schiet mij maar lek dan
Ik niet. Want 'kan thuiswerken' is nogal een holle frase vind ik.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen die thuis kan werken moet thuiswerken vind ik een betere strekking.
Dat zo'n sportschool dat dan in een paar dagen al lukt. Terwijl dat voor de overheid onmogelijk is. Dat is wel knap dan. Zeg niet dat ik het niet geloof hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk niet uit de QR maar uit het overzicht van je vaccinaties, maar dat weet @:DireStraits7 beter dan ik
Zo best kunnen. Als ik dat soort polls of enquetes krijg vul ik ook altijd de meest rare dingen in.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen vooral willen trollen in die poll, al zullen er zeker een aantal zijn die dat geloven.
Ik ga het meemaken. Maar ik gok dat ze gewoon je CTB scannen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk niet uit de QR maar uit het overzicht van je vaccinaties, maar dat weet @:DireStraits7 beter dan ik
Was leuker als ze de liften voor omlaag deden en de trappen voor omhoog.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:14 schreef Momo het volgende:
Op mijn werk gaan ze die looproutes hier invoeren inclusief die stickers overal. Het ene trappenhuis met lift is dan voor omhoog en andere trappenhuis met lift aan andere kant gebouw voor omlaag. Best wel onpraktisch.
Je doet het niet voor jezelf. Samen krijgen we dit onder controle!quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik niet. Want 'kan thuiswerken' is nogal een holle frase vind ik.
In theorie 'kan' ik thuiswerken. En dat zou ten koste gaan van enorm veel werkplezier, mentale stabiliteit etc.
Lift voor als je bent gevaccineerd en ongevaccineerd dan mag je de trap nemenquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:14 schreef Momo het volgende:
Op mijn werk gaan ze die looproutes hier invoeren inclusief die stickers overal. Het ene trappenhuis met lift is dan voor omhoog en andere trappenhuis met lift aan andere kant gebouw voor omlaag. Best wel onpraktisch.
First!quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
10.911 positieve testen
168 ziekenhuisopnames
28 IC-opnames
20 overlijdens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |