Daarom ga je uit van de goede intenties van je leden. Ik kan me niet voorstellen dat van clubs verwacht wordt dat ze van al die leden rond de 18 de leeftijd ook nog moeten gaan controleren. Daar gaan boa's echt niet over vallen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal verschillend eigenlijk. Clubs hebben hier elke dag mee te maken bijvoorbeeld en hebben heel veel mensen die net wel/niet in de QR check leeftijdsgrens vallen.
In maart 2020 werkte nagenoeg iedereen thuis die thuis kon werken. En meer.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weet je niet, we hebben het nooit geprobeerd.
Kan dat überhaupt? Lijkt me moeilijk voor een handhaver te bepalen of iemand thuis kan werken of niet.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk dat thuiswerken afdwingen ontwrichtender is dan het sluiten van de horeca.
Als iedereen verplicht wordt volledig thuis te werken krijg je veel psychologische/mentale schade, bedrijven worden inefficiënter etc.quote:
1 dag in de week op kantoor is ook belangrijker dan de 5e dag...quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever een maatregel die de economie niet ontwricht dan een maatregel die dat wel doet. Dus de keuze voor thuiswerken lijkt me dan logisch.
Ik ben ook niet altijd fan van thuiswerken, maar het lijkt mij nog een van de minder kwade maatregelen.
Ik heb nooit thuis gewerkt terwijl dat makkelijk kon en velen met mijquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:01 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
In maart 2020 werkte nagenoeg iedereen thuis die thuis kon werken. En meer.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. In mijn gedachten is de enige manier waarop je het af kunt dwingen door bedrijven gedwongen te sluiten en middels een vergunning te openen als aangetoond is dat ze niet kunnen thuiswerken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk dat thuiswerken afdwingen ontwrichtender is dan het sluiten van de horeca.
Waarom hoop je niet 0?quote:
Ik vind coronabewijzen in sportlocaties sowieso knettergek.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:27 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit zou toch wel echt heel zuur zijn.
Los nog van dit aspect, inderdaad.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kan dat überhaupt? Lijkt me moeilijk voor een handhaver te bepalen of iemand thuis kan werken of niet.
Dus je gaat hier pleiten voor een thuiswerkplicht terwijl je zelf continu op kantoor zit?quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb nooit thuis gewerkt terwijl dat makkelijk kon en velen met mij
Volgens mij valt dat in de praktijk wel mee. Alleen voor nieuwe aanwas is het wel ongunstig.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Als iedereen verplicht wordt volledig thuis te werken krijg je veel psychologische/mentale schade, bedrijven worden inefficiënter etc.
Thuiswerken gaan ze niet afdwingen, dus sluiten ze de sectoren die ze toch al haten : horeca en evenementen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:03 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. In mijn gedachten is de enige manier waarop je het af kunt dwingen door bedrijven gedwongen te sluiten en middels een vergunning te openen als aangetoond is dat ze niet kunnen thuiswerken.
De hoeveelheid druk die dat op de gemeente legt (nog los van de impact op de economie) lijkt me dat onhaalbaar maken.
Hoeveel mensen hebben thuis werkelijk een goede werkomgeving?quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat in de praktijk wel mee. Alleen voor nieuwe aanwas is het wel ongunstig.
Natuurlijk. Wij zorgmedewerkers werken niet voor het geld. Wij werken voor waardering.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat heb je liever dan die 300 euro hè?
Ik heb geklapt voor deze post. Toont dat voldoende waardering voor je werk?quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wij zorgmedewerkers werken niet voor het geld. Wij werken voor waardering.
Bedankt. Dit voelt goed.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb geklapt voor deze post. Toont dat voldoende waardering voor je werk?
Dus als ik vanaf nu even iedere avond voor je klap is het probleem voor de zorg opgelost?quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wij zorgmedewerkers werken niet voor het geld. Wij werken voor waardering.
Iedereen die thuis kan werken moet thuiswerken vind ik een betere strekking.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben thuis werkelijk een goede werkomgeving?
Los daarvan, ik zeg niet dat er niet meer thuisgewerkt moet/kan worden, ik zeg dat volledig/100% thuiswerken afdwingen meer schade oplevert dan het voorkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |