Maar als hij dit denkt dan slaat het toch nergens op dat de horeca open is en er niet maximaal thuis gewerkt wordt?quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:44 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Zou hij ooit van proportionaliteit hebben gehoord?
Wordt er dan in de toegangsapp verwerkt dat je gevaccineerd bent?quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En bij mijn fitnessclub kan ik (eenmalig) langs de balie gaan om mijn coronacheck te laten zien en daarna hoef ik dat nooit meer te doen, omdat het dan in de toegangsapp verwerkt is.
Hoeft niet. Je kunt ook mensen vrijwillig naar een centrale locatie laten gaan om een bandje te halen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:51 schreef chratnox het volgende:
Dat zou kunnen. De voetbalclubs die hier in de buurt zitten hebben 3 ingangen op normale dagen. Die zullen ze dan moeten sluiten of meer controleurs neerzetten.
Deze shit.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
'het was wederom veel te druk in de parken'
Het is ook een terechte reactie daar niet van, maar om dat dan te forceren bij iedereen is zo overtrokken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is een redelijk terechte - zij het ietwat overtrokken - reactie op dit absurde beleid.
Klopt. Je account wordt 'on hold' gezet, die kun je permanent daar vanaf laten halen. Of je moet iedere keer langs de balie.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wordt er dan in de toegangsapp verwerkt dat je gevaccineerd bent?
Dan verwerkt jouw fitnessclub nu medische persoonsgegevens als ze je vaccinatiestatus registrerenquote:Op vrijdag 5 november 2021 14:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Klopt. Je account wordt 'on hold' gezet, die kun je permanent daar vanaf laten halen. Of je moet iedere keer langs de balie.
Is vrijwillig overigens.
Liever de horeca dicht dan weer 100% thuiswerken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar als hij dit denkt dan slaat het toch nergens op dat de horeca open is en er niet maximaal thuis gewerkt wordt?
3G 2G het doet allemaal geen reet, contact momenten op specifieke plaatsen neemt dan af met +- ongevaccineerde deel van de populatie, laten we zeggen 20% en hoeveel procent van de besmettingen zullen daar plaatsvinden? 5?quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lockdown komt er denk ik alleen als 2G niet haalbaar blijkt. Hoewel het maar de vraag is of 2G voldoende afremt, want in Duitsland gaat het nu ook niet echt lekker.
Dat zou wellicht wel kunnen ja, opzich geen slecht idee. Weet je zeker dat het geen sticker moet zijn?quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Je kunt ook mensen vrijwillig naar een centrale locatie laten gaan om een bandje te halen.
Bepaalde clubteams zou je zelfs (op goed vertrouwen) een bandje kunnen geven die je vaker dan één keer kunt dragen.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Liever de horeca dicht dan weer 100% thuiswerken.
Volgens mij zit er een hele andere agenda achter die QR. Maar ze krijgen je wel goed mee zo zeg.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:48 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens kan er wel lacherig gedaan worden over de QR-check, maar vooralsnog is dat een poging om dingen juist open te houden. Zonder zo'n pas zouden de sectoren waarschijnlijk allang weer (deels) gesloten zijn.
Zo werken ze ook in een aantal uitgaansgebieden (met zo'n bandje), dus ik zou niet weten waarom dat bij een club niet zou mogen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat zou wellicht wel kunnen ja, opzich geen slecht idee. Weet je zeker dat het geen sticker moet zijn?
Ik vraag me af of dat voldoende is voor de BOA's.
De horeca heeft genoeg te verduren gehad, thuiswerken forceren zou eens harder aangepakt moeten worden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Liever een maatregel die de economie niet ontwricht dan een maatregel die dat wel doet. Dus de keuze voor thuiswerken lijkt me dan logisch.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal verschillend eigenlijk. Clubs hebben hier elke dag mee te maken bijvoorbeeld en hebben heel veel mensen die net wel/niet in de QR check leeftijdsgrens vallen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zo werken ze ook in een aantal uitgaansgebieden (met zo'n bandje), dus ik zou niet weten waarom dat bij een club niet zou mogen.
Je mag nog wel even naar buiten om voor mij te klappen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij hebt een zogenaamd essentieel beroep.
Ik denk dat thuiswerken afdwingen ontwrichtender is dan het sluiten van de horeca.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever een maatregel die de economie niet ontwricht dan een maatregel die dat wel doet. Dus de keuze voor thuiswerken lijkt me dan logisch.
Ik ben ook niet altijd fan van thuiswerken, maar het lijkt mij nog een van de minder kwade maatregelen.
Weet je niet, we hebben het nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk dat thuiswerken afdwingen ontwrichtender is dan het sluiten van de horeca.
Leg uit.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk dat thuiswerken afdwingen ontwrichtender is dan het sluiten van de horeca.
Dat heb je liever dan die 300 euro hè?quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je mag nog wel even naar buiten om voor mij te klappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |