Okequote:Op woensdag 3 november 2021 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Je komt hier toch nooit meer doorheen. Fluit maar af.
Als ik 8 uur lang aan een microfoon lik krijg ik er helemaal geen geld voorquote:Op woensdag 3 november 2021 22:30 schreef Neef_Wuppie het volgende: [..] Ik had laatst een rood vrouwtje op twitch gezien en zij likte 8 uur lang aan een microfoon. Ter info.
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:31 schreef Bosbeetle het volgende:
heeft klaassen een soort afspraak dat hij hem in de 16 tekens naar een gele moet spelen ofzo?
Wat weet jij daarvan?quote:
Beter dan met je paal op een zak klappen.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Lekker hoor, en dan ook nog met je zak op de paal klappen
Niet zo ordinair.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
met je kut tegen die paal doet ook pijn.
Gedraag je eens. Geen zin om in te moeten grijpen.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
met je kut tegen die paal doet ook pijn.
Met 't flomke.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
wat moet ik dan zeggen, met je voorbips
Zolang ie het zelf maar opruimtquote:
lol wat braafquote:Op woensdag 3 november 2021 22:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gedraag je eens. Geen zin om in te moeten grijpen.
Ordinair wijf.
spleetjequote:Op woensdag 3 november 2021 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
wat moet ik dan zeggen, met je voorbips
Ik geef het een zeuven.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:coco ik ben er nog niet over uit. Wel vermakelijk opzich.
Jouw mening?
Wat zei jij dan toen je 6 was?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
dat vind ik toch zo een stom woord
Jij zat wel erg lang op de pot.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:36 schreef KingRoland het volgende:
ik ging even naar de wc kom ik terug staat het al 1-1 lol
Heel goed ouwe reus.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Passlack, die speelde toch bij Fortuna?
Ja.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Passlack, die speelde toch bij Fortuna?
Ouwe Reus, die speelt wel bij Dortmund inderdaad.quote:
Vooral mad dat ie niet gaat bijtekenenquote:
Wat vind jij eigenlijk hiervan:quote:Op woensdag 3 november 2021 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Malen. Recht op de keeper.
Je verwacht het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:41 schreef Enawh het volgende:
Haller heeft ook echt geen ene pepernoot geraakt
Okquote:Op woensdag 3 november 2021 22:41 schreef Enawh het volgende:
Lol ik heb niks gezegdquote:Op woensdag 3 november 2021 22:41 schreef Enawh het volgende:
Hehe spitsengoalquote:Op woensdag 3 november 2021 22:41 schreef Enawh het volgende:
Koop een stoma.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:43 schreef KingRoland het volgende:
kom ik net weer van de wc en ja hoor weer een goal
ik ook dusquote:Op woensdag 3 november 2021 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Ga nog ff een paar keerquote:Op woensdag 3 november 2021 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Minder cola drinken.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:43 schreef KingRoland het volgende:
OF juist wel!quote:Op woensdag 3 november 2021 22:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En jij niet meer gaan plassen
Hopelijk komt Shaq dan de cup brengenquote:Op woensdag 3 november 2021 22:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik denk dat Ajax de CL gaat winnen.
Is het zo'n jaar?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:45 schreef Coco het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We kunnen de coëfficiëntenpolonaise weer lopen
/r/brandnewsentencequote:Op woensdag 3 november 2021 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Portugal en Frankrijk doen het daarvoor te goedquote:Op woensdag 3 november 2021 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In Ajax we trust!quote:Op woensdag 3 november 2021 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien nog een nieuw woordje voor de Dikke van Dalequote:Op woensdag 3 november 2021 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Portugal en Frankrijk doen het daarvoor te goed
Zo vaak hoef ik ook weer niet hoorquote:Op woensdag 3 november 2021 22:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bal in de 16, Karina al gaan plassen
Rolex is al geregeldquote:Op woensdag 3 november 2021 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat de scheids gaat genieten van zijn gratis seizoenskaart in de aRENa.
Dat zie ik morgen wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zou Lucky Ajax ooit gewonnen hebben zonder fraude?quote:
Ja want die penalty was ook in hun voordeel.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou Lucky Ajax ooit gewonnen hebben zonder fraude?
Dat was om de schijn hoog te houden.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want die penalty was ook in hun voordeel.
Ja precies.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want die penalty was ook in hun voordeel.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax verneukt mijn voorspelling
10 manquote:Op woensdag 3 november 2021 22:52 schreef TheVulture het volgende:
En dat zonder goed te spelen eigenlijk
Mijn vriendin kwam thuis van trainen en normaal ben ik zelden thuis bij een Ajax pot dus we gingen even gezellig samen kieken.quote:
Lieve jongen ben je ook.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vriendin kwam thuis van trainen en normaal ben ik zelden thuis bij een Ajax pot dus we gingen even gezellig samen kieken.
Ja maar daar zag het na 70 minuten ook niet naar uitquote:
ja ik was niet eens plassenquote:Op woensdag 3 november 2021 22:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Heeft Karina deze wel gezien
Ik heb zelfs 'kut Blind' geschreeuwd.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
We zagen het.
Blind was mokerslecht trouwens!
Ook leuk dat Davy zijn goaltje weer meepakt.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Zo, die Duitsers weten ook weer waar ze staan.
Erg matige pot van Ajax' kant wel, maar Antony is echt een eindbaas.
Niet normaal dat geluk de laatste jarenquote:Op woensdag 3 november 2021 22:54 schreef bianconeri het volgende:
Onverdiend winnen door een onverdiende rode kaart.
Iets wat alleen Ajax kan gebeuren.
Hij had al eerder die halfkale knar tegen een goede bal van Antony mogen zetten.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ook leuk dat Davy zijn goaltje weer meepakt.
@onlogischquote:Op woensdag 3 november 2021 22:55 schreef StephanL het volgende:
Ik mis een aantal users die gingen juichen voor Dortmundlafaards
vond het wel vermakelijk eigenlijk. spannend. maar wel lekkere uitslagquote:Op woensdag 3 november 2021 22:54 schreef wdn het volgende:
1 - 3. Mooie score maar wat een slechte wedstrijd
PSVCaLimeroquote:Op woensdag 3 november 2021 22:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet normaal dat geluk de laatste jaren
Je zou bijna geloven dat er meer achter zit
De schijtrechter heeft weer een flinke jodenfooi gekregen.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:54 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
bianconerigodquote:Op woensdag 3 november 2021 22:54 schreef bianconeri het volgende:
ik hap, wat dan?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hey biancoquote:Op woensdag 3 november 2021 22:54 schreef bianconeri het volgende:
Hij schrok omdat er iemand als een idioot inkwam. Technische spelers uit Brazilië doen dit vrijwel altijd omdat ze helemaal kapot worden geschopt.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pittige mening over spelers die anderen een rode kaart aan proberen te naaien.
Madquote:Op woensdag 3 november 2021 22:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De schijtrechter heeft weer een flinke jodenfooi gekregen.
WOESTquote:Op woensdag 3 november 2021 22:54 schreef bianconeri het volgende:
Je bent iets op het spoor maatquote:Op woensdag 3 november 2021 22:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja eerste 4 winnen is de eerste keer.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:55 schreef Coco het volgende:
Is dit de beste start ooit van Ajax in de CL? (even los van tegenstanders)
Ja. Daarna psv 2005/2006 met 3 winst 1 gelijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:55 schreef Coco het volgende:
yesquote:Op woensdag 3 november 2021 22:55 schreef Coco het volgende:
Er is maar 1 Liga.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:57 schreef TLC het volgende:
Alles minder dan 3 punten was onterecht geweesthoe t kan dat Dortmund tweede staat in de Bundesliga ?? das n raadsel voor me.
Gewoon snel vergeten dit behalve de score danquote:Op woensdag 3 november 2021 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
vond het wel vermakelijk eigenlijk. spannend. maar wel lekkere uitslag
en hoi Wim
En door die schrik ga je nog een tijdje doen alsof je beide benen gebroken hebt? Want man, wat had hij een pijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij schrok omdat er iemand als een idioot inkwam. Technische spelers uit Brazilië doen dit vrijwel altijd omdat ze helemaal kapot worden geschopt.
Volgens mij zeiden ze nog nooit de eerste vier gewonnen.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:55 schreef Coco het volgende:
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Haha, je trapt in de act van Mani.
Ajax - Atléticoquote:Op woensdag 3 november 2021 22:57 schreef Slobeend het volgende:
Nu maar hopen dat Ajax geen PSG danwel City loot. Of Atletico evt.
Je hebt nog steeds dat clubs uit dezelfde competitie elkaar niet treffen in achtste finale tochquote:Op woensdag 3 november 2021 22:57 schreef Slobeend het volgende:
Nu maar hopen dat Ajax geen PSG danwel City loot. Of Atletico evt.
Uh oké, in deze meltdown heb ik geen zin.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En door die schrik ga je nog een tijdje doen alsof je beide benen gebroken hebt? Want man, wat had hij een pijn.
Laat het maar even sudderen hier.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uh oké, in deze meltdown heb ik geen zin.
Ik weet nog geen 1 uitslag dus zo lekker de samenvattingen kijken onder de wol!quote:Op woensdag 3 november 2021 22:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat het maar even sudderen hier.
We gaan op tijd naar bed!
PSG gelijkgespeeld, 2x Giniquote:Op woensdag 3 november 2021 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet nog geen 1 uitslag dus zo lekker de samenvattingen kijken onder de wol!
Zet even een loopband op zo'n 30kmph, en spring dan even vanaf de zijkant met 1 been op die band... benieuwd hoe jij het vindtquote:Op woensdag 3 november 2021 22:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En door die schrik ga je nog een tijdje doen alsof je beide benen gebroken hebt? Want man, wat had hij een pijn.
quote:Op woensdag 3 november 2021 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
@:Coco Waar kan ik mijn prijs ophalen?
quote:Op woensdag 3 november 2021 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik had deze keer niet om voorspellingen gevraagd
quote:Op woensdag 3 november 2021 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb ‘m uit eigen beweging maar gegeven. Diep teleurgesteld was ik.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Sow ziedendquote:Op woensdag 3 november 2021 22:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
"Raar plekje". Jij bent nog maagd?quote:Op woensdag 3 november 2021 23:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Tadic heeft nu zak ijs op een raar plekje
Tegen Besiktas genieten van een ploeg zonder Lambíco.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dirk is een minderwaardig ras
Dirk moet lekker de politie op stelten jagen bij Quick Boys v Katwijk, niets anders.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dirk is een minderwaardig ras
Dirkgod.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij vond hem matig invallen maar na de 2-1 wel goed.
Toen stond hij er 5 minuten in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |