Gewoon snel vergeten dit behalve de score danquote:Op woensdag 3 november 2021 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
vond het wel vermakelijk eigenlijk. spannend. maar wel lekkere uitslag
en hoi Wim
En door die schrik ga je nog een tijdje doen alsof je beide benen gebroken hebt? Want man, wat had hij een pijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij schrok omdat er iemand als een idioot inkwam. Technische spelers uit Brazilië doen dit vrijwel altijd omdat ze helemaal kapot worden geschopt.
Volgens mij zeiden ze nog nooit de eerste vier gewonnen.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:55 schreef Coco het volgende:
Is dit de beste start ooit van Ajax in de CL? (even los van tegenstanders)
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Haha, je trapt in de act van Mani.
Ajax - Atléticoquote:Op woensdag 3 november 2021 22:57 schreef Slobeend het volgende:
Nu maar hopen dat Ajax geen PSG danwel City loot. Of Atletico evt.
Je hebt nog steeds dat clubs uit dezelfde competitie elkaar niet treffen in achtste finale tochquote:Op woensdag 3 november 2021 22:57 schreef Slobeend het volgende:
Nu maar hopen dat Ajax geen PSG danwel City loot. Of Atletico evt.
Uh oké, in deze meltdown heb ik geen zin.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En door die schrik ga je nog een tijdje doen alsof je beide benen gebroken hebt? Want man, wat had hij een pijn.
Laat het maar even sudderen hier.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uh oké, in deze meltdown heb ik geen zin.
Ik weet nog geen 1 uitslag dus zo lekker de samenvattingen kijken onder de wol!quote:Op woensdag 3 november 2021 22:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat het maar even sudderen hier.
We gaan op tijd naar bed!
PSG gelijkgespeeld, 2x Giniquote:Op woensdag 3 november 2021 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet nog geen 1 uitslag dus zo lekker de samenvattingen kijken onder de wol!
Zet even een loopband op zo'n 30kmph, en spring dan even vanaf de zijkant met 1 been op die band... benieuwd hoe jij het vindtquote:Op woensdag 3 november 2021 22:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En door die schrik ga je nog een tijdje doen alsof je beide benen gebroken hebt? Want man, wat had hij een pijn.
quote:Op woensdag 3 november 2021 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
@:Coco Waar kan ik mijn prijs ophalen?
quote:Op woensdag 3 november 2021 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik had deze keer niet om voorspellingen gevraagd
quote:Op woensdag 3 november 2021 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb ‘m uit eigen beweging maar gegeven. Diep teleurgesteld was ik.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Sow ziedendquote:Op woensdag 3 november 2021 22:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
"Raar plekje". Jij bent nog maagd?quote:Op woensdag 3 november 2021 23:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Tadic heeft nu zak ijs op een raar plekje
Tegen Besiktas genieten van een ploeg zonder Lambíco.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dirk is een minderwaardig ras
Dirk moet lekker de politie op stelten jagen bij Quick Boys v Katwijk, niets anders.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dirk is een minderwaardig ras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |