Dat zekerquote:Op woensdag 3 november 2021 21:41 schreef _UserName_ het volgende:
Met een makkelijke rode kaart en makkelijke pingel bepaalt de scheids de wedstrijd.
Chouffe Bokquote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze inmiddels knotsgekke pot?
Net een Grolsch Herfstbok op. Heb nu alleen nog een paar Grolsch pilsener in de koelkast liggen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
1-3 na rust.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
litersquote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
Het klopt inderdaad wel dat de selectie van Ajax te veel mooi weer voetballers heeft. Als het loopt dan swingt iedereen mee met hooghouden, hakjes, een-tweetjes op het middenveld, balletje tussen de benen van de tegenstander, etc. Maar als het niet loopt, sjokt iedereen overal maar achteraan. We hebben spelers nodig die juist dán wel het kunnen opbrengen om het verschil te maken op basis van vechtlust.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gooi er maar een bult stevige kerels in.
Dat vind ik een weinig smakelijk drankje.quote:
Dortmund uit, altijd lastig. Joh.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Scheids of niet, wel redelijk veelzeggend dat Ajax in deze situatie komt terwijl je 10 tegen 11 staat. Leuk hoor die pot in de arena, maar Dortmund is ook gewoon een ploeg waar het kan dooien en vriezen.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het klopt inderdaad wel dat de selectie van Ajax te veel mooi weer voetballers heeft. Als het loopt dan swingt iedereen mee met hooghouden, hakjes, een-tweetjes op het middenveld, balletje tussen de benen van de tegenstander, etc. Maar als het niet loopt, sjokt iedereen overal maar achteraan. We hebben spelers nodig die juist dán wel het kunnen opbrengen om het verschil te maken op basis van vechtlust.
Ik weet overigens niet wat je met JL bedoelt, maar mocht je het over de Jupiler League hebben wil ik je er in alle vriendelijkheid op wijzen dat deze competitie inmiddels de Keukenkampioen-divisie heet.
Vreemde naam inderdaad, ik dacht gezien het woord 'keuken' eerst dat het om vrouwenvoetbal ging, maar goed, ik heb het ook niet gekozen.
Affligem Blondquote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
Ik zei al eerder dat ik aan de rode wijn zit.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik een weinig smakelijk drankje.
Je was te vroeg.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat ik aan de rode wijn zit.
Correct. Helaas morgen weer Monaco - PSV.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dit dus wel een erg leuke wedstrijd
Dat wordt weer afzien.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Correct. Helaas morgen weer Monaco - PSV.
Sterker nog, voor een gelijkspel is dat ook benodigd.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je wil winnen moet je scoren.
Gewoon AZ - Cluj kijken allen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Correct. Helaas morgen weer Monaco - PSV.
Haha, nee.quote:
Dat juichen bij die 4-2 was echt komisch.quote:
Laat die jongen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat juichen bij die 4-2 was echt komisch.
Beng bengquote:Op woensdag 3 november 2021 21:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij gaat nog wel tandjes rapen.
Hij doet dat voor 30000 man (oke 25000 met hoe leeg het stadion was) en op de nationale TV, dan mag je er een mening over hebben.quote:
Als het geen PSVer was vond Coco het wel kansloos.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij doet dat voor 30000 man (oke 25000 met hoe leeg het stadion was) en op de nationale TV, dan mag je er een mening over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |