quote:
Op woensdag 3 november 2021 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:[..]
Het klopt inderdaad wel dat de selectie van Ajax te veel mooi weer voetballers heeft. Als het loopt dan swingt iedereen mee met hooghouden, hakjes, een-tweetjes op het middenveld, balletje tussen de benen van de tegenstander, etc. Maar als het niet loopt, sjokt iedereen overal maar achteraan. We hebben spelers nodig die juist dán wel het kunnen opbrengen om het verschil te maken op basis van vechtlust.
Ik weet overigens niet wat je met JL bedoelt, maar mocht je het over de Jupiler League hebben wil ik je er in alle vriendelijkheid op wijzen dat deze competitie inmiddels de Keukenkampioen-divisie heet.
Vreemde naam inderdaad, ik dacht gezien het woord 'keuken' eerst dat het om vrouwenvoetbal ging, maar goed, ik heb het ook niet gekozen.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij mee

Of als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.