quote:Op woensdag 3 november 2021 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb de rode kaart nog niet teruggezien, maar de pingel wel!
Dit is echt een heel onterechte strafschop.
De slis-driehoek Haké/Rutten/Haggiequote:Op woensdag 3 november 2021 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou hij een direct lijntje hebben met Schmidt?
Uit de andere hoek kun je beter zien dat het geen rood is.quote:
Poolse variant.quote:
Gooi er maar een bult stevige kerels in.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tagliafico moet erin.
Ik wil vanaf nu een ordinaire knokpartij.
Nederlandse aso's.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gooi er maar een bult stevige kerels in.
De fuck is dat voor plakplaatje-getal.quote:
Scheids of niet, wel redelijk veelzeggend dat Ajax in deze situatie komt terwijl je 10 tegen 11 staat. Leuk hoor die pot in de arena, maar Dortmund is ook gewoon een ploeg waar het kan dooien en vriezen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:41 schreef _UserName_ het volgende:
Met een makkelijke rode kaart en makkelijke pingel bepaalt de scheids de wedstrijd.
witte wijnquote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze inmiddels knotsgekke pot?
Een bakje thee.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
Dat zekerquote:Op woensdag 3 november 2021 21:41 schreef _UserName_ het volgende:
Met een makkelijke rode kaart en makkelijke pingel bepaalt de scheids de wedstrijd.
Chouffe Bokquote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
Net een Grolsch Herfstbok op. Heb nu alleen nog een paar Grolsch pilsener in de koelkast liggen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
1-3 na rust.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
litersquote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
Het klopt inderdaad wel dat de selectie van Ajax te veel mooi weer voetballers heeft. Als het loopt dan swingt iedereen mee met hooghouden, hakjes, een-tweetjes op het middenveld, balletje tussen de benen van de tegenstander, etc. Maar als het niet loopt, sjokt iedereen overal maar achteraan. We hebben spelers nodig die juist dán wel het kunnen opbrengen om het verschil te maken op basis van vechtlust.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gooi er maar een bult stevige kerels in.
Dat vind ik een weinig smakelijk drankje.quote:
Dortmund uit, altijd lastig. Joh.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Scheids of niet, wel redelijk veelzeggend dat Ajax in deze situatie komt terwijl je 10 tegen 11 staat. Leuk hoor die pot in de arena, maar Dortmund is ook gewoon een ploeg waar het kan dooien en vriezen.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het klopt inderdaad wel dat de selectie van Ajax te veel mooi weer voetballers heeft. Als het loopt dan swingt iedereen mee met hooghouden, hakjes, een-tweetjes op het middenveld, balletje tussen de benen van de tegenstander, etc. Maar als het niet loopt, sjokt iedereen overal maar achteraan. We hebben spelers nodig die juist dán wel het kunnen opbrengen om het verschil te maken op basis van vechtlust.
Ik weet overigens niet wat je met JL bedoelt, maar mocht je het over de Jupiler League hebben wil ik je er in alle vriendelijkheid op wijzen dat deze competitie inmiddels de Keukenkampioen-divisie heet.
Vreemde naam inderdaad, ik dacht gezien het woord 'keuken' eerst dat het om vrouwenvoetbal ging, maar goed, ik heb het ook niet gekozen.
Affligem Blondquote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
Ik zei al eerder dat ik aan de rode wijn zit.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik een weinig smakelijk drankje.
Je was te vroeg.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat ik aan de rode wijn zit.
Correct. Helaas morgen weer Monaco - PSV.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dit dus wel een erg leuke wedstrijd
Dat wordt weer afzien.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Correct. Helaas morgen weer Monaco - PSV.
Sterker nog, voor een gelijkspel is dat ook benodigd.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je wil winnen moet je scoren.
Gewoon AZ - Cluj kijken allen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Correct. Helaas morgen weer Monaco - PSV.
Haha, nee.quote:
Dat juichen bij die 4-2 was echt komisch.quote:
Laat die jongen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat juichen bij die 4-2 was echt komisch.
Beng bengquote:Op woensdag 3 november 2021 21:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij gaat nog wel tandjes rapen.
Hij doet dat voor 30000 man (oke 25000 met hoe leeg het stadion was) en op de nationale TV, dan mag je er een mening over hebben.quote:
Als het geen PSVer was vond Coco het wel kansloos.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij doet dat voor 30000 man (oke 25000 met hoe leeg het stadion was) en op de nationale TV, dan mag je er een mening over hebben.
Hij heeft jaren niet een goal gemaakt.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij doet dat voor 30000 man (oke 25000 met hoe leeg het stadion was) en op de nationale TV, dan mag je er een mening over hebben.
Fijne avondquote:Op woensdag 3 november 2021 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga jullie overigens verlaten, fijne avond nog.
Precies. Des Ajax en zeker door deze beslissingen van de scheidquote:Op woensdag 3 november 2021 21:50 schreef Enawh het volgende:
Stel het blijft allemaal zo
Ajax verliest volgende wedstrijd van Besiktas en Sporting wint van Dortmund.
Dan zijn er 3 ploegen met 9 punten. Dan zie ik Ajax het nog wel weggeven
Opzouten met die vetklep.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:50 schreef TLC het volgende:
Ajax achter, exit ten Hag en met de trein komt Ronald Koeman vanuit Barcelona
Berghuis en Blind eruit.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:50 schreef PicoMMP het volgende:
Klaassen voor Gravenberch alsjeblieft
Een paar minuten eerder nog.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij heeft jaren niet een goal gemaakt.
Dan verlies je jezelf in de emotie.
quote:Op woensdag 3 november 2021 21:50 schreef TLC het volgende:
Ajax achter, exit ten Hag en met de trein komt Ronald Koeman vanuit Barcelona
Jij denkt dat we met nog twee wedstrijden te spelen we maar 1 puntje halen, daarvan is ook nog deze wedstrijd niet eens gespeeldquote:Op woensdag 3 november 2021 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Het is kak dat Besiktas zo zit te kutten. Dit is dus zo’n poule waar je met 10 punten nog niet zeker bent
Je kunt zelfs met 12 punten eruit liggen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Het is kak dat Besiktas zo zit te kutten. Dit is dus zo’n poule waar je met 10 punten nog niet zeker bent
Ga jij maar lekker weg inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:51 schreef MC-M het volgende:
We zappen even naar Welkom in Containerdorp.
Ze gaan sowieso overwinteren in Europa.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:50 schreef Enawh het volgende:
Ik tel een gemiddelde van drie chorizoworstjes per dag.quote:
Maar Ajax zou de CL winnen ?quote:Op woensdag 3 november 2021 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt zelfs met 12 punten eruit liggen.
Hij is erg rood.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik tel een gemiddelde van drie chorizoworstjes per dag.
Ajax gaat nooit zowel tegen Sporting als Dortmund een negatief onderling resultaat hebbenquote:Op woensdag 3 november 2021 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt zelfs met 12 punten eruit liggen.
Wat hij er verder mee doet weet ik ook niet.quote:
Hmm lekker, doe maar een kistje.quote:
Speelquote:Op woensdag 3 november 2021 21:51 schreef MC-M het volgende:
We zappen even naar Welkom in Containerdorp.
jA mAaR FrEnKiE en LuUk en DeStquote:Op woensdag 3 november 2021 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
Dat hele Bazzelona interesseert me eigenlijk geen reet, met of zonder Koeman.
Ajaz mist, buiten mist.quote:
Hopelijk gaan ze failliet.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
Sowieso als het op de laatste wedstrijd aankomt.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:50 schreef Enawh het volgende:
Mij ook niet. Het Friesland van Spanje.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
Ik moest een beetje lachen om Kuijt die strafwerk kreegquote:Op woensdag 3 november 2021 21:55 schreef TLC het volgende:
Ik stoorde me aan dat oeverloze gezeik over de trainerscarriere die er niet is van Wesley Sneijder, ten eerste who cares en ten tweede het heeft geen zak met de wedstrijd te maken.
Ik tel er drie.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wie zijn die twee mongolen in de studio?
50 regeltjes “Ik mag niet meer stoken” ofzo?quote:Op woensdag 3 november 2021 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen om Kuijt die strafwerk kreeg
Zijlehont is nu geparkeerd bij RTL5: 112 vandaag. Verslagjes doen van autobranden met zijn lange pedojas.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:59 schreef De_Kraam het volgende:
Wat zijn die Simon Zijlemans en Bart Nolles eigenlijk aan het doen nu ze vervangen zijn door Oembertoo?
Ryan ParisGodquote:Op woensdag 3 november 2021 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Prima nieuwe reclame van KPN @:zipportal
Erg mooi.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijlehont is nu geparkeerd bij RTL5: 112 vandaag. Verslagjes doen van autobranden met zijn lange pedojas.
Gewoon.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Prima nieuwe reclame van KPN @:zipportal
Lijkt me ook geen onverstandige keus. Iets meer aanvallende impuls en dat heel van Alvarez had nog vervelend kunnen uitpakken.quote:
Jelle Klaasen?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou het zijn broer zijn die speelt?
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:09 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik drukte ineens op de verkeerde knop. Dat was erg stom in zo'n veelbelovende aanval!
Heb je anders nooit last van gelukkigquote:Op woensdag 3 november 2021 22:09 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik drukte ineens op de verkeerde knop. Dat was erg stom in zo'n veelbelovende aanval!
Knopje van je moeder raak ik altijd goed, inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je anders nooit last van gelukkig
Operatie Barbarossa was ook een veelbelovende aanval.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:09 schreef MC-M het volgende:
[..]
Maar toen speelde Ajax met een man meer!quote:Op woensdag 3 november 2021 22:13 schreef Saekerhett het volgende:
Allemachtig wat een niveauverschil met twee weken terug.
Zeker een murtje geverfd?quote:
Zijn wekkertje gaat zo af. Wisselen lijkt me een goed plan.quote:
Zo'n 0-0 tegen Herácles Héracles gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:13 schreef Saekerhett het volgende:
Allemachtig wat een niveauverschil met twee weken terug.
Ok Tom.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zo'n 0-0 tegen Herácles Héracles gaat je niet in de koude kleren zitten.
Nog 30 minuten inderdaad.quote:
BvB vs Dorquote:Op woensdag 3 november 2021 22:21 schreef _UserName_ het volgende:
Stel, FC Dordrecht zou tegen Dordmund spelen, wie zou dan de afkorting DOR krijgen?
Kleine letters worden nooit gebruikt. Ik neem deze post dan ook niet serieus.quote:
Die rode kaart is door die pingel eigenlijk een nadeel geworden, Dortmund hoeft nu al helemaal niet meer van de goal afquote:Op woensdag 3 november 2021 22:22 schreef Themeparktommy het volgende:
ze spelen tegen tien he... je zou het bijna vergeten
danquote:Op woensdag 3 november 2021 22:26 schreef A6 het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom ten Hag Neres er niet in zet voor Haller. Neres is 100x beter als Haller
Er zou BVB tegen FCD komen te staan.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kleine letters worden nooit gebruikt. Ik neem deze post dan ook niet serieus.
In fifa misschienquote:Op woensdag 3 november 2021 22:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kun je nog een tramsfersom voor Tadic ontvangen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Die gooit de beuk er wel in.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:27 schreef Themeparktommy het volgende:
Zometeen Labyad even brengen als pinch hitter
Twee tramsquote:Op woensdag 3 november 2021 22:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kun je nog een tramsfersom voor Tadic ontvangen?
Dus dit is allemaal de schuld van die walgelijke Antony?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:27 schreef VacaLoca het volgende:
Wordt 'm niet dit, het is zo'n wedstrijd..
Ik had echt liever 11-11 en zonder penal in eerste helft
Wat is jouw mening over deze wedstrijd?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus dit is allemaal de schuld van die walgelijke Antony?
https://www.twitch.tv/leynainuquote:Op woensdag 3 november 2021 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik pak er een wit wijntje bij
En ik zet eens een stream aan.
Ik had laatst een rood vrouwtje op twitch gezien en zij likte 8 uur lang aan een microfoon. Ter info.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |