Kleine letters worden nooit gebruikt. Ik neem deze post dan ook niet serieus.quote:
Die rode kaart is door die pingel eigenlijk een nadeel geworden, Dortmund hoeft nu al helemaal niet meer van de goal afquote:Op woensdag 3 november 2021 22:22 schreef Themeparktommy het volgende:
ze spelen tegen tien he... je zou het bijna vergeten
danquote:Op woensdag 3 november 2021 22:26 schreef A6 het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom ten Hag Neres er niet in zet voor Haller. Neres is 100x beter als Haller
Er zou BVB tegen FCD komen te staan.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kleine letters worden nooit gebruikt. Ik neem deze post dan ook niet serieus.
In fifa misschienquote:Op woensdag 3 november 2021 22:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kun je nog een tramsfersom voor Tadic ontvangen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Die gooit de beuk er wel in.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:27 schreef Themeparktommy het volgende:
Zometeen Labyad even brengen als pinch hitter
Twee tramsquote:Op woensdag 3 november 2021 22:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kun je nog een tramsfersom voor Tadic ontvangen?
Dus dit is allemaal de schuld van die walgelijke Antony?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:27 schreef VacaLoca het volgende:
Wordt 'm niet dit, het is zo'n wedstrijd..
Ik had echt liever 11-11 en zonder penal in eerste helft
Wat is jouw mening over deze wedstrijd?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus dit is allemaal de schuld van die walgelijke Antony?
https://www.twitch.tv/leynainuquote:Op woensdag 3 november 2021 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik pak er een wit wijntje bij
En ik zet eens een stream aan.
Ik had laatst een rood vrouwtje op twitch gezien en zij likte 8 uur lang aan een microfoon. Ter info.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |