Hij heeft jaren niet een goal gemaakt.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij doet dat voor 30000 man (oke 25000 met hoe leeg het stadion was) en op de nationale TV, dan mag je er een mening over hebben.
Fijne avondquote:Op woensdag 3 november 2021 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga jullie overigens verlaten, fijne avond nog.
Precies. Des Ajax en zeker door deze beslissingen van de scheidquote:Op woensdag 3 november 2021 21:50 schreef Enawh het volgende:
Stel het blijft allemaal zo
Ajax verliest volgende wedstrijd van Besiktas en Sporting wint van Dortmund.
Dan zijn er 3 ploegen met 9 punten. Dan zie ik Ajax het nog wel weggeven
Opzouten met die vetklep.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:50 schreef TLC het volgende:
Ajax achter, exit ten Hag en met de trein komt Ronald Koeman vanuit Barcelona
Berghuis en Blind eruit.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:50 schreef PicoMMP het volgende:
Klaassen voor Gravenberch alsjeblieft
Een paar minuten eerder nog.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij heeft jaren niet een goal gemaakt.
Dan verlies je jezelf in de emotie.
quote:Op woensdag 3 november 2021 21:50 schreef TLC het volgende:
Ajax achter, exit ten Hag en met de trein komt Ronald Koeman vanuit Barcelona
Jij denkt dat we met nog twee wedstrijden te spelen we maar 1 puntje halen, daarvan is ook nog deze wedstrijd niet eens gespeeldquote:Op woensdag 3 november 2021 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Het is kak dat Besiktas zo zit te kutten. Dit is dus zo’n poule waar je met 10 punten nog niet zeker bent
Je kunt zelfs met 12 punten eruit liggen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Het is kak dat Besiktas zo zit te kutten. Dit is dus zo’n poule waar je met 10 punten nog niet zeker bent
Ga jij maar lekker weg inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:51 schreef MC-M het volgende:
We zappen even naar Welkom in Containerdorp.
Ze gaan sowieso overwinteren in Europa.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:50 schreef Enawh het volgende:
Stel het blijft allemaal zo
Ajax verliest volgende wedstrijd van Besiktas en Sporting wint van Dortmund.
Dan zijn er 3 ploegen met 9 punten. Dan zie ik Ajax het nog wel weggeven
Ik tel een gemiddelde van drie chorizoworstjes per dag.quote:
Maar Ajax zou de CL winnen ?quote:Op woensdag 3 november 2021 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt zelfs met 12 punten eruit liggen.
Hij is erg rood.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik tel een gemiddelde van drie chorizoworstjes per dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |