Ajax gaat nooit zowel tegen Sporting als Dortmund een negatief onderling resultaat hebbenquote:Op woensdag 3 november 2021 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt zelfs met 12 punten eruit liggen.
Wat hij er verder mee doet weet ik ook niet.quote:
Hmm lekker, doe maar een kistje.quote:
Speelquote:Op woensdag 3 november 2021 21:51 schreef MC-M het volgende:
We zappen even naar Welkom in Containerdorp.
jA mAaR FrEnKiE en LuUk en DeStquote:Op woensdag 3 november 2021 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
Dat hele Bazzelona interesseert me eigenlijk geen reet, met of zonder Koeman.
Ajaz mist, buiten mist.quote:
Hopelijk gaan ze failliet.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
Sowieso als het op de laatste wedstrijd aankomt.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:50 schreef Enawh het volgende:
Stel het blijft allemaal zo
Ajax verliest volgende wedstrijd van Besiktas en Sporting wint van Dortmund.
Dan zijn er 3 ploegen met 9 punten. Dan zie ik Ajax het nog wel weggeven
Mij ook niet. Het Friesland van Spanje.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
Ik moest een beetje lachen om Kuijt die strafwerk kreegquote:Op woensdag 3 november 2021 21:55 schreef TLC het volgende:
Ik stoorde me aan dat oeverloze gezeik over de trainerscarriere die er niet is van Wesley Sneijder, ten eerste who cares en ten tweede het heeft geen zak met de wedstrijd te maken.
Ik tel er drie.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wie zijn die twee mongolen in de studio?
50 regeltjes “Ik mag niet meer stoken” ofzo?quote:Op woensdag 3 november 2021 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen om Kuijt die strafwerk kreeg
Zijlehont is nu geparkeerd bij RTL5: 112 vandaag. Verslagjes doen van autobranden met zijn lange pedojas.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:59 schreef De_Kraam het volgende:
Wat zijn die Simon Zijlemans en Bart Nolles eigenlijk aan het doen nu ze vervangen zijn door Oembertoo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |