De klok weer een uur vooruit zetten?quote:Op woensdag 3 november 2021 11:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tijd om dingen te doen en zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is 'rquote:Op woensdag 3 november 2021 11:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat Beck uit You? Vind haar een beetje te perfect.
Dat geloof ik niet hoorquote:Op woensdag 3 november 2021 11:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo gemeen ben ik nou ook weer niet.
Zee u laterquote:Op woensdag 3 november 2021 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De klok weer een uur vooruit zetten?
Je weet wie er hier mod is hè.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:25 schreef Strani het volgende:
Wel typisch hoor van dit topic. Je post eens iets van een mooie vrouw en direct slotje
HIER WORDT GEMODquote:Op woensdag 3 november 2021 11:25 schreef Strani het volgende:
Wel typisch hoor van dit topic. Je post eens iets van een mooie vrouw en direct slotje
Ik heb geen bezwaar tegen mooie vrouwenquote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 11:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is 'rOhh dat snap ik wel dat je dat zegt maar dat vind ik zelf juist weer niet. Ik vind haar stem ook prachtig. In interviews komt ze ook enorm relaxt over, vind ik.
Maar verder val ik eigenlijk zelden op wat zogenaamd de meest aantrekkelijke celebrities zijn, moet ik zeggen.
Spelbreker.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb geen bezwaar tegen mooie vrouwen. In tegendeel!
Die zongen ook al over een damequote:
Ah nee dit vind ik inderdaad ook agsoluut niet aantrekkelijkquote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dit vind ik ook niet ideaal. Terwijl ze wel net vrij schijnt te zijn.
Daar ging het al fout.quote:
Heel veel meisjes beginnen ook gewoon op elkaar te lijken..quote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een onvriendelijk persoon.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je een imperfectie van haar dan?quote:Op woensdag 3 november 2021 11:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is 'rOhh dat snap ik wel dat je dat zegt maar dat vind ik zelf juist weer niet. Ik vind haar stem ook prachtig. In interviews komt ze ook enorm relaxt over, vind ik.
Maar verder val ik eigenlijk zelden op wat zogenaamd de meest aantrekkelijke celebrities zijn, moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |