vannacht ben je nog een uurtje extra kwijt, en dat komt allemaal door de overheid.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:36 schreef Olga het volgende:
Ik wil mijn verspilde tijd, die ik hieraan heb besteed vandaag, terug
Ik ga demonstreren protesterenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
vannacht ben je nog een uurtje extra kwijt, en dat komt allemaal door de overheid.
Hij gaat ook iedereen blokken die het niks vinden, de hele wappie "beweging" valt lekker uit elkaar.quote:
misschien toch nog iets positiefsquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:47 schreef spoilert het volgende:
[..]
Hij gaat ook iedereen blokken die het niks vinden, de hele wappie "beweging" valt lekker uit elkaar.
Dat vraag je je serieus af?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb mijn bananen teruggefaxt naar de Albert Heijn hoor
Ik mag hopen dat die vacinnaties in bananen een troll is
Ahh thnx!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:59 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/306673070983012
Ik heb geen idee, ik heb alleen Albert livequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee![]()
Waar zijn ze nu? Nog steeds Hilversum of ergens anders?
Ik zit met een half oog te kijken, ze zitten nu op een terrasje in het centrum van Hilversum.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee![]()
Waar zijn ze nu? Nog steeds Hilversum of ergens anders?
eentje is er al vrijgelaten las ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er zijn 3 wappies opgepakt, de rest van de zwakzinnigen volgt braaf naar het politiebureau in Houten. Je kunt Hilversum geen groter plezier doen. wat zijn 't toch een zooitje lemmings ook.
Dat is echt al de hele week aan de gang, ook in andere landen zijn er aardig wat demonstraties. Ik moet de wappies toegeven dat je hier weinig van hoort in de "Fake Media"quote:
Klopt. Alleen vorige week een kort stukje in het Journaal.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:10 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dat is echt al de hele week aan de gang, ook in andere landen zijn er aardig wat demonstraties. Ik moet de wappies toegeven dat je hier weinig van hoort in de "Fake Media"
die getatoeëerde wenkbrauwen en liters waterstofperoxide in d'r haar zijn schadelijker dan ff en stokje in je neus....quote:
Er was vorige week ook een staking van spoorwegen in Italië die niets met recalcitrante coronavaccin weigeraars van doen had, ook daar hoorden we niets over. Waarom zou de nederlandse media toch maar alles moeten verslaan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:10 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dat is echt al de hele week aan de gang, ook in andere landen zijn er aardig wat demonstraties. Ik moet de wappies toegeven dat je hier weinig van hoort in de "Fake Media"
Tja als ik nu op nos.nl kijkt wat daar staat.... Ik ben blij data ik weet dat de Thaise premier is gestruikeld, en dat er een intacte maya kano is gevonden. Dan had je minstens ook een kopje aan demonstraties kunnen wijden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er was vorige week ook een staking van spoorwegen in Italië die niets met recalcitrante coronavaccin weigeraars van doen had, ook daar hoorden we niets over. Waarom zou de nederlandse media toch maar alles moeten verslaan?
En als je iets naar rechts scrolt bij de filmpjes staat 4 naar rechts vanuit de struikelende thai zelfs een filmpje over de protesten van Milaan. Mensen kijken tegenwoordig met hun neus en nemen hard gegil van wappies voor waar aan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:57 schreef spoilert het volgende:
[..]
Tja als ik nu op nos.nl kijkt wat daar staat.... Ik ben blij data ik weet dat de Thaise premier is gestruikeld, en dat er een intacte maya kano is gevonden. Dan had je minstens ook een kopje aan demonstraties kunnen wijden.
Soms weet ik niet meer of ik om zulke mensen moet lachen of moet huilen.quote:
Het zou pas nieuws zijn als er een keer GEEN demonstratie is in Italië.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:57 schreef spoilert het volgende:
[..]
Tja als ik nu op nos.nl kijkt wat daar staat.... Ik ben blij data ik weet dat de Thaise premier is gestruikeld, en dat er een intacte maya kano is gevonden. Dan had je minstens ook een kopje aan demonstraties kunnen wijden.
Het is gewoon triest dat mensen alles geloven wat ze lezen of wat in hun straatje past.quote:
Ernstig dat mensen niet geloven wat doktoren, virologen, epidemiologen vertellen en wel geloven wat een of andere debiel op internet geslingerd heeft.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:28 schreef Olga het volgende:
[..]
Het is gewoon triest dat mensen alles geloven wat ze lezen of wat in hun straatje past.
Sommigen zijn gewoon helemaal de weg kwijt en dat vind ik gewoon triest
Dat is ook zo, maar wat zou je er aan willen doen? Wat je ook zegt, ze geloven inderdaad alleen wat in ze willen geloven. En soms kan je er dan ook beter geen moeite meer in steken, omdat wat je ook probeert, ze toch vast blijven houden aan wat ze gelezen hebben op social media of gehoord hebben van mevrouw Biets, die buurvrouw is van de zus van iemand die schoonmaakt in een ziekenhuis.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:28 schreef Olga het volgende:
[..]
Het is gewoon triest dat mensen alles geloven wat ze lezen of wat in hun straatje past.
Sommigen zijn gewoon helemaal de weg kwijt en dat vind ik gewoon triest
Het trieste is dat je er niets aan kan doen. Maar het wordt steeds meer extremer lijkt het wel. En de wappies volgen degenen met de grootste bek zonder zelf eens te denken of zelf te onderzoeken (en dan niet op social mediaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar wat zou je er aan willen doen? Wat je ook zegt, ze geloven inderdaad alleen wat in ze willen geloven. En soms kan je er dan ook beter geen moeite meer in steken, omdat wat je ook probeert, ze toch vast blijven houden aan wat ze gelezen hebben op social media of gehoord hebben van mevrouw Biets, die buurvrouw is van de zus van iemand die schoonmaakt in een ziekenhuis.
Kan Baudet niet uit de Tweede Kamer worden gezet vanwege dit soort opruiende gebeurtenissen, of is er simpelweg niets tegen te doen? Ik vrees het laatste. Iedereen heeft het recht op een vrije mening, maar als die mening een gevaar gaat vormen voor de rest dan zou er toch iets tegen te doen moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Was er maar een manier, een kapstokartikel om medische onwaarheden tegen te gaan. Nu is er juridisch niets aan te doen...
De complotcaravan van wappie Baudet staat morgen in Katwijk aan Zee, zo'n beetje de tweede thuisbasis na Volendam begrijp ik.
Een volksvertegenwoordiger kan je niet het woord ontnemen. Echter gaat dat alleen over de kamer en niet daarbuiten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan Baudet niet uit de Tweede Kamer worden gezet vanwege dit soort opruiende gebeurtenissen, of is er simpelweg niets tegen te doen? Ik vrees het laatste. Iedereen heeft het recht op een vrije mening, maar als die mening een gevaar gaat vormen voor de rest dan zou er toch iets tegen te doen moeten zijn.
helaas heb ik wappies in de familie.... een recente bijeenkomst werd geplanned in een restaurant waar geen QR-codes gevraagd werden. ze stonden er op dat er handen geschud werden. aan "die onzin" doen ze niet mee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Het trieste is dat je er niets aan kan doen. Maar het wordt steeds meer extremer lijkt het wel. En de wappies volgen degenen met de grootste bek zonder zelf eens te denken of zelf te onderzoeken (en dan niet op social media)
Ik ben allang blij dat niemand van mijn directe familie of dierbaren deze denkbeelden heeft.
Nee, idem hier. Ik, mijn vriendin, en onze families hebben zich laten vaccineren om zichzelf en anderen te beschermen. Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten doen als iemand zulke radicale denkbeelden zou hebben, behalve een periode geen contact.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Het trieste is dat je er niets aan kan doen. Maar het wordt steeds meer extremer lijkt het wel. En de wappies volgen degenen met de grootste bek zonder zelf eens te denken of zelf te onderzoeken (en dan niet op social media)
Ik ben allang blij dat niemand van mijn directe familie of dierbaren deze denkbeelden heeft.
Helaas vertegenwoordigt hij wel het volk, hoe gek het ook klinkt...quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Een volksvertegenwoordiger kan je niet het woord ontnemen. Echter gaat dat alleen over de kamer en niet daarbuiten.
Het heeft geen nut om bij een FvD-schertsvertoning een tegengeluid te laten horen, je zou in dienst zijn van de overheid, cabal, je moet voor het tribunaal verschijnen ...
Lijkt mij inderdaad rot, vooral omdat het familie betreft.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
helaas heb ik wappies in de familie.... een recente bijeenkomst werd geplanned in een restaurant waar geen QR-codes gevraagd werden. ze stonden er op dat er handen geschud werden. aan "die onzin" doen ze niet mee.
best rot om de bekende onzinverhalen te horen van je eigen familie. trots dat ze het vaccin weigeren.
je snapt dat ik het contact met die familie op een laag pitje houd.
he verrek. Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is dat de zus van Gordon?
Tja, niet over beginnen en niet mengen in een discussie, als 't over corona gaat. Ze zijn volledig in de ban van Baudet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad rot, vooral omdat het familie betreft.
Overigens als ze er op stonden dat er handen werden geschud, hadden ze toch geen begrip voor jouw mening.....
Respectloosquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Tja, niet over beginnen en niet mengen in een discussie, als 't over corona gaat. Ze zijn volledig in de ban van Baudet.
Ja, ze staan er op dat jij hen ook een hand geeft.
Even over punt 1. Als er iets een sekte is, zijn het diehard wappies welquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Annelies wilt niets te maken hebben met 83,8% van de Nederlandse bevolking?
[ twitter ]
Hetzelfde slaat toch ook op de ongevaccineerden?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]
Ik heb zo'n familielid die een beetje wappie is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:00 schreef Olga het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eerst waren demonstranten nog aan het schreeuwen, daarna kwamen megafoons.
Tikkie Tinus gaat een stap verder en besteld even 110 decibel luchthoorns van z'n tikkies.
Maar als het zn baan is, zorgt hij dan ook wel voor PBMs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de andere kant zijn die gasten sws al oost-indish doof, dus maakt het niet uit...
Tikkie Tinus gaat een stap verder en besteld even 110 decibel luchthoorns van z'n tikkies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://mensenrechten.nl/(...)ens-een-demonstratiequote:Demonstraties mogen ook geen haatgevoelens propageren, gebaseerd op nationale afkomst, ras of godsdienst, die aanzetten tot discriminatie, vijandigheid of geweld
Lijkt me toch dat als je met zo'n ding gaat staan op een demo, dat het dan onder aanzetten tot vijandigheid kan vallen?
Als het dan niet voor de demonstranten is, danwel de buurtbewoners die gek worden van die lui.Twiddel
Het zijn echt bepaalde types. Ik heb zo'n eigenwijze snuiter gekend. Noemt zichzelf heel stoer een non-comformist, maar ligt eigenlijk gewoon dwars om het dwars liggen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb zo'n familielid die een beetje wappie is.
Elke keer als ik hem zie zit hij te zaniken over dat het vaccin niet heeft geholpen dit, en QR code dat.
De meeste familieleden knikken dan gewoon ja en amen en als hij weg gaat heeft iedereen het erover wat een mafkees het toch is, dat hij die dingen geloofd.
Als je met hem in discussie gaat lacht hij je meestal uit als tegenargument![]()
Voor de corona was het al een heel moeilijk mannetje en nu is hij helemaal verschrikkelijk. Hoe verder de pandemie gaat, hoe zuurder en chagrijniger hij word.
Echt een heel gezellig type hoor!![]()
Hiervoor zijn ze stekeblind. Aan zelfreflectie doen dat soort lui niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
Ik blijf het nog steeds mooi vinden dat de 'vechters voor de vrijheid' de andere mensen betichten van angst, terwijl ze zelf bang zijn voor het vaccin.
[...]
Welke 110 decibel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Jaquote:
.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Elke keer als ik hem zie zit hij te zaniken over dat het vaccin niet heeft geholpen dit, en QR code dat.
De meeste familieleden knikken dan gewoon ja en amen en als hij weg gaat heeft iedereen het erover wat een mafkees het toch is, dat hij die dingen geloofd.
Als je met hem in discussie gaat lacht hij je meestal uit als tegenargument![]()
Voor de corona was het al een heel moeilijk mannetje en nu is hij helemaal verschrikkelijk. Hoe verder de pandemie gaat, hoe zuurder en chagrijniger hij word.
Waarom nodigen jullie hem steeds uit?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Om hem belachelijk te maken zodra hij zijn hielen licht dat zou ik ook doen. Alleen ik zou geen ja en amen knikken maar al beginnen als zo iemand tegen me begint te praten.quote:Op zondag 31 oktober 2021 05:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom nodigen jullie hem steeds uit?
Dat komt omdat die ongevaccineerden de enige hersencel die ze hebben niet willen vermoeien met zelf nadenken. Daarom zijn het ook domonstranten. Kijk nou naar Urk ze vallen om bij bosjes op het moment puur omdat dwarsliggen in hun aard zit. Die smerige rode stip in de Noordoostpolder denkt dat pontificaal met je armen over elkaar gaan zitten omdat de overheid je wat “verplicht” wat uithaalt terwijl ze alleen zichzelf ermee hebben die vis wordt duur betaald zeg maar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hetzelfde slaat toch ook op de ongevaccineerden?
- Die zijn ook compleet verkeerd geïnformeerd, het is sektarisch.
- Propaganda werkt.
- Met deze mensen willen gevaccineerden niets te maken hebben.
Wat je allemaal niet gemist hebt dan, de livestreams tijdens de corona demonstraties waren echt prachtig welkom bij de club dan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:15 schreef BBach het volgende:
Hmm, ik meed deze topicreeks omdat ik dacht dat het pro protesteren tegen coronamaatregelen was (wat ik belachelijk vind). Blijkt dit gewoon internet-goud-wappiegenot te zijn.
Ik heb de indruk. Maar de meeste livestreams zijn via facebook, en ik heb daar al jaren geen account meer, dus zal die wellicht niet kunnen zien.quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:20 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wat je allemaal niet gemist hebt dan, de livestreams tijdens de corona demonstraties waren echt prachtig welkom bij de club dan.
Achja, wat kan je verwachten van 1,50 euro aan materiaal.quote:
Dan moet hij zelf maar een grote bek opzetten, volgende maand weer een crowdfund voor zijn huur al zullen steeds minder mensen in zijn praatjes trappen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Achja, wat kan je verwachten van 1,50 euro aan materiaal.
https://www.aliexpress.com/item/4000111991302.html
Welkom bij de clubquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:15 schreef BBach het volgende:
Hmm, ik meed deze topicreeks omdat ik dacht dat het pro protesteren tegen coronamaatregelen was (wat ik belachelijk vind). Blijkt dit gewoon internet-goud-wappiegenot te zijn.
¤1,50 en daar lapt hij dan 2 tientjes voorquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Achja, wat kan je verwachten van 1,50 euro aan materiaal.
https://www.aliexpress.com/item/4000111991302.html
Tikkie staat nu niet echt bekend om de meest verstandige financiële keuzes...quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
¤1,50 en daar lapt hij dan 2 tientjes voor![]()
Ik hoop dat er kortsluiting komt en al z'n elektronica kapot gaatquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:56 schreef spoilert het volgende:
[..]
Tikkie staat nu niet echt bekend om de meest verstandige financiële keuzes...
Dan maakt hij gewoon weer een nieuwe GoFundme, en die gekken doneren wel weer, en achteraf zeuren dat ze zo weinig overhouden van hun uitkering........quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik hoop dat er kortsluiting komt en al z'n elektronica kapot gaat
Ongevaccineerde zijn stom!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]
Het gaat vanmiddag weer lekker regenen las ikquote:
Zal dus wel druk wordenquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Het gaat vanmiddag weer lekker regenen las ik
quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
En niet openlijk toegankelijk las ik. Zal dus wel een klein clubje blijven
Discriminatiequote:Op zondag 31 oktober 2021 10:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
En niet openlijk toegankelijk las ik. Zal dus wel een klein clubje blijven
OMGquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:20 schreef Starhopper het volgende:
En in Leuven gaan ze kinderen bevrijden![]()
[ afbeelding ]
Oohja ik zie het jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het staat er echt in die tekst die hierboven staat in de tweet
Ik denk dat het een soort toneelstuk wordtquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oohja ik zie het jaHeb het niet gelezen
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik denk dat het een soort toneelstuk wordt
Rondom het malieveld zijn er toch wel meerdere bushokjes?quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Het gaat vanmiddag weer lekker regenen las ik
Weet ik veelquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Rondom het malieveld zijn er toch wel meerdere bushokjes?
ze hebben wat de naam betreft wel een goede locatie uitgekozenquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:20 schreef Starhopper het volgende:
En in Leuven gaan ze kinderen bevrijden![]()
[ afbeelding ]
Voor winkelen heb je geen QR code nodig, maar mssn dat de bijstandsambtenaren ff een dagje over moeten werken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Weet ik veel
Ze gaan door de stad wandelen. 'Winkelen'
Je bent wat op het spoorquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Daarbij heb ik nog steeds het vermoeden dat ze gesponsort worden door de lokale VVV, met hun kopjes koffie drinken en winkelen.
Tis een groot complot opgezet door de reisbureas en lokale overheden om meer wandelaars naar bepaalde gebieden te trekken.
Ze lopen constant andere routes, laten plekjes zien waar je zo nu en dan 5 minuten met rust gelaten kunt worden, vertellen waar je het makkelijkst je auto kunt parkeren, en vluchtroutes voor het geval dat de hel losbreekt, het kan niet anders!quote:
Precies. En ik weet dankzij hun nu zeker dat ik niet naar Hilversum wil.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze lopen constant andere routes, laten plekjes zien waar je zo nu en dan 5 minuten met rust gelaten kunt worden, vertellen waar je het makkelijkst je auto kunt parkeren, en vluchtroutes voor het geval dat de hel losbreekt, het kan niet anders!
Ik woon er niet ver vandaan, kom er eilk alleen omdat mn werk daar zit, maar voor de rest vermijd ik het ook.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:39 schreef Olga het volgende:
[..]
Precies. En ik weet dankzij hun nu zeker dat ik niet naar Hilversum wil.
Je verkleden als een kikker gaat ook echt helpen.quote:
Ik heb daar weinig zeggenschap in.quote:Op zondag 31 oktober 2021 05:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom nodigen jullie hem steeds uit?
Was dat eerder niet gebeurd met een dure speaker? wellicht bij een andere wappie.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik hoop dat er kortsluiting komt en al z'n elektronica kapot gaat
Dat was hij jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Was dat eerder niet gebeurd met een dure speaker? wellicht bij een andere wappie.
Trappen daar echt mensen in je wordt toch niet gekort op je uitkering omdat je even in de cel hebt gezeten?quote:
Erhm, ja, als je in de cel zit, krijg je geen uitkering.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:06 schreef vipergts het volgende:
[..]
Trappen daar echt mensen in je wordt toch niet gekort op je uitkering omdat je even in de cel hebt gezeten?
bron: https://www.rijksoverheid(...)ar-een-gevangenis-gaquote:U heeft geen recht op een uitkering wanneer u in een gevangenis, een huis van bewaring, een penitentiaire inrichting of een tbs-kliniek zit.
Ja, dat is toch als je momenteel in de gevangenis zit? Niet erna?quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Erhm, ja, als je in de cel zit, krijg je geen uitkering.
[..]
bron: https://www.rijksoverheid(...)ar-een-gevangenis-ga
klopt, zolang de detentie korter is dan 6 maanden heb je daarna weer recht op een uitkering.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, dat is toch als je momenteel in de gevangenis zit? Niet erna?
Waarom zou hij werken als er geen uitkering is om te behouden?quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:32 schreef Olga het volgende:
Misschien zeg ik iets raars hoor, maar volgens mij kan hij toch gewoon werken?
Helaas, het gaat om Danny Vonk. Werken is uitgesloten voor hem. Dit heerschap zal nooit betaalde arbeid verrichten, of ook maar iets voor een ander betekenen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:32 schreef Olga het volgende:
Misschien zeg ik iets raars hoor, maar volgens mij kan hij toch gewoon werken?
Ja ik ken hem natuurlijk niet (gelukkig) maar als je tijd hebt om bijvoorbeeld Omtzigt te belagen kan je ook wel bijvoorbeeld vuil prikken in de wijk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Helaas, het gaat om Danny Vonk. Werken is uitgesloten voor hem. Dit heerschap zal nooit betaalde arbeid verrichten, of ook maar iets voor een ander betekenen.
quote:Ik wil collectief de stroom leveranciers aanklagen wegens valsheid in geschrifte.(ik heb al gewonnen)
Dit moet via een advocaat wat al gewonnen heeft ben jii bereid voor een kleine bijdrage.
Er komt een vast bedrag wat meteen naar de advocaat gaat voor het maken van de docenten.
Ik zal zelf de rechtzaak doen
Ik lees nu pas dat hij 2 maanden heeft gekregen ik dacht alleen in de cel na een aanhouding en dan met een boete weer de straat opgetrapt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Erhm, ja, als je in de cel zit, krijg je geen uitkering.
[..]
bron: https://www.rijksoverheid(...)ar-een-gevangenis-ga
Volgens mij klaagt hij iedereen aan voor valsheid in geschrifte, het uwv , energiebedrijven, de politie deurwaardersquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja ik ken hem natuurlijk niet (gelukkig) maar als je tijd hebt om bijvoorbeeld Omtzigt te belagen kan je ook wel bijvoorbeeld vuil prikken in de wijk.
Maar goed dat zie je bij veel van die wappies .
Ik las vanmorgen overigens dat Youri Plate de stroomleveranciers gaat aanklagen en geld vraagt aan zijn volgelingen daarvoor.
[..]
Die heeft inderdaad een paar docenten nodig.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja ik ken hem natuurlijk niet (gelukkig) maar als je tijd hebt om bijvoorbeeld Omtzigt te belagen kan je ook wel bijvoorbeeld vuil prikken in de wijk.
Maar goed dat zie je bij veel van die wappies .
Ik las vanmorgen overigens dat Youri Plate de stroomleveranciers gaat aanklagen en geld vraagt aan zijn volgelingen daarvoor.
[..]
Het is fascinerend om te zien dat zijn volgers hem volgen in alles. Net een sektequote:Op zondag 31 oktober 2021 12:46 schreef vipergts het volgende:
[..]
Volgens mij klaagt hij iedereen aan voor valsheid in geschrifte, het uwv , energiebedrijven, de politie deurwaarders
Gelukkig kun je die blijkbaar maken 🤣quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad een paar docenten nodig.
Wel leuk dat hij zijn eigen zaak doet dan heeft die rechter ook wat te lachen voordat hij hem ongelijk geeft.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad een paar docenten nodig.
Praat hij nou Duits er steeds doorheenquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:27 schreef spoilert het volgende:
Wel goed dat ze de roeptoeter hebben gegeven aan een persoon die de taal van de wijk spreekt..
Turks, volgens Eline staan er allemaal mensen op straat die zich willen aansluiten. Zijn gewoon van die gasten die altijd op straat hangen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Praat hij nou Duits er steeds doorheenIk kan er echt niks van verstaan.
Aaaah dat verklaard dat ik er geen reet van versta.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:29 schreef spoilert het volgende:
[..]
Turks, volgens Eline staan er allemaal mensen op straat die zich willen aansluiten. Zijn gewoon van die gasten die altijd op straat hangen.
5 man gearesteerd volgens Max
Ja dit slaat toch echt helemaal nergens op.quote:
En dan noemen ze het geniaalquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja dit slaat toch echt helemaal nergens op.
Random vuurwerk en fakkels afsteken. Mannen die agressief door megafoons schreeuwen. Door random woonwijken lopen.
De tering zeg, kunnen ze het nog slechter opzetten, die demonstraties?
Zal mij niks verbazen als ze de wijk er op uit gekozen hebben. Er lopen daar genoeg rond die wel zin in een relletje hebben...quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Random vuurwerk en fakkels afsteken. Mannen die agressief door megafoons schreeuwen. Door random woonwijken lopen.
Ah ja, dat zal er wel weer achter zitten. Lekker in probleemwijken rondlopen, vuurtjes stoken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:32 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als ze de wijk er op uit gekozen hebben. Er lopen daar genoeg rond die wel zin in een relletje hebben...
Ik heb ook wel zin in een relletje kijken of het waterkanon nog werkt, die staat als zolang stil daar betaal ik geen belasting voor.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:32 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als ze de wijk er op uit gekozen hebben. Er lopen daar genoeg rond die wel zin in een relletje hebben...
En we hebben nog steeds geen livestream vanaf het waterkanonquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:36 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in een relletje kijken of het waterkanon nog werkt, die staat als zolang stil daar betaal ik geen belasting voor.
God straft onmiddelijkquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:36 schreef summer2bird het volgende:
Lekkere verbinding ook in die probleemwijken
Alle 2 livestreams eruit
quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:36 schreef mootie het volgende:
‘Het was oorlog, politie helemaal in paniek!’
Ja, die zijn als de dood voor wat 50plussers met overgewicht.
Kwalbert is weer livequote:Op zondag 31 oktober 2021 13:36 schreef summer2bird het volgende:
Alle 2 livestreams eruit
Ja moeten ze maar beter integrerenquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:36 schreef summer2bird het volgende:
Alle 2 livestreams eruit
Het ging de PoPo meer om de bewoners uit de wijk, die laten zich makkelijk op naaienquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:36 schreef mootie het volgende:
‘Het was oorlog, politie helemaal in paniek!’
Ja, die zijn als de dood voor wat 50plussers met overgewicht.
Als ik de oudejaarsloterij win laat ik er een bouwen en wordt ik zzper voor de politiequote:Op zondag 31 oktober 2021 13:36 schreef spoilert het volgende:
[..]
En we hebben nog steeds geen livestream vanaf het waterkanon
In China verdrijven ze zo kwade geesten. Misschien willen ze zo corona verdrijven.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De Haagse Hermandad treedt voortvarend op.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
Beelden van de arrestatie
[ twitter ]
ah, er zijn lieden van Defend gezien. 5 van die figuren zijn al opgepakt.
Ik kan het helaas niet zienquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:44 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/(...)eos/2137331739747882
Albert is terug
Volgens mij stopt facebook ze want bij mij doet hij het ook niet.quote:
Ahh okayquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:52 schreef vipergts het volgende:
[..]
Volgens mij stopt facebook ze want bij mij doet hij het ook niet.
Kwalbert ging weer offline zei hij, want anders volgt de PoPo hem op FBquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:52 schreef vipergts het volgende:
[..]
Volgens mij stopt facebook ze want bij mij doet hij het ook niet.
Bij mij is ze alweer wegquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
ah mooi, een nieuwe optie tot commentaar geven. die gaan we ook even goed de waarheid vertellen.
Ze had niets boeiendsquote:
vermoedelijk hebben ze vuurwerk meegenomen. er worden meldingen gedaan van harde klappen/ontploffingen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:00 schreef Rabieluh het volgende:
Op zo'n regenachtige dag als dit had ik wel ff willen kijken.
Die strijders zijn tot de conclusie gekomen dat er 3 paardenkoppen naar hun geniale actie zijn gekomen en hebben afgehaakt ten koste van de rest van ons. Ze doen dit namelijk voor het Volk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:07 schreef spoilert het volgende:
Die van Twitch is weer live, zitten ze op een terrasje, wat een strijders zijn het.....
Die zit toch in Zutphen ofzo? iig geen den haag..quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:17 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/teunlivestreams/videos/382704573638160
Teun is live
oh geen idee eigenlijkquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:18 schreef spoilert het volgende:
[..]
Die zit toch in Zutphen ofzo? iig geen den haag..
Beetje Jomanda dit.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is hun batterij leeg? zo hoort niemand ze schreeuwen natuurlijk
Ze moeten ff een bakkie/biertje doen...quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is hun batterij leeg? zo hoort niemand ze schreeuwen natuurlijk
Het is weel een heel hoog kruidenvrouwtje gehalte bij Teun....quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:22 schreef summer2bird het volgende:
Wel leuk dat ze allemaal een metertje uit elkaar zitten, zo zie je maar dat ze erg voor de maatregels zijn
Dat is Kwalbert...quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo loop je behoorlijk incognito, zo zal niemand je herkennen natuurlijk.
Gevallenen ook 😏quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:39 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dat is Kwalbert...
voorlopig wordt het niks meer...
[ link | afbeelding ]
Eentje had wel zijn been gebroken hartstikke erguh hoor.quote:
Ik zal een kaarsje voor het been aanstekenquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:43 schreef vipergts het volgende:
[..]
Eentje had wel zijn been gebroken hartstikke erguh hoor.
Nein, nein..... Die engel met spuit zwaard op rolschaatsen op een grindpadquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Met der kut DuitsLeer eens Nederlands
Wat zou het leuk zijn als die andere groep die nu in Den Haag loopt te klieren wil aansluiten, gegarandeerd heibel onderling....quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is een geselecteerd gezelschap. Niemand anders mag mee doen.
een BN of GN is XX-XX-XX die Mondeo van Katja heeft een normale plaatquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:04 schreef vipergts het volgende:
Waarom heeft de Mondeo een GN plaat dan zijn het nep Nederlanders
Ik denk dat ze wel zouden willen dat er meer mee doen, alleen denk ik dat het merendeel in Nederland deze drammers zo onderhand spuugzat is. Ze lopen daar niet alleen vanwege corona maatregelen, maar ook vanwege Demmink en het elite pedonetwerk en meer van dat soort achterhaalde retoriek, en daar moeten de meesten inmiddels om lachen. Je zet jezelf ongelofelijk voor lul als je daar tussen gaat staan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is een geselecteerd gezelschap. Niemand anders mag mee doen.
Jammer ik had gehoopt dat ik de betreffende organisatie kon mailen om te klagen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:07 schreef spoilert het volgende:
[..]
een BN of GN is XX-XX-XX die Mondeo van Katja heeft een normale plaat
Net zoals vroeger, wie moet de kont van de ezel zijn...quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heel belangrijk natuurlijk, wie met welk bord gaat lopen.
Merk niet dat er ook maar enige vorm van enthousiastme is voor haar achterlijke borden.
En het beeld en geluid is weer weg wat een kneus.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:13 schreef spoilert het volgende:
Kwalbert is er ook weer...
https://www.facebook.com/(...)deos/883299948990150
Dat je dan de overheid beschuldigd voor van alles, ene na het andere complot, en dan loop je er zo bij....quote:
Dus de gemiddelde demowappie haalt z'n boodschappen bij de Appie. Dat is vast wel ergens in de statistieken te verwerken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo loop je behoorlijk incognito, zo zal niemand je herkennen natuurlijk.
De engel des doods?quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:27 schreef K21 het volgende:
Maar wat moest die engel op rolschaatsen nu voorstellen dan?
Zit Kwalbert er niet doorheen te zingen zodat we het niet kunnen horen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:28 schreef spoilert het volgende:
En nu al discussie over de te vervolgen route...
Nee ging over https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/1333970497058348quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zit Kwalbert er niet doorheen te zingen zodat we het niet kunnen horen?
En iemand moest er nog wel voor lopen om te zorgen dat zoiets niet gebeurd. Onrecht tv ook triomfantelijk het kost iig een heleboel geld.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:34 schreef K21 het volgende:
Ridder Chaos bijna geveld door een paaltje.
Wappie en Anitvaxx & De Nieuwe Locatie.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een soort Bassie en Adriaan aflevering. Ze krijgen straks een nieuwe locatie!
Tja dat heb je in Den Haag de gemiddelde Hagenees heeft weinig op met Vrede en recht en slaat erop als je in de wegloopt of ze irriteert.quote:
Zo zag hij er ook niet uit, meer een boze huisvader....quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik sluit niet uit dat de wappies deze paraplumeneer aan het uitdagen waren.
Het lijkt mij sterk dat paraplumeneer zomaar uit het niets uitgehaald heeft.
Welke minuut?quote:
het slaan zelf staat niet op video. wel direct daarna als paraplumeneer mee mag met de politie.quote:
Aan dat hoofd van dat wappie kun je niet veel schade aanrichten.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het slaan zelf staat niet op video. wel direct daarna als paraplumeneer mee mag met de politie.
beste reacties tot nu toe:
* Hopelijk is de paraplu niet kapot
* Is de paraplu mepper bekend? Ik wil deze voordragen voor een lintje!
* Mooi. Is t ernstig?
zo te zien viel het erg mee
[ afbeelding ]
Blond haar en vrij lang?? Zoja dan Donna van der Horstquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kwalbert zegt geen gewonde mensen te filmen.
Vervolgens zie ik een andere dame het wel vol filmen.
op 25:24 zegt Albert dit, dan komt op 25:34 mevrouw door zijn beeld lopen.
iemand een idee wie dit is?
Aha. Donna heeft het incident niet op film, wel het zielig uithuilen van de geslagen wappie.quote:
Poging doodslagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:20 schreef spoilert het volgende:
De strijders hebben hier en daar met "Bloed" lopen kliederenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Aether op 31-10-2021 16:31:14 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Het bestaat niet en er is een patent.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Dit is toch triest dat men dit serieus denkt
Zegt wat over de intelligentie van de gemiddelde wappiequote:Op zondag 31 oktober 2021 16:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het bestaat niet en er is een patent.
Goed nagedacht.
Zal wel in aanraking zijn gekomen met allemaal gevaxxten vandaag.quote:
mssn moet ze dan ffe een covid-test doen, oh wacht....quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:51 schreef summer2bird het volgende:
Katja is nog live.
Volgens mij gaan ze nu ergens eten en vanavond om 19:00 is er nog een tocht.
Katja flink aan het hoesten net
Ik neem aan dat de traumaheli (chemtrails en bloedtransfusie met adrenochrome, inclusief verplichte vaccinatie en 5G-bestraling) meteen is gearriveerd?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een actrice, het uitmelken van een tik met paraplu..... "Ze is helemaal in shock!"
[ twitter ]
als ik het goed begrijp ging mevrouw een potje staan janken nadat de politie 't zat was. mevrouw stond er op dat haar wappievriendinnen mee mochten rijden in de ME-bus.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:24 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de traumaheli (chemtrails en bloedtransfusie met adrenochrome, inclusief verplichte vaccinatie en 5G-bestraling) meteen is gearriveerd?
Wat een treurigheidquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:24 schreef spoilert het volgende:
Mocht iemand nog zin hebben, de draken tocht deel 2....
https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/359884832554645/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |