een BN of GN is XX-XX-XX die Mondeo van Katja heeft een normale plaatquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:04 schreef vipergts het volgende:
Waarom heeft de Mondeo een GN plaat dan zijn het nep Nederlanders
Ik denk dat ze wel zouden willen dat er meer mee doen, alleen denk ik dat het merendeel in Nederland deze drammers zo onderhand spuugzat is. Ze lopen daar niet alleen vanwege corona maatregelen, maar ook vanwege Demmink en het elite pedonetwerk en meer van dat soort achterhaalde retoriek, en daar moeten de meesten inmiddels om lachen. Je zet jezelf ongelofelijk voor lul als je daar tussen gaat staan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is een geselecteerd gezelschap. Niemand anders mag mee doen.
Jammer ik had gehoopt dat ik de betreffende organisatie kon mailen om te klagen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:07 schreef spoilert het volgende:
[..]
een BN of GN is XX-XX-XX die Mondeo van Katja heeft een normale plaat
Net zoals vroeger, wie moet de kont van de ezel zijn...quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heel belangrijk natuurlijk, wie met welk bord gaat lopen.
Merk niet dat er ook maar enige vorm van enthousiastme is voor haar achterlijke borden.
En het beeld en geluid is weer weg wat een kneus.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:13 schreef spoilert het volgende:
Kwalbert is er ook weer...
https://www.facebook.com/(...)deos/883299948990150
Dat je dan de overheid beschuldigd voor van alles, ene na het andere complot, en dan loop je er zo bij....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |