Hiervoor zijn ze stekeblind. Aan zelfreflectie doen dat soort lui niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
Ik blijf het nog steeds mooi vinden dat de 'vechters voor de vrijheid' de andere mensen betichten van angst, terwijl ze zelf bang zijn voor het vaccin.
[...]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eerst waren demonstranten nog aan het schreeuwen, daarna kwamen megafoons.
Tikkie Tinus gaat een stap verder en besteld even 110 decibel luchthoorns van z'n tikkies.
Welke 110 decibel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Jaquote:
.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb zo'n familielid die een beetje wappie is.
Elke keer als ik hem zie zit hij te zaniken over dat het vaccin niet heeft geholpen dit, en QR code dat.
De meeste familieleden knikken dan gewoon ja en amen en als hij weg gaat heeft iedereen het erover wat een mafkees het toch is, dat hij die dingen geloofd.
Als je met hem in discussie gaat lacht hij je meestal uit als tegenargument![]()
Voor de corona was het al een heel moeilijk mannetje en nu is hij helemaal verschrikkelijk. Hoe verder de pandemie gaat, hoe zuurder en chagrijniger hij word.
Echt een heel gezellig type hoor!![]()
Waarom nodigen jullie hem steeds uit?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb zo'n familielid die een beetje wappie is.
Elke keer als ik hem zie zit hij te zaniken over dat het vaccin niet heeft geholpen dit, en QR code dat.
De meeste familieleden knikken dan gewoon ja en amen en als hij weg gaat heeft iedereen het erover wat een mafkees het toch is, dat hij die dingen geloofd.
Als je met hem in discussie gaat lacht hij je meestal uit als tegenargument![]()
Voor de corona was het al een heel moeilijk mannetje en nu is hij helemaal verschrikkelijk. Hoe verder de pandemie gaat, hoe zuurder en chagrijniger hij word.
Echt een heel gezellig type hoor!![]()
Om hem belachelijk te maken zodra hij zijn hielen licht dat zou ik ook doen. Alleen ik zou geen ja en amen knikken maar al beginnen als zo iemand tegen me begint te praten.quote:Op zondag 31 oktober 2021 05:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom nodigen jullie hem steeds uit?
Dat komt omdat die ongevaccineerden de enige hersencel die ze hebben niet willen vermoeien met zelf nadenken. Daarom zijn het ook domonstranten. Kijk nou naar Urk ze vallen om bij bosjes op het moment puur omdat dwarsliggen in hun aard zit. Die smerige rode stip in de Noordoostpolder denkt dat pontificaal met je armen over elkaar gaan zitten omdat de overheid je wat “verplicht” wat uithaalt terwijl ze alleen zichzelf ermee hebben die vis wordt duur betaald zeg maar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hetzelfde slaat toch ook op de ongevaccineerden?
- Die zijn ook compleet verkeerd geïnformeerd, het is sektarisch.
- Propaganda werkt.
- Met deze mensen willen gevaccineerden niets te maken hebben.
Wat je allemaal niet gemist hebt dan, de livestreams tijdens de corona demonstraties waren echt prachtig welkom bij de club dan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:15 schreef BBach het volgende:
Hmm, ik meed deze topicreeks omdat ik dacht dat het pro protesteren tegen coronamaatregelen was (wat ik belachelijk vind). Blijkt dit gewoon internet-goud-wappiegenot te zijn.
Ik heb de indruk. Maar de meeste livestreams zijn via facebook, en ik heb daar al jaren geen account meer, dus zal die wellicht niet kunnen zien.quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:20 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wat je allemaal niet gemist hebt dan, de livestreams tijdens de corona demonstraties waren echt prachtig welkom bij de club dan.
Achja, wat kan je verwachten van 1,50 euro aan materiaal.quote:
Dan moet hij zelf maar een grote bek opzetten, volgende maand weer een crowdfund voor zijn huur al zullen steeds minder mensen in zijn praatjes trappen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Achja, wat kan je verwachten van 1,50 euro aan materiaal.
https://www.aliexpress.com/item/4000111991302.html
Welkom bij de clubquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:15 schreef BBach het volgende:
Hmm, ik meed deze topicreeks omdat ik dacht dat het pro protesteren tegen coronamaatregelen was (wat ik belachelijk vind). Blijkt dit gewoon internet-goud-wappiegenot te zijn.
¤1,50 en daar lapt hij dan 2 tientjes voorquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Achja, wat kan je verwachten van 1,50 euro aan materiaal.
https://www.aliexpress.com/item/4000111991302.html
Tikkie staat nu niet echt bekend om de meest verstandige financiële keuzes...quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
¤1,50 en daar lapt hij dan 2 tientjes voor![]()
Ik hoop dat er kortsluiting komt en al z'n elektronica kapot gaatquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:56 schreef spoilert het volgende:
[..]
Tikkie staat nu niet echt bekend om de meest verstandige financiële keuzes...
Dan maakt hij gewoon weer een nieuwe GoFundme, en die gekken doneren wel weer, en achteraf zeuren dat ze zo weinig overhouden van hun uitkering........quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik hoop dat er kortsluiting komt en al z'n elektronica kapot gaat
Ongevaccineerde zijn stom!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Annelies wilt niets te maken hebben met 83,8% van de Nederlandse bevolking?
[ twitter ]
Het gaat vanmiddag weer lekker regenen las ikquote:
Zal dus wel druk wordenquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Het gaat vanmiddag weer lekker regenen las ik
quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
En niet openlijk toegankelijk las ik. Zal dus wel een klein clubje blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |