abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:25:43 #51
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_201962331
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:00 schreef Olga het volgende:

[..]
Het trieste is dat je er niets aan kan doen. Maar het wordt steeds meer extremer lijkt het wel. En de wappies volgen degenen met de grootste bek zonder zelf eens te denken of zelf te onderzoeken (en dan niet op social media ;) )

Ik ben allang blij dat niemand van mijn directe familie of dierbaren deze denkbeelden heeft.
Nee, idem hier. Ik, mijn vriendin, en onze families hebben zich laten vaccineren om zichzelf en anderen te beschermen. Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten doen als iemand zulke radicale denkbeelden zou hebben, behalve een periode geen contact.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:11 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Een volksvertegenwoordiger kan je niet het woord ontnemen. Echter gaat dat alleen over de kamer en niet daarbuiten.

Het heeft geen nut om bij een FvD-schertsvertoning een tegengeluid te laten horen, je zou in dienst zijn van de overheid, cabal, je moet voor het tribunaal verschijnen ...
Helaas vertegenwoordigt hij wel het volk, hoe gek het ook klinkt...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_201962363
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:20 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
helaas heb ik wappies in de familie.... een recente bijeenkomst werd geplanned in een restaurant waar geen QR-codes gevraagd werden. ze stonden er op dat er handen geschud werden. aan "die onzin" doen ze niet mee.

best rot om de bekende onzinverhalen te horen van je eigen familie. trots dat ze het vaccin weigeren.
je snapt dat ik het contact met die familie op een laag pitje houd.
Lijkt mij inderdaad rot, vooral omdat het familie betreft.

Overigens als ze er op stonden dat er handen werden geschud, hadden ze toch geen begrip voor jouw mening.....
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_201962370
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:22 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Is dat de zus van Gordon?
he verrek. Je hebt gelijk
pi_201962471
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:27 schreef Olga het volgende:

[..]
Lijkt mij inderdaad rot, vooral omdat het familie betreft.

Overigens als ze er op stonden dat er handen werden geschud, hadden ze toch geen begrip voor jouw mening.....
Tja, niet over beginnen en niet mengen in een discussie, als 't over corona gaat. Ze zijn volledig in de ban van Baudet.

Ja, ze staan er op dat jij hen ook een hand geeft.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201962552
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:34 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Tja, niet over beginnen en niet mengen in een discussie, als 't over corona gaat. Ze zijn volledig in de ban van Baudet.

Ja, ze staan er op dat jij hen ook een hand geeft.
Respectloos
pi_201962573
Annelies wilt niets te maken hebben met 83,8% van de Nederlandse bevolking?

twitter
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:41:26 #57
Brabo Bastard
pi_201962604
Ik blijf het nog steeds mooi vinden dat de 'vechters voor de vrijheid' de andere mensen betichten van angst, terwijl ze zelf bang zijn voor het vaccin. En ook dat ze roepen dat de vrijheden worden afgenomen. Welke vrijheden dan? Je kan nog steeds overal naartoe, alleen even een QR-code laten zien als je ergens wilt eten en/of drinken. Ook tijdens de lockdown: we konden nog steeds boodschappen doen, we konden nog steeds naar buiten, en we konden nog steeds naar mensen toe, alleen op een kleinere schaal.

Waar ik wel steeds zieker van wordt is het continue vergelijk met de Tweede Wereldoorlog, dat moet gewoon stoppen :r En er klopt ook geen reet van die vergelijking.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_201962616
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:39 schreef spectrumanalyser het volgende:

[ twitter ]
Even over punt 1. Als er iets een sekte is, zijn het diehard wappies wel _O-
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:42:51 #59
Brabo Bastard
pi_201962636
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:39 schreef spectrumanalyser het volgende:

[ twitter ]
Hetzelfde slaat toch ook op de ongevaccineerden?

- Die zijn ook compleet verkeerd geïnformeerd, het is sektarisch.
- Propaganda werkt.
- Met deze mensen willen gevaccineerden niets te maken hebben.

:P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_201962723
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:00 schreef Olga het volgende:

[..]
Het trieste is dat je er niets aan kan doen. Maar het wordt steeds meer extremer lijkt het wel. En de wappies volgen degenen met de grootste bek zonder zelf eens te denken of zelf te onderzoeken (en dan niet op social media ;) )

Ik ben allang blij dat niemand van mijn directe familie of dierbaren deze denkbeelden heeft.
Ik heb zo'n familielid die een beetje wappie is.
Elke keer als ik hem zie zit hij te zaniken over dat het vaccin niet heeft geholpen dit, en QR code dat.
De meeste familieleden knikken dan gewoon ja en amen en als hij weg gaat heeft iedereen het erover wat een mafkees het toch is, dat hij die dingen geloofd.
Als je met hem in discussie gaat lacht hij je meestal uit als tegenargument :')
Voor de corona was het al een heel moeilijk mannetje en nu is hij helemaal verschrikkelijk. Hoe verder de pandemie gaat, hoe zuurder en chagrijniger hij word.
Echt een heel gezellig type hoor! 8)7 :|W
Twiddel
pi_201962901
Eerst waren demonstranten nog aan het schreeuwen, daarna kwamen megafoons.
Tikkie Tinus gaat een stap verder en besteld even 110 decibel luchthoorns van z'n tikkies. }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201963085
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tikkie Tinus gaat een stap verder en besteld even 110 decibel luchthoorns van z'n tikkies. }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als het zn baan is, zorgt hij dan ook wel voor PBMs?
Aan de andere kant zijn die gasten sws al oost-indish doof, dus maakt het niet uit...
pi_201963182
quote:

SPOILER
quote:
Demonstraties mogen ook geen haatgevoelens propageren, gebaseerd op nationale afkomst, ras of godsdienst, die aanzetten tot discriminatie, vijandigheid of geweld
https://mensenrechten.nl/(...)ens-een-demonstratie

Lijkt me toch dat als je met zo'n ding gaat staan op een demo, dat het dan onder aanzetten tot vijandigheid kan vallen?
Als het dan niet voor de demonstranten is, danwel de buurtbewoners die gek worden van die lui.
Twiddel
pi_201963335
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:48 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Elke keer als ik hem zie zit hij te zaniken over dat het vaccin niet heeft geholpen dit, en QR code dat.
De meeste familieleden knikken dan gewoon ja en amen en als hij weg gaat heeft iedereen het erover wat een mafkees het toch is, dat hij die dingen geloofd.
Voor de corona was het al een heel moeilijk mannetje en nu is hij helemaal verschrikkelijk. Hoe verder de pandemie gaat, hoe zuurder en chagrijniger hij word.
Het zijn echt bepaalde types. Ik heb zo'n eigenwijze snuiter gekend. Noemt zichzelf heel stoer een non-comformist, maar ligt eigenlijk gewoon dwars om het dwars liggen.
Dit figuur, een drugsverslaafde geesteszieke, heb ik uit mijn leven gekieperd. Met familieleden gaat dat wat lastiger. Ik wens jou dan ook veel sterkte toe.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_201963361
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
Ik blijf het nog steeds mooi vinden dat de 'vechters voor de vrijheid' de andere mensen betichten van angst, terwijl ze zelf bang zijn voor het vaccin.

[...]
Hiervoor zijn ze stekeblind. Aan zelfreflectie doen dat soort lui niet.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  zondag 31 oktober 2021 @ 00:07:07 #66
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201964782
quote:

SPOILER
Welke 110 decibel? _O-

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201965097
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_201965109
Opbokken met die wappies, het is net of ze de slaapzalen ieder weekend luchten
  zondag 31 oktober 2021 @ 00:39:42 #69
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201965115
quote:
7s.gif Op zondag 31 oktober 2021 00:37 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Ja :D Deze blijft goed
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201965319
quote:

[..]
.
Een succesvol persoon met een sympathieke en aantrekkelijke partner?
anonieme razernist
  zondag 31 oktober 2021 @ 05:16:32 #71
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201965733
quote:

[..]
Waarom nodigen jullie hem steeds uit?
pi_201966044
quote:
16s.gif Op zondag 31 oktober 2021 05:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waarom nodigen jullie hem steeds uit?
Om hem belachelijk te maken zodra hij zijn hielen licht dat zou ik ook doen. Alleen ik zou geen ja en amen knikken maar al beginnen als zo iemand tegen me begint te praten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_201966106
Hmm, ik meed deze topicreeks omdat ik dacht dat het pro protesteren tegen coronamaatregelen was (wat ik belachelijk vind). Blijkt dit gewoon internet-goud-wappiegenot te zijn.
pi_201966125
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Hetzelfde slaat toch ook op de ongevaccineerden?

- Die zijn ook compleet verkeerd geïnformeerd, het is sektarisch.
- Propaganda werkt.
- Met deze mensen willen gevaccineerden niets te maken hebben.

:P
Dat komt omdat die ongevaccineerden de enige hersencel die ze hebben niet willen vermoeien met zelf nadenken. Daarom zijn het ook domonstranten. Kijk nou naar Urk ze vallen om bij bosjes op het moment puur omdat dwarsliggen in hun aard zit. Die smerige rode stip in de Noordoostpolder denkt dat pontificaal met je armen over elkaar gaan zitten omdat de overheid je wat “verplicht” wat uithaalt terwijl ze alleen zichzelf ermee hebben die vis wordt duur betaald zeg maar.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_201966138
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 08:15 schreef BBach het volgende:
Hmm, ik meed deze topicreeks omdat ik dacht dat het pro protesteren tegen coronamaatregelen was (wat ik belachelijk vind). Blijkt dit gewoon internet-goud-wappiegenot te zijn.
Wat je allemaal niet gemist hebt dan, de livestreams tijdens de corona demonstraties waren echt prachtig welkom bij de club dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')