Nee, idem hier. Ik, mijn vriendin, en onze families hebben zich laten vaccineren om zichzelf en anderen te beschermen. Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten doen als iemand zulke radicale denkbeelden zou hebben, behalve een periode geen contact.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Het trieste is dat je er niets aan kan doen. Maar het wordt steeds meer extremer lijkt het wel. En de wappies volgen degenen met de grootste bek zonder zelf eens te denken of zelf te onderzoeken (en dan niet op social media)
Ik ben allang blij dat niemand van mijn directe familie of dierbaren deze denkbeelden heeft.
Helaas vertegenwoordigt hij wel het volk, hoe gek het ook klinkt...quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Een volksvertegenwoordiger kan je niet het woord ontnemen. Echter gaat dat alleen over de kamer en niet daarbuiten.
Het heeft geen nut om bij een FvD-schertsvertoning een tegengeluid te laten horen, je zou in dienst zijn van de overheid, cabal, je moet voor het tribunaal verschijnen ...
Lijkt mij inderdaad rot, vooral omdat het familie betreft.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
helaas heb ik wappies in de familie.... een recente bijeenkomst werd geplanned in een restaurant waar geen QR-codes gevraagd werden. ze stonden er op dat er handen geschud werden. aan "die onzin" doen ze niet mee.
best rot om de bekende onzinverhalen te horen van je eigen familie. trots dat ze het vaccin weigeren.
je snapt dat ik het contact met die familie op een laag pitje houd.
he verrek. Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is dat de zus van Gordon?
Tja, niet over beginnen en niet mengen in een discussie, als 't over corona gaat. Ze zijn volledig in de ban van Baudet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad rot, vooral omdat het familie betreft.
Overigens als ze er op stonden dat er handen werden geschud, hadden ze toch geen begrip voor jouw mening.....
Respectloosquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Tja, niet over beginnen en niet mengen in een discussie, als 't over corona gaat. Ze zijn volledig in de ban van Baudet.
Ja, ze staan er op dat jij hen ook een hand geeft.
Even over punt 1. Als er iets een sekte is, zijn het diehard wappies welquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Annelies wilt niets te maken hebben met 83,8% van de Nederlandse bevolking?
[ twitter ]
Hetzelfde slaat toch ook op de ongevaccineerden?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Annelies wilt niets te maken hebben met 83,8% van de Nederlandse bevolking?
[ twitter ]
Ik heb zo'n familielid die een beetje wappie is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Het trieste is dat je er niets aan kan doen. Maar het wordt steeds meer extremer lijkt het wel. En de wappies volgen degenen met de grootste bek zonder zelf eens te denken of zelf te onderzoeken (en dan niet op social media)
Ik ben allang blij dat niemand van mijn directe familie of dierbaren deze denkbeelden heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eerst waren demonstranten nog aan het schreeuwen, daarna kwamen megafoons.
Tikkie Tinus gaat een stap verder en besteld even 110 decibel luchthoorns van z'n tikkies.
Maar als het zn baan is, zorgt hij dan ook wel voor PBMs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de andere kant zijn die gasten sws al oost-indish doof, dus maakt het niet uit...
Tikkie Tinus gaat een stap verder en besteld even 110 decibel luchthoorns van z'n tikkies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://mensenrechten.nl/(...)ens-een-demonstratiequote:Demonstraties mogen ook geen haatgevoelens propageren, gebaseerd op nationale afkomst, ras of godsdienst, die aanzetten tot discriminatie, vijandigheid of geweld
Lijkt me toch dat als je met zo'n ding gaat staan op een demo, dat het dan onder aanzetten tot vijandigheid kan vallen?
Als het dan niet voor de demonstranten is, danwel de buurtbewoners die gek worden van die lui.Twiddel
Het zijn echt bepaalde types. Ik heb zo'n eigenwijze snuiter gekend. Noemt zichzelf heel stoer een non-comformist, maar ligt eigenlijk gewoon dwars om het dwars liggen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb zo'n familielid die een beetje wappie is.
Elke keer als ik hem zie zit hij te zaniken over dat het vaccin niet heeft geholpen dit, en QR code dat.
De meeste familieleden knikken dan gewoon ja en amen en als hij weg gaat heeft iedereen het erover wat een mafkees het toch is, dat hij die dingen geloofd.
Als je met hem in discussie gaat lacht hij je meestal uit als tegenargument![]()
Voor de corona was het al een heel moeilijk mannetje en nu is hij helemaal verschrikkelijk. Hoe verder de pandemie gaat, hoe zuurder en chagrijniger hij word.
Echt een heel gezellig type hoor!![]()
Hiervoor zijn ze stekeblind. Aan zelfreflectie doen dat soort lui niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
Ik blijf het nog steeds mooi vinden dat de 'vechters voor de vrijheid' de andere mensen betichten van angst, terwijl ze zelf bang zijn voor het vaccin.
[...]
Welke 110 decibel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Jaquote:
.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Elke keer als ik hem zie zit hij te zaniken over dat het vaccin niet heeft geholpen dit, en QR code dat.
De meeste familieleden knikken dan gewoon ja en amen en als hij weg gaat heeft iedereen het erover wat een mafkees het toch is, dat hij die dingen geloofd.
Als je met hem in discussie gaat lacht hij je meestal uit als tegenargument![]()
Voor de corona was het al een heel moeilijk mannetje en nu is hij helemaal verschrikkelijk. Hoe verder de pandemie gaat, hoe zuurder en chagrijniger hij word.
Waarom nodigen jullie hem steeds uit?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Om hem belachelijk te maken zodra hij zijn hielen licht dat zou ik ook doen. Alleen ik zou geen ja en amen knikken maar al beginnen als zo iemand tegen me begint te praten.quote:Op zondag 31 oktober 2021 05:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom nodigen jullie hem steeds uit?
Dat komt omdat die ongevaccineerden de enige hersencel die ze hebben niet willen vermoeien met zelf nadenken. Daarom zijn het ook domonstranten. Kijk nou naar Urk ze vallen om bij bosjes op het moment puur omdat dwarsliggen in hun aard zit. Die smerige rode stip in de Noordoostpolder denkt dat pontificaal met je armen over elkaar gaan zitten omdat de overheid je wat “verplicht” wat uithaalt terwijl ze alleen zichzelf ermee hebben die vis wordt duur betaald zeg maar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hetzelfde slaat toch ook op de ongevaccineerden?
- Die zijn ook compleet verkeerd geïnformeerd, het is sektarisch.
- Propaganda werkt.
- Met deze mensen willen gevaccineerden niets te maken hebben.
Wat je allemaal niet gemist hebt dan, de livestreams tijdens de corona demonstraties waren echt prachtig welkom bij de club dan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:15 schreef BBach het volgende:
Hmm, ik meed deze topicreeks omdat ik dacht dat het pro protesteren tegen coronamaatregelen was (wat ik belachelijk vind). Blijkt dit gewoon internet-goud-wappiegenot te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |