vannacht ben je nog een uurtje extra kwijt, en dat komt allemaal door de overheid.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:36 schreef Olga het volgende:
Ik wil mijn verspilde tijd, die ik hieraan heb besteed vandaag, terug
Ik ga demonstreren protesterenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
vannacht ben je nog een uurtje extra kwijt, en dat komt allemaal door de overheid.
Hij gaat ook iedereen blokken die het niks vinden, de hele wappie "beweging" valt lekker uit elkaar.quote:
misschien toch nog iets positiefsquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:47 schreef spoilert het volgende:
[..]
Hij gaat ook iedereen blokken die het niks vinden, de hele wappie "beweging" valt lekker uit elkaar.
Dat vraag je je serieus af?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb mijn bananen teruggefaxt naar de Albert Heijn hoor
Ik mag hopen dat die vacinnaties in bananen een troll is
Ahh thnx!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:59 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/306673070983012
Ik heb geen idee, ik heb alleen Albert livequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee![]()
Waar zijn ze nu? Nog steeds Hilversum of ergens anders?
Ik zit met een half oog te kijken, ze zitten nu op een terrasje in het centrum van Hilversum.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee![]()
Waar zijn ze nu? Nog steeds Hilversum of ergens anders?
eentje is er al vrijgelaten las ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er zijn 3 wappies opgepakt, de rest van de zwakzinnigen volgt braaf naar het politiebureau in Houten. Je kunt Hilversum geen groter plezier doen. wat zijn 't toch een zooitje lemmings ook.
Dat is echt al de hele week aan de gang, ook in andere landen zijn er aardig wat demonstraties. Ik moet de wappies toegeven dat je hier weinig van hoort in de "Fake Media"quote:
Klopt. Alleen vorige week een kort stukje in het Journaal.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:10 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dat is echt al de hele week aan de gang, ook in andere landen zijn er aardig wat demonstraties. Ik moet de wappies toegeven dat je hier weinig van hoort in de "Fake Media"
die getatoeëerde wenkbrauwen en liters waterstofperoxide in d'r haar zijn schadelijker dan ff en stokje in je neus....quote:
Er was vorige week ook een staking van spoorwegen in Italië die niets met recalcitrante coronavaccin weigeraars van doen had, ook daar hoorden we niets over. Waarom zou de nederlandse media toch maar alles moeten verslaan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:10 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dat is echt al de hele week aan de gang, ook in andere landen zijn er aardig wat demonstraties. Ik moet de wappies toegeven dat je hier weinig van hoort in de "Fake Media"
Tja als ik nu op nos.nl kijkt wat daar staat.... Ik ben blij data ik weet dat de Thaise premier is gestruikeld, en dat er een intacte maya kano is gevonden. Dan had je minstens ook een kopje aan demonstraties kunnen wijden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er was vorige week ook een staking van spoorwegen in Italië die niets met recalcitrante coronavaccin weigeraars van doen had, ook daar hoorden we niets over. Waarom zou de nederlandse media toch maar alles moeten verslaan?
En als je iets naar rechts scrolt bij de filmpjes staat 4 naar rechts vanuit de struikelende thai zelfs een filmpje over de protesten van Milaan. Mensen kijken tegenwoordig met hun neus en nemen hard gegil van wappies voor waar aan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:57 schreef spoilert het volgende:
[..]
Tja als ik nu op nos.nl kijkt wat daar staat.... Ik ben blij data ik weet dat de Thaise premier is gestruikeld, en dat er een intacte maya kano is gevonden. Dan had je minstens ook een kopje aan demonstraties kunnen wijden.
Soms weet ik niet meer of ik om zulke mensen moet lachen of moet huilen.quote:
Het zou pas nieuws zijn als er een keer GEEN demonstratie is in Italië.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:57 schreef spoilert het volgende:
[..]
Tja als ik nu op nos.nl kijkt wat daar staat.... Ik ben blij data ik weet dat de Thaise premier is gestruikeld, en dat er een intacte maya kano is gevonden. Dan had je minstens ook een kopje aan demonstraties kunnen wijden.
Het is gewoon triest dat mensen alles geloven wat ze lezen of wat in hun straatje past.quote:
Ernstig dat mensen niet geloven wat doktoren, virologen, epidemiologen vertellen en wel geloven wat een of andere debiel op internet geslingerd heeft.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:28 schreef Olga het volgende:
[..]
Het is gewoon triest dat mensen alles geloven wat ze lezen of wat in hun straatje past.
Sommigen zijn gewoon helemaal de weg kwijt en dat vind ik gewoon triest
Dat is ook zo, maar wat zou je er aan willen doen? Wat je ook zegt, ze geloven inderdaad alleen wat in ze willen geloven. En soms kan je er dan ook beter geen moeite meer in steken, omdat wat je ook probeert, ze toch vast blijven houden aan wat ze gelezen hebben op social media of gehoord hebben van mevrouw Biets, die buurvrouw is van de zus van iemand die schoonmaakt in een ziekenhuis.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:28 schreef Olga het volgende:
[..]
Het is gewoon triest dat mensen alles geloven wat ze lezen of wat in hun straatje past.
Sommigen zijn gewoon helemaal de weg kwijt en dat vind ik gewoon triest
Het trieste is dat je er niets aan kan doen. Maar het wordt steeds meer extremer lijkt het wel. En de wappies volgen degenen met de grootste bek zonder zelf eens te denken of zelf te onderzoeken (en dan niet op social mediaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar wat zou je er aan willen doen? Wat je ook zegt, ze geloven inderdaad alleen wat in ze willen geloven. En soms kan je er dan ook beter geen moeite meer in steken, omdat wat je ook probeert, ze toch vast blijven houden aan wat ze gelezen hebben op social media of gehoord hebben van mevrouw Biets, die buurvrouw is van de zus van iemand die schoonmaakt in een ziekenhuis.
Kan Baudet niet uit de Tweede Kamer worden gezet vanwege dit soort opruiende gebeurtenissen, of is er simpelweg niets tegen te doen? Ik vrees het laatste. Iedereen heeft het recht op een vrije mening, maar als die mening een gevaar gaat vormen voor de rest dan zou er toch iets tegen te doen moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Was er maar een manier, een kapstokartikel om medische onwaarheden tegen te gaan. Nu is er juridisch niets aan te doen...
De complotcaravan van wappie Baudet staat morgen in Katwijk aan Zee, zo'n beetje de tweede thuisbasis na Volendam begrijp ik.
Een volksvertegenwoordiger kan je niet het woord ontnemen. Echter gaat dat alleen over de kamer en niet daarbuiten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan Baudet niet uit de Tweede Kamer worden gezet vanwege dit soort opruiende gebeurtenissen, of is er simpelweg niets tegen te doen? Ik vrees het laatste. Iedereen heeft het recht op een vrije mening, maar als die mening een gevaar gaat vormen voor de rest dan zou er toch iets tegen te doen moeten zijn.
helaas heb ik wappies in de familie.... een recente bijeenkomst werd geplanned in een restaurant waar geen QR-codes gevraagd werden. ze stonden er op dat er handen geschud werden. aan "die onzin" doen ze niet mee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Het trieste is dat je er niets aan kan doen. Maar het wordt steeds meer extremer lijkt het wel. En de wappies volgen degenen met de grootste bek zonder zelf eens te denken of zelf te onderzoeken (en dan niet op social media)
Ik ben allang blij dat niemand van mijn directe familie of dierbaren deze denkbeelden heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |