Ik heb de indruk. Maar de meeste livestreams zijn via facebook, en ik heb daar al jaren geen account meer, dus zal die wellicht niet kunnen zien.quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:20 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wat je allemaal niet gemist hebt dan, de livestreams tijdens de corona demonstraties waren echt prachtig welkom bij de club dan.
Achja, wat kan je verwachten van 1,50 euro aan materiaal.quote:
Dan moet hij zelf maar een grote bek opzetten, volgende maand weer een crowdfund voor zijn huur al zullen steeds minder mensen in zijn praatjes trappen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Achja, wat kan je verwachten van 1,50 euro aan materiaal.
https://www.aliexpress.com/item/4000111991302.html
Welkom bij de clubquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:15 schreef BBach het volgende:
Hmm, ik meed deze topicreeks omdat ik dacht dat het pro protesteren tegen coronamaatregelen was (wat ik belachelijk vind). Blijkt dit gewoon internet-goud-wappiegenot te zijn.
¤1,50 en daar lapt hij dan 2 tientjes voorquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Achja, wat kan je verwachten van 1,50 euro aan materiaal.
https://www.aliexpress.com/item/4000111991302.html
Tikkie staat nu niet echt bekend om de meest verstandige financiële keuzes...quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
¤1,50 en daar lapt hij dan 2 tientjes voor![]()
Ik hoop dat er kortsluiting komt en al z'n elektronica kapot gaatquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:56 schreef spoilert het volgende:
[..]
Tikkie staat nu niet echt bekend om de meest verstandige financiële keuzes...
Dan maakt hij gewoon weer een nieuwe GoFundme, en die gekken doneren wel weer, en achteraf zeuren dat ze zo weinig overhouden van hun uitkering........quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik hoop dat er kortsluiting komt en al z'n elektronica kapot gaat
Ongevaccineerde zijn stom!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Annelies wilt niets te maken hebben met 83,8% van de Nederlandse bevolking?
[ twitter ]
Het gaat vanmiddag weer lekker regenen las ikquote:
Zal dus wel druk wordenquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Het gaat vanmiddag weer lekker regenen las ik
quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
En niet openlijk toegankelijk las ik. Zal dus wel een klein clubje blijven
Discriminatiequote:Op zondag 31 oktober 2021 10:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
En niet openlijk toegankelijk las ik. Zal dus wel een klein clubje blijven
OMGquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:20 schreef Starhopper het volgende:
En in Leuven gaan ze kinderen bevrijden![]()
[ afbeelding ]
Oohja ik zie het jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het staat er echt in die tekst die hierboven staat in de tweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |