Kwalbert ging weer offline zei hij, want anders volgt de PoPo hem op FBquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:52 schreef vipergts het volgende:
[..]
Volgens mij stopt facebook ze want bij mij doet hij het ook niet.
Bij mij is ze alweer wegquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
ah mooi, een nieuwe optie tot commentaar geven. die gaan we ook even goed de waarheid vertellen.
Ze had niets boeiendsquote:
vermoedelijk hebben ze vuurwerk meegenomen. er worden meldingen gedaan van harde klappen/ontploffingen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:00 schreef Rabieluh het volgende:
Op zo'n regenachtige dag als dit had ik wel ff willen kijken.
Die strijders zijn tot de conclusie gekomen dat er 3 paardenkoppen naar hun geniale actie zijn gekomen en hebben afgehaakt ten koste van de rest van ons. Ze doen dit namelijk voor het Volk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:07 schreef spoilert het volgende:
Die van Twitch is weer live, zitten ze op een terrasje, wat een strijders zijn het.....
Die zit toch in Zutphen ofzo? iig geen den haag..quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:17 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/teunlivestreams/videos/382704573638160
Teun is live
oh geen idee eigenlijkquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:18 schreef spoilert het volgende:
[..]
Die zit toch in Zutphen ofzo? iig geen den haag..
Beetje Jomanda dit.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is hun batterij leeg? zo hoort niemand ze schreeuwen natuurlijk
Ze moeten ff een bakkie/biertje doen...quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is hun batterij leeg? zo hoort niemand ze schreeuwen natuurlijk
Het is weel een heel hoog kruidenvrouwtje gehalte bij Teun....quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:22 schreef summer2bird het volgende:
Wel leuk dat ze allemaal een metertje uit elkaar zitten, zo zie je maar dat ze erg voor de maatregels zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |