Ik heb ook wel zin in een relletje kijken of het waterkanon nog werkt, die staat als zolang stil daar betaal ik geen belasting voor.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:32 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als ze de wijk er op uit gekozen hebben. Er lopen daar genoeg rond die wel zin in een relletje hebben...
En we hebben nog steeds geen livestream vanaf het waterkanonquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:36 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in een relletje kijken of het waterkanon nog werkt, die staat als zolang stil daar betaal ik geen belasting voor.
God straft onmiddelijkquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:36 schreef summer2bird het volgende:
Lekkere verbinding ook in die probleemwijken
Alle 2 livestreams eruit
quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:36 schreef mootie het volgende:
‘Het was oorlog, politie helemaal in paniek!’
Ja, die zijn als de dood voor wat 50plussers met overgewicht.
Kwalbert is weer livequote:Op zondag 31 oktober 2021 13:36 schreef summer2bird het volgende:
Alle 2 livestreams eruit
Ja moeten ze maar beter integrerenquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:36 schreef summer2bird het volgende:
Alle 2 livestreams eruit
Het ging de PoPo meer om de bewoners uit de wijk, die laten zich makkelijk op naaienquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:36 schreef mootie het volgende:
‘Het was oorlog, politie helemaal in paniek!’
Ja, die zijn als de dood voor wat 50plussers met overgewicht.
Als ik de oudejaarsloterij win laat ik er een bouwen en wordt ik zzper voor de politiequote:Op zondag 31 oktober 2021 13:36 schreef spoilert het volgende:
[..]
En we hebben nog steeds geen livestream vanaf het waterkanon
In China verdrijven ze zo kwade geesten. Misschien willen ze zo corona verdrijven.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja dit slaat toch echt helemaal nergens op.
Random vuurwerk en fakkels afsteken. Mannen die agressief door megafoons schreeuwen. Door random woonwijken lopen.
De tering zeg, kunnen ze het nog slechter opzetten, die demonstraties?
De Haagse Hermandad treedt voortvarend op.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
Beelden van de arrestatie
[ twitter ]
ah, er zijn lieden van Defend gezien. 5 van die figuren zijn al opgepakt.
Ik kan het helaas niet zienquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:44 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/(...)eos/2137331739747882
Albert is terug
Volgens mij stopt facebook ze want bij mij doet hij het ook niet.quote:
Ahh okayquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:52 schreef vipergts het volgende:
[..]
Volgens mij stopt facebook ze want bij mij doet hij het ook niet.
Kwalbert ging weer offline zei hij, want anders volgt de PoPo hem op FBquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:52 schreef vipergts het volgende:
[..]
Volgens mij stopt facebook ze want bij mij doet hij het ook niet.
Bij mij is ze alweer wegquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
ah mooi, een nieuwe optie tot commentaar geven. die gaan we ook even goed de waarheid vertellen.
Ze had niets boeiendsquote:
vermoedelijk hebben ze vuurwerk meegenomen. er worden meldingen gedaan van harde klappen/ontploffingen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:00 schreef Rabieluh het volgende:
Op zo'n regenachtige dag als dit had ik wel ff willen kijken.
Die strijders zijn tot de conclusie gekomen dat er 3 paardenkoppen naar hun geniale actie zijn gekomen en hebben afgehaakt ten koste van de rest van ons. Ze doen dit namelijk voor het Volk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:07 schreef spoilert het volgende:
Die van Twitch is weer live, zitten ze op een terrasje, wat een strijders zijn het.....
Die zit toch in Zutphen ofzo? iig geen den haag..quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:17 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/teunlivestreams/videos/382704573638160
Teun is live
oh geen idee eigenlijkquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:18 schreef spoilert het volgende:
[..]
Die zit toch in Zutphen ofzo? iig geen den haag..
Beetje Jomanda dit.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is hun batterij leeg? zo hoort niemand ze schreeuwen natuurlijk
Ze moeten ff een bakkie/biertje doen...quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is hun batterij leeg? zo hoort niemand ze schreeuwen natuurlijk
Het is weel een heel hoog kruidenvrouwtje gehalte bij Teun....quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:22 schreef summer2bird het volgende:
Wel leuk dat ze allemaal een metertje uit elkaar zitten, zo zie je maar dat ze erg voor de maatregels zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |