Zegt wat over de intelligentie van de gemiddelde wappiequote:Op zondag 31 oktober 2021 16:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het bestaat niet en er is een patent.
Goed nagedacht.
Zal wel in aanraking zijn gekomen met allemaal gevaxxten vandaag.quote:
mssn moet ze dan ffe een covid-test doen, oh wacht....quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:51 schreef summer2bird het volgende:
Katja is nog live.
Volgens mij gaan ze nu ergens eten en vanavond om 19:00 is er nog een tocht.
Katja flink aan het hoesten net
Ik neem aan dat de traumaheli (chemtrails en bloedtransfusie met adrenochrome, inclusief verplichte vaccinatie en 5G-bestraling) meteen is gearriveerd?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een actrice, het uitmelken van een tik met paraplu..... "Ze is helemaal in shock!"
[ twitter ]
als ik het goed begrijp ging mevrouw een potje staan janken nadat de politie 't zat was. mevrouw stond er op dat haar wappievriendinnen mee mochten rijden in de ME-bus.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:24 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de traumaheli (chemtrails en bloedtransfusie met adrenochrome, inclusief verplichte vaccinatie en 5G-bestraling) meteen is gearriveerd?
Wat een treurigheidquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:24 schreef spoilert het volgende:
Mocht iemand nog zin hebben, de draken tocht deel 2....
https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/359884832554645/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |