Blond haar en vrij lang?? Zoja dan Donna van der Horstquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kwalbert zegt geen gewonde mensen te filmen.
Vervolgens zie ik een andere dame het wel vol filmen.
op 25:24 zegt Albert dit, dan komt op 25:34 mevrouw door zijn beeld lopen.
iemand een idee wie dit is?
Aha. Donna heeft het incident niet op film, wel het zielig uithuilen van de geslagen wappie.quote:
Poging doodslagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:20 schreef spoilert het volgende:
De strijders hebben hier en daar met "Bloed" lopen kliederenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Aether op 31-10-2021 16:31:14 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Het bestaat niet en er is een patent.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Dit is toch triest dat men dit serieus denkt
Zegt wat over de intelligentie van de gemiddelde wappiequote:Op zondag 31 oktober 2021 16:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het bestaat niet en er is een patent.
Goed nagedacht.
Zal wel in aanraking zijn gekomen met allemaal gevaxxten vandaag.quote:
mssn moet ze dan ffe een covid-test doen, oh wacht....quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:51 schreef summer2bird het volgende:
Katja is nog live.
Volgens mij gaan ze nu ergens eten en vanavond om 19:00 is er nog een tocht.
Katja flink aan het hoesten net
Ik neem aan dat de traumaheli (chemtrails en bloedtransfusie met adrenochrome, inclusief verplichte vaccinatie en 5G-bestraling) meteen is gearriveerd?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een actrice, het uitmelken van een tik met paraplu..... "Ze is helemaal in shock!"
[ twitter ]
als ik het goed begrijp ging mevrouw een potje staan janken nadat de politie 't zat was. mevrouw stond er op dat haar wappievriendinnen mee mochten rijden in de ME-bus.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:24 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de traumaheli (chemtrails en bloedtransfusie met adrenochrome, inclusief verplichte vaccinatie en 5G-bestraling) meteen is gearriveerd?
Wat een treurigheidquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:24 schreef spoilert het volgende:
Mocht iemand nog zin hebben, de draken tocht deel 2....
https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/359884832554645/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |