quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Surinaamse barbier, dat moet jou toch tevreden stemmen.quote:
Ah, dus je hebt even voor een gesloten deur staan wachten tot hij kwam aanslenteren.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Een Surinaamse barbier, dat moet jou toch tevreden stemmen.
Dat viel nog wel mee, maargoed de afspraak was ook 'pas' half 11.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt even voor een gesloten deur staan wachten tot hij kwam aanslenteren.
Geen warm bad in NWS? Link?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:06 schreef Zipportal het volgende:
Onze hulp in NWS werd niet gewaardeerd. @:nober
[ twitter ]
Stukje negerlul.
NWS / Grote zoekactie omgeving Ede naar vermist meisje(17)quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen warm bad in NWS? Link?
Eigenlijk zijn ze dat altijd wel in NWS.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus nu mogen wij het weer op gaan lossen? Dacht het effe van niet.quote:Verdere informatie is in overleg met de familie niet door de politie bekendgemaakt.
Ik sleur je gewoon de afgrond in.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:30 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Dus nu mogen wij het weer op gaan lossen? Dacht het effe van niet.
Ongeveer wat ik zei.
Gaat dat al te ver?
Pizza.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Nieuwe ontwikkelingen?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik sleur je gewoon de afgrond in.
Die Amber Alert is er net uitgegaan, dat is het enige.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Nieuwe ontwikkelingen?
[ afbeelding ]
Ik eet bij mijn oudersquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker optijdquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Amber Alert is er net uitgegaan, dat is het enige.
Zet gelijk je smaakpapillen bij het grofvuil.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Hawaii, met kaas als topping? Lekker man.
Babi pangang met groenten en bamiquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen notes gezet.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NWS / Grote zoekactie omgeving Ede naar vermist meisje(17)
Toch al weg.
Nounounou.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:30 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Dus nu mogen wij het weer op gaan lossen? Dacht het effe van niet.
Ongeveer wat ik zei.
Gaat dat al te ver?
Zou niet raken.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Nieuwe ontwikkelingen?
[ afbeelding ]
Negerlul = kritieke toestand.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:06 schreef Zipportal het volgende:
Onze hulp in NWS werd niet gewaardeerd. @:nober
[ twitter ]
Stukje negerlul.
@klaasweetalles was hier meester in. Maar dat is ook niet zo gek natuurlijk, met zijn Harvardachtergrond.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
FOK detectives die op hun zolderkamertje misdaden oplossen is wel mijn favoriete NWSrubriek.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Klaasweetalles was hier meester in. Maar dat is ook niet zo gek natuurlijk, met zijn Harvardachtergrond.
Er waren waarschijnlijk geen andere mensen betrokken bij haar vermissing.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Negerlul = kritieke toestand.
[ twitter ]
Klopt deze stelling? Even een expert erbij halen. @:DonRaja
Laadt je Xinomie alweer op?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er waren waarschijnlijk geen andere mensen betrokken bij haar vermissing.
Dit maakt het nog mysterieuzer
Soms na raar drukken, buigen,klooien en geduld dus elke avond powercharge ik de unit naar 100% en kom ik de dag weer door.quote:
Huh? Is toch een lief hondje? Staat zelfs in de titel.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Note te pakken. @:lenny_leonard HiterGodHond
Gegrilde octopus.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was een weekendje weg naar Den Haag, gegrilde octopus besteld in zo’n visrestaurant. Boh godenvoer.quote:
Lekker pik, geniet ervanquote:
Mooie stad hèquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik was een weekendje weg naar Den Haag, gegrilde octopus besteld in zo’n visrestaurant. Boh godenvoer.
Heel leukquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb in de Zeeheldenbuurt op kamers gezeten.
Omdat @onlogisch daar slecht op gaat.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heel leuk
Waarom steeds die boze pi
quote:
Stukje Favela.quote:Laakkwartier is slechtste buurt van Nederland, vinden de bewoners zelf: 'We staan er weer mooi op' ... Met een rapportcijfer van 5,2 is er geen wijk in Nederland die door haar inwoners zo beroerd wordt beoordeeld, zo blijkt uit een onderzoek van wetenschappers van de Vrije Universiteit.
Heb hem op m'n telefoon gekekenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dune 8,5/10
Absolute verwennerij voor je oogballen, wel echt een film die je in de bioscoop moet kijken en niet ergens op een laptopje.
@Zipportalquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dune 8,5/10
Absolute verwennerij voor je oogballen, wel echt een film die je in de bioscoop moet kijken en niet ergens op een laptopje.
Ik ga het volgende week zien!!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet zij weten. Mooie plaatjes maar leeg verder.
Dat verdient wel een like.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ga het volgende week zien!!
Jezus, ga je een boek schrijven ofzo?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dune 8,5/10
Eens. Boekjes ook gelezen?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dune 8,5/10
Ik ben het eerste boek nog aan het lezen (maar ik was al tot het gedeelte waar de film stopt).quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens. Boekjes ook gelezen?
Had je niks te doen ofzo?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dune 8,5/10
Nee deze review ging over de film, niet het boek.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je niks te doen ofzo?Wat een boekwerk
Het is 07:15 en ik ben nu alweer moe door deze review te lezen. Werk je voor de krant ofzo?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dune 8,5/10
Al besprokenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is geil. @:Wereldgozer
[ twitter ]
@:Caland super maaario beeen
Niet zo huilen. Gewoon werken voor je kkgeld.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:32 schreef Caland het volgende:
Voor het eerst in maanden op vrijdag werken
Walgelijk.
Niet gelachen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is geil. @:Wereldgozer
[ twitter ]
@:Caland super maaario beeen
Vandaag gebak op kantoor want manager is jarig. Bosche bollen uit Den Boschquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:32 schreef Caland het volgende:
Voor het eerst in maanden op vrijdag werken
Walgelijk.
Walgelijk varkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Vandaag gebak op kantoor want manager is jarig. Bosche bollen uit Den Bosch
Ik wist dat die ging komen, maar postte het alsnog. Mindere goden snappen niet hoe lekker die bollen zijnquote:
In het kader van de vitaliteit op de werkvloer vind ik dit geen goede keuze.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
We wandelen gewoon een blokje verder tijdens de lunchquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
In het kader van de vitaliteit op de werkvloer vind ik dit geen goede keuze.
Volgende keer neemt je viesdikke manager maar mooi mandarijnen mee!
Oja, dat soort walgelijk saaie groepjes zie ik ook regelmatig lopen rondom kantoorgebieden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
We wandelen gewoon een blokje verder tijdens de lunch
Tsja, je moet wat als je de hele dag achter de kompjoeter zitquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, dat soort walgelijk saaie groepjes zie ik ook regelmatig lopen rondom kantoorgebieden.
Nooit gegetenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik wist dat die ging komen, maar postte het alsnog. Mindere goden snappen niet hoe lekker die bollen zijn
Ontzettend ranzig. Slagroomquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik wist dat die ging komen, maar postte het alsnog. Mindere goden snappen niet hoe lekker die bollen zijn
Ik ben opzich wel fan alleen die dingen kan je met geen mogelijkheid normaal eten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ontzettend ranzig. Slagroom
Dik varken
Zien er ontzettend smerig uit en ik hou niet van slagroomquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je dat niet begrijpt
Ze zien er letterlijk uit als een bol chocoladequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zien er ontzettend smerig uit en ik hou niet van slagroom
Van die gore luchtige chocolade jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:41 schreef Gutanoth het volgende:
Ze zien er letterlijk uit als een bol chocolade
Als ze niet uit Den Bosch kwamen, waren het ook geen Bossche bollen. Dan waren het chocolade bollen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Schaam jezelf, smerige walrus.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hier gaat iets misquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet de échte uit Den Bosch, die chocolade is juist erg "zwaar"
[ [url=
https://www.themanwiththe(...)Bol-4.jpg]afbeelding[/url] ]
Ben jij ambtenaar ofzo? Of wandel je met het hele clubje fabrieksarbeiders een rondje over het industrieterrein?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Vind je dit er serieus smakelijk uitzien?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ziet er echt walgelijk uitquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha nee geen ambtenaar.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ben jij ambtenaar ofzo? Of wandel je met het hele clubje fabrieksarbeiders een rondje over het industrieterrein?
Broodtrommeltje in de hand en iedereen wil langs de enige vrouw in het gezelschap lopen, ook al is het een lelijk dik mormel.
Sowieso doet gebak me weinig. Zoetigheid is zo zonde van de calorieën en koolhydraten.quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind je dit er serieus smakelijk uitzien?
Heerlijk juistt!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ziet er echt walgelijk uit
Jij bent walgelijk
Ah ja, want je bent óf ambtenaar, óf fabrieksmedewerkerquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De andere optie dus. Sneuneus.
Het ene ontken je, het andere niet. Dat zegt mij genoeg.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah ja, want je bent óf ambtenaar, óf fabrieksmedewerker
Klopt, ik vind mijn collega's gezellig en leuk en daarom kies ik er voor om lekker een rondje te lopen met ze, als mijn werk het toelaatquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het ene ontken je, het andere niet. Dat zegt mij genoeg.
Maar dat is niet erg. Wat je voor werk doet maakt me niet uit, dat is niet altijd een keuze. Rondjes lopen met je collega's wel.
Ik sluit mij hierbij aanquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:53 schreef Caland het volgende:
Ik ben het in deze kwestie volledig eens met user @:behoorlijkkritisch
Toen ik dit nummer hoorde had ik wel even de hoop dat Mario stervende is.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Al besproken
User @:maxi-mus is groot fan van dit nummer (en Mario)
In sommige kwesties is het noodzakelijk om een lijn te trekken. Dit is er één van.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
De steun is hartverwarmend, doch enigszins verwarrend @:GGMM en @:Caland
Elk rondje is anders.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het ene ontken je, het andere niet. Dat zegt mij genoeg.
Maar dat is niet erg. Wat je voor werk doet maakt me niet uit, dat is niet altijd een keuze. Rondjes lopen met je collega's wel.
Haha, ja dat doe ik wel eens. Maar Bob Sikkes ook, dus het is okéquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:03 schreef Caland het volgende:
Even een oprechte vraag @:gutanoth
Draag jij ook je overhemd onder een sweater?
Ik ben hem toevallig nu aan het luisteren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland
Dit moet wel leuk zijn.
[ twitter ]
Muskusboktor Bronson houdt het meest van blauwe wafelsquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind jij het lekkerste taartje?
Rijsttaart.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind jij het lekkerste taartje?
veiligelanders?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:19 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Doodschieten. @:lenny_leonard
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:19 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Doodschieten. @:lenny_leonard
Drs. J.G.H. Janmaat 1982.quote:"Vol = Vol"
Waar moet ik dan heenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:26 schreef KingRoland het volgende:
Laat alleen Aziaten binnen in Nederland.
De rest niet.
Nooit van dat woord gehoord, zo leer je nog eens wat.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
bewoners van het asielzoekerscentrum die geen recht hebben op asiel in Nederland
Ik was ook aan het zoeken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit van dat woord gehoord, zo leer je nog eens wat.
Deporterenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik was ook aan het zoeken.
'veiligelanders' - asielzoekers uit relatief veilige landen zoals Marokko, Albanië en Algerije
Goh.
Als hij nu vertrekt kan hij er morgenochtend zijn.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het dorpje Minaj in Oekraïne lijkt mij wel wat voor jou.
Misschien wat kort door de bocht, maar wat doen die mensen daar dan nog? En waarom mogen ze dat AZC uit, met het risico dat ze er tussenuit peren?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
bewoners van het asielzoekerscentrum die geen recht hebben op asiel in Nederland
Leuk snackbarretje wel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als hij nu vertrekt kan hij er morgenochtend zijn.
[ afbeelding ]
Wel top dat je het meldt! Met zo'n werklozen hebben we geen bejaarden meer nodig!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
Het elektronische bord (u rijdt te hard met een smiley, walgelijk) voor mijn huis is zojuist voor de tweede keer stuk gegaan. Dit keer iemand tegenaan gereden (jullie mogen het geslacht raden van de persoon achter het stuur) Als nette burger maar even de gemeente gebeld om aan te geven dat het bord aan diggelen is, ze sturen binnen 2 weken iemand. Gemeentegoden. Wel een érg leuk meisje aan de lijn. Heeft ook 0 nut zo'n bord want hier rijden 3 trekkers en een melkwagen langs per dag.
Je maakt wat mee als werkloze.
zulkequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wel top dat je het meldt! Met zo'n werklozen hebben we geen bejaarden meer nodig!
Regionale spreektaal? @scrummiequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wel top dat je het meldt! Met zo'n werklozen hebben we geen bejaarden meer nodig!
Ik was me hier niet van bewust. Trots op mijn afkomst.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Regionale spreektaal? @:scrummie
Om 292 kcal te verbranden moet je wel wat meer lopen dan een blokje extra.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Om 292 kcal te verbranden moet je wel wat meer lopen dan een blokje extra.
Omdat die landen niet meewerken aan terugnemen van hun mensen. Die zien liever dat het ze lukt een uitkering te scoren en dan vloeit er vanzelf weer wat daarvan richting thuisland.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien wat kort door de bocht, maar wat doen die mensen daar dan nog? En waarom mogen ze dat AZC uit, met het risico dat ze er tussenuit peren?
Gewoon daar plaatsen, één nachtje binnenhouden en dan het vliegtuig in. Wat mij betreft koopt IND een privéjet waarmee ze non stop vluchten uitvoeren naar veiligelanders landen. Is ongetwijfeld goedkoper dan ze hier houden en die rotzooi van ze opruimen.
Een parachute is goedkoper dan een uitkering.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat die landen niet meewerken aan terugnemen van hun mensen. Die zien liever dat het ze lukt een uitkering te scoren en dan vloeit er vanzelf weer wat daarvan richting thuisland.
Parachute niet nodig.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een parachute is goedkoper dan een uitkering.
Prima, nog goedkoper. We moeten als land een beetje op de kleintjes letten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Parachute niet nodig.
@:zipportal
Lekker bekje halen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Het is hier ook heerlijk. Denk dat ik zo even een visje ga halen.
Ik ga met je meedoen (nu echt!!!)quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
In je lunchpauze?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Graag pics.quote:
Ben wel druk aan het studeren hoor!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
In je lunchpauze?
@:drizzt check deze grap
GLSgodenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:06 schreef Caland het volgende:
Ik krijg vanmiddag een pakketje binnen (een lamp @:scrummie) en die bezorger kan ik gewoon nu al live tracken terwijl hij tussen 2 en 3 voor de deur staat.
Wat een walgelijk bedrijf.
Ik heb ooit hypotheken aangesmeerd bij een callcenter. Wat een kutwerk was dat. Dan lijkt een beetje bellen naar mogelijk coronazieken beter.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ga misschien wel tijdelijk even werken bij de GGD, vriendin van mij werkt daar ook en ze betalen nu 17 euro p/u voor een beetje bellen. (lol)
Kun jij koe-er koode voor mei riegelen vriend?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ga misschien wel tijdelijk even werken bij de GGD, vriendin van mij werkt daar ook en ze betalen nu 17 euro p/u voor een beetje bellen. (lol)
Doe dit maar niet meer.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kun jij koe-er koode voor mei riegelen vriend?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel veel wappies nu die je aan de lijn krijgt denk ik.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb ooit hypotheken aangesmeerd bij een callcenter. Wat een kutwerk was dat. Dan lijkt een beetje bellen naar mogelijk coronazieken beter.
[..]
Dat risico loop je ja. Van die types die vinden dat zijzelf 'wakker' zijn en het allemaal doorzien.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel veel wappies nu die je aan de lijn krijgt denk ik.
Moet in je aard liggen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
Onduidelijk?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:27 schreef Caland het volgende:
Zeg, @:Muskusboktor57
Is de metro in Berlijn ter plekke nog steeds zo gigantisch onduidelijk (als je een paar bakkies op hebt)?
Ja ik vond het de vorige keer best onduidelijk op veel stations welke lijn(en) ik nu moest pakken (huehuehue). Wat dat betreft is Londen bijvoorbeeld veel meer dummyproof.quote:
Op veel stations staat inderdaad alleen de eindhalte van de doorgaande metro's aangegeven, maar het Olympiastadion is U2, schrijf dat op!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik vond het de vorige keer best onduidelijk op veel stations welke lijn(en) ik nu moest pakken (huehuehue). Wat dat betreft is Londen bijvoorbeeld veel meer dummyproof.
Ja ik gok niet dat ze ons donderdagavond als die halve stad in de as ligt het zelf laten uitzoeken hoe we bij het stadion komen. Zullen wel (arrestanten)bussen worden ingezet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Op veel stations staat inderdaad alleen de eindhalte van de doorgaande metro's aangegeven, maar het Olympiastadion is U2, schrijf dat op!
Ik haal er een expert bij. @Erasmusquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:27 schreef Caland het volgende:
Zeg, @:Muskusboktor57
Is de metro in Berlijn ter plekke nog steeds zo gigantisch onduidelijk (als je een paar bakkies op hebt)?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
En dan niet U2 naar Pankow maar die andere.
Kunnen we rekenen op een live Twitterverslag zodra je die gele M uit de grond trekt?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik gok niet dat ze ons donderdagavond als die halve stad in de as ligt het zelf laten uitzoeken hoe we bij het stadion komen. Zullen wel (arrestanten)bussen worden ingezet.
Dit ter info
Reken er maar niet op.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kunnen we rekenen op een live Twitterverslag zodra je die gele M uit de grond trekt?
De blauwe U.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kunnen we rekenen op een live Twitterverslag zodra je die gele M uit de grond trekt?
Mag hij wel aanpoten in de gymquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slimste regio ter wereld.quote:
Bedankt Renéquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat laat ik achterwege omdat ik @:kingroland niet wil kwetsen
Goeie doner heeft ie, voor maar 3 euroquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Slimste regio ter wereld.
Brainfart Aidshoven
@:behoorlijkkritisch @:psvcl
Ik maak alleen de meme af.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bedankt René![]()
Bepaalde users denken dat ze heel erg grappig zijn om dat steeds te roepen, waarschijnlijk om mij weer uit te lokken maar goed ik negeer het gewoon.
Stukje varkensvlees (zie Keuringsdienst van Waarde)quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Goeie doner heeft ie, voor maar 3 euro![]()
Eindhoven >>> tilburg
Tering, hoe dom moet de rest van Nederland dan wel niet zijnquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik maak alleen de meme af.
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een simpele gast, maar vergis je niet. Deze man woont ook in de slimste regio van de wereld.@:buitendam
Rond het middaguur in een winkelcentrum een telefoonwinkel overvallen, dan ben je wel erg wanhopig.quote:Opnieuw is er een telefoonwinkel overvallen. Het gaat om een winkel op het Binnenhof in Amstelveen, waar het winkelcentrum Stadshart zit. De politie heeft iets verderop twee verdachten opgepakt. De overval vond rond 11.30 uur plaats.
Het gaat om de vijfde overval op een telefoonwinkel in vijftien dagen tijd. Eerder waren vier telefoonwinkels in Amsterdam het doelwit.
Precies, een half uurtje later en de politie was aan het lunchen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Rond het middaguur in een winkelcentrum een telefoonwinkel overvallen, dan ben je wel erg wanhopig.
Hoe krijgen ze dat voor elkaar? Dagelijks doet men operaties in ziekenhuizen en worden mensen zonder probleem onder narcose gebracht. Bij executies hoor je dan vaak gedoe. Vreemd. Een kogel is wellicht beter dan.quote:Voor het eerst in zes jaar heeft de Amerikaanse staat Oklahoma een gevangene geëxecuteerd. De 60-jarige John Marion Grant kreeg een dodelijke injectie voor het doodsteken van een kantinemedewerker van een gevangenis in 1998.
Grant zat ten tijde van de steekpartij een celstraf uit voor meerdere gewapende overvallen. Hij stak de kantinemedewerker in een opbergruimte zestien keer met een zelfgemaakt wapen. In 1999 werd hij ter dood veroordeeld.
Voor de executie kreeg Grant drie substanties toegediend. De eerste prik moest ervoor zorgen dat hij bewusteloos raakte, waarna de vervolgprikken voor een pijnloos sterven hadden moeten zorgen. Maar ooggetuigen zeggen tegen Amerikaanse media dat Grant stuiptrekkingen vertoonde en moest overgeven na het ontvangen van de eerste injectie. Na een kwartier raakte hij daadwerkelijk bewusteloos.
@onlogisch @Calandquote:Nieuw: donkere weergave
Het FD is nu ook beschikbaar in een donkere weergave. Omdat uw apparaat is ingesteld op donkere modus, hebben we dat al voor u aangepast.
Liever een lichte weergave? Pas uw voorkeuren aan rechtsboven via het gebruikersmenu of onderaan in de pagina.
Ja als je het in de avond doet ben je een stuk minder zielig.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Rond het middaguur in een winkelcentrum een telefoonwinkel overvallen, dan ben je wel erg wanhopig.
Wanhopig gezien de pakkans bij die factoren. Nergens staat iets over wel of niet, meer of minder zielig.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja als je het in de avond doet ben je een stuk minder zielig.
Gevaarlijk dom vooral schat ik zo in.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wanhopig gezien de pakkans bij die factoren. Nergens staat iets over wel of niet, meer of minder zielig.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:25 schreef Coco het volgende:
Tering weer een zelftest positief van iemand op ons werk.
Verpest het voor de REST.
Die dacht even schijtlollig te doen jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm krijgt een draai om de oren in het Feyenoord topic.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die dacht even schijtlollig te doen ja
Één uithaal van @:dombohetolifantje1 en het is met de staart tussen de benen vertrekken.
Op naar de 14 likes.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:43 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel meevallen allemaal
Maar ik ben niet helemaal objectief geef ik toe
Ik vind het ook meevallen. Mug.....olifant en zo.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:43 schreef GGMM het volgende:
Hoe gaat het ermee Tong, merk je al wat verbetering?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het ook meevallen. Mug.....olifant en zo.
Als jij het ook vindt ben ik overtuigdquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het ook meevallen. Mug.....olifant en zo.
Wacht maar tot @onlogisch online komtquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:43 schreef GGMM het volgende:
Gaat relatief goed. Gestaag. Nieuwe medicatie met bijverschijnselen. Dus kleine terugval. Verder nog steeds nuchter (abstinent) en inmiddels 8 kilo ballast kwijt. Dus tegenwoordig Japanse mix ipv fles wijn bij het voetbal kijken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe gaat het ermee Tong, merk je al wat verbetering?
Fijn om te lezen, goed bezig ouwe reus! Tegenwoordig is er bij een wedstrijd van Ajax ook geen alcohol meer nodig gelukkig om er van te genieten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat relatief goed. Gestaag. Nieuwe medicatie met bijverschijnselen. Dus kleine terugval. Verder nog steeds nuchter (abstinent) en inmiddels 8 kilo ballast kwijt. Dus tegenwoordig Japanse mix ipv fles wijn bij het voetbal kijken.
@onlogisch is niet het type om hier overdreven op te duikenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Wacht maar tot @:onlogisch online komt
8 kilo door het niet drinken of door ander dieet of door meer bewegen of door allemaal?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat relatief goed. Gestaag. Nieuwe medicatie met bijverschijnselen. Dus kleine terugval. Verder nog steeds nuchter (abstinent) en inmiddels 8 kilo ballast kwijt. Dus tegenwoordig Japanse mix ipv fles wijn bij het voetbal kijken.
Goed bezig makker! Een kleine terugval is niet erg want de weg naar boven is duidelijk al een tijdje ingezet. Ga verder zo doorquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Notenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed bezig makker! Een kleine terugval is niet erg want de weg naar boven is duidelijk al een tijdje ingezet. Ga verder zo door(alhoewel ik Japanse notenmix echt niet te vreten vind).
Vooral 3 flessen wijn per dag laten staan. Gecombineerd met gezond eten en meer bewegen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
8 kilo door het niet drinken of door ander dieet of door meer bewegen of door allemaal?
Jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
8 kilo door het niet drinken of door ander dieet of door meer bewegen of door allemaal?
Okay, 3 lol, goed bezig dan. Door het bewegen krijg je ook vanzelf meer trek in gezonder voedsel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral 3 flessen wijn per dag laten staan. Gecombineerd met gezond eten en meer bewegen.
Laat me met rustquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:23 schreef Nober het volgende:
Breaking: moslims zijn een ras
F&L / Je veiliger voelen als er minder moslims zijn
[..]
Goeie genade zeg.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt de man die altijd gifjes maakt van hoe hij een quote alert van een specifiek iemand wegklikt.
Van Trauner blijf je gewoon af.
Nee, beetje klotetijd en heb zelf ook niet echt meer achter kaarten aangezeten.quote:
De pakketjes zijn van een streamingdienst? Raar.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:45 schreef GGMM het volgende:
Pakketje aangenomen voor de buren. Is het van Amazon Prime.
Moet ik eigenlijk gelijk wegtyfen
Prime zorgt ook voor gratis verzendingquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
De pakketjes zijn van een streamingdienst? Raar.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:48 schreef GGMM het volgende:
VBL / [Disney+] Feyenoorddocu: Dat ene woord - Vanaf 01-09-2021
Nou vooruit, omdat ze weer in gesprek zijn met elkaar en er wellicht een deel 2 komt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Zou je dat topic kunnen reeksen? Zo rond pagina 8 word ik altijd een beetje zenuwachtig.
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:50 schreef Charz het volgende:
Ik zat in het verkeerde topic, ook goedemorgen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat ze weer in gesprek zijn met elkaar en er wellicht een deel 2 komt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat ze weer in gesprek zijn met elkaar en er wellicht een deel 2 komt.
Weet niet waar je zat, maar beter tyf je weer op naar dat topic.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:50 schreef Charz het volgende:
Ik zat in het verkeerde topic, ook goedemorgen
Pagina 8? Geen 50 posts per pagina?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Zou je dat topic kunnen reeksen? Zo rond pagina 8 word ik altijd een beetje zenuwachtig.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet niet waar je zat, maar beter tyf je weer op naar dat topic.
Niet alles op één pagina hebbenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pagina 8? Geen 50 posts per pagina?
[ afbeelding ]
Denk het niet dan? Zit vrijwel altijd op de laptop.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pagina 8? Geen 50 posts per pagina?
[ afbeelding ]
Yep, met jou? Wij vanavond naar vrienden en morgen Halloween.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Alles goed? Heeft de baby nog over je heen gespuugd of viel het mee vandaag?
Wel lekker, zo'n dagje make-uploosquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:00 schreef Charz het volgende:
[..]
Yep, met jou? Wij vanavond naar vrienden en morgen Halloween.
Nee, ligt nu lekker te slapen.
Dat vond Char ook alquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel lekker, zo'n dagje make-uploos
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel lekker, zo'n dagje make-uploos
User en Kameraad @Caland hoeft alleen te weten dat hij de U2 richting Ruhleben moet pakken voor het Olympiastadion.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er een expert bij. @:erasmus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |