Herkent iemand anders dit ook? Dat je je veiliger voelt in een omgeving met minder moslims?
Want ik heb dat zelf wel echt heel erg. Ik heb niks tegen moslims hoor, daar niet van. Heel veel ervan zijn hele gezellige mensen en met ramadan krijg je van die turkse oliekoeken en zo
Maar toch heb ik er liever zo min mogelijk in het straatbeeld. Want natuurlijk is de islam de religie van de Vrede, en zijn de meeste moslims hardstikke lief.
Maar er is toch altijd zo'n 1 procent of zo, misschien soms wat meer of minder, die fundamentalistisch zijn. En als ze fundamentalistisch zijn vind ik het toch altijd wat minder gezellig want dan hakken ze het liefste mijn kop af met een kromzwaard waar ik als homo niet op zit te wachten want dan raakt mijn haar in de war als mijn hoofd op straat rolt.
Dus mijn logica is, stel in stad A heb je 10 procent moslims. Van die 10 procent is 1 procent fundamentalistisch die mijn kop willen afhakken. Dat is dan alsnog 1 procent van 10 procent en dat is dus 0,1 procent he. En in stad B is er maar 1 procent moslims dus dan is het iets van weet ik veel 0,001 procent of zo. Dat is een heel stuk minder risico om mijn kop afgehakt te krijgen door een moslim.
Heeft iemand anders dit ook of heb jij juist liever minder atheisten of christenen?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)