quote:Dat ene woord - Feyenoord is een Nederlandse documentaire-serie van streamingdienst Disney+. Hierin wordt betaald voetbalclub Feyenoord gevolgd gedurende het seizoen 2020–2021. Feyenoord onderzocht nieuwe manieren om de club in de markt te zetten en kwam in gesprek met The Walt Disney Company.
Afleveringen: 9
Aflevering 1 – 1 september
Aflevering 2 – 8 september
Aflevering 3 – 15 september
Aflevering 4 – 22 september
Aflevering 5 – 29 september
Aflevering 6 – 6 oktober
Aflevering 7 – 13 oktober
Aflevering 8 – 20 oktober
Aflevering 9 – 27 oktober
Nee, het is wekelijks inderdaadquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh zetten ze niet eens alles in één keer online
Dat vind ik prima voor bepaalde series, maar dit is beter in een bingeformat.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het is wekelijks inderdaad
Dan houden mensen ook langer een abonnement aan denk ik
Geen idee, vanavond pas kijken.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mooiste stukjes zijn eigenlijk die met die fans
quote:Op woensdag 1 september 2021 11:00 schreef Keyos het volgende:
Aangezien het wekelijks tot eind oktober is snap ik nu ook gelijk waarom Feyenoord naar een groot deel van hun database een code stuurt voor één gratis maand Disney+. Dan zal je die toch moeten verlengen om hem af te kijken 😅.
Of je gebruikt hem pas in oktober.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:00 schreef Keyos het volgende:
Aangezien het wekelijks tot eind oktober is snap ik nu ook gelijk waarom Feyenoord naar een groot deel van hun database een code stuurt voor één gratis maand Disney+. Dan zal je die toch moeten verlengen om hem af te kijken 😅.
quote:Op woensdag 1 september 2021 11:00 schreef Keyos het volgende:
Dat zullen ze wel doen omdat de buitenlandse spelers het anders niet kunnen verstaan.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:32 schreef Slobeend het volgende:
Die wedstrijdbespreking met Sjon is behoorlijk genant. Ook raar dat ze dat niet in het Engels doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 september 2021 11:32 schreef Slobeend het volgende:
Die wedstrijdbespreking met Sjon is behoorlijk genant. Ook raar dat ze dat niet in het Engels doen?
quote:Op woensdag 1 september 2021 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zullen ze wel doen omdat de buitenlandse spelers het anders niet kunnen verstaan.Volgens mij lees je m'n post verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij lees je m'n post verkeerd.
Vannacht nog niet viel me tegenquote:
Hoe laat duurt de eerste aflevering? Zag dat het wel in 4K en in Dolby Vision was. Erg mooi.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:54 schreef fetX het volgende:
Cor PotGod. Eerste scene meteen opscheppen over seks
Je kan hem aanzetten wanneer je wil, dus dit kan je zelf een beetje bepalenquote:Op woensdag 1 september 2021 14:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe laat duurt de eerste aflevering?
quote:Op woensdag 1 september 2021 14:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe laat duurt de eerste aflevering? Zag dat het wel in 4K en in Dolby Vision was. Erg mooi.
quote:Op woensdag 1 september 2021 10:01 schreef Scrummie het volgende:
De eerste aflevering staat inmiddels online. 56 minuten.
Titel van de aflevering: Hoop.
quote:Op woensdag 1 september 2021 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan hem aanzetten wanneer je wil, dus dit kan je zelf een beetje bepalen
quote:Trollen, 'pseudomodden', lollig/offtopic/vervelend doen in serieuze topics
Het lollig, offtopic of vervelend doen in serieuze topics en forums is niet toegestaan. Ja, een klein grapje tussendoor moet kunnen, maar dat kan prima in een reactie waarin je tevens een serieus antwoord of serieuze reactie geeft. Roepen dat een topicstarter kut is, een openingspost kut is, je denkt dat het verhaal verzonnen is, je vermoed dat iemand een kloon is van die-of-gene enz enz zijn allemaal zaken die niet nodig, storend en ongewenst zijn en de discussie verstoren voor anderen en die dus aangepakt zullen worden.
Ik hoop vanavond even tijd te hebben. Komt er z.s.m. aan dus!quote:Op woensdag 1 september 2021 14:46 schreef Coco het volgende:
Graag review van
@:zipportal
@:fetX
@:Scrummie
@:onlogisch
Eerste aflevering: 7/10quote:Op woensdag 1 september 2021 14:46 schreef Coco het volgende:
Graag review van
Nou ja zegquote:Op woensdag 1 september 2021 14:46 schreef Coco het volgende:
Graag review van
Mesquote:Op woensdag 1 september 2021 14:46 schreef Coco het volgende:
Graag review van
Kijk hem vanavond maat.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:46 schreef Coco het volgende:
Graag review van
Die krijgt al genoeg aandacht.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee was ook vooral verbaasd dat @:caland er niet tussenstond
7/10quote:Op woensdag 1 september 2021 14:46 schreef Coco het volgende:
Graag review van
Ok Scrummie Spielbergquote:Op donderdag 2 september 2021 10:17 schreef Scrummie het volgende:
Vind het camerawerk trouwens wel matig. Veel 'trillerige' opnames.
Ik zit ook hardop te lachen op dit stukquote:
Gewoon de duels winnen.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:07 schreef Caland het volgende:
Gewoon vanaf het eerste moment vol erop klappen.
Korte versie: Nee.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:13 schreef Zipportal het volgende:
Praat jij net als Fer ook zo thuis? @:fetX #dtv
Prima review, leest vooral erg lekker wegquote:
Ik vind het echt waardeloos eigenlijk qua productiekwaliteit.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Docuutje zit wel echt goed in elkaar moet ik zeggen. Heeft Disney niet slecht gedaan
Ok Scrummie Spielbergquote:Op woensdag 8 september 2021 17:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het echt waardeloos eigenlijk qua productiekwaliteit.
Slecht/trillerig camerawerk, zojuist ook gewoon iets van 40/45 seconden naar een sportende Koevermans zitten kijken zonder enige dialoog, en dat trucje halen ze bijzonder vaak uit eigenlijk.
Nee, ik zou ze niet inhuren voor een docu.
quote:Op woensdag 8 september 2021 18:13 schreef GGMM het volgende:
Het leukste vond ik nog dat Van Persie vroeg aan Dick 'hoe ga je spelen' en dat Dick antwoordt '4-3-3'
Dat was het
quote:Op woensdag 8 september 2021 18:13 schreef GGMM het volgende:
Het leukste vond ik nog dat Van Persie vroeg aan Dick 'hoe ga je spelen' en dat Dick antwoordt '4-3-3'
Dat was het
Ik zit godverdomme telkens dit topic te promoten zodat je wat reacties krijgt hier in je topic, en dit krijg ik als dank.quote:
Leuk dat jij er ook bij was.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:13 schreef GGMM het volgende:
Dat was het
Niemand vraagt je om dat te doenquote:Op woensdag 8 september 2021 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit godverdomme telkens dit topic te promoten zodat je wat reacties krijgt hier in je topic, en dit krijg ik als dank.
Ohquote:Op woensdag 8 september 2021 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit godverdomme telkens dit topic te promoten zodat je wat reacties krijgt hier in je topic, en dit krijg ik als dank.
Dit kwam voor in de afleveringquote:
Potverdorie wat een mensenkennis heb jij toch!quote:Op woensdag 8 september 2021 18:44 schreef aTypisch het volgende:
toch maar gaan kijken door dit topic
uit de eerste 2 afleveringen wordt wel duidelijk dat berghuis en ook een fer helemaal niks met advocaat hadden
quote:Op woensdag 8 september 2021 19:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Potverdorie wat een mensenkennis heb jij toch!
Sorry, ik zal voortaan niet meer op de @aTypisch manier reageren.quote:Op woensdag 8 september 2021 19:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]ik dacht dat dit het topic was om te vertellen wat je over de disneyfilmpjes vond
Dit vergeet ik nietquote:Op woensdag 8 september 2021 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sinds je promenade leuk zei te vinden lach je ook werkelijk overal om he.
Dankquote:Op donderdag 9 september 2021 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een review wilt luisteren over die docu van Feyenoord kan ik je dit aanraden: (wel eerst een hoop tv geneuzel, begint rond 30 minuten dacht ik)
[ twitter ]
Toch wel 3 minuten langer dan de eerste idd, poe.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tweede aflevering was wel een lange zit van een uur.
Ik erger mij eigenlijk vanaf het begin af aan al aan Cor Pot. Over oude stempel gesproken, dit soort figuren kan echt niet meer in het hedendaagse voetbal. En dan nog clowntje Petrovic erbij. Blij dat er nu een trainer als Slot is. Want ook advocaat kon echt niet meerquote:Op donderdag 9 september 2021 23:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Aflevering 2 gekeken:
- Raymond Salomon is een homo? Zo komt die wel over iedergeval.
- Leuk dat er nog spelers kaarten
- Van die MILF wordt je toch wel moe? In de hele straat vlaggen hangen
Ja, dat wordt weer een tactische shitshowquote:Op zondag 12 september 2021 10:15 schreef Zipportal het volgende:
Ze lieten zonet op ESPN een voorstukje van aflevering 3 zien. Dickie in paniek om het spelsysteem van FC Utrecht.
quote:Op zondag 12 september 2021 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat wordt weer een tactische shitshow
HALLO IK BEN HIER AAN HET LULLENquote:Op woensdag 15 september 2021 11:07 schreef Slobeend het volgende:
Dick die Petrovic tot de orde roept
Had ook niet het idee dat die serieus genomen werd.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:33 schreef Caland het volgende:
Cor Pot die aan Diemers gaat uitleggen dat het veld van Fortuna een wat rare stuit heeft
Mooie docu, 4k op 75 inch.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:09 schreef Zipportal het volgende:
Drie afleveringen gezien vind het geen zak aan. Corona, leeg stadion, matige spel en resultaten.. GEWOON KUT.
Deze week die gast van die spandoeken, dat is nog wel interessant.quote:Op donderdag 16 september 2021 09:13 schreef fetX het volgende:
Die stukjes met die supporters mogen ze wel overslaan. Elke keer hetzelfde geleuter.
Wat zei hij?quote:Op woensdag 29 september 2021 18:56 schreef GGMM het volgende:
Berghuis vindt Bruggink niet zo'n goede analist
Hij zat in de spelersbus na Vitesse uit te kijken en riep 'Wat loopt hij nou te lullen joh'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 september 2021 15:00 schreef GGMM het volgende:
Dit doe je heel leuk caland ga zo door
Die zure kop er ook bij. Blijft wel jammer dat we Pratto nooit live hebben mogen aanschouwen (in de Kuip).quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Motorisch is het wel heel matig is ook wel goud.
Hockeyer gespot.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je de stukjes met de fans skipt een prettige aflevering ja. Arnesen die flipt bij Feyenoord-AZ is prachtig.
Wat is die obsessie met 'laat de zon in je hart geniet van het leven' overigens
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:02 schreef GGMM het volgende:
Ja die stukjes met de fans zijn steeds hetzelfde
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Dick: "Vanavond bekerwedstrijd tegen Heracles. Als je drie wedstrijden wint sta je in de finale."
Ik sla ze inmiddels over.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:02 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een waterput in je huisquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:04 schreef Slobeend het volgende:
Baldé die een vaatwasmachine uitgelegd krijgt.
Liggen ze met jas en schoenen aan naast een emmer kots?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:02 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
een beetje zoals het gemiddelde clubtopicquote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:02 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is inderdaad vrij bijzonderquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat wordt weer smullen vandaag!!!!!
[ afbeelding ]
Berghuis die in de rust van AZ-Feyenoord gaat benadrukken dat de 1-2 een goed drukmoment was vond ik ook wel mooiquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:53 schreef Caland het volgende:
Je gaat toch ook wel, los van dat het sowieso al een logische keuze was, steeds meer het vertrek van Berghuis begrijpen.
Wat een puinzooi, die twee konden elkaar ook echt niet luchten of zien he
Ik begin het idee te krijgen dat het plan oorspronkelijk was dat Kuyt de opvolger van Advocaat zou worden maar dat Feyenoord zich niet aan de afspraak heeft gehouden.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:19 schreef Caland het volgende:
Kuyt die lekker achter de ellebogen Sjon aan het opnaaien is over Slot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan daarna gaan klagen dat iedereen binnen Feyenoord zijn eigen politieke spelletjes heeft![]()
Wat een gast
[ Bericht 43% gewijzigd door GGMM op 13-10-2021 19:17:17 ]
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:10 schreef GGMM het volgende:
Kuyt stokerKuijt is gewoon een lul en zit zichzelf enorm te kakken. Beetje stoken bij John, praten en preken over vernieuwen en dat dat bij Feyenoord niet kan en dat iedereen aan politiek doet. Kuijt is degene die aan spelletjes doet, walgelijk gewoon. Arnessen wil juist vernieuwen, dat zie je met het aanstellen van een Slot. En juist omdat Arnessen iemand van buiten de club is, kan hij dingen aanpakken. Kuijt is EEN van die mensen over wie hijzelf praat, iemand die zijn territorium beschermt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan daarna gaan klagen dat iedereen binnen Feyenoord zijn eigen politieke spelletjes heeft![]()
Wat een gast
Als je ook weer ziet een Cor Pot. Wat een gezwel is dat zeg. Geniepig, achterbaks, ouderwetst en altijd Dick Advocaat beschermen. Een advocaat die niet verder meer komt dan on-liners als aanpakken, hard werken, ruimtes klein, doorpakken. Dan heb je een Koen Stam, een moderne trainer die best wel wat kan toevoegen, maar advocaat ziet niets in wat hij zegt en neemt niks aan. En ook de spelers hebben dat door, want wat een verrotte sfeer hangt daar. In dat opzicht ook blij dat Berghuis weg is. Die kon echt niet meer in de club en de groep. Een brok frustratie.
Dat is wel de grote verliezer van de Disneydocuquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:16 schreef onlogisch het volgende:
Wat een mongool is die Cor Pot toch zeg.
Advocaat doet een traditionele ‘ik begrijp er niet zo veel van, dus ik doe maar alsof je onzin lult’. Dat soort figuren zijn echt vreselijk. Jammer want begin vorig seizoen (bij het verhaal van die performance coach) dacht ik dat het wel mee zou vallen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:43 schreef alopio het volgende: Een Advocaat die niet verder meer komt dan on-liners als aanpakken, hard werken, ruimtes klein, doorpakken. Dan heb je een Koen Stam, een moderne trainer die best wel wat kan toevoegen, maar advocaat ziet niets in wat hij zegt en neemt niks aan.
Ik denk dat het bij advocaat ook echt de leeftijd is en er daardoor er niets van begrijpen, ipv onwil. Het is ook vooral heel sneu want het is geen nare man en een echte liefhebber. Mooi moment hoe hij na psv uit ook met Geertruida praat in de kleedkamer. Probleem is alleen dat hij gewoon nooit langer dan 1 seizoen had moeten blijven. Amicale man en de ideale puinruimer, maar op dit moment in de eindfase van z’n carrière moet hij geen club meer opbouwen, dat kan die niet meer. Spelers prikken er door heen, en spelers vragen meer diepte wat Advocaat niet meer kan bieden. Spelers raken gefrustreerd en nemen Dick niet meer serieus, Dick voelt dat, emotionele man, en kruipt weer in z’n schulp en wordt knorrig.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Advocaat doet een traditionele ‘ik begrijp er niet zo veel van, dus ik doe maar alsof je onzin lult’. Dat soort figuren zijn echt vreselijk. Jammer want begin vorig seizoen (bij het verhaal van die performance coach) dacht ik dat het wel mee zou vallen.
Mensen die weigeren nieuwe dingen te leren omdat ‘het vroeger ook gewoon zo werkte’ heb je uiteindelijk helemaal niks aan.
Lekker als een nsb’er John de Wolf opstokenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inhoudelijk vond ik Kuyt zijn training en omgang met de spelers nog niet eens zo slecht.
Eens, maar een goede veldtrainer hoeft nog geen goede hoofdcoach / manager te zijn. En bij Dirk Kuijt is het probleem dat het maar om één ding gaat, Dirk Kuijt. Blij dat hij dus geen trainer is gewordenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inhoudelijk vond ik Kuyt zijn training en omgang met de spelers nog niet eens zo slecht.
Nee sowieso valt Kuyt enorm mee als je hem inhoudelijk over voetbal hoort praten. Op zich snap ik ook best wel dat ie pissig is dat Feyenoord zich niet aan die afspraak heeft gehouden (alhoewel die er nooit had moeten komen). Maar dat gestook was echt schrijnend.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat was ook vlak achter elkaar inderdaad.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee sowieso valt Kuyt enorm mee als je hem inhoudelijk over voetbal hoort praten. Op zich snap ik ook best wel dat ie pissig is dat Feyenoord zich niet aan die afspraak heeft gehouden (alhoewel die er nooit had moeten komen). Maar dat gestook was echt schrijnend.
Je bent wel veel te positief over Advocaat, dat is geen lieve man hoor. Gewoon een baas van de oude stempel, die de basis van het trainen uitstekend op orde heeft en verder niks. Dat maakt hem inderdaad een prima puinruimer want dan helpen zijn ervaring en overwicht enorm, maar hij ziet het zoals het letterlijk is en denkt niet in mogelijkheden. Als je dan weigert dingen aan te nemen van mensen die dat wél doen ben je niet bepaald geschikt om een heel seizoen te draaien.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij advocaat ook echt de leeftijd is en er daardoor er niets van begrijpen, ipv onwil. Het is ook vooral heel sneu want het is geen nare man en een echte liefhebber. Mooi moment hoe hij na psv uit ook met Geertruida praat in de kleedkamer. Probleem is alleen dat hij gewoon nooit langer dan 1 seizoen had moeten blijven. Amicale man en de ideale puinruimer, maar op dit moment in de eindfase van z’n carrière moet hij geen club meer opbouwen, dat kan die niet meer. Spelers prikken er door heen, en spelers vragen meer diepte wat Advocaat niet meer kan bieden. Spelers raken gefrustreerd en nemen Dick niet meer serieus, Dick voelt dat, emotionele man, en kruipt weer in z’n schulp en wordt knorrig.
Klaasweetalles zn repertoire?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 00:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een beetje zoals het gemiddelde clubtopic
kansen afmaken
boel afjagen
vol erop klappen vanaf het begin
waar doe je het eigenlijk voor??
het blijft toch je club he
Speler van Irak over Advocaatquote:"En tijdens de rust van een wedstrijd schreeuwde de assistent tegen me dat ik het ene moest doen, maar de hoofdtrainer schreeuwde dat ik iets anders moest doen. Wat ís dat?", vraagt hij zich af.
Toch net iets minder indrukwekkend dan Theo Lucius die daarvoor kaarsvet gebruikte.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jens die zijn mond spoelt met Red Bull.
JensGod
Vergeet je niet ook eerst Loki te kijken?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:25 schreef Caland het volgende:
Oja
Ik moet de laatste 2 zelfs nog kijken
Daarna meteen disney annuleren @:zipportal
Ik weet niet wat dat isquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet je niet ook eerst Loki te kijken?
Laatste aflevering al geweest?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:24 schreef GGMM het volgende:
Ik ga nu de laatste aflevering kijken.
Later deze avond volgt er een review!
Prima review, maar die ontzettend lange intro had niet gehoeven.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:58 schreef GGMM het volgende:
Serie afkeken.
Hier is mijn review, (van de hele serie, niet alleen van die laatste aflevering) ga er maar eens lekker voor zitten, pak wat borrelnootjes en lees hem maar eens goed door
7/10
Maar bedankt voor de miljoenen!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:36 schreef Zipportal het volgende:
Al met al een matige Disney productie.
Alles van disney is matig @Charzquote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:36 schreef Zipportal het volgende:
Al met al een matige Disney productie.
Echt nietquote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Alles van disney is matig @:Charz
Als kokcu er een week naast staat begint zijn vader al met turkse clubs te praten is altijd zo geweest.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:13 schreef GGMM het volgende:
Wat hebben de ouders van Kökçü hun huis smakeloos ingericht.
[ afbeelding ]
Helemaal geen kleur, gewoon alles wit.
Overigens klopt de ondertiteling niet. Er lijken teksten utigeknipt die nog wel in de ondertiteling staan.
Niemand zegt iets en opeens komt deze tekst langs in de ondertiteling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik hier een scoop te pakken heb
6/10.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:51 schreef Zipportal het volgende:
En wat vond @:Scrummie nu van de gehele serie? @:maxi-mus en ik MOETEN dit weten.
Jezus, ga je een roman schrijven ofzo?quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
6/10.
Uitgebreide review:
Vond het dus matig. Qua opzet vond ik elke aflevering net wat teveel op elkaar lijken, wat op zich wel logisch was omdat ze het seizoen op die volgorde behandelden. Ik had het verstandiger gevonden, vooral voor 1 seizoen, ook wat meer historie te laten zien. Qua camerawerk vond ik het ook matig, veel trillende beelden, sommige shots duurden veel te lang. Mark Koevermans die een bakje koffie zet, duurde bijna een minuut volgens mij. Advocaat die aankomt bij 1908, shot van een minuut. Deed vermoeden dat er gewoon niet genoeg goede content was.
Gezien alle vertalingen leek het erop dat het buitenland ook een vrij grote doelgroep was, maar dat bleek dan weer niet uit de beelden. Puur het coronaseizoen pakken was dus een slechte keuze vind ik, gemiste kans om een buitenlands publiek wat meer te vertellen over de club dan alleen dat ene seizoen. Juist ook omdat het publiek nogal een factor bij ons, terwijl dat op wat tenenkrommende supporters filmpjes totaal niet terug kwam.
Zoals ik al zei dus; 6/10.
Excuses maat.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Jezus, ga je een roman schrijven ofzo?
Denk niet dat Jezus daar tijd voor heeftquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Jezus, ga je een roman schrijven ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |