Stomquote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas mislukt![]()
Stomme EA accepteert de productcode in het boekje niet
Ik heb mijn 12,5 jarige verjaardag gevierd. Met visite en taart en kadootjes en alquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vroeger waren 12,5 jaar getrouwd en dat soort onbenullige aangelegenheden ook reden voor een knalfeest
Klok alvast een uurtje terugzetten.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had met mezelf vanmorgen afgesproken om vandaag om tien uur naar bed te gaan, maar ik wil nog niet.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, je moet toegeven dat dit
[ afbeelding ]
er praktischer uitziet dan wanneer je hetzelfde met een nijptang zou willen bereiken
Dat is wel effectiever, dan grijp je iig niet naar iets fictiefs.quote:
Oh ja, dat kan wel alvastquote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klok alvast een uurtje terugzetten.
Is toch al bijna zover.
Voddenpakkerquote:
Hygiënisch ookquote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is wel effectiever, dan grijp je iig niet naar iets fictiefs.
Ja precies, al weet ik niet of dat plastic tangetje ook wel sterk genoeg is om die kladden een beetje goed vast te houden.quote:
Tuurlijk wel, dit ding straalt hoogwaardigheid uit!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja precies, al weet ik niet of dat plastic tangetje ook wel sterk genoeg is om die kladden een beetje goed vast te houden.
Dat is waar.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dit ding straalt hoogwaardigheid uit!
Ik zou die onderste best handig vinden, ik sta nu met m'n neus zo ongeveer tegen de spiegel aan meestalquote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens de begeleidende tekst wordt dat een kliederboel
En een shop die ook essentiële producten als
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
verkoopt ben ik geneigd serieus te nemen
Misschien kan je er ook een krijgen met twee glazen, aan elke kant een?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou die onderste best handig vinden, ik sta nu met m'n neus zo ongeveer tegen de spiegel aan meestal![]()
Maar heb twee verschillende sterktes dus dat zou niet echt opschieten
Welterusten dan.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:22 schreef Arizona het volgende:
Ik ga doen alsof ik een kat ben en een aantal uren besteden aan een heerlijk dutje.![]()
Trusten!
Goed ideequote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien kan je er ook een krijgen met twee glazen, aan elke kant een?
Nou ja ik vind eigenlijk ook dat de baby eerst geboren moet zijn voor er iets gevierd kan wordenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:25 schreef Meke het volgende:
En ik vind gender reveals ook stom omdat ik dat niet echt iets om te vieren vind want je weet het gender nog niet![]()
Maar babyshowers en vrijgezellenfeesten vind ik wel leuk. Niet met al die stomme tradities, maar het is toch een mijlpaal in iemands leven dus tof om daar met vriendinnen bij stil te staan![]()
Een klasgenoot op de basisschool had ook een keer zijn 'zoveel-en-halfste' gevierd. Hij is jarig in januari en wilde graag een keer warm weer (ik denk ook met barbecue) op zijn feestjequote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb mijn 12,5 jarige verjaardag gevierd. Met visite en taart en kadootjes en al
Twee bestellen, is goed voor de economiequote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou die onderste best handig vinden, ik sta nu met m'n neus zo ongeveer tegen de spiegel aan meestal![]()
Maar heb twee verschillende sterktes dus dat zou niet echt opschieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |