Ik zou alleen nog maar al dan niet filosofisch over eten en geschiedenis mogen praten.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat we ons inderdaad op een zeer onwenselijk hellend vlak gaan bevinden als we hier onze mening gaan uiten over dingen waar we daadwerkelijk verstand van hebben.
Nou ja, je moet toegeven dat ditquote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:25 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht wel iets met eten, maar op deze manier wel een beetje overbodige luxe.
Of met twee twijgjes waarmee je net een slot opengebroken hebt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, je moet toegeven dat dit
[ afbeelding ]
er praktischer uitziet dan wanneer je hetzelfde met een nijptang zou willen bereiken
Of gewoon met je vingersquote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, je moet toegeven dat dit
[ afbeelding ]
er praktischer uitziet dan wanneer je hetzelfde met een nijptang zou willen bereiken
Die liggen naast elkaar op een rekje.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:29 schreef Em31 het volgende:
Woest dat die nog natte koekjes links bovenop elkaar liggen
verhip. Het is een Squote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:30 schreef Em31 het volgende:
Oh nee wacht dat is niet zo
*zet bril op*
Volgens de begeleidende tekst wordt dat een kliederboelquote:
Hahaha wauwquote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens de begeleidende tekst wordt dat een kliederboel
En een shop die ook essentiële producten als
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
verkoopt ben ik geneigd serieus te nemen
Ok, die eerste begrijp ik.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:30 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:30 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Die tweede is voor mensen die zonder bril niets zien maar wel mascara op willen doen, waarbij de bril dan in de weg zit. Zo kan je met één oog kijken wat je bij je andere oog uitspookt, daarna flip je het kijkglas naar de andere kant en doe je je andere oogquote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, die eerste begrijp ik.
Die tweede ga ik meer uitleg bij nodig hebben.
Je kan ook gewoon lenzen nemen, heb je dat hele gedoe sowieso niet.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Die tweede is voor mensen die zonder bril niets zien maar wel mascara op willen doen, waarbij de bril dan in de weg zit. Zo kan je met één oog kijken wat je bij je andere oog uitspookt, daarna flip je het kijkglas naar de andere kant en doe je je andere oogJe kan zelfs kiezen in welke sterkte je dat glas wil hebben!
Ah, dat klinkt een stuk onschuldiger dan ik in mijn hoofd had.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Die tweede is voor mensen die zonder bril niets zien maar wel mascara op willen doen, waarbij de bril dan in de weg zit. Zo kan je met één oog kijken wat je bij je andere oog uitspookt, daarna flip je het kijkglas naar de andere kant en doe je je andere oogJe kan zelfs kiezen in welke sterkte je dat glas wil hebben!
Lurvengrijperquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:30 schreef H_T het volgende:
Ik ben vast naar mogelijke Sinterklaascadeaus aan het kijken. Daarbij hoort ook een bezoekje aan een webwinkel die problemen oplost waarvan je het bestaan niet wist. Waar denken jullie dat deze gadget
[ afbeelding ]
goed voor is?
Maar als iedereen dat doet verkoopt die zaak geen mascara-aanbreng-cyclops-brillen meer.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon lenzen nemen, heb je dat hele gedoe sowieso niet.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Log eens keer op Origin, zijn al mijn Sims 4 spellen weg
Zat ingelogd met het verkeerde accountquote:
Dus, je hebt ze nu weer terug?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zat ingelogd met het verkeerde account![]()
Blijkbaar heb ik 2 accounts daar
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus, je hebt ze nu weer terug?
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Nu kijken of Harry Potter en the half blood prince spel kan toevoegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |