abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201906002


Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Gerard Joling óf Huub Stapel, als je sowieso mensen die Gerard of Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen ESF je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een canvas met kerstboomprint, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie IJs_beer moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vaderdag.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)


oO< :B wappertest2.gif w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif
Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Handige linkjes naar leuke topics:
http://forum.fok.nl/topic/2442504
http://forum.fok.nl/topic/2424178
http://forum.fok.nl/topic/2382665
http://forum.fok.nl/topic/2428371
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK


cheerlie-oranje2.gifcheerlie-witgeel.gif *G**O*
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:33:21 #2
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201906011
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 09:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen thee en koffie vandaag, niet in de mood.
Oh bah! Vervelend dat de arts je iedere keer zo wegstuurde.
Akelig hoor groter wordende plekken.

Sterkte! Hopelijk valt het mee :*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201906025
Sterkte @Roger_Epiales :* snap dat je nerveus bent, hopelijk is het snel klaar.
pi_201906037
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 09:27 schreef Yesse het volgende:

[..]
Vooral bij mezelf. Ik werd vanmorgen wakker met een beetje een rauwe keel. Ik denk dan gelijk: OMG ik word ziek. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik dat ook voor corona al dacht maar nu heb ik het met alles.

Klopt, ik moet ook wel zeggen dat ik om me heen al wel meerdere mensen heb gehoord die verkouden waren maar tot nu toe iedereen nog wel negatief op corona.
Ik ben ook al een dikke week behoorlijk verkouden inclusief hoesten en meerdere mensen in mijn omgeving ook. Zelftesten gedaan en gelukkig niets aan de hand. Lijkt ook echt iets anders te heersen.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:40:36 #5
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201906060
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 09:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen thee en koffie vandaag, niet in de mood.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_201906080
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 09:37 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik ben ook al een dikke week behoorlijk verkouden inclusief hoesten en meerdere mensen in mijn omgeving ook. Zelftesten gedaan en gelukkig niets aan de hand. Lijkt ook echt iets anders te heersen.
Ja, grootste nadeel nu vind ik vooral dat ik me ook bezwaard zou voelen om naar mensen toe te gaan, ook al zou ik negatief testen. En dat is zo'n belemmering. Ik merk zelfs dat als ik iets leuk in het verschiet heb, dat ik dan ook als ik helemaal nergens last van heb ga zitten analyseren of ik niet in de verte iets merk :')

Maar dat komt waarschijnlijk door mijn lichte hypochondrische aanleg :+
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_201906121
Stiekem toch een beetje bang voor de coronamaatregelen die eraan gaan komen aangezien mijn reisje naar Kopenhagen er echt bijna aan komt. Het zal toch niet gebeuren dat het vlak van te voren allemaal afgeblazen gaat worden? ;(
pi_201906138
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 09:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen thee en koffie vandaag, niet in de mood.
Het valt vast heel erg mee! :) Tenminste, dat vond ik toen ik moedervlekken weg moest laten snijden. Van te voren keek ik daar ook heel erg tegenop (tot overgeven aan toe), maar nadat het achter de rug was dacht ik "is dit alles?". Moet ik het weer, dan zou ik er echt niet meer tegenop kijken.
pi_201906196
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 09:49 schreef molloot200 het volgende:
Stiekem toch een beetje bang voor de coronamaatregelen die eraan gaan komen aangezien mijn reisje naar Kopenhagen er echt bijna aan komt. Het zal toch niet gebeuren dat het vlak van te voren allemaal afgeblazen gaat worden? ;(
Lijkt me sterk dat heel Europa ineens gaat besluiten dat gevaccineerde mensen niet meer mogen reizen.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:00:32 #10
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_201906207
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 09:59 schreef Em31 het volgende:

[..]
Lijkt me sterk dat heel Europa ineens gaat besluiten dat gevaccineerde mensen niet meer mogen reizen.
Dit inderdaad. Ik gok eerder dat er weer regels komen rond thuiswerken, horeca (als je Hugo de Jonge zo hoorde misschien zelfs enkel voor ongevaccineerden ontoegankelijk) of andere lokale maatregelen.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_201906209
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 09:44 schreef Yesse het volgende:

[..]
Ja, grootste nadeel nu vind ik vooral dat ik me ook bezwaard zou voelen om naar mensen toe te gaan, ook al zou ik negatief testen. En dat is zo'n belemmering. Ik merk zelfs dat als ik iets leuk in het verschiet heb, dat ik dan ook als ik helemaal nergens last van heb ga zitten analyseren of ik niet in de verte iets merk :')

Maar dat komt waarschijnlijk door mijn lichte hypochondrische aanleg :+
Ja snap ik :Y al is dat misschien in deze tijd ook niet heel onlogisch als je ook gewoon verkouden bent.

Eigenlijk misschien wel een pluspunt, dat mensen die heel verkouden zijn niet ineens wel gewoon op het werk verschijnen. :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:02:55 #12
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201906226
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 09:37 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik ben ook al een dikke week behoorlijk verkouden inclusief hoesten en meerdere mensen in mijn omgeving ook. Zelftesten gedaan en gelukkig niets aan de hand. Lijkt ook echt iets anders te heersen.
Hier ook al :(

Sinds afgelopen vrijdag keelpijn, beetje snotteren, maar afgelopen twee dagen lijkt het net alsof ik scheermesjes in mijn keel heb. Zelftesten waren negatief, maar ga zo toch nog even een PCR laten doen, just to be sure ....
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:03:00 #13
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_201906227
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:00 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja snap ik :Y al is dat misschien in deze tijd ook niet heel onlogisch als je ook gewoon verkouden bent.

Eigenlijk misschien wel een pluspunt, dat mensen die heel verkouden zijn niet ineens wel gewoon op het werk verschijnen. :P
Hahaha ja, ik was zo iemand die half dood op kantoor zat omdat ik het ook weer zo wat vond om thuis in bed te kruipen. Ik besefte me alleen niet dat ik daarmee anderen dwars zat. Nu het thuiswerken genormaliseerd is gok ik wel dat dat meer gaat gebeuren. Bij ons dan, bij mijn man op het werk is thuiswerken nog steeds "eng" ook al 'mag' het wel 1 dag in de week. Bij hem zaten deze week ook 2 mensen proestend op kantoor (gelukkig niet in zijn omgeving/kantoor).
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_201906274
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:02 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Hier ook al :(

Sinds afgelopen vrijdag keelpijn, beetje snotteren, maar afgelopen twee dagen lijkt het net alsof ik scheermesjes in mijn keel heb. Zelftesten waren negatief, maar ga zo toch nog even een PCR laten doen, just to be sure ....
Precies hetzelfde hier, die scheermessen in je keel zijn vooral erg als je ‘s nachts wakker wordt :X
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:10:26 #15
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201906289
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:08 schreef Em31 het volgende:

[..]
Precies hetzelfde hier, die scheermessen in je keel zijn vooral erg als je ‘s nachts wakker wordt :X
Ja, kom dan maar eens weer lekker in slaap :(

Heb ook nog slaapapneu, dus slaap meestal met een CPAP-apparaat. Met keelpijn lukt het echt niet om dat ding op te houden want luchstroom irriteert de hele tijd en dan loop ik alleen maar te hoesten ... en zonder CPAP rust ik niet goed genoeg uit, dus moooi kut :D

Maar ja, zal wel weer over gaan :P Beterschap voor ons allemaal :D
pi_201906291
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:03 schreef Yesse het volgende:

[..]
Hahaha ja, ik was zo iemand die half dood op kantoor zat omdat ik het ook weer zo wat vond om thuis in bed te kruipen. Ik besefte me alleen niet dat ik daarmee anderen dwars zat. Nu het thuiswerken genormaliseerd is gok ik wel dat dat meer gaat gebeuren. Bij ons dan, bij mijn man op het werk is thuiswerken nog steeds "eng" ook al 'mag' het wel 1 dag in de week. Bij hem zaten deze week ook 2 mensen proestend op kantoor (gelukkig niet in zijn omgeving/kantoor).
Ja je was ook niet de enige, gebeurde echt wel vaak. :D Thuiswerken maakt het inderdaad wel makkelijker, hopelijk ook snel voor bedrijven zoals die van je man die er nog niet aan gewend waren. :P
pi_201906295
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:10 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ja, kom dan maar eens weer lekker in slaap :(

Heb ook nog slaapapneu, dus slaap meestal met een CPAP-apparaat. Met keelpijn lukt het echt niet om dat ding op te houden want luchstroom irriteert de hele tijd en dan loop ik alleen maar te hoesten ... en zonder CPAP rust ik niet goed genoeg uit, dus moooi kut :D

Maar ja, zal wel weer over gaan :P Beterschap voor ons allemaal :D
Ohh man dat maakt het er inderdaad niet makkelijker op. Dan hoop ik voor jou al helemaal dat het snel weer klaar is. Beterschap!!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:12:18 #18
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201906300
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom ze thuiswerkadvies hebben laten schieten. Het is een relatief makkelijke en niet ingrijpende maatregelen wat best goed kan helpen. Het is echt iets wat wat mij betreft moet blijven tot het einde.

Het is ook maar een advies, dus geen verplichting, maar als je zelfs al geen advies meer geeft dan zie je wat er gebeurt .... overal weer files des doods.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:15:22 #19
39237 crew  H_T
2733
pi_201906321
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:12 schreef Evenstar het volgende:
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom ze thuiswerkadvies hebben laten schieten. Het is een relatief makkelijke en niet ingrijpende maatregelen wat best goed kan helpen. Het is echt iets wat wat mij betreft moet blijven tot het einde.

Het is ook maar een advies, dus geen verplichting, maar als je zelfs al geen advies meer geeft dan zie je wat er gebeurt .... overal weer files des doods.
En tegen de tijd dat het werd losgelaten had het advies al zo lang gestaan dat iedereen er inmiddels wel aardig aan gewend moest kunnen zijn.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:19:17 #20
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_201906349
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:10 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja je was ook niet de enige, gebeurde echt wel vaak. :D Thuiswerken maakt het inderdaad wel makkelijker, hopelijk ook snel voor bedrijven zoals die van je man die er nog niet aan gewend waren. :P
Dat laatste gaat niet snel gebeuren denk ik hoor. Het management denkt nog steeds dat je thuis minder doet dan op kantoor (terwijl ik in de tijd dat hij verplicht thuis zat hem regelmatig heb moeten terugfluiten omdat hij elke keer 's avonds of in het weekend doorwerkte..)
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:12 schreef Evenstar het volgende:
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom ze thuiswerkadvies hebben laten schieten. Het is een relatief makkelijke en niet ingrijpende maatregelen wat best goed kan helpen. Het is echt iets wat wat mij betreft moet blijven tot het einde.

Het is ook maar een advies, dus geen verplichting, maar als je zelfs al geen advies meer geeft dan zie je wat er gebeurt .... overal weer files des doods.
Het advies is nog wel "Thuis wanneer het kan, op kantoor als het moet" maar dat is niet dringend genoeg gok ik.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_201906370
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:19 schreef Yesse het volgende:

[..]
Dat laatste gaat niet snel gebeuren denk ik hoor. Het management denkt nog steeds dat je thuis minder doet dan op kantoor (terwijl ik in de tijd dat hij verplicht thuis zat hem regelmatig heb moeten terugfluiten omdat hij elke keer 's avonds of in het weekend doorwerkte..)
[..]
Het advies is nog wel "Thuis wanneer het kan, op kantoor als het moet" maar dat is niet dringend genoeg gok ik.
Zal inderdaad per bedrijf wel verschillen. Zelf zou ik ook niet de hele week thuis willen zitten, maar een paar dagen is prima.

Vind mezelf thuis wel minder productief trouwens :+
pi_201906505
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 09:59 schreef Em31 het volgende:

[..]
Lijkt me sterk dat heel Europa ineens gaat besluiten dat gevaccineerde mensen niet meer mogen reizen.
Ja, dat roept m'n moeder ook de hele tijd maar ergens ben ik ook gewoon bang dat dingen verboden worden aangezien mensen vinden dat je ongevaccineerden niet uit mag sluiten en zo? Het is in m'n hoofd gewoon heel twijfelachtig, terwijl het in werkelijkheid vast mee gaat vallen. Maar ik geloof niet dat ze straks alleen regels voor ongevaccineerden gaan doen; ik zie dat gewoon niet gebeuren gezien de chaos wat dat op gaat leveren.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:35:09 #23
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201906522
Ze zijn echt gek geworden bij het werk van mijn vriend, waar iedereen eerst verplicht thuis moest werken (sinds maart vorig jaar). Moeten ze ineens alle spullen (beeldschermen enz) gaan inleveren en eigenlijk verplicht op kantoor gaan werken 8)7
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:39:30 #24
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201906560
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:35 schreef AgnesGru het volgende:
Ze zijn echt gek geworden bij het werk van mijn vriend, waar iedereen eerst verplicht thuis moest werken (sinds maart vorig jaar). Moeten ze ineens alle spullen (beeldschermen enz) gaan inleveren en eigenlijk verplicht op kantoor gaan werken 8)7
Of ze wachten even een paar weken, omdat het waarschijnlijk teruggedraaid gaat worden _O-
pi_201906564
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:33 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ja, dat roept m'n moeder ook de hele tijd maar ergens ben ik ook gewoon bang dat dingen verboden worden aangezien mensen vinden dat je ongevaccineerden niet uit mag sluiten en zo? Het is in m'n hoofd gewoon heel twijfelachtig, terwijl het in werkelijkheid vast mee gaat vallen. Maar ik geloof niet dat ze straks alleen regels voor ongevaccineerden gaan doen; ik zie dat gewoon niet gebeuren gezien de chaos wat dat op gaat leveren.
Amerika heeft net besloten dat vanaf november mensen die gevaccineerd zijn weer welkom zijn, hier heeft de EU maanden voor gepusht en zelf even teruggedraaid dat gevaccineerde Amerikanen hier mochten komen omdat ze maar niet wilden luisteren.

Het zou echt te raar voor woorden zijn als de EU dan ineens gaat zeggen dat je als gevaccineerde niet meer naar andere EU-landen mag reizen. :P
pi_201906580
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:40 schreef Em31 het volgende:

[..]
Amerika heeft net besloten dat vanaf november mensen die gevaccineerd zijn weer welkom zijn, hier heeft de EU maanden voor gepusht en zelf even teruggedraaid dat gevaccineerde Amerikanen hier mochten komen omdat ze maar niet wilden luisteren.

Het zou echt te raar voor woorden zijn als de EU dan ineens gaat zeggen dat je als gevaccineerde niet meer naar andere EU-landen mag reizen. :P
Oh ja inderdaad, dat is waar ook. In dat geval zijn denk ik alle beren van de weg?

Terug naar sane.

Oh nee. Tentamenweek stress.

Help, het komt eraan. Nog een week :o
pi_201906588
twitter
Koel en donker bewaren
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:42:38 #28
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201906596
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:39 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Of ze wachten even een paar weken, omdat het waarschijnlijk teruggedraaid gaat worden _O-
Dat zei zijn leidinggevende ook al.

Oh ze mogen wel thuiswerken, maar of ze zelf even beeldschermen willen aanschaffen.

Ondertussen krijgen de mensen die verder weg wonen nog steeds reiskosten doorbetaald, maar niemand krijgt thuiswerkvergoeding :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201906613
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:41 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Oh ja inderdaad, dat is waar ook. In dat geval zijn denk ik alle beren van de weg?

Terug naar sane.

Oh nee. Tentamenweek stress.

Help, het komt eraan. Nog een week :o
Wat reizen betreft moet het denk ik in heel Europa wel heel erg uit de hand lopen, willen ze dat verbieden. Dus Kopenhagen moet vast goedkomen. :Y

:o succes met je tentamens!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:44:35 #30
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201906619
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:42 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Dat zei zijn leidinggevende ook al.

Oh ze mogen wel thuiswerken, maar of ze zelf even beeldschermen willen aanschaffen.

Ondertussen krijgen de mensen die verder weg wonen nog steeds reiskosten doorbetaald, maar niemand krijgt thuiswerkvergoeding :')
:')

enige juiste reactie ... sommige mensen :'(
pi_201906621
Ben toch wel blij dat wij morgen al twee nachten weggaan, voor eventuele aanscherpingen en gedoe.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:47:54 #32
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_201906657
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:21 schreef Em31 het volgende:

[..]
Zal inderdaad per bedrijf wel verschillen. Zelf zou ik ook niet de hele week thuis willen zitten, maar een paar dagen is prima.

Vind mezelf thuis wel minder productief trouwens :+
Dat is ook geen probleem. Is ook per persoon verschillend. Zo ben ik op kantoor dus totaal niet productief (ik sloot me voor corona altijd op in één van de stilte werkplekken :X ) omdat ik een tikkie ADHD ben aangelegd en alles wil meekrijgen wat er om me heen gezegd of gedaan wordt :+ Dat is niet alleen heel vermoeiend maar ook heel onproductief. Thuis heb ik slechts af en toe afleiding, omdat ik me schuldig voel als ik echt iets anders ga doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:33 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ja, dat roept m'n moeder ook de hele tijd maar ergens ben ik ook gewoon bang dat dingen verboden worden aangezien mensen vinden dat je ongevaccineerden niet uit mag sluiten en zo? Het is in m'n hoofd gewoon heel twijfelachtig, terwijl het in werkelijkheid vast mee gaat vallen. Maar ik geloof niet dat ze straks alleen regels voor ongevaccineerden gaan doen; ik zie dat gewoon niet gebeuren gezien de chaos wat dat op gaat leveren.
Ik denk dat de chaos sowieso wel gaat komen. Doe je niks of voor beide groepen dan gaan de extremere kant van de gevaccineerden namelijk moeilijk doen. Maak je onderscheid dan krijg je moeilijkheden met de ongevaccineeerden.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:55:35 #33
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201906748
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:44 schreef Evenstar het volgende:

[..]
:')

enige juiste reactie ... sommige mensen :'(
Nou dat.

Dit ligt meer aan het hoofdkantoor, de leidinggevende van mijn vriend is het er ook niet mee eens.
Maarja als de grote bazen het zo willen :') (en waarschijnlijk zichzelf weer een dikke bonus toekennen eind van het jaar, want oh wat hebben ze het goed gedaan).
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201906850
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:47 schreef Yesse het volgende:

[..]
Ik denk dat de chaos sowieso wel gaat komen. Doe je niks of voor beide groepen dan gaan de extremere kant van de gevaccineerden namelijk moeilijk doen. Maak je onderscheid dan krijg je moeilijkheden met de ongevaccineeerden.
Oh well... chaos is coming indeed ;(

En dan ben ik ook nog bijna jarig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:08:14 #35
375570 crew  Cyan9
pi_201906904
Die sensatiezoekers van 112 Vandaag die gisteren bij me aan de deur waren en die ik niet te woord wilde staan hebben dus in het programma wel gewoon allerlei wilde speculaties gedaan en erbij gehaald dat ik een "fysieke beperking" heb. Echt, wat een klootzakken. Dat wilde ik dus voorkomen, dat er dingen bij werden gehaald die totaal niet relevant zijn..

Ik wil met iets gooien.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:08:40 #36
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_201906908
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:03 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Oh well... chaos is coming indeed ;(

En dan ben ik ook nog bijna jarig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:09:27 #37
375570 crew  Cyan9
pi_201906917
En sterkte @Roger_Epiales , komt vast allemaal goed. :s)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:12:09 #38
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201906950
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
Die sensatiezoekers van 112 Vandaag die gisteren bij me aan de deur waren en die ik niet te woord wilde staan hebben dus in het programma wel gewoon allerlei wilde speculaties gedaan en erbij gehaald dat ik een "fysieke beperking" heb. Echt, wat een klootzakken. Dat wilde ik dus voorkomen, dat er dingen bij werden gehaald die totaal niet relevant zijn..

Ik wil met iets gooien.
Pfffff... nog meer klootzakken. Hopelijk heb jij je portie klootzakken al gehad dit jaar...
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:12:14 #39
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201906951
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
Die sensatiezoekers van 112 Vandaag die gisteren bij me aan de deur waren en die ik niet te woord wilde staan hebben dus in het programma wel gewoon allerlei wilde speculaties gedaan en erbij gehaald dat ik een "fysieke beperking" heb. Echt, wat een klootzakken. Dat wilde ik dus voorkomen, dat er dingen bij werden gehaald die totaal niet relevant zijn..

Ik wil met iets gooien.
Sommige mensen :r

Deze quote van Cee moeten we er maar even inhouden.

quote:
Die kloothommels verdienen eeuwige jeuk en te korte armen , samen met heftige tinnitus en permanente aambeien.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:13:33 #40
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201906966
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:03 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Oh well... chaos is coming indeed ;(

En dan ben ik ook nog bijna jarig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201907011
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
Die sensatiezoekers van 112 Vandaag die gisteren bij me aan de deur waren en die ik niet te woord wilde staan hebben dus in het programma wel gewoon allerlei wilde speculaties gedaan en erbij gehaald dat ik een "fysieke beperking" heb. Echt, wat een klootzakken. Dat wilde ik dus voorkomen, dat er dingen bij werden gehaald die totaal niet relevant zijn..

Ik wil met iets gooien.
Ik vind het een combinatie van deze smileys waard :') :( :') :( :') :( :') :( Wtf.
pi_201907034
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:13 schreef Momo het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201907057
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:03 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Oh well... chaos is coming indeed ;(

En dan ben ik ook nog bijna jarig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon niet verjaardag vieren, bevalt al jaren prima ;)
Koel en donker bewaren
pi_201907062
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
Die sensatiezoekers van 112 Vandaag die gisteren bij me aan de deur waren en die ik niet te woord wilde staan hebben dus in het programma wel gewoon allerlei wilde speculaties gedaan en erbij gehaald dat ik een "fysieke beperking" heb. Echt, wat een klootzakken. Dat wilde ik dus voorkomen, dat er dingen bij werden gehaald die totaal niet relevant zijn..

Ik wil met iets gooien.
Wut -O- Hoe komen ze daar überhaupt bij dan?

edit: oh je hebt ze wel gesproken.

Stelletje aasgieren. :') Schrapen om hun kleinzielige programmaatje te vullen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Guanabana op 26-10-2021 11:29:06 ]
Koel en donker bewaren
pi_201907073
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
Die sensatiezoekers van 112 Vandaag die gisteren bij me aan de deur waren en die ik niet te woord wilde staan hebben dus in het programma wel gewoon allerlei wilde speculaties gedaan en erbij gehaald dat ik een "fysieke beperking" heb. Echt, wat een klootzakken. Dat wilde ik dus voorkomen, dat er dingen bij werden gehaald die totaal niet relevant zijn..

Ik wil met iets gooien.
Wtf zijn dat voor een idioten dan?? :{ :(
pi_201907124
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:20 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Gewoon niet verjaardag vieren, bevalt al jaren prima ;)
Naja ik nodig al bijna niemand uit, alleen opa's en oma's vind ik prima.

En verder een avondje met m'n beste vrienden en that's it :P
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:29:03 #47
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201907153
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
Die sensatiezoekers van 112 Vandaag die gisteren bij me aan de deur waren en die ik niet te woord wilde staan hebben dus in het programma wel gewoon allerlei wilde speculaties gedaan en erbij gehaald dat ik een "fysieke beperking" heb. Echt, wat een klootzakken. Dat wilde ik dus voorkomen, dat er dingen bij werden gehaald die totaal niet relevant zijn..

Ik wil met iets gooien.
*gooit mee.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:30:35 #48
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201907170
Bespreking met klant gehad. Nu eens verzinnen wat ik de rest van de dag ga doen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:44:40 #49
375570 crew  Cyan9
pi_201907306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:21 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Wut -O- Hoe komen ze daar überhaupt bij dan?

edit: oh je hebt ze wel gesproken.

Stelletje aasgieren. :') Schrapen om hun kleinzielige programmaatje te vullen.
En ze hebben een paar van m'n buren gesproken. Niet dat ik het hun kwalijk neem.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:46:15 #50
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201907319
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:44 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
En ze hebben een paar van m'n buren gesproken. Niet dat ik het hun kwalijk neem.
En nu gaan zij natuurlijk een crowdfunding actie onder de kijkers houden, zodat jij een nieuwe auto kan kopen. O-)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:47:45 #51
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201907334
Zo, thuis.

Uiteraard viel het in alles mee, maar je zit je toch flink op te vreten als ze voor het eerst in je gaan zitten snijden.
Het idee staat me nog steeds niet aan. :P

Thanks allemaal. O+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:48:56 #52
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201907340
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, thuis.

Uiteraard viel het in alles mee, maar je zit je toch flink op te vreten als ze voor het eerst in je gaan zitten snijden.
Het idee staat me nog steeds niet aan. :P

Thanks allemaal. O+
Fijn dat het meegevallen is.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:48:59 #53
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201907341
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
Die sensatiezoekers van 112 Vandaag die gisteren bij me aan de deur waren en die ik niet te woord wilde staan hebben dus in het programma wel gewoon allerlei wilde speculaties gedaan en erbij gehaald dat ik een "fysieke beperking" heb. Echt, wat een klootzakken. Dat wilde ik dus voorkomen, dat er dingen bij werden gehaald die totaal niet relevant zijn..

Ik wil met iets gooien.
Wat een hufters.

Ik heb nog wel wat oude apparaten in de schuur staan die ik nog eens weg moet brengen.
Voel je vrij daarmee te gooien.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201907352
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, thuis.

Uiteraard viel het in alles mee, maar je zit je toch flink op te vreten als ze voor het eerst in je gaan zitten snijden.
Het idee staat me nog steeds niet aan. :P

Thanks allemaal. O+
Mooi dat het meeviel!
Koel en donker bewaren
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:53:30 #55
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_201907375
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, thuis.

Uiteraard viel het in alles mee, maar je zit je toch flink op te vreten als ze voor het eerst in je gaan zitten snijden.
Het idee staat me nog steeds niet aan. :P

Thanks allemaal. O+
Hoera! *O* Gelukkig is het nu voorbij. Op naar een spoedig herstel *O*

-

Dat er trouwens nog mensen zijn die menen een mening te mogen hebben met wie je trouwt in 2021..
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:54:47 #56
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201907387
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, thuis.

Uiteraard viel het in alles mee, maar je zit je toch flink op te vreten als ze voor het eerst in je gaan zitten snijden.
Het idee staat me nog steeds niet aan. :P

Thanks allemaal. O+
Fijn :)

Gaan ze de plek nog onderzoeken?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:55:56 #57
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201907404
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
Die sensatiezoekers van 112 Vandaag die gisteren bij me aan de deur waren en die ik niet te woord wilde staan hebben dus in het programma wel gewoon allerlei wilde speculaties gedaan en erbij gehaald dat ik een "fysieke beperking" heb. Echt, wat een klootzakken. Dat wilde ik dus voorkomen, dat er dingen bij werden gehaald die totaal niet relevant zijn..

Ik wil met iets gooien.
Walgelijk :r :(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:58:47 #58
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201907435
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:54 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Fijn :)

Gaan ze de plek nog onderzoeken?
Ja, dat stukje wordt opgestuurd naar weet-ik-waar om onderzocht te worden, maar ze gaan er niet van uit dat daar iets raars in gevonden wordt. Daar ga ik zelf dan dus ook maar van uit.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:05:45 #59
39237 crew  H_T
2733
pi_201907500
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:58 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ja, dat stukje wordt opgestuurd naar weet-ik-waar om onderzocht te worden, maar ze gaan er niet van uit dat daar iets raars in gevonden wordt. Daar ga ik zelf dan dus ook maar van uit.
Er gaat binnenkort dus een Rozjbief-express door Nederland!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:15:42 #60
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201907596
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:05 schreef H_T het volgende:

[..]
Er gaat binnenkort dus een Rozjbief-express door Nederland!
Gourmet-Rozjee, Rozjee-filet.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:16:18 #61
39237 crew  H_T
2733
pi_201907600
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:15 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Gourmet-Rozjee, Rozjee-filet.
Rozjenhaas
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:26:05 #62
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201907691
Rozjee tartare
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:34:24 #63
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201907794
Ra ra rasputin *O* *O* *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:35:54 #64
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201907811
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
Die sensatiezoekers van 112 Vandaag die gisteren bij me aan de deur waren en die ik niet te woord wilde staan hebben dus in het programma wel gewoon allerlei wilde speculaties gedaan en erbij gehaald dat ik een "fysieke beperking" heb. Echt, wat een klootzakken. Dat wilde ik dus voorkomen, dat er dingen bij werden gehaald die totaal niet relevant zijn..

Ik wil met iets gooien.
Zullen we ze aan de twitter-schandpaal nagelen? :( Kloothufters :(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:37:23 #65
39237 crew  H_T
2733
pi_201907827
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:34 schreef ijs_beer het volgende:
Ra ra rasputin *O* *O* *O*
Boney M-original? *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:42:11 #66
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201907881
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:37 schreef H_T het volgende:

[..]
Boney M-original? *O*
Ja! Net op radio2. :B
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:43:09 #67
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201907895


[ Bericht 50% gewijzigd door ijs_beer op 26-10-2021 12:43:31 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:43:23 #68
39237 crew  H_T
2733
pi_201907902
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:42 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Ja! Net op radio2. :B
Gezellig :) Ik gok dat dat nummer over twee maanden weer in de Top 2000 staat :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:44:10 #69
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201907910
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:43 schreef H_T het volgende:

[..]
Gezellig :) Ik gok dat dat nummer over twee maanden weer in de Top 2000 staat :Y
Die remix (van (vorig jaar?) heeft het origineel ook echt een boost gegeven. _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:54:07 #70
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201908019
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:19 schreef molloot200 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:55:59 #71
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201908033
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:37 schreef H_T het volgende:

[..]
Boney M-original? *O*
Origineel van Turisas is leuker _O_
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:58:51 #72
39237 crew  H_T
2733
pi_201908065
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:55 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Origineel van Turisas is leuker _O_
Ken ik niet :o Ga ik meteen luisteren :)

Edit: zo te horen ken ik die wel, wist ik alleen niet van welke band dat was :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:02:16 #73
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201908099
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:58 schreef H_T het volgende:

[..]
Ken ik niet :o Ga ik meteen luisteren :)

Edit: zo te horen ken ik die wel, wist ik alleen niet van welke band dat was :P
:Y) ^O^

Live zo'n leuke band :D
pi_201908136
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:47 schreef Yesse het volgende:

[..]
Dat is ook geen probleem. Is ook per persoon verschillend. Zo ben ik op kantoor dus totaal niet productief (ik sloot me voor corona altijd op in één van de stilte werkplekken :X ) omdat ik een tikkie ADHD ben aangelegd en alles wil meekrijgen wat er om me heen gezegd of gedaan wordt :+ Dat is niet alleen heel vermoeiend maar ook heel onproductief. Thuis heb ik slechts af en toe afleiding, omdat ik me schuldig voel als ik echt iets anders ga doen.
[..]
Ik denk dat de chaos sowieso wel gaat komen. Doe je niks of voor beide groepen dan gaan de extremere kant van de gevaccineerden namelijk moeilijk doen. Maak je onderscheid dan krijg je moeilijkheden met de ongevaccineeerden.
In dat geval is het inderdaad veel beter. Uiteindelijk mooi dat we dan kunnen kiezen. :Y
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:08:09 #75
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201908153
En nu zit ik minstens twee uur lang bij de garage, lang leve laptops _O_

Groot onderhoud + APK + mega wintercheck als voorbereiding op emigratie :D Winterbanden waren helaas nog niet binnen, maar die kan ik ook wel bij een lokale Kwik-Fit eronder laten knallen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:11:41 #76
39237 crew  H_T
2733
pi_201908190
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 13:08 schreef Evenstar het volgende:
En nu zit ik minstens twee uur lang bij de garage, lang leve laptops _O_

Groot onderhoud + APK + mega wintercheck als voorbereiding op emigratie :D Winterbanden waren helaas nog niet binnen, maar die kan ik ook wel bij een lokale Kwik-Fit eronder laten knallen.
Een vriend woont in Zweden, die heeft zelfs al spijkerbanden onder zijn auto zitten :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:14:25 #77
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201908220
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 13:11 schreef H_T het volgende:

[..]
Een vriend woont in Zweden, die heeft zelfs al spijkerbanden onder zijn auto zitten :D
Enig idee waar die ongeveer woont?

Spijkerbanden koop ik daar wel als ik ze nodig heb. Nu heb ik wel nordic winterbanden gekocht die in ieder geval bedoeld zijn voor wat extremere omstandigheden dan de koude en natte winters hier. Doen het op sneeuw bijna net zo goed als spijkerbanden volgens de testen. Spijkerbanden weer beter op ijs, maar dat verwacht ik rondom Uppsala niet zo vaak.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:19:38 #78
39237 crew  H_T
2733
pi_201908254
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 13:14 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Enig idee waar die ongeveer woont?

Spijkerbanden koop ik daar wel als ik ze nodig heb. Nu heb ik wel nordic winterbanden gekocht die in ieder geval bedoeld zijn voor wat extremere omstandigheden dan de koude en natte winters hier. Doen het op sneeuw bijna net zo goed als spijkerbanden volgens de testen. Spijkerbanden weer beter op ijs, maar dat verwacht ik rondom Uppsala niet zo vaak.
Hij woonde in Umea, maar is verhuisd. Nou weet ik niet meer of dat nog verder naar het noorden was of toch weer een stukje naar het zuiden
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:21:20 #79
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201908265
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 13:19 schreef H_T het volgende:

[..]
Hij woonde in Umea, maar is verhuisd. Nou weet ik niet meer of dat nog verder naar het noorden was of toch weer een stukje naar het zuiden
Dat is een stuk noordelijker volgens mij. Mijn betovergrootmoeder is geboren in Umea :)
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:27:20 #80
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201908326
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 13:19 schreef H_T het volgende:

[..]
Hij woonde in Umea, maar is verhuisd. Nou weet ik niet meer of dat nog verder naar het noorden was of toch weer een stukje naar het zuiden
571 km (via de weg) noordelijker.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:27:27 #81
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201908327
Umea is wel een stuk hoger ja, daar ligt nu al (gedeeltelijk) sneeuw _O-

Heb met spijkerbanden gereden in Zweeds Lapland, dat is wel een genot hoor. Gewoon normaal grip op van die ijsbanen. Moesten vlucht halen, dus moet redelijk doorknallen toen _O-
pi_201908335
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 13:08 schreef Evenstar het volgende:
En nu zit ik minstens twee uur lang bij de garage, lang leve laptops _O_

Groot onderhoud + APK + mega wintercheck als voorbereiding op emigratie :D Winterbanden waren helaas nog niet binnen, maar die kan ik ook wel bij een lokale Kwik-Fit eronder laten knallen.
Naar de bilservice.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:31:28 #83
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201908354
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 13:28 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Naar de bilservice.
BIlservice voor een däck :D
pi_201908381
@molloot200
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Cyan9, lekker is dat. Dan heb je eerst zo'n idioot die je auto in de brand steekt en vervolgens komen er sensatiezoekers op af die jou verkeerd neerzetten. Ik heb ook nog wel wat oude apparaten waar je mee mag gooien :P

@Roger_Epiales, fijn dat het meeviel.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:37:20 #85
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201909010
Woohoo geen bijzonderheden bij groot onderhoud + APK *O* *O*

Behalve de ruitenwissers, maar die waren ook gewoon echt echt echt dood _O-
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:53:32 #86
39237 crew  H_T
2733
pi_201909198
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 14:37 schreef Evenstar het volgende:
Woohoo geen bijzonderheden bij groot onderhoud + APK *O* *O*

Behalve de ruitenwissers, maar die waren ook gewoon echt echt echt dood _O-
Feest *O* Mijn auto gaat maandag naar de garage, en da's de eerste keer terwijl die in mijn bezit is. Ik heb daar echt nooit zin in :X
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:56:04 #87
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201909242
Ik moet binnenkort ook eens groot onderhoud aan mijn auto laten doen. Ik weet sowieso dat er twee banden vervangen moeten worden, want die waren bij de apk in het voorjaar al op het randje. Toen mocht het nog voor de apk, maar werd wel geadviseerd om die voor de winter te vervangen. -O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:56:15 #88
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201909245
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 14:53 schreef H_T het volgende:

[..]
Feest *O* Mijn auto gaat maandag naar de garage, en da's de eerste keer terwijl die in mijn bezit is. Ik heb daar echt nooit zin in :X
Mijn vorige auto was een ramp _O- Daar kwam iedere keer wel honderden euro's aan dingen bij. De Prius die ik nu heb doet het gelukkig beter.

In 100.000km nu 1x banden vervangen, 1x remschijven vervangen en 1x een lasnaadje bij uitlaat laten repareren omdat daar een scheurtje in zat.

*klopt af*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:01:17 #89
39237 crew  H_T
2733
pi_201909308
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 14:56 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Mijn vorige auto was een ramp _O- Daar kwam iedere keer wel honderden euro's aan dingen bij. De Prius die ik nu heb doet het gelukkig beter.

In 100.000km nu 1x banden vervangen, 1x remschijven vervangen en 1x een lasnaadje bij uitlaat laten repareren omdat daar een scheurtje in zat.

*klopt af*
Ik heb op zich wel hoop voor deze :Y Die was ook een stuk duurder dan elke vorige auto die ik heb gehad :P Bij de vorige gaf de koppelingscylinder al na een paar maanden de geest, wat na korting neer kwam op een reparatie van bijna 800 euro... en een paar maanden later nog een keer zo'n bedrag voor de APK. En een jaar later weer.

Het jaar daarna was ie dusdanig overtuigend stuk dat het niet eens meer echt de moeite was om een gedetailleerde offerte uit te werken. Gelukkig wel lol gehad met die auto en af en toe mis ik die nog steeds O+ Hetzelfde model en kleur komt langs in de reclame voor Viabovag, dus als die reclame erop is let ik ineens wel op de tv om nog een keer zo'n blauw monster als de mijne te kunnen zien O+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 oktober 2021 @ 17:40:05 #90
39237 crew  H_T
2733
pi_201911035
Trek, dus ik ga eerder dan voor mij gebruikelijk de keuken in
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_201911119
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, thuis.

Uiteraard viel het in alles mee, maar je zit je toch flink op te vreten als ze voor het eerst in je gaan zitten snijden.
Het idee staat me nog steeds niet aan. :P

Thanks allemaal. O+
Fijn dat het meeviel!
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:15:36 #92
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201911318
1783

Natuurlijk het jaar van de Vrede van Versailles, het vredesakkoord waarmee officieel een einde zou komen aan de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog en waarmee de Britten hun onafhankelijkheid zouden erkennen.


John Jay, John Adams, Benjamin Franklin, Henry Laurens, en William Temple Franklin.
De Britse onderhandelaars weigerden te poseren, hun plek is leeg gelaten.

Maar zeker ook het jaar van de grote uitbarsting van de IJslandse spleetvulkaan Laki. Misschien wel een van de grootste en invloedrijkste natuurrampen in het millennium. Het begon met een reeks aardbevingen en resulteerde in een ruim 22 kilometer lange barst in de aarde en een uitbarsting die zeker acht maanden zou aanhouden. Naast de grote hoeveelheden lava die het land bedekten stootte de vulkaan ook naar schatting zo'n 120 miljoen ton aan zwaveldioxide en waterstoffluoride uit.


Deel van de Laki fissure

Zo'n 25% van de IJslandse bevolking en 50% van het vee zouden hierdoor omkomen en gewassen werden vergiftigd, met een hongersnood tot gevolg. De zuidoostelijke wind zou de giftige dampen over heel Europa verspreiden, met duizenden doden tot gevolg (alleen al in Groot Brittannië naar schatting al 20.000 doden als direct gevolg van de gassen)
quote:
The summer of the year 1783 was an amazing and portentous one, and full of horrible phaenomena; for besides the alarming meteors and tremendous thunder-storms that affrighted and distressed the different counties of this kingdom, the peculiar haze, or smokey fog, that prevailed for many weeks in this island, and in every part of Europe, and even beyond its limits, was a most extraordinary appearance, unlike anything known within the memory of man.
Gilbert White, uit zijn dagboek
De dikke gaslaag zorgde ook voor hetere temperaturen in de zomer en koudere in de winter, wat grote gevolgen had voor de oogst. Mislukte oogsten volgden in heel Europa gedurende meerdere jaren (vooral Frankrijk werd hier zwaar getroffen met steeds meer honger en armoede in de komende jaren (hint hint)) en er zijn zelfs aanwijzingen dat het van invloed is geweest op de hoeveelheid regenval in de Sahel, met een lagere waterstand in de Nijl tot gevolg, resulterend in de mislukte oogst en de Egyptische hongersnood van 1784.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:33:07 #93
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201911478
Ik heb er even over gedacht om dit in het Måneskin topic te plaatsen, nu zij bezig zijn met hun Amerikaanse doorbraak.

Maar toch maar hier.

Dit was 2003 en nu is het 2021. Hoe zal Jimmy Fallon met Måneskin omgaan ?

Flashback to… The Time t.A.T.u. Trolled Two American TV Networks in Two Days

Deze disclaimer zegt ook wel iets.

quote:
The below editorial features the opinions and views of the authors and does not necessarily represent the views of #escYOUnited as a whole, Eurovision, or the EBU.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:39:44 #94
375570 crew  Cyan9
pi_201911529
Ik ben deze middag bij zeven autodealers geweest.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:45:14 #95
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201911572
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben deze middag bij zeven autodealers geweest.
En heeft 'voormalig autobezitter' Cyan9 iets leuks gezien ?
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:46:14 #96
375570 crew  Cyan9
pi_201911590
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:45 schreef usagi414 het volgende:

[..]
En heeft 'voormalig autobezitter' Cyan9 iets leuks gezien ?
Ik heb 3 goede opties gezien, en net ook nog 2 online gevonden. Heb ze even naast elkaar gezet om te vergelijken.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:48:58 #97
39237 crew  H_T
2733
pi_201911619
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben deze middag bij zeven autodealers geweest.
Je gaat voortvarend te werk Cyan! ^O^
quote:
84s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:46 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ik heb 3 goede opties gezien, en net ook nog 2 online gevonden. Heb ze even naast elkaar gezet om te vergelijken.
Zelfde model als je oude wagen of ga je voor wat anders?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:51:09 #98
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201911641
quote:
84s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:46 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ik heb 3 goede opties gezien, en net ook nog 2 online gevonden. Heb ze even naast elkaar gezet om te vergelijken.
Ik moest even gniffelen om die quote 'voormalig autobezitter' in het artikel.

En je deed dat echt goed voor de camera.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:52:57 #99
375570 crew  Cyan9
pi_201911661
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:48 schreef H_T het volgende:

[..]
Je gaat voortvarend te werk Cyan! ^O^
[..]
Zelfde model als je oude wagen of ga je voor wat anders?
Weer een Fiesta, alleen dan een nieuwere generatie. Ik heb dit keer ook meer budget, dus ik kan ook meer kijken naar wat ik leuk vind. :s)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:53:35 #100
375570 crew  Cyan9
pi_201911670
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:51 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Ik moest even gniffelen om die quote 'voormalig autobezitter' in het artikel.

En je deed dat echt goed voor de camera.
Ik vind mezelf altijd zo stom klinken op tv, maar zo hoort iedereen me dus.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:54:44 #101
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201911682
@Roger_Epiales, wat fijn dat het meeviel! Hier een lekker kopje thee en ook nog wat lekkers erbij voor JOU :*


@Cyan9 wat triest van die 112 vandaag "reporters" :') Heb je nog een leuke auto gevonden?

@molloot200
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest hard werken vandaag :o . Wel weer nuttige dingen geleerd en gedaan :) . Nu uitrusten op de bank en vanavond nog naar de Oranje Leeuwinnen kijken :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:55:30 #102
446930 crew  ESF1Gamer
pi_201911691
:W
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:57:01 #103
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201911708
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:52 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Weer een Fiesta, alleen dan een nieuwere generatie. Ik heb dit keer ook meer budget, dus ik kan ook meer kijken naar wat ik leuk vind. :s)
Hopelijk heb je snel een nieuwe auto!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:57:30 #104
39237 crew  H_T
2733
pi_201911714
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:52 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Weer een Fiesta, alleen dan een nieuwere generatie. Ik heb dit keer ook meer budget, dus ik kan ook meer kijken naar wat ik leuk vind. :s)
Fiesta heb ik ook naar gekeken toen ik eerder dit jaar een auto zocht. Ik vind dat leuke auto's :) Hopelijk zie je snel een toffe bolide *O*
quote:
86s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:53 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ik vind mezelf altijd zo stom klinken op tv, maar zo hoort iedereen me dus.
Je eigen stem klinkt altijd raar, echt niet alleen bij jou :* Als je praat hoor je je stem ook van binnenuit komen, op opname of bij anderen hoor je de stem alleen van buitenaf. Daar zit het verschil in en dus klinkt je stem op een opname altijd anders dan je gewend bent :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:59:46 #105
375570 crew  Cyan9
pi_201911739
@Arizona Ik hoop het! Ik moet zeggen dat ik al een beetje naar één van m'n opties neig..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:01:55 #106
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201911763
quote:
86s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:53 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ik vind mezelf altijd zo stom klinken op tv, maar zo hoort iedereen me dus.
Zijn er nog meer beelden van je op tv te vinden ?

Iedereen vind zichzelf stom klinken als je het hoort.

En je buurman is duidelijk geboren en getogen in Drenthe en bij jouw had ik dat idee niet.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:02:13 #107
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201911772
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:59 schreef Cyan9 het volgende:
@:Arizona Ik hoop het! Ik moet zeggen dat ik al een beetje naar één van m'n opties neig..
Prima toch *O* Je kunt nu vooruitkijken naar een mooie nieuwe auto :)

Misschien raar om in deze situatie een compliment te geven, maar wat ben je mediageniek :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:02:54 #108
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201911778
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:01 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Zijn er nog meer beelden van je op tv te vinden ?

Iedereen vind zichzelf stom klinken als je het hoort.

En je buurman is duidelijk geboren en getogen in Drenthe en bij jouw had ik dat idee niet.
Mochten er van mij ooit geluidsopnames zijn, dan hoor je metéén dat ik uit Twente kom _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:03:21 #109
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201911782
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:02 schreef Arizona het volgende:

[..]
Mochten er van mij ooit geluidsopnames zijn, dan hoor je metéén dat ik uit Twente kom _O-
Arrizôônah oet Twentee
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:03:39 #110
375570 crew  Cyan9
pi_201911788
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:01 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Zijn er nog meer beelden van je op tv te vinden ?

Iedereen vind zichzelf stom klinken als je het hoort.

En je buurman is duidelijk geboren en getogen in Drenthe en bij jouw had ik dat idee niet.
Alleen bij RTV Drenthe ben ik op beeld geweest. En ik ben dan ook niet geboren en getogen in Drenthe. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:03:48 #111
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201911792
Aan mij valt bekant niks Brabants te merken, jonguh!.

[ Bericht 11% gewijzigd door ijs_beer op 26-10-2021 19:09:07 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:04:23 #112
375570 crew  Cyan9
pi_201911800
quote:
89s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:02 schreef Arizona het volgende:

[..]
Prima toch *O* Je kunt nu vooruitkijken naar een mooie nieuwe auto :)

Misschien raar om in deze situatie een compliment te geven, maar wat ben je mediageniek :D
Haha vind je? Ik vind het echt vreselijk om in de publiciteit te staan. :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:04:49 #113
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201911807
quote:
89s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:02 schreef Arizona het volgende:

[..]
Prima toch *O* Je kunt nu vooruitkijken naar een mooie nieuwe auto :)

Misschien raar om in deze situatie een compliment te geven, maar wat ben je mediageniek :D
Ja dit! .
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:06:42 #114
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201911829
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:03 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Alleen bij RTV Drenthe ben ik op beeld geweest. En ik ben dan ook niet geboren en getogen in Drenthe. :P
Dat is ook wat ik heb gezien.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:08:55 #115
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201911855
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:04 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Haha vind je? Ik vind het echt vreselijk om in de publiciteit te staan. :+
Ja, eerlijk waar :)
Je hebt een prettig voorkomen :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:10:36 #116
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201911878
Oh en over verkoudheidsklachten: ik kom gezellig bij het clubje, ik ben sinds vandaag ook aan het snotteren :o en een beetje keelpijn. Ik hoop niet dat ik vrijdagavond in de tenniskantine iets heb opgelopen ;( Mocht het morgen niet minder zijn dan doe ik even een zelftestje.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:11:58 #117
39237 crew  H_T
2733
pi_201911895
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:04 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Haha vind je? Ik vind het echt vreselijk om in de publiciteit te staan. :+
En toch kom je prima over op beeld
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:25:41 #118
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201912052
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:03 schreef ijs_beer het volgende:
Aan mij valt bekant niks Brabants te merken, jonguh!.
Het maakt ook allemaal niets uit.

Even in de spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:30:25 #119
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201912112
Aan mij is ook in niks te merken dat ik uit Leiden kom, behalve als je toevallig mensen waarmee ik spreek hoort vragen of ik toevallig uit Leiden kom. :7
wat ze om de een of andere reden best vaak zomaar uit het niets vragen. :?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:33:40 #120
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201912157
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Aan mij is ook in niks te merken dat ik uit Leiden kom, behalve als je toevallig mensen waarmee ik spreek hoort vragen of ik toevallig uit Leiden kom. :7
wat ze om de een of andere reden best vaak zomaar uit het niets vragen. :?
Leiden heeft toch niet echt een specifiek accent?
Ik heb in 5 verschillende woningen gewoond de laatste 5 jaar, ik heb geen accent meer.
  Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:35:08 #121
109131 crew  sportfreak
pi_201912169
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
1783

Natuurlijk het jaar van de Vrede van Versailles

[knip]

Ik dacht altijd dat die in 1919 was :o
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:36:58 #122
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201912190
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:33 schreef Momo het volgende:

[..]
Leiden heeft toch niet echt een specifiek accent?
Ik heb in 5 verschillende woningen gewoond de laatste 5 jaar, ik heb geen accent meer.
Leids is wel redelijk te herkennen, men hoort het ook echt vaak aan mij.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:38:12 #123
39237 crew  H_T
2733
pi_201912203
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:33 schreef Momo het volgende:

[..]
Leiden heeft toch niet echt een specifiek accent?
Ik heb in 5 verschillende woningen gewoond de laatste 5 jaar, ik heb geen accent meer.
Aan de R hoor je het waarschijnlijk het makkelijkst, maar ook de L en sommige klinkers kunnen het weggeven

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:38:29 #124
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201912209
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:36 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Leids is wel redelijk te herkennen, men hoort het ook echt vaak aan mij.
Dan moet ik eens goed luisteren. Hebben mensen in Zoetermeer ook een accent?
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:39:49 #125
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201912225
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:36 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Leids is wel redelijk te herkennen, men hoort het ook echt vaak aan mij.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:39:53 #126
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201912229
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:35 schreef sportfreak het volgende:

[..]
Ik dacht altijd dat die in 1919 was :o
Dat is het Verdrag van Versailles, dit is de Vrede van Versailles (ook bekend als de Vrede van Parijs, niet te verwarren met al die andere Vredes/Verdragen van Parijs). :P

Beetje het probleem als je alle verdragen en vredesakkoorden in de geschiedenis in Parijs ondertekent. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:41:25 #127
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201912243
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:38 schreef Momo het volgende:

[..]
Dan moet ik eens goed luisteren. Hebben mensen in Zoetermeer ook een accent?
Vast wel, ik kom nooit in Zoetermeer.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:42:09 #128
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201912249
Trouwens MVGM makelaars (kutbedrijf :') ) bij mijn vorige woning moest je tenminste 1 parkeerplaats huren ook al had je geen auto. Dat was 80 euro per maand. Ze zijn eerder dit jaar begonnen met de hele buurt verbouwen. En die parkeerplaatsen vervallende daardoor. Mensen konden nu parkeren op een veldje 400 meter verder. Denk je dat je je geld daarvoor wel terugkrijgt. Nee hoor mensen moesten nog steeds 80 euro per maand betalen. Nu hebben ze dat bedrag verhoogd naar 100 euro per maand. Voor een niet-bestaande parkeerplaats. En de nieuwe parkeerplaatsen zijn pas op zijn vroegst over 2 jaar te gebruiken. :')
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:42:48 #129
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201912255
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:38 schreef Momo het volgende:

[..]
Dan moet ik eens goed luisteren. Hebben mensen in Zoetermeer ook een accent?
Zoetermeer als groeikern, zal dat wat minder hebben dan zo' n oude stad als Leiden, denk ik.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:43:29 #130
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201912265
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:42 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Zoetermeer als groeikern, zal dat wat minder hebben dan zo' n oude stad als Leiden, denk ik.
Ik heb vooral het idee dat mensen vanuit Den Haag en Rotterdam hierheen verhuizen.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:45:35 #131
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201912281
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:38 schreef Momo het volgende:

[..]
Dan moet ik eens goed luisteren. Hebben mensen in Zoetermeer ook een accent?
Ik denkt dat het in Zoetermeer hetzelfde is als in Lelystad.

Je pakt wat Fries op, wat uit de regio Zwolle en wat Amsterdams.
En dan heb je een accent.

Maar in Zoetermeer dan andere regio's
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_201912304
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:38 schreef Momo het volgende:

[..]
Dan moet ik eens goed luisteren. Hebben mensen in Zoetermeer ook een accent?
Echt plat Leids lijkt soms wel op een Amerikaan die probeert Nederlands te praten, door de Leidse -r.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:59:43 #133
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201912433
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:38 schreef H_T het volgende:

[..]
Aan de R hoor je het waarschijnlijk het makkelijkst, maar ook de L en sommige klinkers kunnen het weggeven

Een soort Stars on 45 maar dan in het NederLeids.

Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 20:09:03 #134
375570 crew  Cyan9
pi_201912540
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:08 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ja, eerlijk waar :)
Je hebt een prettig voorkomen :)
Ik moet er van blozen. :@
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_201913054
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:04 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Haha vind je? Ik vind het echt vreselijk om in de publiciteit te staan. :+
Ik heb je ook even opgezocht, maar jij moet gewoon een program!
*belt meteen met John

Nee, maar zonder gein *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:13:36 #136
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201913364
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:42 schreef Momo het volgende:
Trouwens MVGM makelaars (kutbedrijf :') ) bij mijn vorige woning moest je tenminste 1 parkeerplaats huren ook al had je geen auto. Dat was 80 euro per maand. Ze zijn eerder dit jaar begonnen met de hele buurt verbouwen. En die parkeerplaatsen vervallende daardoor. Mensen konden nu parkeren op een veldje 400 meter verder. Denk je dat je je geld daarvoor wel terugkrijgt. Nee hoor mensen moesten nog steeds 80 euro per maand betalen. Nu hebben ze dat bedrag verhoogd naar 100 euro per maand. Voor een niet-bestaande parkeerplaats. En de nieuwe parkeerplaatsen zijn pas op zijn vroegst over 2 jaar te gebruiken. :')
:')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:24:32 #137
446930 crew  ESF1Gamer
pi_201913484
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:42 schreef Momo het volgende:
Trouwens MVGM makelaars (kutbedrijf :') ) bij mijn vorige woning moest je tenminste 1 parkeerplaats huren ook al had je geen auto. Dat was 80 euro per maand. Ze zijn eerder dit jaar begonnen met de hele buurt verbouwen. En die parkeerplaatsen vervallende daardoor. Mensen konden nu parkeren op een veldje 400 meter verder. Denk je dat je je geld daarvoor wel terugkrijgt. Nee hoor mensen moesten nog steeds 80 euro per maand betalen. Nu hebben ze dat bedrag verhoogd naar 100 euro per maand. Voor een niet-bestaande parkeerplaats. En de nieuwe parkeerplaatsen zijn pas op zijn vroegst over 2 jaar te gebruiken. :')
:') :') :') :') :')

Zit de huur van de parkeerplaats niet bij de kale huur in? :o
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:26:17 #138
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201913498
Misschien moet @Roger_Epiales even naar de keuken gaan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201913527
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien moet @:Roger_Epiales even naar de keuken gaan.
Ik denk dat hij naar je geluisterd heeft.
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:28:50 #140
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201913528
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:24 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
:') :') :') :') :')

Zit de huur van de parkeerplaats niet bij de kale huur in? :o
Nee. Ook niet bij de flat waar ik nu woon, gelukkig is daar optioneel. Wel 120 euro hier voor een parkeerplaats binnen en 60 euro voor buiten. Maar dan hebben ze wel een warmtepomp die via energiebedrijf moet huren voor 70 euro per maand. Ze verzinnen altijd wel iets. :')
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:30:33 #141
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201913544
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:28 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ik denk dat hij naar je geluisterd heeft.
Ik had het eerder moeten zeggen. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:31:13 #142
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201913549
Ohhhh ja ook nog iets dat ik gek vond in Nederland! (Schiet me opeens weer te binnen) - In de supermarkt geholpen worden door een jochie die de baard nog niet eens in z'n keel heeft. Heel raar vind ik dat.

Zo, excuus, dat moest ik even kwijt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_201913587
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik had het eerder moeten zeggen. :D
Nee hoor! Een beetje spanning is goed :D
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:35:07 #144
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201913595
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:33 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Nee hoor! Een beetje spanning is goed :D
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:35:30 #145
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201913600
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:31 schreef Strani het volgende:
Ohhhh ja ook nog iets dat ik gek vond in Nederland! (Schiet me opeens weer te binnen) - In de supermarkt geholpen worden door een jochie die de baard nog niet eens in z'n keel heeft. Heel raar vind ik dat.

Zo, excuus, dat moest ik even kwijt.
Kinderarbeid mag hier gewoon. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:36:42 #146
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201913619
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien moet @:Roger_Epiales even naar de keuken gaan.
Roger zit met een gat in zijn been en een uitgewerkte verdoving, die blijft lekker zitten waar hij zit. :+
Daarbij heeft hij ook geen idee wie er (ik neem aan) voetballen, dus dat motiveert ook niet echt. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:28 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ik denk dat hij naar je geluisterd heeft.
Maar ik ben wel blij om te lezen dat blijkbaar de suggestie dat ik misschien naar de keuken zou lopen al voldoende is. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:37:06 #147
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201913624
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Kinderarbeid mag hier gewoon. :Y
Ja heel bijzonder als je het niet gewend bent. Hier zijn de meeste supermarktmedewerkers juist boven de 30.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:38:15 #148
109131 crew  sportfreak
pi_201913636
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Roger zit met een gat in zijn been en een uitgewerkte verdoving, die blijft lekker zitten waar hij zit. :+
Daarbij heeft hij ook geen idee wie er (ik neem aan) voetballen, dus dat motiveert ook niet echt. :P
[..]
Maar ik ben wel blij om te lezen dat blijkbaar de suggestie dat ik misschien naar de keuken zou lopen al voldoende is. :7
Speciaal voor jou:
20.00 uur: TUSSENSTANDEN
Kozakken Boys 0 Telstar 1
FC Volendam 0 FC Emmen 1
Sparta Nijkerk 0 ADO Den Haag 0
ACV 0 MVV Maastricht 2
ASWH 1 Heracles Almelo 1
Spakenburg 3 FC Dordrecht 0
PEC Zwolle 3 De Graafschap 0
Roda JC 1 FC Den Bosch 1
DVS'33 Ermelo 2 FC Eindhoven 0

21.00 uur:
NAC Breda 0 VVV-Venlo + 1
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:38:50 #149
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201913641
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:37 schreef Strani het volgende:

[..]
Ja heel bijzonder als je het niet gewend bent. Hier zijn de meeste supermarktmedewerkers juist boven de 30.
hier niet, want die zijn te duur.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:39:16 #150
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201913647
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:31 schreef Strani het volgende:
Ohhhh ja ook nog iets dat ik gek vond in Nederland! (Schiet me opeens weer te binnen) - In de supermarkt geholpen worden door een jochie die de baard nog niet eens in z'n keel heeft. Heel raar vind ik dat.

Zo, excuus, dat moest ik even kwijt.
Jij wordt liever geholpen door een meisje die zwaar de baard in de keel heeft?
Prima hoor, maar die zie je denk ik gewoon minder vaak.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:39:32 #151
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201913652
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:38 schreef sportfreak het volgende:

[..]
Speciaal voor jou:
20.00 uur: TUSSENSTANDEN
Kozakken Boys 0 Telstar 1
FC Volendam 0 FC Emmen 1
Sparta Nijkerk 0 ADO Den Haag 0
ACV 0 MVV Maastricht 2
ASWH 1 Heracles Almelo 1
Spakenburg 3 FC Dordrecht 0
PEC Zwolle 3 De Graafschap 0
Roda JC 1 FC Den Bosch 1
DVS'33 Ermelo 2 FC Eindhoven 0

21.00 uur:
NAC Breda 0 VVV-Venlo + 1
En Belarus - Nederland 0-2, wk kwalificatie
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:40:05 #152
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201913662
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Jij wordt liever geholpen door een meisje die zwaar de baard in de keel heeft?
Prima hoor, maar die zie je denk ik gewoon minder vaak.
_O-

Dat is in Spanje waarschijnlijk heel gewoon.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:41:09 #153
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201913674
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:38 schreef sportfreak het volgende:

[..]
Speciaal voor jou:
20.00 uur: TUSSENSTANDEN
Kozakken Boys 0 Telstar 1
FC Volendam 0 FC Emmen 1
Sparta Nijkerk 0 ADO Den Haag 0
ACV 0 MVV Maastricht 2
ASWH 1 Heracles Almelo 1
Spakenburg 3 FC Dordrecht 0
PEC Zwolle 3 De Graafschap 0
Roda JC 1 FC Den Bosch 1
DVS'33 Ermelo 2 FC Eindhoven 0

21.00 uur:
NAC Breda 0 VVV-Venlo + 1
Hup Ermelo
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:44:13 #154
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201913706
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:38 schreef sportfreak het volgende:

[..]
Speciaal voor jou:
20.00 uur: TUSSENSTANDEN
Kozakken Boys 0 Telstar 1
FC Volendam 0 FC Emmen 1
Sparta Nijkerk 0 ADO Den Haag 0
ACV 0 MVV Maastricht 2
ASWH 1 Heracles Almelo 1
Spakenburg 3 FC Dordrecht 0
PEC Zwolle 3 De Graafschap 0
Roda JC 1 FC Den Bosch 1
DVS'33 Ermelo 2 FC Eindhoven 0

21.00 uur:
NAC Breda 0 VVV-Venlo + 1
Hm, interessant. Een post die duidelijker wordt als je hem in het quoteveld bekijkt. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:52:52 #155
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201913802
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:41 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Hup Ermelo
Kijk hier wordt mijn Ermeloose hartje nou blij van.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_201913812
Dordt komt niet echt lekker door deze ronde heen :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:53:32 #157
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201913814
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Jij wordt liever geholpen door een meisje die zwaar de baard in de keel heeft?
Prima hoor, maar die zie je denk ik gewoon minder vaak.
Nou, ja eigenlijk wel. Ik voel me bij dat soort meisjes toch veiliger op de één of andere manier.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_201913839
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:52 schreef Strani het volgende:

[..]
Kijk hier wordt mijn Ermeloose hartje nou blij van.
Ik lees nu dat Michiel de Ruiter ook uit Ermelo komt.

De oud-skiër die niemand kent dan, niet de zeeheld.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:58:59 #159
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201913878
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:53 schreef Strani het volgende:

[..]
Nou, ja eigenlijk wel. Ik voel me bij dat soort meisjes toch veiliger op de één of andere manier.
Ja dat kan, maar dan moet je niet naar een Nederlandse supermarkt gaan natuurlijk.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:59:14 #160
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201913884
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:55 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik lees nu dat Michiel de Ruiter ook uit Ermelo komt.

De oud-skiër die niemand kent dan, niet de zeeheld.
Oh zelfs in Ermelo is hij niet bekend, blijkbaar.

Belangrijker is dat Evert ten Napel er woont en dat ik er gewoond heb :Y
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:59:34 #161
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201913887
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ja dat kan, maar dan moet je niet naar een Nederlandse supermarkt gaan natuurlijk.
Nee maar ja wie verwacht dat nou, dat er geen meisjes met zware stemmen werken?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:00:52 #162
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201913909
"Recente stijging coronacijfers vooral gevolg van versoepelingen eind september"

Dus er is bewijs dat het ondanks de beschuldigingen níks te maken heeft met het feit dat ik toen in Nederland was :(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_201913911
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:41 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Hup Ermelo
Ik ben daar wel eens geweest. Sympathieke club
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:00:59 #164
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201913914
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:52 schreef Strani het volgende:

[..]
Kijk hier wordt mijn Ermeloose hartje nou blij van.
*)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_201913921
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:59 schreef Strani het volgende:

[..]
Oh zelfs in Ermelo is hij niet bekend, blijkbaar.

Belangrijker is dat Evert ten Napel woont en dat ik er gewoond heb :Y
Goeie genade, die dekselse @Strani

En dan Evert ook nog!
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:01:40 #166
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201913926
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:53 schreef Fred_B het volgende:
Dordt komt niet echt lekker door deze ronde heen :')
Nouja, over het algemeen komt Dordt door de meeste dingen niet lekker heen. Har har har.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:01:45 #167
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201913929
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:00 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ik ben daar wel eens geweest. Sympathieke club
Ik heb er nooit een wedstrijd gezien maar ik heb naast de velden van DVS op school gezeten. Dat telt ook, vind ik.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:02:52 #168
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201913945
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:00 schreef Strani het volgende:
"Recente stijging coronacijfers vooral gevolg van versoepelingen eind september"

Dus er is bewijs dat het ondanks de beschuldigingen níks te maken heeft met het feit dat ik toen in Nederland was :(
RIVM is fake nieuws want Strani was in NL en dat is de oorzaak want dat hep op Fok gestaan.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_201913949
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:01 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Nouja, over het algemeen komt Dordt door de meeste dingen niet lekker heen. Har har har.
RBC gaat wel lekker gelukkig.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_201913959
quote:
DVS '33 Ermelo (Door Vereniging Sterk, naam bedacht door Hans Versteeg)
Bedankt Hans.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:04:43 #171
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201913969
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:00 schreef Strani het volgende:
"Recente stijging coronacijfers vooral gevolg van versoepelingen eind september"

Dus er is bewijs dat het ondanks de beschuldigingen níks te maken heeft met het feit dat ik toen in Nederland was :(
"Vooral", niet "volledig".
Het is een combinatie van die versoepelingen en jouw bezoek, ik gok versoepelingen 10% en jouw bezoek 90%. :Y
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201913973
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:01 schreef Strani het volgende:

[..]
Ik heb er nooit een wedstrijd gezien maar ik heb naast de velden van DVS op school gezeten. Dat telt ook, vind ik.
Ik heb er een keer een cursus gehad en toen hadden ze Evert ten Napel opgetrommeld.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:05:23 #173
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201913975
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:02 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
RIVM is fake nieuws want Strani was in NL en dat is de oorzaak want dat hep op Fok gestaan.
:( Ik heb gewoon m'n masker opgehad hoor in de trein, in tegenstelling tot bepaalde mensen :(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:05:49 #174
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201913979
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:05 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ik heb er een keer een cursus gehad en toen hadden ze Evert ten Napel opgetrommeld.
Waar ging de cursus over?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:07:35 #175
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201914005
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:03 schreef Fred_B het volgende:

[..]
RBC gaat wel lekker gelukkig.
Begin je straks ook nog over SVV of hebben we het over het heden?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:07:44 #176
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201914008
quote:
"Strani's bezoek draagt wel bij, maar de belangrijkste factor is echt het loslaten van de maatregelen eind september", aldus Van den Hof. Een maand geleden werd onder meer de 1,5 meter op veel plekken afgeschaft, mits mensen een geldig coronatoegangsbewijs konden laten zien.
(Nu.nl)

Zie je nou wel, op z'n hoogst een bescheiden bijdrage.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:08:00 #177
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201914013
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:05 schreef Strani het volgende:

[..]
:( Ik heb gewoon m'n masker opgehad hoor in de trein, in tegenstelling tot bepaalde mensen :(
Nee, het zal toch niet :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:08:07 #178
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201914015
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:07 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Begin je straks ook nog over SVV of hebben we het over het heden?
In België lopen ze altijd tien seizoenen achter hè.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:08:43 #179
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201914021
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:08 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Nee, het zal toch niet :o
Je gelooft het niet maar die mensen bestaan!!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_201914025
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:07 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Begin je straks ook nog over SVV of hebben we het over het heden?
Spelen voor 300 man in de Kuip-genot :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_201914035
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:08 schreef Strani het volgende:

[..]
In België lopen ze altijd tien seizoenen achter hè.
Ah, toen Spanje nog weleens prijzen pakte.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:10:26 #182
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201914045
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:08 schreef Strani het volgende:

[..]
Je gelooft het niet maar die mensen bestaan!!
Van die eikels die zonder kapje het ov ingaan. Kielhalen
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:10:35 #183
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201914046
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:09 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ah, toen Spanje nog weleens prijzen pakte.
Nee nee, we gaan het nou eens over België hebben. Spanje is hier altijd al de klos en op de één of andere voor mij totaal onduidelijke manier ontspringt jouw België hier steeds de dans. Dat moet maar eens afgelopen zijn :(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:10:36 #184
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201914047
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:09 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ah, toen Spanje nog weleens prijzen pakte.
Lol
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_201914050
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:05 schreef Strani het volgende:

[..]
Waar ging de cursus over?
Hoe je sponsoren kon aantrekken.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:11:13 #186
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201914059
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:10 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Van die eikels die zonder kapje het ov ingaan. Kielhalen
Kielhalen onder de trein. Wel spectaculair, waarschijnlijk ook effectief, maar ook even wennen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:11:37 #187
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201914063
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:10 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Hoe je sponsoren kon aantrekken.
Ahh en wie sponsort jou nu dan?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_201914075
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:11 schreef Strani het volgende:

[..]
Ahh en wie sponsort jou nu dan?
Ja, ik heb kennelijk niet heel goed opgelet, want niemand wil mij sponsoren ;(

Ondertussen pak ik er nog maar een biertje bij :D
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:13:22 #189
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201914086
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:12 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ja, ik heb kennelijk niet heel goed opgelet, want niemand wil mij sponsoren ;(

Ondertussen pak ik er nog maar een biertje bij :D
Van een niet nader te noemen merk, dus?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:13:47 #190
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201914093
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:11 schreef Strani het volgende:

[..]
Kielhalen onder de trein. Wel spectaculair, waarschijnlijk ook effectief, maar ook even wennen.
Effectief weet ik niet, precies tussen de wielen door moet er best wat ruimte zijn.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201914102
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:59 schreef Strani het volgende:

[..]
Oh zelfs in Ermelo is hij niet bekend, blijkbaar.

Belangrijker is dat Evert ten Napel er woont en dat ik er gewoond heb :Y
Evert _O_
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:14:15 #192
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201914105
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:42 schreef Momo het volgende:
Trouwens MVGM makelaars (kutbedrijf :') ) bij mijn vorige woning moest je tenminste 1 parkeerplaats huren ook al had je geen auto. Dat was 80 euro per maand. Ze zijn eerder dit jaar begonnen met de hele buurt verbouwen. En die parkeerplaatsen vervallende daardoor. Mensen konden nu parkeren op een veldje 400 meter verder. Denk je dat je je geld daarvoor wel terugkrijgt. Nee hoor mensen moesten nog steeds 80 euro per maand betalen. Nu hebben ze dat bedrag verhoogd naar 100 euro per maand. Voor een niet-bestaande parkeerplaats. En de nieuwe parkeerplaatsen zijn pas op zijn vroegst over 2 jaar te gebruiken. :')
Ze kunnen er wat van inderdaad :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:14:20 #193
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201914106
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Effectief weet ik niet, precies tussen de wielen door moet er best wat ruimte zijn.
Ik denk dat je het touw af en toe wat moet laten vieren, dan lukt het wel.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:14:44 #194
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201914114
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:10 schreef Strani het volgende:

[..]
Nee nee, we gaan het nou eens over België hebben. Spanje is hier altijd al de klos en op de één of andere voor mij totaal onduidelijke manier ontspringt jouw België hier steeds de dans. Dat moet maar eens afgelopen zijn :(
Maar van België hebben we dan ook veel minder last gehad. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:15:59 #195
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201914131
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:14 schreef Strani het volgende:

[..]
Ik denk dat je het touw af en toe wat moet laten vieren, dan lukt het wel.
Ja, maar dan snijden de wielen het touw door en blijft de gekielhaalde netjes tussen de rails op het spoor achter.
Dat is juist een perfecte manier om ze te laten ontsnappen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:16:27 #196
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201914137
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Maar van België hebben we dan ook veel minder last gehad. :P
Nou ja, één uitschakeling door België op een EK of WK en dat kan helemaal omslaan natuurlijk.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:17:42 #197
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201914150
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ja, maar dan snijden de wielen het touw door en blijft de gekielhaalde netjes tussen de rails op het spoor achter.
Dat is juist een perfecte manier om ze te laten ontsnappen.
Nee nee, tussen de wielen natuurlijk hè. Gewoon rond het midden van de wagon.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:18:03 #198
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201914155
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:04 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Haha vind je? Ik vind het echt vreselijk om in de publiciteit te staan. :+
Dat snap ik wel, maar je kwam erg prettig over ^O^
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:18:57 #199
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201914169
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:16 schreef Strani het volgende:

[..]
Nou ja, één uitschakeling door België op een EK of WK en dat kan helemaal omslaan natuurlijk.
Zolang het maar niet in de finale is vind ik het prima, eerlijk gezegd. :7
(en zelfs in de finale zou ik het alleen echt erg vinden op het WK :o )
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:19:58 #200
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201914182
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Zolang het maar niet in de finale is vind ik het prima, eerlijk gezegd. :7
(en zelfs in de finale zou ik het alleen echt erg vinden op het WK :o )
Oh nee als België ons ooit zou uitschakelen, al is het maar in de Nations League, dan zou de hel losbarsten voor Nederland. Daarom is het van landsbelang voor Nederland dat België zo snel mogelijk weer een B-land wordt in het voetbal.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_201914201
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:19 schreef Strani het volgende:

[..]
Oh nee als België ons ooit zou uitschakelen, al is het maar in de Nations League, dan zou de hel losbarsten voor Nederland. Daarom is het van landsbelang voor Nederland dat België zo snel mogelijk weer een B-land wordt in het voetbal.
We hebben ze de afgelopen jaren wel mooi weten te ontlopen.

Niet kwalificeren was het helemaal waard. _O_
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:21:55 #202
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201914202
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:17 schreef Strani het volgende:

[..]
Nee nee, tussen de wielen natuurlijk hè. Gewoon rond het midden van de wagon.
Ja, maar tussen de wielen is ruimte. Als die persoon daar hangt en je laat het touw vieren zakt persoon naar beneden, komt op de grond, beweegt daardoor naar achter, neemt daarbij touw mee, touw wordt doorgesneden door de wielen, persoon blijft op spoor liggen, jij bent persoon kwijt. :7

Ik weet best hoe dat werkt.
Hoe denk je dat ik over het algemeen uit de trein stap als ik weer eens geen kaartje heb? :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:24:01 #203
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201914227
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:19 schreef Strani het volgende:

[..]
Oh nee als België ons ooit zou uitschakelen, al is het maar in de Nations League, dan zou de hel losbarsten voor Nederland. Daarom is het van landsbelang voor Nederland dat België zo snel mogelijk weer een B-land wordt in het voetbal.
Waarom zouden wij het erg vinden als België jullie zou uitschakelen? O-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:24:37 #204
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201914231
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:52 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Weer een Fiesta, alleen dan een nieuwere generatie. Ik heb dit keer ook meer budget, dus ik kan ook meer kijken naar wat ik leuk vind. :s)
Prima karretje :Y

Wel fijn dat ie iets ruimer is dan de vorige generatie (volgens mij nu weer formaat oude Focus). Ga je er ook een nemen met allemaal toeters en bellen erop?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:25:44 #205
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201914247
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ja, maar tussen de wielen is ruimte. Als die persoon daar hangt en je laat het touw vieren zakt persoon naar beneden, komt op de grond, beweegt daardoor naar achter, neemt daarbij touw mee, touw wordt doorgesneden door de wielen, persoon blijft op spoor liggen, jij bent persoon kwijt. :7

Ik weet best hoe dat werkt.
Hoe denk je dat ik over het algemeen uit de trein stap als ik weer eens geen kaartje heb? :P
Toch zou je denken dat het moment dat iemand de grond raakt, er in principe al bepaalde schade wordt aangericht.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:27:15 #206
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201914263
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:25 schreef Strani het volgende:

[..]
Toch zou je denken dat het moment dat iemand de grond raakt, er in principe al bepaalde schade wordt aangericht.
We hebben het over de Nederlandse Spoorwegen toch?
Die treinen staan meestal stil. :@ :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:28:07 #207
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201914271
Of rijden heel langzaam, wat je wel een beetje nodig hebt, anders worden die touwen ook niet doorgesneden en kom je nog nergens.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:29:59 #208
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201914294
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
Die sensatiezoekers van 112 Vandaag die gisteren bij me aan de deur waren en die ik niet te woord wilde staan hebben dus in het programma wel gewoon allerlei wilde speculaties gedaan en erbij gehaald dat ik een "fysieke beperking" heb. Echt, wat een klootzakken. Dat wilde ik dus voorkomen, dat er dingen bij werden gehaald die totaal niet relevant zijn..

Ik wil met iets gooien.
:r :r :r

Zoveel mogelijkheden

De auto is van een blonde man
De auto is van een Eurovisiefan
De auto is van een ontzettend knappe vent
De auto is van een tof modje

En dan kies je dit :') :') :') :')

Echt STOM :(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:31:58 #209
446930 crew  ESF1Gamer
pi_201914315
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Nee. Ook niet bij de flat waar ik nu woon, gelukkig is daar optioneel. Wel 120 euro hier voor een parkeerplaats binnen en 60 euro voor buiten. Maar dan hebben ze wel een warmtepomp die via energiebedrijf moet huren voor 70 euro per maand. Ze verzinnen altijd wel iets. :')
Bij mij zit gewoon bij de huurprijs in
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:36:49 #210
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201914363
bedjestijd :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:37:21 #211
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201914369
quote:
86s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:53 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ik vind mezelf altijd zo stom klinken op tv, maar zo hoort iedereen me dus.
Oh ik vind het wel leuk :D Ik had je foto al gezien en je stem gehoord, maar nog niet gecombineerd :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:41:01 #212
446930 crew  ESF1Gamer
pi_201914407
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bedjestijd :W
Welterusten :Z

Ga ook maar voor bedtijd
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:44:55 #213
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201914471
Ik kreeg net half via via een baan aangeboden. Waarschijnlijk wordt het niks, maar toch tof dat er mensen aan me denken :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:45:51 #214
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201914489
Yikes, had voor de zekerheid vandaag maar een PCR-test gedaan en die is positief :o

Souvenier uit Disneyland Parijs denk ik -O-

Beetje snottering, beetje keelpijn, maar was gewoon gaan werken morgen als ik niet positief was getest. Blij dat ik het wel weet in ieder geval. Laatste wat ik wil is patiënten aansteken.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:48:31 #215
478909 molloot200
alles muziek.
pi_201914531
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:44 schreef Meke het volgende:
Ik kreeg net half via via een baan aangeboden. Waarschijnlijk wordt het niks, maar toch tof dat er mensen aan me denken :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weet je in elk geval dat je goed zit nu *G*
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:49:16 #216
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201914547
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:45 schreef Evenstar het volgende:
Yikes, had voor de zekerheid vandaag maar een PCR-test gedaan en die is positief :o

Souvenier uit Disneyland Parijs denk ik -O-

Beetje snottering, beetje keelpijn, maar was gewoon gaan werken morgen als ik niet positief was getest. Blij dat ik het wel weet in ieder geval. Laatste wat ik wil is patiënten aansteken.
Balen, niet in contact geweest met anderen recent?
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:50:37 #217
478909 molloot200
alles muziek.
pi_201914560
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:45 schreef Evenstar het volgende:
Yikes, had voor de zekerheid vandaag maar een PCR-test gedaan en die is positief :o

Souvenier uit Disneyland Parijs denk ik -O-

Beetje snottering, beetje keelpijn, maar was gewoon gaan werken morgen als ik niet positief was getest. Blij dat ik het wel weet in ieder geval. Laatste wat ik wil is patiënten aansteken.
-O- -O- -O- Dat is balen. Beterschap in elk geval, dat je maar snel weer negatief mag zijn.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:51:20 #218
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201914569
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:44 schreef Meke het volgende:
Ik kreeg net half via via een baan aangeboden. Waarschijnlijk wordt het niks, maar toch tof dat er mensen aan me denken :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:52:07 #219
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201914579
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:45 schreef Evenstar het volgende:
Yikes, had voor de zekerheid vandaag maar een PCR-test gedaan en die is positief :o

Souvenier uit Disneyland Parijs denk ik -O-

Beetje snottering, beetje keelpijn, maar was gewoon gaan werken morgen als ik niet positief was getest. Blij dat ik het wel weet in ieder geval. Laatste wat ik wil is patiënten aansteken.
:o

Hopelijk blijft het hierbij, en gooit het niet teveel roet in jullie Zweden-eten :o
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:52:23 #220
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201914586
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:45 schreef Evenstar het volgende:
Yikes, had voor de zekerheid vandaag maar een PCR-test gedaan en die is positief :o

Souvenier uit Disneyland Parijs denk ik -O-

Beetje snottering, beetje keelpijn, maar was gewoon gaan werken morgen als ik niet positief was getest. Blij dat ik het wel weet in ieder geval. Laatste wat ik wil is patiënten aansteken.
Beterschap, hopen dat je er niet te veel last van hebt (ook niet te lang).
Goed dat je toch ff getest hebt dan. ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:52:43 #221
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201914594
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:48 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Dan weet je in elk geval dat je goed zit nu *G*
Ja en dat ik dus best wat te onderhandelen heb O-)

En het gaat ook meer om de daadwerkelijke actie van opzeggen dan dat ik er dan weg ben :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:55:50 #222
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201914625
Gelukkig ben ik wel netjes met testen, vooral als ik weer aan het werk moet. Daarom ook al 20+ keer getest _O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:59:43 #223
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201914656
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:49 schreef Momo het volgende:

[..]
Balen, niet in contact geweest met anderen recent?
Ja, dat dus wel helaas.

Wel een dag voordat ik klachten kreeg, maar toch. Zaterdag hadden wij de verjaardag van mijn dochtertje.Gelukkig waren mijn ouders er niet, want dan had ik echt hard gebaald. Die zijn 75+ en hebben echt een weerstand van niks. Ouders van Viv waren er wel, maar die zijn een stuk gezonder en iedereen die langs is geweest is volledige gevaccineerd.

Meteen iedereen op de hoogte gesteld in ieder geval.

Ik geef Mickey Mouse de schuld :( of Olaf, of Sven, of Elsa, of Cinderella, of Anna, of Belle, of Kristoff, of Minnie .... of een van de duizenden Disneyland Parijs bezoekers.

Ik moest nog maar 9 dagen werken voor mijn ontslag. Dat worden er snel minder zo _O-.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:01:11 #224
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201914668
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:45 schreef Evenstar het volgende:
Yikes, had voor de zekerheid vandaag maar een PCR-test gedaan en die is positief :o

Souvenier uit Disneyland Parijs denk ik -O-

Beetje snottering, beetje keelpijn, maar was gewoon gaan werken morgen als ik niet positief was getest. Blij dat ik het wel weet in ieder geval. Laatste wat ik wil is patiënten aansteken.
Balen zeg -O-

Hopelijk weinig tot geen klachten! Beterschap in ieder geval!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201914702
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:45 schreef Evenstar het volgende:
Yikes, had voor de zekerheid vandaag maar een PCR-test gedaan en die is positief :o

Souvenier uit Disneyland Parijs denk ik -O-

Beetje snottering, beetje keelpijn, maar was gewoon gaan werken morgen als ik niet positief was getest. Blij dat ik het wel weet in ieder geval. Laatste wat ik wil is patiënten aansteken.
Wat goed dat je een test gedaan hebt! Wat voor test is dit en heb je dan ook 'officiëel' corona?
Beterschap.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:06:13 #226
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201914710
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:59 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ja, dat dus wel helaas.

Wel een dag voordat ik klachten kreeg, maar toch. Zaterdag hadden wij de verjaardag van mijn dochtertje.Gelukkig waren mijn ouders er niet, want dan had ik echt hard gebaald. Die zijn 75+ en hebben echt een weerstand van niks. Ouders van Viv waren er wel, maar die zijn een stuk gezonder en iedereen die langs is geweest is volledige gevaccineerd.

Meteen iedereen op de hoogte gesteld in ieder geval.

Ik geef Mickey Mouse de schuld :( of Olaf, of Sven, of Elsa, of Cinderella, of Anna, of Belle, of Kristoff, of Minnie .... of een van de duizenden Disneyland Parijs bezoekers.

Ik moest nog maar 9 dagen werken voor mijn ontslag. Dat worden er snel minder zo _O-.
Er zijn natuurlijk al heel wat theorieën dat Mickey Mouse eigenlijk hartstikke evil is en waar rook is is vuur zeggen ze, dus ik zou daar niet al te veel van opkijken. :(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:07:04 #227
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201914720
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 23:04 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Wat goed dat je een test gedaan hebt! Wat voor test is dit en heb je dan ook 'officiëel' corona?
Beterschap.
Ja PCR-test is gewoon de test die ze bij de GGD afnemen, dus ja het is "officieel". Na 20+ pogingen is het mij gelukt _O-

Ik lach er maar om, voel me best redelijk naar omstandigheden, dus komt wel goed :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:08:08 #228
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201914727
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Er zijn natuurlijk al heel wat theorieën dat Mickey Mouse eigenlijk hartstikke evil is en waar rook is is vuur zeggen ze, dus ik zou daar niet al te veel van opkijken. :(
Hele tijd zo'n grote smile op z'n smoel, maar ondertussen .....
pi_201914783
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:37 schreef Strani het volgende:

[..]
Ja heel bijzonder als je het niet gewend bent. Hier zijn de meeste supermarktmedewerkers juist boven de 30.
Dan was dat jochie denk ik nogal laat met z'n baard in de keel, want jonger dan 16 zijn ze toch dacht ik niet in supermarkten :P
Koel en donker bewaren
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:16:11 #230
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201914787
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 23:08 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Hele tijd zo'n grote smile op z'n smoel, maar ondertussen .....
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:19:20 #231
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201914805
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 23:15 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Dan was dat jochie denk ik nogal laat met z'n baard in de keel, want jonger dan 16 zijn ze toch dacht ik niet in supermarkten :P
Vakkenvullen in een supermarkt mag in principe al vanaf 13.
https://www.rijksoverheid(...)r-werk-13-of-14-jaar

Verschilt wel per supermarkt of ze dat ook willen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201914812
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Vakkenvullen in een supermarkt mag in principe al vanaf 13.
https://www.rijksoverheid(...)r-werk-13-of-14-jaar

Verschilt wel per supermarkt of ze dat ook willen.
Oh wist ik niet :o
Koel en donker bewaren
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:23:53 #233
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201914833
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 23:20 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Oh wist ik niet :o
Ik stond er ook van te kijken toen ik er voor het eerst achter kwam, ik dacht altijd dat het vanaf 15 was.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201915025
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:45 schreef Evenstar het volgende:
Yikes, had voor de zekerheid vandaag maar een PCR-test gedaan en die is positief :o

Souvenier uit Disneyland Parijs denk ik -O-

Beetje snottering, beetje keelpijn, maar was gewoon gaan werken morgen als ik niet positief was getest. Blij dat ik het wel weet in ieder geval. Laatste wat ik wil is patiënten aansteken.
Oh nee :o beterschap!

En je zelftest was dus wel negatief?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:49:58 #235
39237 crew  H_T
2733
pi_201915032
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:05 schreef Strani het volgende:

[..]
:( Ik heb gewoon m'n masker opgehad hoor in de trein, in tegenstelling tot bepaalde mensen :(
Ben jij de giraffe? :o
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 27 oktober 2021 @ 00:01:14 #236
39237 crew  H_T
2733
pi_201915103
Pubquiz gewonnen met een team van vier mensen die ik voor vandaag niet ontmoet had :7 Leuke avond, misschien over twee weken nog een keer met (ongeveer) hetzelfde team meespelen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 27 oktober 2021 @ 00:06:13 #237
39237 crew  H_T
2733
pi_201915144
:W Meke
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 01:22:15 #238
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201915405
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 23:48 schreef Em31 het volgende:

[..]
Oh nee :o beterschap!

En je zelftest was dus wel negatief?
Ja, en ik heb net nog een zelftest gedaan en die was ook negatief _O-

Dus of ik kan geen zelftesten afnemen, of die dingen zijn niet sensitief genoeg, of ik heb een false positive PCR.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 07:33:34 #239
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201915746
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 01:22 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ja, en ik heb net nog een zelftest gedaan en die was ook negatief _O-

Dus of ik kan geen zelftesten afnemen, of die dingen zijn niet sensitief genoeg, of ik heb een false positive PCR.
Beterschap!

Ik denk dat laatste! Se make de sijfers kunstmatig hoog zodat ze ons kunnen onderdrukken met maatregelen! :P

Ik heb ook keelpijn sinds gisteren :')
Vrijdagavond gezellig tot 0:01 uur in de tenniskantine gezeten. Zul je zien dat die ene minuut toch fataal was -O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_201915763
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 01:22 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ja, en ik heb net nog een zelftest gedaan en die was ook negatief _O-

Dus of ik kan geen zelftesten afnemen, of die dingen zijn niet sensitief genoeg, of ik heb een false positive PCR.
Hmm wat raar, nu begin ik ook wat minder vertrouwen in m’n eigen zelftest te hebben _O-
  woensdag 27 oktober 2021 @ 07:55:11 #241
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201915823
Goedemorgen :W :O

Wat is het nog donker buiten. -O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:02:08 #242
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_201915841
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 07:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen :W :O

Wat is het nog donker buiten. -O-
inderdaad... ZOu om 8:00 hier iemand komen om wat beschadigde planken aan de nieuwe schutting te vervangen.
Hoop voor hem dat ie wat later komt, nog ietsie te donker nu :')

Morgen :W
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:07:45 #243
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201915869
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 07:38 schreef Em31 het volgende:

[..]
Hmm wat raar, nu begin ik ook wat minder vertrouwen in m’n eigen zelftest te hebben _O-
Ik heb zojuist maar even een zelftest gedaan en die is ook negatief, maar ik vertrouw het eigenlijk ook niet zo _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:08:44 #244
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201915877
quote:
88s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:02 schreef Koen66 het volgende:

[..]
inderdaad... ZOu om 8:00 hier iemand komen om wat beschadigde planken aan de nieuwe schutting te vervangen.
Hoop voor hem dat ie wat later komt, nog ietsie te donker nu :')

Morgen :W
Hier komen de (buiten-)schilders zo. Daarom zit ik nu al aangekleed en wel beneden. Op mijn vrije dag ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:10:11 #245
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_201915882
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:08 schreef Arizona het volgende:

[..]
Hier komen de (buiten-)schilders zo. Daarom zit ik nu al aangekleed en wel beneden. Op mijn vrije dag ;(
ze zijn begonnen met een grote lamp erop gericht. En toch zag de beste man de beschadigde planken niet........
Same shit, different day
SC hopper present
pi_201915886
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:07 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik heb zojuist maar even een zelftest gedaan en die is ook negatief, maar ik vertrouw het eigenlijk ook niet zo _O-
Mijn nichtje had ‘m wel meteen positief, dus het kan wel. :P

6 mensen waar in de laatste 2 weken bij ben geweest hebben een zelftest gedaan en alles was negatief, ga er maar vanuit dat áls het wel zo was geweest er in ieder geval wel één iemand positief was geweest. :+
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:28:07 #247
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201915950
quote:
88s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:10 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ze zijn begonnen met een grote lamp erop gericht. En toch zag de beste man de beschadigde planken niet........
Dit kan niet meer misgaan _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:30:28 #248
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201915962
Dag begon al lekker. Ik een maandoverzicht draaien uit Youforce, komen er allemaal bedragen uit op jaarniveau. Dus daar had ik ook weer niks. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:30:30 #249
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201915964
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:11 schreef Em31 het volgende:

[..]
Mijn nichtje had ‘m wel meteen positief, dus het kan wel. :P

6 mensen waar in de laatste 2 weken bij ben geweest hebben een zelftest gedaan en alles was negatief, ga er maar vanuit dat áls het wel zo was geweest er in ieder geval wel één iemand positief was geweest. :+
Ik heb vrijdag met een man of 40 in het clubhuis gezeten, geen idee wie het allemaal zijn en of ze inmiddels al dan niet positief zijn :')
Nou ja, ik vertrouw dan toch maar voorlopig wel op mijn zelftest. Ik ga deze week toch nergens meer naartoe.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:32:02 #250
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201915972
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dag begon al lekker. Ik een maandoverzicht draaien uit Youforce, komen er allemaal bedragen uit op jaarniveau. Dus daar had ik ook weer niks. |:)
Bug, of heb je het gewoon zelf verprutst? :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:32:54 #251
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201915975
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 00:06 schreef H_T het volgende:
:W Meke
:W
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:35:04 #252
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201915987
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 01:22 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ja, en ik heb net nog een zelftest gedaan en die was ook negatief _O-

Dus of ik kan geen zelftesten afnemen, of die dingen zijn niet sensitief genoeg, of ik heb een false positive PCR.
Ze zeggen toch dat een zelftest niet betrouwbaar is als je klachten hebt? Zou dat dan geen invloed hebben?

Weet niet precies hoe dat zit verder hoor :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:37:50 #253
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201916007
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:35 schreef Meke het volgende:

[..]
Ze zeggen toch dat een zelftest niet betrouwbaar is als je klachten hebt? Zou dat dan geen invloed hebben?

Weet niet precies hoe dat zit verder hoor :P
Maar hoe weet zo'n zelftest of je klachten hebt? Via een chip ofzo? :o
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:38:15 #254
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201916012
@Guanabana ik kijk nu Celebrity SAS op Videoland, de Britse versie van Kamp Waes :D

Ik vind het nog niet net zo goed als Kamp Waes maar wel leuk voor tussendoor :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:39:01 #255
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201916021
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:37 schreef Arizona het volgende:

[..]
Maar hoe weet zo'n zelftest of je klachten hebt? Via een chip ofzo? :o
Kijken wanneer je voor het laatst op klacht.nl geschreven hebt?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:41:21 #256
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201916041
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:39 schreef Meke het volgende:

[..]
Kijken wanneer je voor het laatst op klacht.nl geschreven hebt?
Voor Fokkers zal het wel om de postgeschiedenis in KLB gaan :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_201916063
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:35 schreef Meke het volgende:

[..]
Ze zeggen toch dat een zelftest niet betrouwbaar is als je klachten hebt? Zou dat dan geen invloed hebben?

Weet niet precies hoe dat zit verder hoor :P
Niet betrouwbaar als mensen ‘m juist willen doen? Nou dat is ook mooi :D
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:47:55 #258
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201916090
Feyenoord-directeur Mark Koevermans stapt op wegens bedreigingen

https://www.ad.nl/nederla(...)dreigingen~ab9d67c9/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201916099
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:44 schreef Meke het volgende:
Ik kreeg net half via via een baan aangeboden. Waarschijnlijk wordt het niks, maar toch tof dat er mensen aan me denken :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat goed *O*
Ga je salarisverhoging vragen bij je huidige? :D
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_201916108
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 23:08 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Hele tijd zo'n grote smile op z'n smoel, maar ondertussen .....
Hoe is het nu? Beetje geslapen?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 27 oktober 2021 @ 09:02:15 #261
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201916179
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:32 schreef Arizona het volgende:

[..]
Bug, of heb je het gewoon zelf verprutst? :P
Bug. Ik kan er zelf niks aan verprutsen. bij de maand september gaf ie aan fte voor die maand bij een aantal mensen 9 aan. Dat lijkt me nogal veel om te moeten werken in een maand. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 09:09:05 #262
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201916233
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:43 schreef Em31 het volgende:

[..]
Niet betrouwbaar als mensen ‘m juist willen doen? Nou dat is ook mooi :D
Is toch bekend dat je met klachten een PCR moet doen? Zelftest is alleen zonder klachten maar als je bijv naar een groep gaat ofzo die je niet wilt besmetten :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_201916239
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Er zijn natuurlijk al heel wat theorieën dat Mickey Mouse eigenlijk hartstikke evil is en waar rook is is vuur zeggen ze, dus ik zou daar niet al te veel van opkijken. :(
Je kent de Mickey Mouse uit Southpark? :D

  woensdag 27 oktober 2021 @ 09:09:57 #264
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201916240
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:49 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Wat goed *O*
Ga je salarisverhoging vragen bij je huidige? :D
Nee maar als ik hier blijf wil ik wel op termijn doorstromen naar een andere functie, maar dat weten ze ook wel :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_201916273
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 09:09 schreef Meke het volgende:

[..]
Is toch bekend dat je met klachten een PCR moet doen? Zelftest is alleen zonder klachten maar als je bijv naar een groep gaat ofzo die je niet wilt besmetten :P
Ik dacht en-en als hij positief is, maar ik zie het ja. Wat vreemd want ken wel mensen die ‘m gewoon positief hadden bij klachten.
pi_201916294
quote:
11s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:47 schreef AgnesGru het volgende:
Feyenoord-directeur Mark Koevermans stapt op wegens bedreigingen

https://www.ad.nl/nederla(...)dreigingen~ab9d67c9/
Schandalig
  woensdag 27 oktober 2021 @ 09:17:14 #267
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201916296
quote:
11s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:47 schreef AgnesGru het volgende:
Feyenoord-directeur Mark Koevermans stapt op wegens bedreigingen

https://www.ad.nl/nederla(...)dreigingen~ab9d67c9/
Hopelijk hebben de bedreigers nu hun zin. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 09:28:35 #268
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201916422
quote:
11s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:47 schreef AgnesGru het volgende:
Feyenoord-directeur Mark Koevermans stapt op wegens bedreigingen

https://www.ad.nl/nederla(...)dreigingen~ab9d67c9/
Lekker man. Als club gegijzeld door die terroristen die zich supporters noemen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 09:34:01 #269
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201916496
Brutale mensen hebben de wereld....
pi_201916505
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 09:28 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Lekker man. Als club gegijzeld door die terroristen die zich supporters noemen.
En het fan zijn een leefstijl
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 10:01:52 #271
375570 crew  Cyan9
pi_201916792
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:24 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Prima karretje :Y

Wel fijn dat ie iets ruimer is dan de vorige generatie (volgens mij nu weer formaat oude Focus). Ga je er ook een nemen met allemaal toeters en bellen erop?
Best wel haha. Ik wil vandaag graag een proefrit maken met een hele luxe. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:02:44 #272
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201916802
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Bug. Ik kan er zelf niks aan verprutsen. bij de maand september gaf ie aan fte voor die maand bij een aantal mensen 9 aan. Dat lijkt me nogal veel om te moeten werken in een maand. :D
Ze hebben hééééél veel overuren gemaakt :+
Hart voor de zaak O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:03:54 #273
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201916810
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:02 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ze hebben hééééél veel overuren gemaakt :+
Hart voor de zaak O+
Ja, daar gok ik toch niet op. :+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:04:46 #274
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201916818
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:01 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Best wel haha. Ik wil vandaag graag een proefrit maken met een hele luxe. :P
Treat yourself *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:05:35 #275
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201916830
quote:
9s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 09:35 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
En het fan zijn een leefstijl
Ik hoop dat ze die lui pakken en dat ze een levenslang stadionverbod krijgen. Zoeken ze maar mooi een andere leefstijl.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 10:07:13 #276
109131 crew  sportfreak
pi_201916847
quote:
9s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Hopelijk hebben de bedreigers nu hun zin. :{
Nee, die hebben nu gemerkt dat dit werkt dus die gaan nu nog verder. :{

Sterkte aan de investeerders, wethouders en gemeenteraadsleden die de afgelopen jaren al met bedreigingen te maken hadden...
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:32:45 #277
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201917110

Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:37:15 #278
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201917159
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dag begon al lekker. Ik een maandoverzicht draaien uit Youforce, komen er allemaal bedragen uit op jaarniveau. Dus daar had ik ook weer niks. |:)
Gewoon alles door twaalf delen gaat hem niet worden zeker?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201917178
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 09:28 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Lekker man. Als club gegijzeld door die terroristen die zich supporters noemen.
Dat wordt nog leuk straks, bij de terugkeer van Berghuis.

Feyenoord is een prachtige club, met een enorme supportersschare... maar ze zorgen wel regelmatig voor het schaamrood op de kaken als Nederlander. Is die fontein in Rome inmiddels al hersteld?
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:39:22 #280
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201917183
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 09:09 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Je kent de Mickey Mouse uit Southpark? :D

Ja, natuurlijk ken ik die! :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201917186
Door de verharding van de wereld krijg ik alleen maar zin om mij meer terug te trekken.

Ik moet eigenlijk nog eens een app installeren waarmee mijn screentijd op mijn telefoon verminderd wordt, of dat ik tijdslots kan inzetten waarop ik alleen dan op mijn telefoon kan kijken. Heeft iemand een goede tip daarvoor?
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:39:37 #282
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201917187
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:37 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Gewoon alles door twaalf delen gaat hem niet worden zeker?
Nou door 9 dan, want was (t/m) september. Maar dan kwam het wel ongeveer op het gemiddelde uit. Maar intussen heb ik al iets anders gedraaid en daarmee kon ik wel uit de voeten. Had ik nog maar een klein verschil van zo'n 1.200 euro, dus dat maar ergens onder weggezet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201917193
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:39 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ja, natuurlijk ken ik die! :P
Dan weet je idd hoe evil MM is
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:40:03 #284
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201917195
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:07 schreef sportfreak het volgende:

[..]
Nee, die hebben nu gemerkt dat dit werkt dus die gaan nu nog verder. :{

Sterkte aan de investeerders, wethouders en gemeenteraadsleden die de afgelopen jaren al met bedreigingen te maken hadden...
Niet wat ik wilde horen... -O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201917199
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:39 schreef Meridiaan het volgende:
Door de verharding van de wereld krijg ik alleen maar zin om mij meer terug te trekken.

Ik moet eigenlijk nog eens een app installeren waarmee mijn screentijd op mijn telefoon verminderd wordt, of dat ik tijdslots kan inzetten waarop ik alleen dan op mijn telefoon kan kijken. Heeft iemand een goede tip daarvoor?
Herkenbaar. Ik heb dat de laatste tijd heel erg. Het geeft wel rust moet ik zeggen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:42:22 #286
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201917222
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:38 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat wordt nog leuk straks, bij de terugkeer van Berghuis.

Zou die nog teruggaan dan?
Ik zou daar al snel geen zin meer in hebben gehad na een aantal van die spandoeken een tijdje terug.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:44:04 #287
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201917243
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:40 schreef Prisha het volgende:

[..]
Herkenbaar. Ik heb dat de laatste tijd heel erg. Het geeft wel rust moet ik zeggen.
Prishaaaaa *O* O+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201917259
quote:
11s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Prishaaaaa *O* O+
eyyy Luc *;
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_201917262
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:39 schreef Meridiaan het volgende:
Door de verharding van de wereld krijg ik alleen maar zin om mij meer terug te trekken.

Ik moet eigenlijk nog eens een app installeren waarmee mijn screentijd op mijn telefoon verminderd wordt, of dat ik tijdslots kan inzetten waarop ik alleen dan op mijn telefoon kan kijken. Heeft iemand een goede tip daarvoor?
Een kleine lifehack is je telefoon gewoon heel ver wegleggen als je gaat slapen. Ik moet er actief voor uit bed om er bij te kunnen, dat werkt wel, kan ik je vertellen :)
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:45:29 #290
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201917264
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nou door 9 dan, want was (t/m) september. Maar dan kwam het wel ongeveer op het gemiddelde uit. Maar intussen heb ik al iets anders gedraaid en daarmee kon ik wel uit de voeten. Had ik nog maar een klein verschil van zo'n 1.200 euro, dus dat maar ergens onder weggezet.
Dan juist delen door twaalf, kan je claimen enorm kostenbesparend werk te hebben gedaan.
Krijg je misschien wel een bonus voor. :7

En als volgend jaar blijkt dat de kosten toch hoger waren gooi je dat gewoon op en begrotingstegenvaller oid.
Als een minister het kan moet jij het toch ook kunnen. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:46:35 #291
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201917281
Een andere lifehack is gewoon geen smartfoon hebben, werkt ook prima kan ik vertellen. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201917317
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:45 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Een kleine lifehack is je telefoon gewoon heel ver wegleggen als je gaat slapen. Ik moet er actief voor uit bed om er bij te kunnen, dat werkt wel, kan ik je vertellen :)
Bij het opstaan is het het probleem niet, maar dit is idd een goede voor als je problemen hebt met opstaan 's ochtends.

Maar meer voor overdag zou ik het prettig vinden om een app te hebben die zorgt dat ik alleen tussen 8-9 en 18-20 uur bijvoorbeeld op de telefoon kan
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:49:53 #293
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201917318
Maar goed, in ander voetbalnieuws.

quote:
Australische profvoetballer komt uit de kast

Een Australische voetballer uit de hoogste klasse heeft bekendgemaakt dat hij op mannen valt. "Het enige dat ik wil, is voetballen en gelijkwaardig behandeld worden", zegt Josh Cavallo van Adelaide United in een video op sociale media.

De 21-jarige middenvelder zegt dat hij klaar is met zijn dubbelleven en zijn schaamte. "Ik schaamde me ervoor dat ik nooit zou kunnen doen wat ik het liefste doe en tegelijkertijd homoseksueel zijn." [...]

Cavallo zegt dat hij het nieuws eerder al heeft gedeeld mijn zijn naasten, teamgenoten en coaches. "De steun die ik kreeg was immens", zegt de voetballer daarover. "Ik dacht dat mensen slechte dingen over me zouden zeggen, of grappen zouden maken, maar dat is niet het geval." [...]
https://nos.nl/artikel/24(...)ler-komt-uit-de-kast
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201917329
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
ndere lifehack is gewoon geen smartfoon hebben, werkt ook prima kan ik vertellen.
Ben jij zo een, zo'n laatste der Mohikanen?
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:52:10 #295
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201917358
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:45 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Dan juist delen door twaalf, kan je claimen enorm kostenbesparend werk te hebben gedaan.
Krijg je misschien wel een bonus voor. :7

En als volgend jaar blijkt dat de kosten toch hoger waren gooi je dat gewoon op en begrotingstegenvaller oid.
Als een minister het kan moet jij het toch ook kunnen. :+
Helaas werkt het niet zo.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 10:58:47 #296
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201917425
Songfestivalnieuws uit Australië en Estland vandaag.
pi_201917451
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:58 schreef Momo het volgende:
Songfestivalnieuws uit Australië en Estland vandaag.
Zal Australië wel meedoen gezien Covid? Ik denk niet dat het Montaigne afgelopen jaar goed deed, en ze zijn ontzettend streng daar.

(sidenote: ik heb niet gekeken naar de landenlijst :@)
  woensdag 27 oktober 2021 @ 11:03:14 #298
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201917457
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:50 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Ben jij zo een, zo'n laatste der Mohikanen?
Ja, zal ik ook nog wel even blijven ook.
Hoe meer die dingen kunnen hoe minder graag ik er een wil. :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 11:03:34 #299
478909 molloot200
alles muziek.
pi_201917460
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:02 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Zal Australië wel meedoen gezien Covid? Ik denk niet dat het Montaigne afgelopen jaar goed deed, en ze zijn ontzettend streng daar.

(sidenote: ik heb niet gekeken naar de landenlijst :@)
Ja :Y Ze doen mee
  woensdag 27 oktober 2021 @ 11:03:37 #300
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201917463
quote:
7s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Helaas werkt het niet zo.
Dan werk je niet bij een bank zeker?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 11:06:51 #301
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201917499
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:03 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Dan werk je niet bij een bank zeker?
Nee, dat klopt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')