abonnement Unibet Coolblue
pi_201817115
"[modbreak]Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude en het complot daaromheen, niet over algemeen politiek beleid." Dank u. En speel eens op de bal en niet op de man"[/modbreak].

Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump
pi_201817841
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou niet weten waarom het een kinderachtige benaming is. Het virus komt toch ook uit China? Zo verwijzen we bijvoorbeeld ook naar het virus dat de bekende pandemie van pakweg een eeuw geleden veroorzaakte als de 'Spaanse griep'. Is dat ook kinderachtig? Het is maar een naam. Het is juist vrij bizar dat tegenwoordig achter alles een belediging of persoonlijke aanval wordt gezocht. Honderd jaar geleden was men wat dat betreft een stuk nuchterder.
COVID-19 droeg al lang en breed de Corona-naam voordat het oranje varken het ineens China-virus begon te noemen. Nogal een verschil. Het kinderachtige is ook niet zo zeer de naam opzich, meer dat hij lekker tegendraads zich als als een echte drabber gedraagt omdat dat lekker stookt.

quote:
10s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:28 schreef QuidProJoe het volgende:
Moeilijk moeilijk, voor het Loserkamp dat anti-Trump heet.
De ironie. :D Wie heeft ook alweer verloren?
pi_201818198
quote:
Dit is natuurlijk niet verbazingwekkend. De Democraten doen niets liever dan talloze 'illegal aliens' het land binnensmokkelen. Kamala zou toch de grens in de gaten houden? Hihi, dat mens komt alleen in beeld als ze kan klagen over vermeend racisme of andere intersectionele woke nonsens.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:37 schreef illusions het volgende:
COVID-19 droeg al lang en breed de Corona-naam voordat het oranje varken het ineens China-virus begon te noemen. Nogal een verschil. Het kinderachtige is ook niet zo zeer de naam opzich, meer dat hij lekker tegendraads zich als als een echte drabber gedraagt omdat dat lekker stookt.
Het oranje varken?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201818329
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 15:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk niet verbazingwekkend. De Democraten doen niets liever dan talloze 'illegal aliens' het land binnensmokkelen. Kamala zou toch de grens in de gaten houden? Hihi, dat mens komt alleen in beeld als ze kan klagen over vermeend racisme of andere intersectionele woke nonsens.
[..]
Het oranje varken?
hEt oRAnJe vArKeN ?

pi_201818417
72 delen over een niet-bestaande verkiezingsfraude waar voornamelijk 2 van usernaam veranderende users zichzelf onsterfelijk belachelijk maken door nietszeggende posts te larderen met leugens, wat bullshitbingowoordjes en 'hihi's in de hoop dat anderen boos worden en als die boosheid uitblijft alsnog gewoon beweren hoe emotioneel men wel niet reageert :')

Wat. Een. Topic.

_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:43:09 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201818703
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:28 schreef QuidProJoe het volgende:
De Democraten zullen een grote fout maken wanneer ze Executive Privilege niet respecteren. Hussein Obama, Biden en Clinton hebben een hoop lijken in de kast. President Trump weet dit, daagt ze uit en geeft ze een kans om niet te happen. Maar dan maken ze de hondsdollen weer boos omdat ze niet all-in gaan. Moeilijk moeilijk, voor het Loserkamp dat anti-Trump heet.
Maar het was toch alleen maar een spontane actie van burgers zonder dat Trump en Trawanten daar iets mee te maken hadden?

Die documenten gaan Trump en Trawanten toch helemaal vrijpleiten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:11:08 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201819044
En verder lijkt het me dat wanneer een ambteloos burger als Trump besluit om staatsgeheimen openbaar te maken hij in de zware problemen komt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201819114
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:55 schreef HowardRoark het volgende:
De Democraten hebben er natuurlijk een grote puinzooi van gemaakt en iedereen ziet dit behalve hun eigen aanhang die zich dagelijks van de bekende MSM-roes voorzien.

En over de MSM gesproken, Ben Shapiro had op zijn Sunday Special een erg goed interview met Bari Weiss (voormalig journalist voor de WSJ en de NYT). Hierin ging het onder meer over de gang van zaken bij de NYT. Een paar leuke quotes:
[..]
Koekoek! De NYT is simpelweg een radicale intersectionele social justice cult geworden. Maar ook gewoon what the ... En dit is dan volgens sommigen de "kwalitateitsjournalistiek" die we zouden moeten volgen, haha.
Ik heb dit interview met open mond gisternacht zitten luisteren. Het bevestigde voor mij een aantal vermoedens die ik had.
Het zal hier uiteraard wel weer als onzin afgedaan worden omdat het de heilige NYT betreft.
pi_201819289
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 16:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik heb dit interview met open mond gisternacht zitten luisteren. Het bevestigde voor mij een aantal vermoedens die ik had.
Het zal hier uiteraard wel weer als onzin afgedaan worden omdat het de heilige NYT betreft.
Sommigen delen de ideologie die bij de NYT wordt omarmd. Dit betreft dus ook woke individuen, die bijvoorbeeld denken dat bepaalde minderheden in de VS ernstig onderdrukt worden en dat de gemiddelde Republikeinse stemmer een wekelijkse Klan meeting bijwoont. Dit wakkert dergelijk radicaal gedachtegoed aan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201819338
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201819373
Bij de Democraten zou je toch veel meer winnaarsgedrag verwachten, aangezien ze naar eigen zeggen hebben gewonnen. Toch zie je dat niet, en zie je wel verliezersgedrag. Wederom een mooi voorbeeld van het gedicteerde ("we hebben gewonnen") en het observeerbare (het verliezersgedrag).
pi_201819387
quote:
Ook een hoop fraude in Texas. Hoewel de MSM en Democraten dolgraag willen dat Texas paars is, is dat ver van de realiteit.
pi_201819426
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:55 schreef HowardRoark het volgende:
De Democraten hebben er natuurlijk een grote puinzooi van gemaakt en iedereen ziet dit behalve hun eigen aanhang die zich dagelijks van de bekende MSM-roes voorzien.

En over de MSM gesproken, Ben Shapiro had op zijn Sunday Special een erg goed interview met Bari Weiss (voormalig journalist voor de WSJ en de NYT). Hierin ging het onder meer over de gang van zaken bij de NYT. Een paar leuke quotes:
[..]
Koekoek! De NYT is simpelweg een radicale intersectionele social justice cult geworden. Maar ook gewoon what the ... En dit is dan volgens sommigen de "kwalitateitsjournalistiek" die we zouden moeten volgen, haha.
The Self-Cancellation of Bari Weiss

Like much of her writing, the former New York Times editor’s resignation letter is long on accusation and thin on evidence.

Yes, social media can be asinine – but ‘cancelled’ pundits like Bari Weiss aren’t the victims

Weiss and her compatriots believe that public discourse has become less decorous because it has moved to the left – but it’s because it has moved online

The Truth Behind Bari Weiss’s Resignation From the ‘NYT’

Bari Weiss Resigns From New York Times Opinion Post

In a letter posted online Tuesday, she cites “bullying by colleagues” and an “illiberal environment.”
quote:
Ms. Weiss recently came under fire for online comments on the staff unrest that followed the publication of a Times Op-Ed piece by Senator Tom Cotton calling for a military response to civic unrest in American cities during the widespread protests against racism and police violence.

More than 1,000 Times staff members signed a letter protesting the Op-Ed’s publication, and James Bennet, the editorial page editor, resigned days after it was published. An editors’ note was added to the essay, saying it “fell short of our standards and should not have been published.” The opinion department of The Times is run separately from the newsroom.

In a tweet, Ms. Weiss described the turmoil inside the paper as a “civil war” between “the (mostly young) wokes” and “the (mostly 40+) liberals.” Many staff members objected on Twitter to her comment, saying it was inaccurate or misrepresented their concerns.

In her resignation letter, which was posted on her personal website Tuesday, Ms. Weiss said “intellectual curiosity” was “now a liability at The Times.” She added: “Twitter is not on the masthead of The New York Times. But Twitter has become its ultimate editor.”

Kathleen Kingsbury, the acting editorial page editor, said, “We appreciate the many contributions that Bari made to Times Opinion. I’m personally committed to ensuring that The Times continues to publish voices, experiences and viewpoints from across the political spectrum in the Opinion report.”
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201819457
Oei. Bari Weiss heeft zich de woede van de Sojaanse Inquisitie op de hals gehaald.
pi_201819469
Waar dan, die woede?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201819488
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 16:55 schreef QuidProJoe het volgende:
Oei. Bari Weiss heeft zich de woede van de Sojaanse Inquisitie op de hals gehaald.
Jaja de andere kant van het verhaal laten zien is meteen weer woede! :|W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201819521


Interessant boek.
quote:
War by Other Means
A General in the Trump White House
by Keith Kellogg

General Keith Kellogg saw it all. The only national security advisor to work side by side with both President Trump and Vice President Pence, he was their confidant as they made their most momentous decisions. No one knows better than he that the hysterical accusations of the administration’s partisan detractors were unconnected to reality.

Demolishing baseless caricatures of Donald Trump, General Kellogg provides one of the few reliable accounts of the administration from the earliest days of the 2016 campaign to the end of the president’s term.

Kellogg reveals:

- How Trump’s “America First” policies strengthened the nation after Obama’s eight-year apology tour
- Why the president’s tough approach to China worked—and why future administrations must continue to take the China threat seriously
- How withdrawal from the Iran nuclear deal and the strike on General Soleimani slowed the spread of radical Islamist terror
- Why Democrats’ appeasement policies are courting disaster for America and the world

The radicals attacking President Trump’s legacy are sacrificing sound policy to politics. Kellogg’s account is an urgently needed reminder that politics is “war by other means.” Our enemies never forget that, and Americans forget it to their peril.
Dat klinkt veel realistischer dan de leugens van de MSM, Democraten en Cryin' Kinzingers van deze wereld.
pi_201819577
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 17:02 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

Interessant boek.
[..]
Dat klinkt veel realistischer dan de leugens van de MSM, Democraten en Cryin' Kinzingers van deze wereld.
Welke leugens?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201819619


Zeer stijlvol en presidentieel!
pi_201819663
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 16:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
The Self-Cancellation of Bari Weiss

Like much of her writing, the former New York Times editor’s resignation letter is long on accusation and thin on evidence.

Yes, social media can be asinine – but ‘cancelled’ pundits like Bari Weiss aren’t the victims

Weiss and her compatriots believe that public discourse has become less decorous because it has moved to the left – but it’s because it has moved online

The Truth Behind Bari Weiss’s Resignation From the ‘NYT’

Bari Weiss Resigns From New York Times Opinion Post

In a letter posted online Tuesday, she cites “bullying by colleagues” and an “illiberal environment.”
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
De post waar van je wist dat die zou komen.
Wat betreft het verdedigen van de heilige schriften stel je wederom niet teleur.
Heb je de podcast trouwens geluisterd? De waarden waar Bari Weis het over heeft zou eigenlijk gemeengoed moeten zijn in de westerse samenleving, ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat jij daar enige problemen mee zou hebben.
pi_201819717
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 16:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
The Self-Cancellation of Bari Weiss

Like much of her writing, the former New York Times editor’s resignation letter is long on accusation and thin on evidence.

Yes, social media can be asinine – but ‘cancelled’ pundits like Bari Weiss aren’t the victims

Weiss and her compatriots believe that public discourse has become less decorous because it has moved to the left – but it’s because it has moved online

The Truth Behind Bari Weiss’s Resignation From the ‘NYT’

Bari Weiss Resigns From New York Times Opinion Post

In a letter posted online Tuesday, she cites “bullying by colleagues” and an “illiberal environment.”
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Hihi. Ja, het zal niemand verbazen dat jij direct in de bres springt voor één van je sacrale bronnen. En het is ook niet verbazingwekkend dat men dit tracht te ontkennen. Immers ga je dergelijke constateringen over wat voor een extreme woke cult de NYT is geworden, niet toegeven. Dan doe je als outlet jezelf de das om natuurlijk. Maar als ik jou was zou ik mij toch eens achter de oren krabben wat voor radicale troep je 's nachts allemaal tot je zit te nemen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201819729
Allememaggies, wat een feest van projectie weer van je, Jan.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201819764
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 17:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De post waar van je wist dat die zou komen.
Wat betreft het verdedigen van de heilige schriften stel je wederom niet teleur.
Heb je de podcast trouwens geluisterd? De waarden waar Bari Weis het over heeft zou eigenlijk gemeengoed moeten zijn in de westerse samenleving, ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat jij daar enige problemen mee zou hebben.
Waarom loop je gelijk spastisch te doen als de andere kant van het verhaal wordt getoond? Ik weet niet wie de waarheid spreekt - ik was er niet bij - maar ik zou die dame niet direct op haar woord geloven.

Je grote held Trump zegt bovendien altijd dat rancuneuze ex-werknemers niet zijn te vertrouwen, iets maar jij de afgelopen jaren maar al te gretig in meeging.

Ik zou ook het ook willen omdraaien: natuurlijk geloof jij haar kant van het verhaal, want het sluit naadloos aan bij jouw haat richting de NYT.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201819825
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 17:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waarom loop je gelijk spastisch te doen als de andere kant van het verhaal wordt getoond? Ik weet niet wie de waarheid spreekt - ik was er niet bij - maar ik zou die dame niet direct op haar woord geloven.

Je grote held Trump zegt bovendien altijd dat rancuneuze ex-werknemers niet zijn te vertrouwen, iets maar jij de afgelopen jaren maar al te gretig in meeging.

Ik zou ook het ook willen omdraaien: natuurlijk geloof jij haar kant van het verhaal, want het sluit naadloos aan bij jouw haat richting de NYT.
Vond jij het normaal dat de mening van Tom Cotton beantwoord werd met protest en dat de persoon die verantwoordelijk was voor het plaatsen van die mening zich moest verantwoorden daar voor?
Dat zegt toch een hoop over de cultuur die daar heerst. Het is hetzelfde soort volk die willen dat Chapelle van Netflix af word gegooid en het zelfde soort volk die willen dat Spotify Joe Rogan censureert.
Ik moedig je trouwens aan om die podcast even te luisteren want ideologisch gezien komt mevrouw Weiss vermoed ik best dicht bij jou in de buurt.
pi_201819894
quote:
Vers geïmporteerde vlees voor de Bidens , lekker zullen ze snuffelen O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201819950
https://www.breitbart.com(...)s-ahead-of-midterms/

quote:
House Speaker Nancy Pelosi’s (D-CA) hopes to keep the House majority past the midterms are slimming as droves of vulnerable Democrats continue to announce retirement or seek higher office instead of fighting tough reelection.

Democrats are also facing redistricting across the country and a president whose approval ratings are cratering.

So far, 13 Democrats have decided to officially call it quits on the House
, leaving their seats open for a competitive fight and giving Republicans a chance to gain another seat. House Republicans only need to net five seats to gain the majority and retire Pelosi as the speaker.
Nancy mag ook wel eens met pensioen :)
Schumer, Waters en Schiff ook nog en we gaan mooie jaren tegemoet.

Ivanka Trump over enkele jaren de eerste vrouwelijke President ^O^
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_201820150
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 17:46 schreef epicbeardman het volgende:
https://www.breitbart.com(...)s-ahead-of-midterms/
[..]
Nancy mag ook wel eens met pensioen :)
Schumer, Waters en Schiff ook nog en we gaan mooie jaren tegemoet.
Verjonging in de politiek daar mag wel een keer, eigenlijk vrij bespottelijk dat de vorige presidentsverkiezingen (en mogelijk de komende ook) tussen twee 70 plussers ging. Het begint haast een beetje te lijken op de laatste jaren van de USSR (en als de viruswappies gelijk hebben dat het virus ontwikkeld is in een Chinees lab dan is de VS ook al niet meer wereldmacht numero uno).

Bij de GOP is het ook wel tijd voor de grote schoonmaak, die conservatieve oude garde die nogal selectief met het begrip vrijheid omgaat mag ook wel eens vervangen worden.

quote:
Ivanka Trump over enkele jaren de eerste vrouwelijke President ^O^
Maar wat maakt haar eigenlijk geschikt?

Buiten het hoogstwaarschijnlijke probleem dat er geen geld meer is als papa haar de kans zou geven en dat de GOP ook niet op haar zit te wachten.
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:20:36 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201820194
Ivanka gaat de muur wèl bouwen. Of zo.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201820369
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 18:20 schreef Ulx het volgende:
Ivanka gaat de muur wèl bouwen. Of zo.
Ze heeft wel een goede relatie met China en die weten wel een muur te bouwen die blijft staan (maar niet echt gewerkt heeft waar deze tegen bedoeld was).
pi_201820547
De Trump familie is niet controleerbaar zoals de Biden familie dat wel is, of de Clintons of welke andere democraten dan ook. Die worden gebruikt als marionet door de onzichtbare rijke families.

Waarschijnlijk hebben ze heel wat vuil over die families. Trudeau valt ook in die categorie. Iemand die daar niet in valt is bijvoorbeeld Bolsonaro.

De goede personen zijn te herkennen i.v.m. de media van deze tijd op diegene loopt te haten. Media wordt namelijk beheerd door deze uberrijken. Deze krijgen tal van beschuldigingen en worden continue zwart gemaakt. Zag je ook bij de Trumps.

Je ziet het ook bij Putin, die is ook niet controleerbaar.
Je ziet het ook bij Alexander Lukashenko, die is ook niet controleerbaar.

Het fijne aan de Trump familie is dat ze niet gekocht zijn of kunnen worden, het is hun eigen imperium. Geen enge rothshields of andere uberrijken die de touwtjes in handen hebben en voor meer verdeeldheid zorgen tussen arm en rijk voor eigen gewin.

[ Bericht 1% gewijzigd door epicbeardman op 19-10-2021 19:00:14 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_201820701
Een eigen imperium met een miljard aan schuld, daar kan best wat gekocht worden, hoor.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201820832
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 19:04 schreef OMG het volgende:
Een eigen imperium met een miljard aan schuld, daar kan best wat gekocht worden, hoor.
En dit is dus wat MSM met mensen doet, het hersenspoelt ze compleet. Bedankt voor het voorbeeld aan te dragen.

Denk je nu echt dat ze schuld hebben? heb je de belastingpapieren al keer gezien? Trumps familie print geld. Ivanka is ook met the riches getrouwd, samen 800miljoen waard. Maar dat is in mijn ogen ook nog wel aardig sketchy.

Maar ik snap dat het oh zo leuk is om te speculeren over enige schulden, terwijl niemand exact weet hoeveel geld de familie heeft.

Al die rally's waren ook natuurlijk cashcow, donaties en alles wat erbij komt kijken. Nee, schulden bij fam Trump kan je vergeten. Maar logisch nadenken is wellicht wat moeilijker als je alles maar klakkeloos gelooft wat je voorgespiegeld wordt.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_201820931
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 19:16 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
En dit is dus wat MSM met mensen doet, het hersenspoelt ze compleet. Bedankt voor het voorbeeld aan te dragen.

Denk je nu echt dat ze schuld hebben? heb je de belastingpapieren al keer gezien? Trumps familie print geld. Ivanka is ook met the riches getrouwd, samen 800miljoen waard. Maar dat is in mijn ogen ook nog wel aardig sketchy.

Maar ik snap dat het oh zo leuk is om te speculeren over enige schulden, terwijl niemand exact weet hoeveel geld de familie heeft.

Al die rally's waren ook natuurlijk cashcow, donaties en alles wat erbij komt kijken. Nee, schulden bij fam Trump kan je vergeten. Maar logisch nadenken is wellicht wat moeilijker als je alles maar klakkeloos gelooft wat je voorgespiegeld wordt.
Om 1 of andere reden hecht ik meer waarde aan een Forbes dan aan een Trump fanboy. Sorry.

https://www.forbes.com/si(...)ion/?sh=3e51d76b4575
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201820974
Dat is inderdaad het mooie aan President Trump. Hij is rijk, en een goed mens, dus niet om te kopen. Daarnaast is hij ook nog eens brandschoon, dus niet te chanteren. En dat drijft zijn tegenstanders tot wanhoop.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:28:24 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201820999
Laten we eens wat BNW inbrengen hier: wáárom wilde Trump een staatsgreep plegen?

- Is hij simpelweg te narcistisch om een verlies toe te kunnen geven?
- Is hij (terecht!) bang voor alle rechtszaken die hem boven het hoofd hangen wanneer hij z'n presidentiële immuniteit verliest? Wanneer het deksel van de beerput getrokken wordt is de ellende niet te overzien.
- Is het de gigantische schuldenberg die openstaat bij allerlei binnenlandse en buitenlandse partijen? Het is sowieso een gigantisch risico wanneer de president meer dan een miljard schuld heeft uitstaan.
- Wordt hij gechanteerd? Trump lijkt me vrij makkelijk te exploiteren.
-Iets anders?

Lijkt me prima om hier te bespreken, dus wat denk jij?
Huilen dan.
pi_201821000
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 19:16 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
En dit is dus wat MSM met mensen doet, het hersenspoelt ze compleet. Bedankt voor het voorbeeld aan te dragen.

Denk je nu echt dat ze schuld hebben? heb je de belastingpapieren al keer gezien? Trumps familie print geld. Ivanka is ook met the riches getrouwd, samen 800miljoen waard. Maar dat is in mijn ogen ook nog wel aardig sketchy.

Maar ik snap dat het oh zo leuk is om te speculeren over enige schulden, terwijl niemand exact weet hoeveel geld de familie heeft.

Al die rally's waren ook natuurlijk cashcow, donaties en alles wat erbij komt kijken. Nee, schulden bij fam Trump kan je vergeten. Maar logisch nadenken is wellicht wat moeilijker als je alles maar klakkeloos gelooft wat je voorgespiegeld wordt.
Ik denk dat je teveel economische en bedrijfskundige inzichten verwacht van sommige users, en al helemaal van de bronnen waar zij zich op baseren. Die zijn immers gespecialiseerd in het opwekken van sterke emoties in plaats van rationeel denken.
pi_201821255
Trump heeft ook rijke vrienden, maar dat zijn niet de families die onzichtbaar zijn.
Sheldon Adelson heeft bijvoorbeeld 75 miljoen in 2020 gedoneerd aan Trump's campagne, in totaal heeft hij meer dan 220 miljoen aan de Trump familie geschonken. Hij heeft iets van 28 miljard euro.

En dit is 1 van de 10+ miljardairs die Trump steunen. Er zit 1 verschil in, het zijn allemaal republikeinen. Geen gates foundation of schwabjes. Dit zijn niet de types die corona paspoorten steunen of meedoen met de Agenda's die alle landen verplicht moeten volgen.

De mensen die Amerika op 1 hebben, en niet UN/EU of iets, Amerika hoort een supermacht te zijn en te blijven. Geen cuck land zoals Nederland of welk EU land dan ook dat ook maar niets in te brengen heeft tegen Rusland of Turkije bijvoorbeeld. NL krijgt het niet eens voor elkaar om vluchtelingen terug te zetten naar veilige landen.

Marokko lacht ons uit.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:04:31 #40
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201821631
Over rijke vriendjes gesproken:
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:30:05 #41
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201822158
Die inval komt wegens een onderzoek in NY. Ik ben benieuwd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:47:44 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201822536
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 18:37 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]
Ze heeft wel een goede relatie met China en die weten wel een muur te bouwen die blijft staan (maar niet echt gewerkt heeft waar deze tegen bedoeld was).
Niet alleen de muur ook veel andere bouwwerken kan je op hun naam zetten.
Zoals de Hoover Dam en de kanalen richting los Angeles etc..
Grotendeels gebouwd door Chinezen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:53:43 #43
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201822647
En de MAGA petjes zijn ook made in China.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201823418
Is post 36 van QuidProJoe sarcastisch bedoeld? :D
-
pi_201823832
BREAKING: FBI Raids Home of Russian Oligarch Oleg Deripaska This Morning in DC – He’s Connected to the Steele Dossier

Hihi. Zou het met Durham te maken hebben?

quote:
We’ve reported on Deripaska in the past. Deripaska was reportedly visited by FBI Agents in the summer of 2016 pitching the Trump-Russia collusion garbage theory. It looked like they were trying to get Deripaska to work with them in setting up the future President Donald Trump.
quote:
We also reported on Deripaska when portions of the Steele dossier were released to the public. Steele claimed that his work for Deripaska was not part of his work related to his reporting of Carter Page. Steele also claimed Deripaska had no interaction with his main source for his garbage Steele dossier which the corrupt FBI used to spy on President Trump.

However, it was later reported that Steele’s main source in the Carter Page set up was pictured with Deripaska in June 2016 and with John McCain below.
pi_201824926
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 18:53 schreef epicbeardman het volgende:
Het fijne aan de Trump familie is dat ze niet gekocht zijn of kunnen worden, het is hun eigen imperium. Geen enge rothshields of andere uberrijken die de touwtjes in handen hebben en voor meer verdeeldheid zorgen tussen arm en rijk voor eigen gewin.
Wel grappig dat iedereen die jij noemt als zijnde niet controleerbaar hun stinkende best doen om verdeeldheid tussen arm en rijk te vergroten evenals de verdeling tussen arm en rijk, zoveel mogelijk proberen te stelen van de armen én gesteund worden door alles en iedereen die daar ook hun stinkende best voor doen of ideologieen hebben die dat tot doel hebben, zoals Republikeinen en de Kochs en de Mercers en talloze Russische oligarchen. Het zijn mooie theorietjes, maar de waarheid is natuurlijk precies omgekeerd :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_201825282
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201825700
twitter

twitter


'Toevallig' gaat het weer om Republikeinen
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201825813
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 22:31 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Wel grappig dat iedereen die jij noemt als zijnde niet controleerbaar hun stinkende best doen om verdeeldheid tussen arm en rijk te vergroten evenals de verdeling tussen arm en rijk, zoveel mogelijk proberen te stelen van de armen én gesteund worden door alles en iedereen die daar ook hun stinkende best voor doen of ideologieen hebben die dat tot doel hebben, zoals Republikeinen en de Kochs en de Mercers en talloze Russische oligarchen. Het zijn mooie theorietjes, maar de waarheid is natuurlijk precies omgekeerd :')
Dat ontken ik ook niet, maar als ik tussen turd sandwich en giant douche moet kiezen kies ik toch voor de giant douche.
Als mensheid is er geen ontkomen meer aan, we worden hoe dan ook gepeopled. Onder Trump's regiem zal je iig nooit een social credit system kunnen verwachten. Waar ik dat Xiden en consorten dit zo zie toejuichen.

Het liefste ziet Xiden alles wat negatief over hun gecensureerd, elke video worden duizenden dislikes geremoved op youtube.
https://www.theepochtimes(...)dicates_3759997.html
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_201825963

Het Build Back Better plannetje :|W :r daarom werd deze president geïnstalleerd, nooit dat hij zoveel stemmen heeft gekregen. Trump zou nooit mee hebben gewerkt aan de agenda's en dat is de reden dat hij weg moest en er continu alles werd verzonnen.

Biden zit er maar om 1 reden, zodat de wereld mee kan gaan in "The New World Order" en een supermacht ook naar de pijpen danst van de belanghebbende. De PDF's staan gewoon online en er is niks wappies meer aan dit verhaal. Er is een plan voor 2030 en 2050, zelfs klimaatvluchtelingen zijn er in meegerekend.

Als je een goede conspiracyhoed zal opzetten is corona zelfs in "leven" gebracht om zodoende Trump uit zijn positie te krijgen. Hij heeft dat zeker niet slim aangepakt, daar zal ik niet tegenin gaan. Corona werd gebruikt als wapen tegen Trump. De rest wat nu meekomt is een mooie bijkomstigheid voor digitalisering en vooral macht over wij peasants.

Corona gaf een mooie reden om stemmen via post te gebruiken. En dan bedoel ik op stemmen via post zonder handtekening verificatie.
Het mooiste is wel dat ze zichzelf nu in de vingers snijden met de corona-ID check die ze graag willen, waar ze eerst liepen te roepen dat een Voter-ID racistisch is omdat minderheden geen ID's kunnen betalen of hebben kunnen ze dit argument nu niet meer gebruiken. Zeker in democratische steden zoals NY.

Je gaat soms bijna denken dat Elon Musk echt gelijk heeft dat wij in een simulatie leven. Het is echt een shithole.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:59:29 #51
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201826060
Gekrijs en gejammer van Trumpisten in 5....4.....3....

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201826107
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 23:59 schreef Ulx het volgende:
Gekrijs en gejammer van Trumpisten in 5....4.....3....

[ twitter ]
De enige die nog echt met Trump bezig zijn de haters, het boeit mij echt helemaal niks wat er nu nog over Trump wordt gezegd, daarvoor ook al weinig. 10 maanden later hebben ze het nog over de *kuch* insurrection, godnondeju.

Het nieuws volgen tegenwoordig is sowieso kansloos, laat staan als je het gerepeteerde nieuws nog volgt en daadwerkelijk niet er doorheen kan prikken. Iedereen met een beetje IQ kan duidelijk patronen zien in het nieuws wat er voorgeschoteld wordt.

Journalistiek is geen journalistiek meer, het is tegenwoordig activisme. Het journalistieke vak is overgenomen door vooringenomen agenda pushers. Die bang zijn voor hun baan als ze keer iets verkeerd zeggen of hun echte eigen mening geven.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_201826120
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 23:47 schreef epicbeardman het volgende:

Het Build Back Better plannetje :|W :r daarom werd deze president geïnstalleerd, nooit dat hij zoveel stemmen heeft gekregen. Trump zou nooit mee hebben gewerkt aan de agenda's en dat is de reden dat hij weg moest en er continu alles werd verzonnen.

Biden zit er maar om 1 reden, zodat de wereld mee kan gaan in "The New World Order" en een supermacht ook naar de pijpen danst van de belanghebbende. De PDF's staan gewoon online en er is niks wappies meer aan dit verhaal. Er is een plan voor 2030 en 2050, zelfs klimaatvluchtelingen zijn er in meegerekend.

Als je een goede conspiracyhoed zal opzetten is corona zelfs in "leven" gebracht om zodoende Trump uit zijn positie te krijgen. Hij heeft dat zeker niet slim aangepakt, daar zal ik niet tegenin gaan. Corona werd gebruikt als wapen tegen Trump. De rest wat nu meekomt is een mooie bijkomstigheid voor digitalisering en vooral macht over wij peasants.

Corona gaf een mooie reden om stemmen via post te gebruiken. En dan bedoel ik op stemmen via post zonder handtekening verificatie.
Het mooiste is wel dat ze zichzelf nu in de vingers snijden met de corona-ID check die ze graag willen, waar ze eerst liepen te roepen dat een Voter-ID racistisch is omdat minderheden geen ID's kunnen betalen of hebben kunnen ze dit argument nu niet meer gebruiken. Zeker in democratische steden zoals NY.

Je gaat soms bijna denken dat Elon Musk echt gelijk heeft dat wij in een simulatie leven. Het is echt een shithole.
Je weet dat de overgrote meerderheid van de kiezers achter het Build Back Better Plan van Biden staat :?

quote:
As the Senate debates a roughly $1 trillion bipartisan infrastructure bill, Americans say 65 - 28 percent that they support a spending bill to improve the nation's roads, bridges, broadband, and other infrastructure projects. Democrats say 93 - 4 percent and independents say 64 - 29 percent that they support it. Republicans say 54 - 41 percent that they oppose it.

Americans also say 62 - 32 percent that they support a $3.5 trillion spending bill on social programs such as child care, education, family tax breaks, and expanding Medicare for seniors.

Bron
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 woensdag 20 oktober 2021 @ 00:13:03 #54
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201826139
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
De enige die nog echt met Trump bezig zijn de haters, het boeit mij echt helemaal niks wat er nu nog over Trump wordt gezegd, daarvoor ook al weinig. 10 maanden later hebben ze het nog over de *kuch* insurrection, godnondeju.

Het nieuws volgen tegenwoordig is sowieso kansloos, laat staan als je het gerepeteerde nieuws nog volgt en daadwerkelijk niet er doorheen kan prikken. Iedereen met een beetje IQ kan duidelijk patronen zien in het nieuws wat er voorgeschoteld wordt.

Journalistiek is geen journalistiek meer, het is tegenwoordig activisme. Het journalistieke vak is overgenomen door vooringenomen agenda pushers. Die bang zijn voor hun baan als ze keer iets verkeerd zeggen of hun echte eigen mening geven.
Het maakt je dus ineens niets uit dat Trump aangepakt wordt? Nou, dan zal je ook geen bezwaar hebben als hij in de shit terecht komt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 20 oktober 2021 @ 00:19:43 #55
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201826162
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201826181
quote:
81s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Je weet dat de overgrote meerderheid van de kiezers achter het Build Back Better Plan van Biden staat :?
[..]

Je snapt totaal mijn punt niet, Build Back Better is een agenda. Dit komt niet van Biden. Zelfs Boris Johnson riep het voor Biden er mee kwam. Die plannen zijn vast heel prima, maar kom niet aan alsof Biden dat heeft verzonnen, dat zijn plannen die vanuit de top zijn gemaakt.

quote:
"Infrastructure is not only a priority for domestic rebuilding in the United States. At their summit in Cornwall in June, G7 leaders agreed to an ambitious “Build Back Better World” (B3W) initiative to help fill the $40+ trillion infrastructure need in the developing world. The B3W will focus on climate, health and health security, digital technology, and gender equity issues and will provide an alternative for infrastructure funding to the China’s Belt and Road Initiative."
Trump had dat op zijn eigen manier gedaan en niet samengewerkt, dat is mijn punt. Trump is niet controleerbaar. Hoeveel duidelijker moet ik het nog maken? Dat is de reden dat hij weg moest. Hij zou ook de coronapaspoort in EU belachelijk hebben gemaakt.

En @Ulx jij weet toch net zo goed als ik dat Trump untouchable is? Die heeft in de aankomende jaren nog genoeg kansen om wederom gekozen te worden als President. Ondanks alle "schandalen" en "fraude"

Maar kijk, ik zie net zo lief Tulsi Gabbard. Of toch een wat jongere republikein. Zolang het maar niet uit het enge groepje komt van Clintons/Bidens/Obama's.
Trump haalt bloed onder nagels van zelfs Nederlanders vandaan, dat is toch al genieten? dat mensen hier liepen te huilen omdat hij President werd? god man wat een wereld. Het is wel duidelijk dat velen het hier stukken serieuzer nemen dan gezond is, wij hebben toch geen invloed op het hele gebeuren, why so serious? have some fun while at it.

Jullie kunnen niet ontkennen dat Trump niet amusement vol was, hij was soms beter dan een stand up comedian. ~O>
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_201826186
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
De enige die nog echt met Trump bezig zijn de haters, het boeit mij echt helemaal niks wat er nu nog over Trump wordt gezegd, daarvoor ook al weinig. 10 maanden later hebben ze het nog over de *kuch* insurrection, godnondeju.

Het nieuws volgen tegenwoordig is sowieso kansloos, laat staan als je het gerepeteerde nieuws nog volgt en daadwerkelijk niet er doorheen kan prikken. Iedereen met een beetje IQ kan duidelijk patronen zien in het nieuws wat er voorgeschoteld wordt.

Journalistiek is geen journalistiek meer, het is tegenwoordig activisme. Het journalistieke vak is overgenomen door vooringenomen agenda pushers. Die bang zijn voor hun baan als ze keer iets verkeerd zeggen of hun echte eigen mening geven.
Dat patronen zien is nu juist een beetje het probleem bij complotdenkertjes -O-

Connecting the dots heet dat :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201826191
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:23 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat patronen zien is nu juist een beetje het probleem bij complotdenkertjes -O-

Connecting the dots heet dat :D
Ach je verliest weer en komt met een oneliner quote, we kennen je ondertussen. :s)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 00:29:28 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201826216
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
Laten we eens wat BNW inbrengen hier: wáárom wilde Trump een staatsgreep plegen?

- Is hij simpelweg te narcistisch om een verlies toe te kunnen geven?
- Is hij (terecht!) bang voor alle rechtszaken die hem boven het hoofd hangen wanneer hij z'n presidentiële immuniteit verliest? Wanneer het deksel van de beerput getrokken wordt is de ellende niet te overzien.
- Is het de gigantische schuldenberg die openstaat bij allerlei binnenlandse en buitenlandse partijen? Het is sowieso een gigantisch risico wanneer de president meer dan een miljard schuld heeft uitstaan.
- Wordt hij gechanteerd? Trump lijkt me vrij makkelijk te exploiteren.
-Iets anders?

Lijkt me prima om hier te bespreken, dus wat denk jij?
Dit lijkt me het meest in de buurt komen.
Vlak na de verkiezingen en zijn geblaat over fraude trokken veel buitenlandse investeerders hun handen van Orangeman.

Ook gingen er een aantal van zijn bedrijven op de kop.
En

Een aantal van zijn medewerkers kwam voor het gerecht.

Plus nu moet ie zich voor van alles en nog wat gaan lopen verantwoorden.

Waaronder ook nog eens een rechtzaak voor sexuele intimidatie/ aanranding wat al liep sinds 2016.

Als president ben je behoorlijk onschendbaar.

Niet zo erg als het Britse koningshuis maar je bent dan behoorlijk onschendbaar.. en dat wil je natuurlijk niet kwijt als er zoveel op je te wachten staat als je president af bent.

En de balletjes beginnen nu te rollen de een na de ander.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Overall beste user 2022 woensdag 20 oktober 2021 @ 00:34:51 #60
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201826233
Ik ben benieuwd of hij de hele GOP voor de bus gaat flikkeren als hij vindt dat die te weinig voor hem doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 20 oktober 2021 @ 00:38:01 #61
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201826243
MTG klaagt dat geroep over fraude de Trumpisten demotiveert te gaan stemmen.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201826250
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ach je verliest weer en komt met een oneliner quote, we kennen je ondertussen. :s)
Is anders een heel interessant wetenschappelijk onderzoek over het (onterecht) leggen van verbanden hoor en dat is presies wat jij doet.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:22 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je snapt totaal mijn punt niet, Build Back Better is een agenda. Dit komt niet van Biden. Zelfs Boris Johnson riep het voor Biden er mee kwam. Die plannen zijn vast heel prima, maar kom niet aan alsof Biden dat heeft verzonnen, dat zijn plannen die vanuit de top zijn gemaakt.

Ik snap je punt best hoor, ik denk dat je de mijne totaal niet snapt :D

Wat maakt het uit waar de naam vandaan komt of wie het verzonnen heeft? Het gaat erom of het wel of niet goede plannen zijn en of de bevolking daar in meerderheid achter staat?

Vertel anders even van welke plannen in het BBB-plan van Biden voor de VS je over je nek gaat?

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 20-10-2021 04:59:52 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 20 oktober 2021 @ 00:42:10 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201826253
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:34 schreef Ulx het volgende:
Ik ben benieuwd of hij de hele GOP voor de bus gaat flikkeren als hij vindt dat die te weinig voor hem doen.
Potentie op smullen nu Bush zich ermee bemoeit :9~ .
Huilen dan.
  Overall beste user 2022 woensdag 20 oktober 2021 @ 00:54:20 #64
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201826297
Ook in NY invallen bij Deriparska.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 00:56:45 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201826303
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:34 schreef Ulx het volgende:
Ik ben benieuwd of hij de hele GOP voor de bus gaat flikkeren als hij vindt dat die te weinig voor hem doen.
Ongetwijfeld.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201826305
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:34 schreef Ulx het volgende:
Ik ben benieuwd of hij de hele GOP voor de bus gaat flikkeren als hij vindt dat die te weinig voor hem doen.
Ik ben bang dat deze wel op zijn lijstje staat ;(

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201826320
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:13 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het maakt je dus ineens niets uit dat Trump aangepakt wordt? Nou, dan zal je ook geen bezwaar hebben als hij in de shit terecht komt.
We wachten nog steeds 4 jaar lang op het moment dat Trump achter de tralies komt te zitten zoals voorspeld door een hoop progressieven.
  Overall beste user 2022 woensdag 20 oktober 2021 @ 01:07:03 #68
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201826334
Hij heeft zich net een paar uur onder ede moeten laten verhoren.

Hem kennende wordt hij gepakt op meineed.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201826336
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 01:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
We wachten nog steeds 4 jaar lang op het moment dat Trump achter de tralies komt te zitten zoals voorspeld door een hoop progressieven.
Vier jaar lang was Trump niet vervolgbaar :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 woensdag 20 oktober 2021 @ 02:14:46 #70
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201826517
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 01:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
We wachten nog steeds 4 jaar lang op het moment dat Trump achter de tralies komt te zitten zoals voorspeld door een hoop progressieven.
In de door jou zo gehypte PizzaGaetz zaak is de Secret Service nu ook betrokken. Blijkbaar is die vriend van Gaetz uit de school aan het klappen. Had je toch sort of gelijk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201826633
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 02:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
In de door jou zo gehypte PizzaGaetz zaak is de Secret Service nu ook betrokken. Blijkbaar is die vriend van Gaetz uit de school aan het klappen. Had je toch sort of gelijk.
PizzaGaetz???? Gehyped door mij???
Fris even mijn geheugen op aub want ik heb geen idee waar je het nu over hebt.
pi_201826700
twitter


Goed punt van Cheney:

twitter



Afgezien van het feit dat Trump daar als ex-president helemaal niet meer over gaat kan 'executive privilege' sws niet van toepassing zijn als het wordt gebruitkt om bewijs van een misdaad te verdoezelen:

twitter


[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 20-10-2021 05:16:13 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 20 oktober 2021 @ 04:28:43 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201826720
quote:
Gaat nog leuk worden dit.. :D
Ben benieuwd wat er naar buiten gaat komen straks.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 20 oktober 2021 @ 04:30:12 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201826721
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 02:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
In de door jou zo gehypte PizzaGaetz zaak is de Secret Service nu ook betrokken. Blijkbaar is die vriend van Gaetz uit de school aan het klappen. Had je toch sort of gelijk.
Nee dat waren andere users die daar over begonnen..
Was ook een topic reeks over toen de tijd.
BNW / Pizzagate #4
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201826728
Bloomberg over de reden dat er invallen gedaan zijn in twee huizen van Deripaska:

twitter

quote:
The raid could signal a new chapter under the Biden administration to crack down on Deripaska and others for violating U.S. sanctions.

Although Deripaska was forced to relinquish control of his company, European officials provided information to the U.S. government last year indicating that he continued to be involved.

The raid could signal a new chapter under the Biden administration to crack down on Deripaska and others for violating U.S. sanctions.

Although Deripaska was forced to relinquish control of his company, European officials provided information to the U.S. government last year indicating that he continued to be involved.


An assessment sent to U.S. officials earlier this year concluded that Deripaska retained significant day-to-day influence over Rusal, one of the world’s largest aluminum producers, and its parent, EN+ Group International PJSC, according to the officials. He used company resources and employees to support his personal business interests and the political agenda of the Kremlin around the world, they said.

Lawyers for Deripaska said the European officials’ allegations weren’t true.

The U.S. sanctioned Deripaska and six other Russian oligarchs in April 2018 for their roles in supporting malign activity, including the occupation of Crimea, support for the Syrian regime of Bashar al-Assad and attempts to subvert Western democracies. The U.S. said it was targeting him for acting or purporting to act on the Russian government’s behalf and for operating in the country’s energy sector.

A Senate Intelligence Committee report released last year described Deripaska as a proxy for the Russian state and its intelligence services.
Geen Durham te bekennen :N
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201826739
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 04:30 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nee dat waren andere users die daar over begonnen..
Was ook een topic reeks over toen de tijd.
BNW / Pizzagate #4
Mss waren het in BNW anderen maar In POL is Pizzagate ook uitgebreid aan de orde geweest ;)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201826784
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 02:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
In de door jou zo gehypte PizzaGaetz zaak is de Secret Service nu ook betrokken. Blijkbaar is die vriend van Gaetz uit de school aan het klappen. Had je toch sort of gelijk.
Over Gaetz gesproken:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 20 oktober 2021 @ 05:21:02 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201826803
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 05:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Over Gaetz gesproken:

[ twitter ]
Stond ook een peiling onder of Orangeman weer terug mag op Twitter.
Natuurlijk wil ik dat.. is gewoon humor.

Maar de uitslag is nog beter.
https://www.rawstory.com/trump-twitter-poll/

10.000+ zeggen nee
850+ zeggen ja

:D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201826830
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 05:21 schreef theguyver het volgende:

[..]
Stond ook een peiling onder of Orangeman weer terug mag op Twitter.
Natuurlijk wil ik dat.. is gewoon humor.

Maar de uitslag is nog beter.
https://www.rawstory.com/trump-twitter-poll/

10.000+ zeggen nee
850+ zeggen ja

:D
Het verbaast mij niets dat de lezers van Rawstory kiezen voor safespaces en censuur.
Iemand de mond willen snoeren vanwege afwijkende meningen is toch een beetje een links autoritair dingetje.
pi_201826849
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 05:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het verbaast mij niets dat de lezers van Rawstory kiezen voor safespaces en censuur.
Iemand de mond willen snoeren vanwege afwijkende meningen is toch een beetje een links autoritair dingetje.
Hij is alleen niet geband vanwege een afwijkende mening :N
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 20 oktober 2021 @ 06:18:15 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201826921
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 05:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het verbaast mij niets dat de lezers van Rawstory kiezen voor safespaces en censuur.
Iemand de mond willen snoeren vanwege afwijkende meningen is toch een beetje een links autoritair dingetje.
Was geen mening.
Hij bestempeld dingen als feiten.

Ik had een lijstje geplaatst met 30.000+ leugens van deze oranje knakker.

Had je ondertussen al wat kunnen debunken?

Het zelfde werkt hij bij de politie..
Ik vind je een eikel.
Je bent een eikel.

Is nogal verschil.
De een kan je een boete opleveren de andere niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201827119
Maar hoe zit het nu met de verkiezingsfraude het begint stil te worden over audits en we hebben nu nog steeds geen ernstige feiten gezien. 8-)
  Overall beste user 2022 woensdag 20 oktober 2021 @ 08:27:02 #83
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201827560
Het laatste nieuws was dat de auditors eigenlik RINOs waren. Of stiekeme Democraten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 08:43:50 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201827731
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 08:27 schreef Ulx het volgende:
Het laatste nieuws was dat de auditors eigenlik RINOs waren. Of stiekeme Democraten.
Ah dubbele agenda!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201828341
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ach je verliest weer en komt met een oneliner quote, we kennen je ondertussen. :s)
Je hebt het wel tegen iemand die elke keer weer all-in gaat in de nieuwste BlueAnon-theoriën. Dat al die wilde beweringen, aannames en conclusies geen basis in de realiteit hadden, dat doet er niet zo veel toe.
pi_201828347
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 01:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
We wachten nog steeds 4 jaar lang op het moment dat Trump achter de tralies komt te zitten zoals voorspeld door een hoop progressieven.
Over twee weken hebben ze hem echt hoor!
pi_201828369
Hangt van Durham af, natuurlijk. Die gaat binnenkort met resultaten komen. En dan gaat het echt gebeuren. Wordt een emotioneel moment.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201828455
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 09:43 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Over twee weken hebben ze hem echt hoor!
En een paar dagen later wordt eindelijk aangetoond dat Trump de ware winnaar is van de verkiezingen!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 20 oktober 2021 @ 09:59:39 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201828512
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 01:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
We wachten nog steeds 4 jaar lang op het moment dat Trump achter de tralies komt te zitten zoals voorspeld door een hoop progressieven.
Is Hillary al in de boeien geslagen?

Of doet moeten we daarop wachten tot Trump zijn zorghervormingen presenteert?
Huilen dan.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 10:34:07 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201828889
quote:
11s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 09:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Is Hillary al in de boeien geslagen?

Of doet moeten we daarop wachten tot Trump zijn zorghervormingen presenteert?
Ja.. dat stond in een van de eerste topic delen.
https://www.google.com/am(...)le/amp/idUSL1N2L71CF

BTW fact check is bullshit hé..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Overall beste user 2022 woensdag 20 oktober 2021 @ 10:53:43 #91
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201829080
Ander onderwerp in 5....4.....3...
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201829203
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 07:10 schreef Basp1 het volgende:
Maar hoe zit het nu met de verkiezingsfraude het begint stil te worden over audits en we hebben nu nog steeds geen ernstige feiten gezien. 8-)
Ik weet het niet eigenlijk. We hebben ook nog geen concrete medewerking gezien omtrent landelijke audits en daadwerkelijke bewijzen dat er géén fraude heeft plaatsgevonden. Toen er uit de Maricopa audits twijfelachtige zaken kwamen, klommen de hysterische boodschappers van de MSM direct in de pen om te schrijven dat dit niet telde, dit was niet serieus te nemen.

Het komt er eerder op neer dat een bepaalde groep mensen constant moet schreeuwen dat er geen fraude plaats heeft gevonden, simpelweg omdat zij zich kunnen vinden in de uitslag en heetgebakerde discipelen zijn van de Democraten. Ik denk ook dat deze mensen zo passioneel achter de Blauwen staan, dat ook al zou er gefraudeerd zijn, het boeit ze geen fuck, het zal simpelweg worden gezien als 'necessary evil'. Zo werken veel dingen immers voor de Democratisch ingestelde mens. Dat zien we ook aan het beleid van Biden. Om bijvoorbeeld 'racial equity' (lees: raciaal marxisme) te kunnen bewerkstelligen werd doodleuk geprobeerd bepaalde 'covid relief funds' op basis van etniciteit uit te delen. Compleet onwettig natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 20 oktober 2021 @ 11:19:18 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201829357
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik weet het niet eigenlijk. We hebben ook nog geen concrete medewerking gezien omtrent landelijke audits en daadwerkelijke bewijzen dat er géén fraude heeft plaatsgevonden.
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is lijkt me nog steeds een goed beginsel. Jij bent het daar ook wel mee eens toch?

quote:
Toen er uit de Maricopa audits twijfelachtige zaken kwamen, klommen de hysterische boodschappers van de MSM direct in de pen om te schrijven dat dit niet telde, dit was niet serieus te nemen.
Welke twijfelachtige zaken heb je het dan over?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201829595
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is lijkt me nog steeds een goed beginsel. Jij bent het daar ook wel mee eens toch?
[..]
Welke twijfelachtige zaken heb je het dan over?
Vermoedelijk hierover:

quote:
In its long-anticipated report, Cyber Ninjas did not find any evidence that votes were changed or that ballots were made out of Chinese bamboo. But the company — whose founder, Doug Logan, had previously claimed the election was "rigged" — appears to have tried to save face among its right-wing supporters by intimating that there was still wrongdoing.

One of Cyber Ninjas "critical findings" was that 23,344 mail-in ballots were cast by people who no longer resided at their address on file. These voters, the company asserted, "should not have received their ballots by mail because they had moved," suggesting that they had been wrongly forwarded to the voters' new address, a claim amplified by the spokesperson for former President Donald Trump.

But that is not true.

According to the office of Maricopa County Recorder Stephen Richer, a Republican elected in November 2020, "As required by law, all election materials, such as ballots, are marked 'Do Not Forward — Return Service Requested.'" Returned ballots initiate a process of removing the person from the voter roll.

But sometimes people move in the weeks before an election; they are allowed to request that their ballot be sent to a temporary address. According to Maricopa County, 20,933 voters did so in 2020.

As for the rest? Former Maricopa County residents who are in the military and deployed overseas — and other Americans who live abroad but previously called the Phoenix metropolitan region home — have to list their "address in the state in which [they] were last domiciled" in order to participate in a federal election, according to the Federal Voting Assistance Program, "Your voting residence is your address in the state in which you were last domiciled, immediately prior to leaving the United States."

"Cyber Ninjas still don't understand this is legal under federal election law," the county posted on its official Twitter account. "To label it a 'critical' concern is either intentionally misleading or staggeringly ignorant."

Bron
Want de zelfverklaarde kritische denkers in deze reeks die kijken niet verder dan hun neus lang is. Die lezen dat de Cyber Ninjas twijfels plaatst bij bepaalde onderdelen van de verkiezingen en nemen dan niet de moeite om na te gaan of die bezwaren hout snijden.

Voor alle duidelijkheid: anders dan Dejannn beweert, zijn het niet de 'mainstream media' die de claims van de Cyber Ninjas weerleggen. Dat doen Amerikaanse 'election officials', voornamelijk Republikeinen, uit de betreffende staat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 20 oktober 2021 @ 11:42:11 #95
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201829601
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik weet het niet eigenlijk. We hebben ook nog geen concrete medewerking gezien omtrent landelijke audits en daadwerkelijke bewijzen dat er géén fraude heeft plaatsgevonden. Toen er uit de Maricopa audits twijfelachtige zaken kwamen, klommen de hysterische boodschappers van de MSM direct in de pen om te schrijven dat dit niet telde, dit was niet serieus te nemen.

Het komt er eerder op neer dat een bepaalde groep mensen persoon constant moet schreeuwen dat er geen fraude plaats heeft gevonden, simpelweg omdat zij zich kunnen vinden in de uitslag en heetgebakerde discipelen zijn van de Democraten. Ik denk ook dat deze mensen zo passioneel achter de Blauwen staan, dat ook al zou er gefraudeerd zijn, het boeit ze geen fuck, het zal simpelweg worden gezien als 'necessary evil'. Zo werken veel dingen immers voor de Democratisch ingestelde mens. Dat zien we ook aan het beleid van Biden. Om bijvoorbeeld 'racial equity' (lees: raciaal marxisme) te kunnen bewerkstelligen werd doodleuk geprobeerd bepaalde 'covid relief funds' op basis van etniciteit uit te delen. Compleet onwettig natuurlijk.
Zo klopt hét weer.

Maar even zonder gekheid.
Als je gaat fraude lopen roepen..
Dan zou het naar aanleiding kunnen zijn dat er inderdaad iets verdachts zou zijn opgevallen.. ergens tijdens de verkiezingen..

Maaaar men verkondigde dit al van te voren.. 2016 om precies te zijn.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201829894
Ik vind het wel mooi dat het beginsel "God bestaat tot je het tegendeel bewijst" geldt voor het functioneren van de Staat, en dat er daarom geen verantwoording af hoeft te worden gelegd voor het belasten van de burger. Zegt een hoop over het religieuze karakter.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 12:08:52 #97
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201829920
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:07 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik vind het wel mooi dat het beginsel "God bestaat tot je het tegendeel bewijst" geldt voor het functioneren van de Staat, en dat er daarom geen verantwoording af hoeft te worden gelegd voor het belasten van de burger. Zegt een hoop over het religieuze karakter.
Wie stelt dat eigenlijk?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_201830206
twitter


Hihi. Zeer interessant, die Russian Collusion van de Democraten.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 12:36:28 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201830236
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Zo klopt hét weer.

Maar even zonder gekheid.
Als je gaat fraude lopen roepen..
Dan zou het naar aanleiding kunnen zijn dat er inderdaad iets verdachts zou zijn opgevallen.. ergens tijdens de verkiezingen..

Maaaar men verkondigde dit al van te voren.. 2016 om precies te zijn.
Oh sorry meeste gebeurde zelfs al voor 2016
Hillary legt het hier allemaal even uit in het debat van toen.

Oh en zelf had ik niks met die snol maar hier sloeg ze de spijker wel op de kop.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201830239
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wie stelt dat eigenlijk?
Zijn dikke duim die hij gebruikt om toch maar niet toe te hoeven geven dat hij voorgelogen is door trump en er geen noemenswaardige fraude te vinden is. En het dan over gelovigen hebben het zal wel iets van reflectie zijn. _O-
pi_201830262
twitter


Ziek!
After being accused of ‘buying’ the 2020 election, Facebook announces it’s getting even more involved in US state elections


Two nonprofits funded by Mark Zuckerberg and his allies spent $419.5 million to boost turnout in the 2020 presidential election – and “likely” secured a victory for Joe Biden, according to a study of the national vote.

Ziek propaganda systeem dat facebook.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_201830527
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:02 schreef HowardRoark het volgende:
daadwerkelijke bewijzen dat er géén fraude heeft plaatsgevonden.
Toonbeeld van de cholerische gelovige, dit. Toon maar aan dat God nochtans niet bestaat. Heeft met de observeerbare realiteit thans weinig van doen. Hihi.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201830579
Toch mooi om te zien dat ondanks Big Tech, ondanks het grootkapitaal, ondanks de liegende MSM en ondanks de onwettige wijzigingen die zijn doorgevoerd voor de verkiezingen, de Democraten toch nog fraude van clownesque proporties nodig hadden om te "winnen". Geen wonder dat mensen Ontwaken.
pi_201831027
quote:
14s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:00 schreef QuidProJoe het volgende:
Toch mooi om te zien dat ondanks Big Tech, ondanks het grootkapitaal, ondanks de liegende MSM en ondanks de onwettige wijzigingen die zijn doorgevoerd voor de verkiezingen, de Democraten toch nog fraude van clownesque proporties nodig hadden om te "winnen". Geen wonder dat mensen Ontwaken.
Ah je hebt eindelijk bewijzen voor de fraude gevonden kan ik hier uit opmaken of kom je als echte gelovige weer eens niet verder dan "toon maar aan dat er geen fraude is geweest"
pi_201831076
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 19:26 schreef QuidProJoe het volgende:
Dat is inderdaad het mooie aan President Trump. Hij is rijk, en een goed mens, dus niet om te kopen. Daarnaast is hij ook nog eens brandschoon, dus niet te chanteren. En dat drijft zijn tegenstanders tot wanhoop.
Kijk dit zijn natuurlijk ook de meest hilarische reacties, de hele tijd de andere kant (wat bestaat uit iedereen die niet precies het "ware rechts" rechts is volgens ensiferum) beschuldigen van een kritiekloze fanboy te zijn en dan zelf dit soort teksten er uit gooien.

Heb hier in dit topic en zelfs op dit forum nog nooit iemand zo kritiekloos en lovend over Biden gezien, het zal je levensdoel maar zijn om een hersenloze discipel van het vette mislukte oranje varken te worden :')
pi_201831259
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:39 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Ziek!
After being accused of ‘buying’ the 2020 election, Facebook announces it’s getting even more involved in US state elections


Two nonprofits funded by Mark Zuckerberg and his allies spent $419.5 million to boost turnout in the 2020 presidential election – and “likely” secured a victory for Joe Biden, according to a study of the national vote.

Ziek propaganda systeem dat facebook.
Zo hey, ze zetten op de timeline van mensen waar ze zich kunnen registreren om te stemmen.

Ik heb ontzettend veel problemen met facebook (en bv ook geen account), maar als ze dit bij iedereen doet dan is met dit punt toch niets mis?
pi_201831375
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:37 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]
Kijk dit zijn natuurlijk ook de meest hilarische reacties, de hele tijd de andere kant (wat bestaat uit iedereen die niet precies het "ware rechts" rechts is volgens ensiferum) beschuldigen van een kritiekloze fanboy te zijn en dan zelf dit soort teksten er uit gooien.

Heb hier in dit topic en zelfs op dit forum nog nooit iemand zo kritiekloos en lovend over Biden gezien, het zal je levensdoel maar zijn om een hersenloze discipel van het vette mislukte oranje varken te worden :')
Ik hoop maar dat de beste jongen loopt te trollen.

Het is niet gezond om politici op zo'n wijze te verafgoden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 woensdag 20 oktober 2021 @ 14:44:15 #108
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201831847
Rudygod mag toch wel aanbeden worden?
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201832125
https://jonathanturley.or(...)tter_impression=true

Goed stuk van Turley en uiteraard heeft hij helemaal gelijk.
Het blijft wonderbaarlijk hoe Biden samen met de politieke gevestigde orde en de media een uiterst belangrijke verhaal buiten de media heeft weten te houden.
Ik kon mij nog polls herinneren waar mensen stelden dat als ze dit hadden geweten nooit voor Biden hadden gestemd.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 15:06:47 #110
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201832126
Rijke mensen zijn niet om te kopen? Sinds wanneer?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 20 oktober 2021 @ 15:28:57 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201832392
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Vermoedelijk hierover:
[..]
Want de zelfverklaarde kritische denkers in deze reeks die kijken niet verder dan hun neus lang is. Die lezen dat de Cyber Ninjas twijfels plaatst bij bepaalde onderdelen van de verkiezingen en nemen dan niet de moeite om na te gaan of die bezwaren hout snijden.

Voor alle duidelijkheid: anders dan Dejannn beweert, zijn het niet de 'mainstream media' die de claims van de Cyber Ninjas weerleggen. Dat doen Amerikaanse 'election officials', voornamelijk Republikeinen, uit de betreffende staat.
Dat vermoed ik ook ja ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 20 oktober 2021 @ 15:57:07 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201832779
quote:
14s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:00 schreef QuidProJoe het volgende:
Toch mooi om te zien dat ondanks Big Tech, ondanks het grootkapitaal, ondanks de liegende MSM en ondanks de onwettige wijzigingen die zijn doorgevoerd voor de verkiezingen, de Democraten toch nog fraude van clownesque proporties nodig hadden om te "winnen". Geen wonder dat mensen Ontwaken.
Die smerige Orangeman ook.. zomaar de beveiliging verbeteren..

Potjandriedubbeltjes..
Doet ie keer wat goed krijgt ie van zijn eigen achterban nog op de flikker.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201834448
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201834664
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201836707
twitter


Zou hij iets te verbergen hebben?

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201836878
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:29 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Zou hij iets te verbergen hebben?

[ twitter ]
Zou iemand het wat interesseren? Het begint een beetje obessief te worden, vrijwel niemand boeit het allemaal wat.

Dat ze het nog steeds over Trump hebben is natuurlijk lachwekkend. Ze kunnen het beter hebben over de falende Biden administratie.


Stiekem denk ik dat jullie allemaal Trump missen, de media blijkbaar ook. Maar wees gerust, hij komt sterker terug dan ooit en dan mogen jullie 8 jaar van hem genieten. Daarna zijn zoon of dochter.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_201836930
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:40 schreef epicbeardman het volgende:
dan mogen jullie 8 jaar van hem genieten
Dat kan niet, er is een grondwettelijke maximale termijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201836935
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:40 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zou iemand het wat interesseren? Het begint een beetje obessief te worden, vrijwel niemand boeit het allemaal wat.

Dat ze het nog steeds over Trump hebben is natuurlijk lachwekkend. Ze kunnen het beter hebben over de falende Biden administratie.


Stiekem denk ik dat jullie allemaal Trump missen, de media blijkbaar ook. Maar wees gerust, hij komt sterker terug dan ooit en dan mogen jullie 8 jaar van hem genieten. Daarna zijn zoon of dochter.
Je moet het zien voor wat het is, een meermaals dagelijks genomen dosis Copium.
pi_201837240
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:40 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zou iemand het wat interesseren? Het begint een beetje obessief te worden, vrijwel niemand boeit het allemaal wat.
Oh het boeit niemand dat Trump & Co aan de poten van de democratie aan het zagen waren?

quote:
Dat ze het nog steeds over Trump hebben is natuurlijk lachwekkend. Ze kunnen het beter hebben over de falende Biden administratie.
Jaja laten we vooral snel vergeten wat Trump allemaal uitgespookt heeft

quote:
Wat is zijn punt precies?

quote:
Stiekem denk ik dat jullie allemaal Trump missen, de media blijkbaar ook. Maar wees gerust, hij komt sterker terug dan ooit en dan mogen jullie 8 jaar van hem genieten. Daarna zijn zoon of dochter.
Ah ja net zoals Trump in 2020 op zijn sloffen zou gaan winnen zeker :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201837585
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Oh het boeit niemand dat Trump & Co aan de poten van de democratie aan het zagen waren?
Nee, Biden!!1.
quote:
[..]
Jaja laten we vooral snel vergeten wat Trump allemaal uitgespookt heeft
Nee, Hunter!!

quote:
[..]
Wat is zijn punt precies?
Illegalen mogen zonder gordel autorijden!!
quote:
[..]
Ah ja net zoals Trump in 2020 op zijn sloffen zou gaan winnen zeker :D
Hij is nog steeds president!!

/s
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201838759


Geen wonder dat de Democraten zo van Liz houden. Ze is immers een uitmuntende toevoeging voor de Loser-verzameling.
pi_201838828
twitter


De wet overtreden is uiteraard niets nieuws voor haar.
pi_201839469
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201840122
quote:
14s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 22:08 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

De wet overtreden is uiteraard niets nieuws voor haar.
Eeeeeh het is de kerk die hier de wet overtreedt? :D

Het zou een beetje raar zijn als Kamala Harris geen Democratische kandidaat zou mogen steunen en ik kan me bovendien een hele hoop dominees herinneren die Trump steunden? Mocht dat dan wel?

twitter




Trump hield zelfs een rally in een kerk:


quote:
U.S. President Trump delivered a speech to young Americans on Tuesday at the Dream City Church in Phoenix, Arizona.

The event, called "Students for Trump" was expected to draw some 3,000 mostly young attendees to the church, where a new city bylaw requires them to wear a face mask.
En waar heeft Harris trouwens nog meer de wet overtreden? En waarom is ze daar niet voor vervolgd?

Vragen, vragen .... en zo weinig antwoorden ;(

Niet onderbouwde beweringen daarentegen zie ik aan de lopende band -O-

Typisch :+

[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 21-10-2021 02:54:08 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201841512
twitter


Ja hoor nog zo'n kandidaat die een wapen gebruikt om meer indruk te maken :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 21 oktober 2021 @ 05:33:16 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201841833
quote:
11s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Eeeeeh het is de kerk die hier de wet overtreedt? :D

Het zou een beetje raar zijn als Kamala Harris geen Democratische kandidaat zou mogen steunen en ik kan me bovendien een hele hoop dominees herinneren die Trump steunden? Mocht dat dan wel?

[ twitter ]

[ [url=https://www.ft.com/__origami/service/image/v2/images/raw/https://d1e00ek4ebabms.cl(...)idth=1067]afbeelding[/url] ]

Trump hield zelfs een rally in een kerk:

[..]
En waar heeft Harris trouwens nog meer de wet overtreden? En waarom is ze daar niet voor vervolgd?

Vragen, vragen .... en zo weinig antwoorden ;(

Niet onderbouwde beweringen daarentegen zie ik aan de lopende band -O-

Typisch :+
Kijk, als Orangeman het doet is het logisch wel doordacht en owee als je kritiek hebt.

Maar als een ander het doet.. en niet eens voor in de schijnwerpers er voor wil staan is het topic te klein.

Het is een leugenachtige doortrapte asshole..
En mensen vereren hem daarvoor.

Ik kenner nog een die exact zo was. En leefde 2000+ jaar geleden.
Heette Julius Caesar.
Overtrad de regels organiseerde een coup loog behoorlijk de menigte voor. "Veel mindere mate dan Orangeman, dat valt gewoon niet te overtreffen"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loog zijn achterban "leger" voor door ze te willen betalen met geld wat hij niet had.
En ruimde tactisch alle tegenstanders uit de weg "wel iets bloederige dan Orangeman"
En dat allemaal om zo lang mogelijk de macht te houden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201842353
twitter


Biden krijgt de Amerikanen toch dichter bij elkaar, van Californie tot aan eastcoast NY voegen amerikanen samen om "Fuck Joe Biden" of synoniem "Lets go Brandon" te schreeuwen.

Dat heeft Joe Biden toch netjes voor elkaar gekregen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 08:52:54 #128
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201842517
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201842574
twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:04:46 #130
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201842624
twitter


:o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201842898
quote:
Hahahah :D
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:33:14 #132
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201842915
quote:
oompaloempa.. oeh die is mooi die houd ik er in :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:38:44 #133
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201842970
quote:
Want?
Het gaat om een oompaloempa niet NASCAR.
BTW mooi dat ze fuck Biden en Lets go Brandon blijven scanderen .. je hebt er alleen niet zo veel aan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201843010
quote:
Stukje projecteren is dit zo te zien, want iedereen weet dat Xidens dictatuur helemaal geen negatieve comments toelaat. Facebook werkt voor Xiden. Zuckerberg is een Xiden donateur.

Kijk maar op www.81m.org hoeveel dislikes er bij elke Xiden video wordt verwijderd bv op youtube, facebook is precies hetzelfde.

Liever een oelaloempa dan een seniele oude pedofiel die kleine meisjes betast op publieke televisie. Maar onder linkse kliekjes wordt alles geaccepteerd.

Dus deze hele tweet plus jouw post is echt lachwekkend _O-
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_201843044
De obsessie die mensen nog hebben met Trump is ongekend, je zal maar jaren lang op een Nederlands forum allemaal non-nieuws posten en denken dat iemand het wat interesseert. (Maximale users die dit topic lezen is 10-15man) Of dat je mensen mee triggert.
Dan heb je toch wel echt een leven hoor.

Ik heb ook het gevoel dat er users hier zijn die echt denken dat Trump nog ooit aangepakt zal worden voor dan ook maar iets. Wordt eens wakker zeg.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_201843051
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Stukje projecteren is dit zo te zien, want iedereen weet dat Xidens dictatuur helemaal geen negatieve comments toelaat. Facebook werkt voor Xiden. Zuckerberg is een Xiden donateur.

Kijk maar op www.81m.org hoeveel dislikes er bij elke Xiden video wordt verwijderd bv op youtube, facebook is precies hetzelfde.

Liever een oelaloempa dan een seniele oude pedofiel die kleine meisjes betast op publieke televisie. Maar onder linkse kliekjes wordt alles geaccepteerd.

Dus deze hele tweet plus jouw post is echt lachwekkend _O-
Knap dat je punt mist, ondanks dat het letterlijk voor je wordt uitgespeld. Wat dat verder met Biden heeft te maken, is mij niet duidelijk.

Maar fijn dat je terug bent. Na de verkiezingen die Trump ruim verloor durfde je je immers maanden niet te laten zien op dit forum.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:47:20 #137
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201843055
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Stukje projecteren is dit zo te zien, want iedereen weet dat Xidens dictatuur helemaal geen negatieve comments toelaat. Facebook werkt voor Xiden. Zuckerberg is een Xiden donateur.

Kijk maar op www.81m.org hoeveel dislikes er bij elke Xiden video wordt verwijderd bv op youtube, facebook is precies hetzelfde.

Liever een oelaloempa dan een seniele oude pedofiel die kleine meisjes betast op publieke televisie.

Dus deze hele tweet plus jouw post is echt lachwekkend _O-
Ja je hebt er alleen weinig aan.
En schijnbaar dacht de rest van de VS er anders over.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201843057
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Knap dat je punt mist, ondanks dat het letterlijk voor je wordt uitgespeld. Wat dat verder met Biden heeft te maken, is mij niet duidelijk.

Maar fijn dat je terug bent. Na de verkiezingen die Trump ruim verloor durfde je je immers maanden niet te laten zien op dit forum.
Ik had een ban :) politieke gevangene was ik. Ook hier kan dat. De lange enge arm van Xiden reikt ver.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:49:24 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201843086
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik had een ban :) politieke gevangene was ik. Ook hier kan dat.
Ogh gut arme jij.

Ga je nu hier aantonen dat de oompaloempa gewonnen heeft?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201843107
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:46 schreef epicbeardman het volgende:
De obsessie die mensen nog hebben met Trump is ongekend, je zal maar jaren lang op een Nederlands forum allemaal non-nieuws posten en denken dat iemand het wat interesseert. (Maximale users die dit topic lezen is 10-15man) Of dat je mensen mee triggert.
Dan heb je toch wel echt een leven hoor.
Trump is nog steeds leider van de Republikeinse partij en in 2024 doet hij mee aan de presidentsverkiezingen. De man is nog altijd relevant.

Verder is op een forum posten per definitie zinloos, je bereikt immers geen reet mee. Maar we doen het omdat we het leuk vinden, beste jongen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201843137
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik had een ban :) politieke gevangene was ik. Ook hier kan dat. De lange enge arm van Xiden reikt ver.
Toevallig kreeg je een ban, vrijwel direct nadat bekend werd dat Biden de verkiezingen had gewonnen.

Sure. Of werd het je allemaal iets teveel, met als gevolg dat je een maandenlange ban aan je broek kreeg? Want dat zou niet best zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:54:36 #142
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201843149
twitter


_O-
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201843268
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:38 schreef theguyver het volgende:

[..]
Want?
Het gaat om een oompaloempa niet NASCAR.
BTW mooi dat ze fuck Biden en Lets go Brandon blijven scanderen .. je hebt er alleen niet zo veel aan.
Zo lekker polt Biden niet, dat is eigenlijk ook wel een prestatie op zich met de volledige steun van de MSM en big Tech achter je.
Het feit dat het Lets go Brandon etc overal word gescandeerd zegt wel iets over zijn immense populariteit in de VS.
pi_201843305
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zo lekker polt Biden niet, dat is eigenlijk ook wel een prestatie op zich met de volledige steun van de MSM en big Tech achter je.
Het feit dat het Lets go Brandon etc overal word gescandeerd zegt wel iets over zijn immense populariteit in de VS.
Steun? Geen idee welke 'msm' jij volgt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 21 oktober 2021 @ 10:16:33 #145
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201843311
Zo Hee

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201843333
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:46 schreef epicbeardman het volgende:
De obsessie die mensen nog hebben met Trump is ongekend, je zal maar jaren lang op een Nederlands forum allemaal non-nieuws posten en denken dat iemand het wat interesseert. (Maximale users die dit topic lezen is 10-15man) Of dat je mensen mee triggert.
Dan heb je toch wel echt een leven hoor.

Ik heb ook het gevoel dat er users hier zijn die echt denken dat Trump nog ooit aangepakt zal worden voor dan ook maar iets. Wordt eens wakker zeg.
Trump heeft een interessante uitwerking op sommigen. Hij weet iets te triggeren dat veel links en progressieve geesten laat schuimbekken en snikken tegelijk. Ik ken ook wel een aantal mensen die ik in het in echt in een halve woedeaanval heb zien uitbarsten als het om die man gaat. Heel erg interessant om te aanschouwen. Maar dat is natuurlijk het resultaat van het feit dat sommigen oprecht denken dat die man 'literally Hitler' is.
quote:
Hihi, dit lijkt wel een beetje op Twitter of Instagram. Daar heb je dan weer direct problemen als je bepaalde dingen stelt omtrent geslacht. Bijvoorbeeld dat een man geen vrouw kan zijn, of dat mannen geen kinderen kunnen baren. Dat is dan zogenaamd 'hate speech'. Zo heeft elk platform bepaalde unieke regels zullen we maar zeggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201843452
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, dit lijkt wel een beetje op Twitter of Instagram. Daar heb je dan weer direct problemen als je bepaalde dingen stelt omtrent geslacht. Bijvoorbeeld dat een man geen vrouw kan zijn, of dat mannen geen kinderen kunnen baren. Dat is dan zogenaamd 'hate speech'. Zo heeft elk platform bepaalde unieke regels zullen we maar zeggen.
Je slaat de spijker op de kop, beste Dejannn! Dat maakt deze hele situatie ook zo ironisch. Trump en zijn aanhangers lopen immers continu te janken over censuur op social media platforms. De beperkende regeltjes van Twitter en Facebook zijn een grove schande, vinden zij.

En wat doet Trump, hun grote voorman? Die komt met een platform dat minstens zo strenge regels hanteert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201843481
Wat is een Dejannn?
  donderdag 21 oktober 2021 @ 10:39:29 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201843487
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zo lekker polt Biden niet, dat is eigenlijk ook wel een prestatie op zich met de volledige steun van de MSM en big Tech achter je.
Het feit dat het Lets go Brandon etc overal word gescandeerd zegt wel iets over zijn immense populariteit in de VS.
Owjeee ... En nu?
Is er al begonnen met afzetten?

Oh nee wacht .. niks.

In 2016 waren er hele berg democraten die roepen not my president..
Ook kansloos.

Er waren er wat die gingen emigreren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201843503
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:39 schreef QuidProJoe het volgende:
Wat is een Dejannn?
De vorige username van de user die ik citeer. Hij heeft nota bene in deze reeks uitgelegd dat hij zijn naam heeft veranderd.

Een dergelijke mate van vergeetachtigheid is niet gezond, beste vriend.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201843540
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
De vorige username van de user die ik citeer. Hij heeft nota bene in deze reeks uitgelegd dat hij zijn naam heeft veranderd.

Een dergelijke mate van vergeetachtigheid is niet gezond, beste vriend.
Oh.

Waarom noem je hem dan niet gewoon HowardRoark, wat zijn daadwerkelijke naam is?
pi_201843724
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Oh.

Waarom noem je hem dan niet gewoon HowardRoark, wat zijn daadwerkelijke naam is?
Omdat het Dejannn is. Zo ingewikkeld is het toch allemaal niet, beste jongen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201843760
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Omdat het Dejannn is. Zo ingewikkeld is het toch allemaal niet, beste jongen?
Blijkbaar wel, aangezien het HowardRoark is, en niet Dejannn?
pi_201843803
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:39 schreef theguyver het volgende:

[..]
Owjeee ... En nu?
Is er al begonnen met afzetten?

Oh nee wacht .. niks.

In 2016 waren er hele berg democraten die roepen not my president..
Ook kansloos.

Er waren er wat die gingen emigreren.
En nu vraag je? Eigenlijk helemaal niets, het is een kwestie van zijn termijn uit zitten en kijken welke Republikeinse kandidaat in het witte huis kan gaan zitten.
Nog een kleine observatie die gemaakt kan worden, de Lets go Brandon spreekkoren trekken wat mij betreft de legitimiteit van de verkiezingen verder in twijfel.
Hoe kan de meest populaire president aller tijden met steun van de msm en big Tech toch op zoveel spreekkoren rekenen?
Je zou bijna zeggen dat de verkiezingsuitslag niet bepaald recht doet aan het sentiment in het land.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 11:15:34 #156
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201843842
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En nu vraag je? Eigenlijk helemaal niets, het is een kwestie van zijn termijn uit zitten en kijken welke Republikeinse kandidaat in het witte huis kan gaan zitten.
Nog een kleine observatie die gemaakt kan worden, de Lets go Brandon spreekkoren trekken wat mij betreft de legitimiteit van de verkiezingen verder in twijfel.
Hoe kan de meest populaire president aller tijden met steun van de msm en big Tech toch op zoveel spreekkoren rekenen?
Je zou bijna zeggen dat de verkiezingsuitslag niet bepaald recht doet aan het sentiment in het land.
Bij republikeinen ja.. rest van de wereld en VS niet.

Hoi rechter.. ja er is gefraudeerd en we hebben bewijs..
Laat filmpje Lets go Brandon zien.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201843844
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Steun? Geen idee welke 'msm' jij volgt.
We gaan nu toch niet doen alsof de MSM zo kritisch is op het beleid van Biden.
Ik vind het ieder geval een wereld van verschil tussen de periode Biden en periode Trump.
Worden de leugens van Biden ook bijgehouden? En hoe zit het met het aantal coronadoden, word Biden nu ook verantwoordelijk gehouden voor het aantal doden vanwege Corona?
pi_201843871
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:15 schreef theguyver het volgende:

[..]
Bij republikeinen ja.. rest van de wereld en VS niet.
De rest van de wereld is niet relevant. De Republikeinen zullen zeker niet achter het beleid van Biden staan dat is een gegeven. Maar hoe zit het met de Democraten zijn die nog wel zo blij met hem? En nog belangrijker hoe zit het met de zwevende kiezers? Je weet wel die kiezers die elke verkiezingsronde de meest belangrijke groep zijn. Is hij daar ook nog steeds mateloos populair of ligt dat toch anders?
pi_201843881
Frankrijk was zo blij met het beleid van Biden, dat ze hun ambassadeur terug hebben gehaald. Biden weet hoe hij met zijn bondgenoten om moet gaan.
pi_201843906
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:18 schreef QuidProJoe het volgende:
Frankrijk was zo blij met het beleid van Biden, dat ze hun ambassadeur terug hebben gehaald. Biden weet hoe hij met zijn bondgenoten om moet gaan.
Een uitermate pijnlijk moment voor Biden en zijn lakeien in de media. America is back riep hij en nog geen jaar in zijn termijn en de Fransen worden al geschoffeerd.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 11:20:56 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201843909
BTW populairste ooit..
Zowel 2016 als 2020 had hij beide minder stemmen dan de tegenstander.

En ja met memes was hij super populair..
Vanwege zijn debiele acties.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 21 oktober 2021 @ 11:22:48 #162
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201843935
Trump-adepten die verontwaardiging veinzen over Biden die mensen zou schofferen.

Het kan verkeren.
Huilen dan.
pi_201843950
Ik las voor de gein eens door sectie 11 (en met name 11.3) van de DoD Law of War Manual, en een zin viel wel erg op: "In the case of occupied territory, the application of the GC shall cease one year after the
general close of military operations".

Zou dat inhouden dat het echte vuurwerk na 20 januari 2022 begint?
pi_201843986
Hihi, wat een boosheid weer vandaag. Dat zal het schuldige geweten wel zijn van het steunen van stem- en verkiezingsfraude, in combinatie met het complete falen van de geliefde ideologie.

Pijnlijk.
pi_201843989
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:20 schreef theguyver het volgende:
BTW populairste ooit..
Zowel 2016 als 2020 had hij beide minder stemmen dan de tegenstander.

En ja met memes was hij super populair..
Vanwege zijn debiele acties.
Ook het aantal stemmen is totaal niet relevant in de VS. En dat is maar goed ook, een aantal radicaal progressieve steden het lot van de VS laten bepalen is uiteraard vragen om problemen.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 11:27:41 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201844014
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, wat een boosheid weer vandaag. Dat zal het schuldige geweten wel zijn van het steunen van stem- en verkiezingsfraude, in combinatie met het complete falen van de geliefde ideologie.

Pijnlijk.
Ik ken iemand die dit projectie zou noemen.
Huilen dan.
pi_201844030
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ook het aantal stemmen is totaal niet relevant in de VS. En dat is maar goed ook, een aantal radicaal progressieve steden het lot van de VS laten bepalen is uiteraard vragen om problemen.
En uiteraard is er een verschil tussen het aantal stemmen en het aantal legitieme stemmen. Dat verschil wordt door een aantal vergeten.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 11:33:11 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201844079
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ook het aantal stemmen is totaal niet relevant in de VS. En dat is maar goed ook, een aantal radicaal progressieve steden het lot van de VS laten bepalen is uiteraard vragen om problemen.
Jawel het heet immers the popular vote!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201844140
Frank de Boer vond balbezit ook erg belangrijk (of zelfs het belangrijkste), en het is inderdaad een onderdeel van het voetbal (enkel als statistiek), maar toch gaat het om de doelpunten en niet het balbezit. Als voetbal om het balbezit zou gaan, zou het anders worden gespeeld.
pi_201844178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
We gaan nu toch niet doen alsof de MSM zo kritisch is op het beleid van Biden.
Meegekregen hoeveel stront deze regering over zich heen kreeg toen de terugtrekking uit Afghanistan uitdraaide op een drama, vooral ook in de 'msm'? Hoeveel kritiek Biden nu krijgt omdat hij niet in staat lijkt zijn partij op een lijn te krijgen?

FOX durfde gedurende vier jaar Trump helemaal geen kritiek te uiten op de president. Maar dat is natuurlijk geen probleem, omdat FOX in jouw ogen niet behoort tot de zogenaamde 'msm'.

quote:
Ik vind het ieder geval een wereld van verschil tussen de periode Biden en periode Trump.
Worden de leugens van Biden ook bijgehouden? En hoe zit het met het aantal coronadoden, word Biden nu ook verantwoordelijk gehouden voor het aantal doden vanwege Corona?
Er is nogal een verschil tussen de coronaaanpak van Biden en Trump. Biden roept Amerikanen op zich te laten vaccineren en, indien nodig, ondersteunt hij maatregelen die verspreiding van het virus tegen moeten gaan.

Trump liep daarentegen de gevaren van corona te bagatelliseren, hij verzette zich tegen elke maatregel die verspreiding van het virus moest beperken en hij verspreidde tegenstrijdige boodschappen.

Nogal logisch dat Trump, anders dan Biden, ten dele verantwoordelijk werd gehouden voor het aantal coronadoden. Laten we daarbij ook niet vergeten dat Trump Obama's aanpak van het H1N1 fel bekritiseerde en de doden toeschreef aan het beleid van de president. Niet gek dat je dan aan je eigen standaarden wordt gehouden, toch?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201844289
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Meegekregen hoeveel stront deze regering over zich heen kreeg toen de terugtrekking uit Afghanistan uitdraaide op een drama, vooral ook in de 'msm'? Hoeveel kritiek Biden nu krijgt omdat hij niet in staat lijkt zijn partij op een lijn te krijgen?
En terecht. En dat gebeurt alleen omdat het punt is bereikt dat het niet meer recht kan worden gepraat. Verder wordt nog steeds over de president gelogen. Het enige verschil is echter, dat de leugens over Trump allemaal negatief waren, terwijl de leugens over Biden allemaal positief zijn. Een bijzonder patroon dat een objectieve observeerder makkelijk oppakt.
quote:
FOX durfde gedurende vier jaar Trump helemaal geen kritiek te uiten op de president. Maar dat is natuurlijk geen probleem, omdat FOX in jouw ogen niet behoort tot de zogenaamde 'msm'.
Dat klopt niet eens. Niet verrassend overigens met mensen als de Linkse Murdochzoon en Loser Paul Ryan aan het roer.
quote:
[..]
Er is nogal een verschil tussen de coronaaanpak van Biden en Trump. Biden roept Amerikanen op zich te laten vaccineren en, indien nodig, ondersteunt hij maatregelen die verspreiding van het virus tegen moeten gaan.
Biden is inderdaad fascistisch(er) in zijn aanpak. Goed opgemerkt.
quote:
Trump liep daarentegen de gevaren van corona te bagatelliseren, hij verzette zich tegen elke maatregel die verspreiding van het virus moest beperken en hij verspreidde tegenstrijdige boodschappen.
Covid valt dan ook hartstikke mee. Het lijkt vooral te leven in de politiek en media, en niet zo zeer in het daadwerkelijke leven van mensen.
quote:
Nogal logisch dat Trump, anders dan Biden, ten dele verantwoordelijk werd gehouden voor het aantal coronadoden. Laten we daarbij ook niet vergeten dat Trump Obama's aanpak van het H1N1 fel bekritiseerde en de doden toeschreef aan het beleid van de president. Niet gek dat je dan aan je eigen standaarden wordt gehouden, toch?
Gelukkig had Biden (en andere Democraten en hun MSM-aanhangers) geen felle kritiek op Trumps aanpak, dus hoeven zij niet aan de eigen standaarden worden gehouden.

Clownworld.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 11:55:34 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201844311
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:37 schreef QuidProJoe het volgende:
Frank de Boer vond balbezit ook erg belangrijk (of zelfs het belangrijkste), en het is inderdaad een onderdeel van het voetbal (enkel als statistiek), maar toch gaat het om de doelpunten en niet het balbezit. Als voetbal om het balbezit zou gaan, zou het anders worden gespeeld.
Heel mooi gezegd.
Dus wat heeft dat mooie scanderen nu dus nog nut?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201844447
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Meegekregen hoeveel stront deze regering over zich heen kreeg toen de terugtrekking uit Afghanistan uitdraaide op een drama, vooral ook in de 'msm'? Hoeveel kritiek Biden nu krijgt omdat hij niet in staat lijkt zijn partij op een lijn te krijgen?

FOX durfde gedurende vier jaar Trump helemaal geen kritiek te uiten op de president. Maar dat is natuurlijk geen probleem, omdat FOX in jouw ogen niet behoort tot de zogenaamde 'msm'.
[..]
Er is nogal een verschil tussen de coronaaanpak van Biden en Trump. Biden roept Amerikanen op zich te laten vaccineren en, indien nodig, ondersteunt hij maatregelen die verspreiding van het virus tegen moeten gaan.

Trump liep daarentegen de gevaren van corona te bagatelliseren, hij verzette zich tegen elke maatregel die verspreiding van het virus moest beperken en hij verspreidde tegenstrijdige boodschappen.

Nogal logisch dat Trump, anders dan Biden, ten dele verantwoordelijk werd gehouden voor het aantal coronadoden. Laten we daarbij ook niet vergeten dat Trump Obama's aanpak van het H1N1 fel bekritiseerde en de doden toeschreef aan het beleid van de president. Niet gek dat je dan aan je eigen standaarden wordt gehouden, toch?
Het zou een beetje vreemd zijn als het fiasco in Afghanistan niet op de nodige kritiek had kunnen rekenen. Kun je nagaan hoe erg hij het had verkloot dat zelfs de MSM waar Fox onderdeel van is er niets van had gezegd.
Ik zal in de toekomst als ik klaag over de msm met betrekking tot Biden wel vermelden dat Fox daar niet bij hoort. Nooit gedacht dat het nodig was maar helaas dus wel.

Wat betreft Corona is dit weer een mooi staaltje geschiedsvervalsing.
Voor dat het vaccin er was vertelde Trump dat er voor de verkiezingen een vaccin zou zijn tegen het virus en hij moedigde mensen ook aan om het te nemen.
De Democraten waaronder Harris en Biden hebben vanaf dag 1 het vertrouwen in het vaccin ondermijnd. Men ging zelfs zo ver dat als Trump het zou aanbevelen ze het uit principe niet zouden nemen.

Trump heeft het overgelaten aan de staten om het zelf maatregelen te treffen zoals het systeem in de VS het dicteert. Waar hij wat mij betreft een beetje in is tekort geschoten is het bagetelliseren van de gevaren van het virus.

Maar goed dat neemt nog steeds niet weg dat het op z’n zachtst gezegd opmerkelijk te noemen is dat het aantal coronadoden ineens niet meer onder de verantwoordelijkheid vallen van de president.
Kortom ik zie een patroon, waar er met dubbele maten gemeten word en ik blijf het bijzonder vinden dat je het niet ziet of erger nog niet wilt zien.
pi_201844800
twitter

2024 is nog heel ver weg vooral in de politiek maar dit zijn toch verschrikkelijke cijfers voor de meest populaire president aller tijden.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:29:24 #175
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201844833
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:26 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
2024 is nog heel ver weg vooral in de politiek maar dit zijn toch verschrikkelijke cijfers voor de meest populaire president aller tijden.
Oki heb je er nu wat aan?
Nein.. de volgende verkiezingen duren nog 3 jaar.
Biden zal maar voor 1 termijn gaan dus men krijgt een nieuwe president straks
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:36:01 #176
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201844929
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
We gaan nu toch niet doen alsof de MSM zo kritisch is op het beleid van Biden.
Ik vind het ieder geval een wereld van verschil tussen de periode Biden en periode Trump.
Worden de leugens van Biden ook bijgehouden? En hoe zit het met het aantal coronadoden, word Biden nu ook verantwoordelijk gehouden voor het aantal doden vanwege Corona?
Jawel, zie het terug trekken leger.
Hij kreeg behoorlijk wat kritiek.
En ja het aantal leugens gaan ze bijhouden, en ga je verzekeren dat hij niet eens in de buurt komt van de oompaloempa.

En natuurlijk word hij er op afgerekend, de afgelopen weken heb ik verschillende msm hier voorbij zien komen..
En daardoor heb ik bij feedback aangegeven dat men te ver off-topic ging.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:38:18 #177
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201844949
quote:
Deze man hoort achter de geraniums thuis. Dit is eigenlijk niet eens meer grappig om hem zo te zien maar beschamend, ook hoe zijn vrouw hem nog even tot halt probeert te roepen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201844993
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Deze man hoort achter de geraniums thuis. Dit is eigenlijk niet eens meer grappig om hem zo te zien maar beschamend, ook hoe zijn vrouw hem nog even tot halt probeert te roepen.
Dat gevoel heb ik dus al een hele tijd. Het is niet leuk meer, deze man dient tegen zichzelf in bescherming genomen te worden. Het is overduidelijk dat hij totaal niet geschikt is voor deze functie.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:47:47 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201845081
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat gevoel heb ik dus al een hele tijd. Het is niet leuk meer, deze man dient tegen zichzelf in bescherming genomen te worden. Het is overduidelijk dat hij totaal niet geschikt is voor deze functie.
Secret service zijn taak.

Toen men dat bij de oompaloempa omdat hij een staatsgreep uitvoerde en dus andere mensen ingrepen werden hun hier stellig veroordeeld.

En nu moet het wel... Maar omdat er dus veel kritiek komt wanneer men dat gaat doen..
Zal men dat dus niet meer doen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201845089
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:41 schreef Chivaz het volgende:
Het is overduidelijk dat hij totaal niet geschikt is voor deze functie.
Tsja dat was zijn voorganger ook niet en wat dat betreft ben ik blij dat ik er niet woon. Voor mij als Nederlander en Europeaan zie ik Biden net zoals dat ik Clinton zag als de minst slechte keus.
pi_201845099
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:05 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Blijkbaar wel, aangezien het HowardRoark is, en niet Dejannn?
Ik snap dat ook niet helemaal. Want het is bij meerdere users een dingetje voor sommigen om hen aan te spreken met een andere naam dan hun daadwerkelijke username. Complottheorieën omtrent accounts, kloon en users vieren hier blijkbaar hoogtijdagen.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:26 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
2024 is nog heel ver weg vooral in de politiek maar dit zijn toch verschrikkelijke cijfers voor de meest populaire president aller tijden.
Hihi, het blijkt wel weer welke kant van de Amerikaanse politiek het grootste aantal fantasten heeft en ook erg tribaal is. De heetgebakerde Democraten natuurlijk. Stug achter Biden blijven staan. Wellicht is dat het resultaat van de dagelijkse MSM-roes.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:55:28 #182
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201845188
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat gevoel heb ik dus al een hele tijd. Het is niet leuk meer, deze man dient tegen zichzelf in bescherming genomen te worden. Het is overduidelijk dat hij totaal niet geschikt is voor deze functie.
Het is eigenlijk heel erg triest. Vind het zelfs een beetje zielig voor hem, een seniele oude man misbruiken en wordt globaal te kakken gezet. Maar ja in zijn jonge jaren was hij ook al een fout mannetje.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201845264
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Het is eigenlijk heel erg triest. Vind het zelfs een beetje zielig voor hem, een seniele oude man misbruiken en wordt globaal te kakken gezet. Maar ja in zijn jonge jaren was hij ook al een fout mannetje.
Dit is dan ook het voordeel dat hij de Democraten biedt. Hij oogt absoluut niet bedreigend of radicaal en heeft ook het label een hele gematigde politicus te zijn. Dat maakt hem een perfect façade voor het pushen van allerlei radicaal beleid. Iets dat we nu ook zien in de VS.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 21 oktober 2021 @ 13:09:52 #184
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201845356
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is dan ook het voordeel dat hij de Democraten biedt. Hij oogt absoluut niet bedreigend of radicaal en heeft ook het label een hele gematigde politicus te zijn. Dat maakt hem een perfect façade voor het pushen van allerlei radicaal beleid. Iets dat we nu ook zien in de VS.
Ik heb het idee dat heel wat Amerikanen dit heel goed doorhebben. Ik geloof er niks van dat JB zoveel stemmen heeft gehaald, ja door fraude en populair is hij al helemaal niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201845688
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat heel wat Amerikanen dit heel goed doorhebben. Ik geloof er niks van dat JB zoveel stemmen heeft gehaald, ja door fraude en populair is hij al helemaal niet.
Ik geloof wel dat hij veel stemmen heeft weten te behalen. Zijn er het inderdaad 80 miljoen? Dat durf ik niet te zeggen, maar ik denk dat erg veel mensen niet zo zeer voor Biden hebben gestemd, maar tegen Trump. En dat is ook niet zo verwonderlijk als je elke dag in de MSM zo'n 50 artikelen krijgt voorgeschoteld met dat Trump min of meer Hitler is, en de Republikeinen racisten, seksisten, homofoben, xenofoben, transfoben, en eigenlijk extreemrechtse neo-nazi's die wekelijks een Klan meeting bijwonen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201845832
quote:
13s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik geloof wel dat hij veel stemmen heeft weten te behalen. Zijn er het inderdaad 80 miljoen? Dat durf ik niet te zeggen, maar ik denk dat erg veel mensen niet zo zeer voor Biden hebben gestemd, maar tegen Trump. En dat is ook niet zo verwonderlijk als je elke dag in de MSM zo'n 50 artikelen krijgt voorgeschoteld met dat Trump min of meer Hitler is, en de Republikeinen racisten, seksisten, homofoben, xenofoben, transfoben, en eigenlijk extreemrechtse neo-nazi's die wekelijks een Klan meeting bijwonen.
Juist vanwege de vijandige houding van de media is het vertrouwen in de media gekelderd tot een absoluut dieptepunt.
Dat geeft dan wel weer hoop voor de toekomst, er komen gouden tijden aan voor kleine mediabedrijven die wel trachten gebalanceerd verslag/commentaar te leveren in de VS.
Daarom is het ook noodzakelijk dat het internet zo open en vrij mogelijk blijft en moeten we de flauwekul zoals muh Russia zoveel mogelijk links laten liggen.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 14:00:33 #187
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201845966
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ook het aantal stemmen is totaal niet relevant in de VS. En dat is maar goed ook, een aantal radicaal progressieve steden het lot van de VS laten bepalen is uiteraard vragen om problemen.
De meerderheid van het land de macht geven is vragen om problemen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 21 oktober 2021 @ 14:02:24 #188
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201845981
quote:
13s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik geloof wel dat hij veel stemmen heeft weten te behalen. Zijn er het inderdaad 80 miljoen? Dat durf ik niet te zeggen, maar ik denk dat erg veel mensen niet zo zeer voor Biden hebben gestemd, maar tegen Trump. En dat is ook niet zo verwonderlijk als je elke dag in de MSM zo'n 50 artikelen krijgt voorgeschoteld met dat Trump min of meer Hitler is, en de Republikeinen racisten, seksisten, homofoben, xenofoben, transfoben, en eigenlijk extreemrechtse neo-nazi's die wekelijks een Klan meeting bijwonen.
Zelfde trucje wat nu met Baudet uitgehaald wordt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201846121
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
De meerderheid van het land de macht geven is vragen om problemen?
In een land waar de culturele verschillen een stuk groter zijn dan hier yep.
Wil je de democratie vergroten dan zou meer macht naar de staten de logische oplossing zijn. Helaas zie ik geen van beide partijen daar ook werk van maken.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 14:18:21 #190
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201846141
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Zelfde trucje wat nu met Baudet uitgehaald wordt.
Ja dat is de schuld van de media _O- .

Dat hij als wappie, bruinhemd en fantast te boek staat kan je alleen hemzelf aanrekenen. Kijk bijvoorbeeld eens op z'n twitterfeed; dat komt toch echt uit z'n eigen vingers hoor.
Huilen dan.
pi_201846421
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Zelfde trucje wat nu met Baudet uitgehaald wordt.
Bij Baudet wordt het inderdaad in de media nogal uitgemolken. Mensen zitten iedere keer weer hysterisch te schuimbekken als hij weer eens iets op Twitter plaatst (zie ook hier ook FOK! bijvoorbeeld POL en NWS, waar hevig getriggerde linksgeoriënteerden maar niet over hem raken uitgepraat). Maar hij zegt ook wel de meest rare dingen. Bij Baudet zou het mij niets verbazen als hij inderdaad gecharmeerd is van discutabel etnisch nationalistisch gedachtegoed.

Ik zou op Trump nog wel kunnen stemmen als ik een Amerikaan was. Ik vind hem weliswaar te grof, maar Trumpisme als politiek gedachtegoed kan ik mij wel in vinden. Baudet is voor mij daarentegen een brug te ver.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 donderdag 21 oktober 2021 @ 15:39:22 #192
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201846863
Trump heeft nu een twitterkopie laten bouwen. Truth Social of zo moet het heten.

Hij noemt zijn digitale krantje dus "De Waarheid". Of "Pravda" in het russisch.

Zijn jullie fans van de Pravda, Trumpistjes?

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201846875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Deze man hoort achter de geraniums thuis. Dit is eigenlijk niet eens meer grappig om hem zo te zien maar beschamend, ook hoe zijn vrouw hem nog even tot halt probeert te roepen.
Dat is inderdaad waar. En dit zal ook tot enkele kritische vragen moeten leiden. Vragen zoals:
- Waarom staat Doctor Jill Biden dit toe?
- Als we er van uitgaan dat dit de meest wenselijke situatie voor de Bidens is, hoe beroerd moet het alternatief wel niet zijn?
Als we er van uitgaan dat dit de meest wenselijke situatie voor de Democraten is, hoe beroerd moet het alternatief wel niet zijn?

Er is iets goed mis daar.
pi_201846900
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 15:40 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat is inderdaad waar. En dit zal ook tot enkele kritische vragen moeten leiden. Vragen zoals:
- Waarom staat Doctor Jill Biden dit toe?
- Als we er van uitgaan dat dit de meest wenselijke situatie voor de Bidens is, hoe beroerd moet het alternatief wel niet zijn?
Als we er van uitgaan dat dit de meest wenselijke situatie voor de Democraten is, hoe beroerd moet het alternatief wel niet zijn?

Er is iets goed mis daar.
Ja en dan won Biden ook nog eens de verkiezingen van de kandidaat van de republikeinen, hoe beroerd moest die kandidaat dan wel niet zijn.
pi_201846918
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:48 schreef HowardRoark het volgende:
Ik snap dat ook niet helemaal. Want het is bij meerdere users een dingetje voor sommigen om hen aan te spreken met een andere naam dan hun daadwerkelijke username. Complottheorieën omtrent accounts, kloon en users vieren hier blijkbaar hoogtijdagen.
Nou ja, het is wel BNW. Ik ga er van uit dat die mensen Nissans nog steeds Datsuns noemen, en Caitlyn Jenner moet dan ook nog steeds Bruce Jenner zijn. Slavernij zal ook nog wel niet afgeschaft zijn.
pi_201847092
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 15:43 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Nou ja, het is wel BNW. Ik ga er van uit dat die mensen Nissans nog steeds Datsuns noemen, en Caitlyn Jenner moet dan ook nog steeds Bruce Jenner zijn. Slavernij zal ook nog wel niet afgeschaft zijn.
ach ja

quote:
17s.gif Op zondag 4 juli 2021 18:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Koosje! :*. Wilde mijn usernaam veranderen maar dat kan niet. Dus dan maar zo.
pi_201847136
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 15:43 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Nou ja, het is wel BNW. Ik ga er van uit dat die mensen Nissans nog steeds Datsuns noemen, en Caitlyn Jenner moet dan ook nog steeds Bruce Jenner zijn. Slavernij zal ook nog wel niet afgeschaft zijn.
Tja, hier valt op figuurlijke wijze wel een case voor te maken. Candace Owens haar best-selling boek heet niet voor niets 'Blackout: How Black America Can Make Its Second Escape from the Democrat Plantation'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201847166
Wat een zieke obsessie met andere users hebben sommigen toch. Alsof ze voor de (toekomstige) Stasi solliciteren. Zeer ongezond gedrag.
pi_201847211
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:05 schreef QuidProJoe het volgende:
Wat een zieke obsessie met andere users hebben sommigen toch. Alsof ze voor de (toekomstige) Stasi solliciteren. Zeer ongezond gedrag.
voel je je niet veilig meer in je safe space ensiferum?

Toch vervelend als het zo makkelijk is om aan te tonen wat een laf persoontje Dejann wel niet is, hier een beetje blijven ontkennen dat het om een andere user gaat omdat je liever niet aan je bullshit uit het verleden herinnerd wil worden. Als het om een andere usernaam te doen was dan was het op #anoniem zetten natuurlijk niet nodig geweest.
pi_201847266
Wat is een safe space ensiferum? Wat is een Dejann?
pi_201847293
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:11 schreef QuidProJoe het volgende:
Wat is een safe space ensiferum? Wat is een Dejann?
Ensiferum was overduidelijk jouw vorige usernaam hier en Dejann was zoals ik je net liet zien de vorige usernaam van je grote vriend Howardroark maar blijf vooral een dom spelletje spelen
  Overall beste user 2022 donderdag 21 oktober 2021 @ 16:14:28 #202
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201847303
Trump heeft verloren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201847324
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:05 schreef QuidProJoe het volgende:
Wat een zieke obsessie met andere users hebben sommigen toch. Alsof ze voor de (toekomstige) Stasi solliciteren. Zeer ongezond gedrag.
Ik moet inderdaad ook zeggen dat ik dit soms wel vrij ver vind gaan. Afgelopen zomer werd mijn Linkedin ook een paar keer bezocht door één of meerdere mensen die dan op anoniem staan. En nu wil ik niet direct naar FOK! wijzen, maar wetende dat er hier een aantal users zitten met een obsessieve interesse naar 'de persoon' achter een useraccount, zou het mij niets verbazen dat sommigen oprecht hier uren op zitten te Googelen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201847364
quote:
11s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik moet inderdaad ook zeggen dat ik dit soms wel vrij ver vind gaan. Afgelopen zomer werd mijn Linkedin ook een paar keer bezocht door één of meerdere mensen die dan op anoniem staan. En nu wil ik niet direct naar FOK! wijzen, maar wetende dat er hier een aantal users zitten met een obsessieve interesse naar 'de persoon' achter een useraccount, zou het mij niets verbazen dat sommigen oprecht hier uren op zitten te Googelen.
En enkel omdat we deel uitmaken van de Let's Go Brandon Trumpsupporters+ gemeenschap. Wat een minachting jegens LGBT+ers.
  Overall beste user 2022 donderdag 21 oktober 2021 @ 16:20:33 #205
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201847375
Hee kijk, Trump's baken van vrije meningsuiting heeft regeltjes dat er geen vrijheid van meningsuiting is.

twitter


Terecht of niet, oh Trumperino's?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201847414
quote:
11s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik moet inderdaad ook zeggen dat ik dit soms wel vrij ver vind gaan. Afgelopen zomer werd mijn Linkedin ook een paar keer bezocht door één of meerdere mensen die dan op anoniem staan. En nu wil ik niet direct naar FOK! wijzen, maar wetende dat er hier een aantal users zitten met een obsessieve interesse naar 'de persoon' achter een useraccount, zou het mij niets verbazen dat sommigen oprecht hier uren op zitten te Googelen.
Beetje een vreemde reactie, dit ging namelijk alleen over usernamen op Fok! waarbij het gezien je onzinnige uitlatingen hier nogal hilarisch is dat je je vorige accounts wil vergeten.

Maar goed conservatieven die zich graag in de slachtofferrol wentelen is ook al zo oud als de weg naar Rome
pi_201847987
quote:
11s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:19 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
En enkel omdat we deel uitmaken van de Let's Go Brandon Trumpsupporters+ gemeenschap. Wat een minachting jegens LGBT+ers.
Hihi. Precies. Let's go Brandon!

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 donderdag 21 oktober 2021 @ 17:13:56 #208
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201848030
quote:
11s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik moet inderdaad ook zeggen dat ik dit soms wel vrij ver vind gaan. Afgelopen zomer werd mijn Linkedin ook een paar keer bezocht door één of meerdere mensen die dan op anoniem staan. En nu wil ik niet direct naar FOK! wijzen, maar wetende dat er hier een aantal users zitten met een obsessieve interesse naar 'de persoon' achter een useraccount, zou het mij niets verbazen dat sommigen oprecht hier uren op zitten te Googelen.
Je hebt je hier pas deze zomer geregistreerd. Ik betwijfel of een newbie zo interessant is voor mensen die hier al een tijdje zitten.

Verder: Hoe kun jij als newbie nou inschatten dat mensen dat zouden doen? Je komt net kijken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 17:16:40 #209
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201848054
quote:
11s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik moet inderdaad ook zeggen dat ik dit soms wel vrij ver vind gaan. Afgelopen zomer werd mijn Linkedin ook een paar keer bezocht door één of meerdere mensen die dan op anoniem staan. En nu wil ik niet direct naar FOK! wijzen, maar wetende dat er hier een aantal users zitten met een obsessieve interesse naar 'de persoon' achter een useraccount, zou het mij niets verbazen dat sommigen oprecht hier uren op zitten te Googelen.
Nou ja zeg, werd je profiel bezocht door anonieme accounts? Dat gebeurt anderen nooit! Wat raar!

:')
pi_201849141

Het probleem is trouwens niet Biden zelf, maar iedere democraat om hem heen, het blijft een marionet.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_201850083
quote:
11s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:16 schreef HowardRoark het volgende:
Ik moet inderdaad ook zeggen dat ik dit soms wel vrij ver vind gaan. Afgelopen zomer werd mijn Linkedin ook een paar keer bezocht door één of meerdere mensen die dan op anoniem staan.
Jeetje. Je gaat nog wat meemaken als je op een gegeven moment een echte grotemensenbaan krijgt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201850834


De staatsgreep begon op 3 november, de bezetting 20 januari.
pi_201850987
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Toevallig kreeg je een ban, vrijwel direct nadat bekend werd dat Biden de verkiezingen had gewonnen.

Sure. Of werd het je allemaal iets teveel, met als gevolg dat je een maandenlange ban aan je broek kreeg? Want dat zou niet best zijn.
Dan moet die user met zo'n emotionele uitbarsting wel een vieze linkse socialist zijn als we zo naar dejjann en ensiferum moeten luisteren. _O-
pi_201851018
Wat is een dejjann?
  donderdag 21 oktober 2021 @ 20:54:54 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201851509
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:32 schreef QuidProJoe het volgende:
Wat is een dejjann?
dat was een user die, net als deze gebruiker.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:06 schreef Bocaj het volgende:
*O* *O* *O* Fight For Trump! Fight For Trump! Fight For Trump! Fight For Trump! *O* *O* *O*
ontzettend klaar kwam toen de oompaloompa ging speechen op 6 jan.

Ik had vernomen dat hij tegenwoordig sexslaaf is na vertrek van melanie trump..

maar goed, alleen het eerste was een feit, de rest..nja BNW he..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201851826
Oh, ik ben niet bekend met de user dejjann. Maar ik ben sowieso niet bekend met andere users omdat ik die obsessie niet heb. Ik zelf ben immers veel meer van de inhoud, dan van de vorm of de boodschapper.
  Moderator donderdag 21 oktober 2021 @ 22:00:42 #217
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201852773
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 21:11 schreef QuidProJoe het volgende:
Oh, ik ben niet bekend met de user dejjann. Maar ik ben sowieso niet bekend met andere users omdat ik die obsessie niet heb. Ik zelf ben immers veel meer van de inhoud, dan van de vorm of de boodschapper.
Grappig, nooit wat van die inhoud gemerkt _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 22:47:33 #218
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201853883
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 21:11 schreef QuidProJoe het volgende:
Oh, ik ben niet bekend met de user dejjann. Maar ik ben sowieso niet bekend met andere users omdat ik die obsessie niet heb. Ik zelf ben immers veel meer van de inhoud, dan van de vorm of de boodschapper.
Over inhoud gesproken, is dat bewijs voor grootschalige verkiezingsfraude al gevonden?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201854378
quote:
11s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik moet inderdaad ook zeggen dat ik dit soms wel vrij ver vind gaan. Afgelopen zomer werd mijn Linkedin ook een paar keer bezocht door één of meerdere mensen die dan op anoniem staan. En nu wil ik niet direct naar FOK! wijzen, maar wetende dat er hier een aantal users zitten met een obsessieve interesse naar 'de persoon' achter een useraccount, zou het mij niets verbazen dat sommigen oprecht hier uren op zitten te Googelen.
Jij weet dat er medicatie bestaat voor dit soort klachten?
pi_201854949
Biden Orders VA To Withhold Health Benefits From Unvaccinated Veterans

quote:
President Joe Biden has ordered the Department of Veterans Affairs to withhold healthcare benefits from unvaccinated veterans as part of an aggressive new initiative to combat the COVID-19 pandemic.

Beginning November 1, any veteran seeking medical care at a VA facility must have had at least one shot of the vaccine to receive services under their medical benefits package.

The executive order is one of several new rules to combat the Delta variant, including vaccine requirements for federal workers, large employers, and health care staff.

In a televised speech Thursday evening, the president called upon veterans to continue their service to the United States, saying their debt to the country must be paid in perpetuity.
Ziek die Xiden, was oboemacare niet voor iedereen? is gezondheidszorg niet een mensenrecht? Heb je gevochten voor je land... schande!

Xiden is neergezet door de democraten als een scapegoat, hij zal de blame vangen voor het kapot maken van Amerika en de economie. Hij valt toch na zijn Presidentschap dood neer (al moeten ze hem een spuitje geven)

Als Trump zoiets had gedaan (niet dat hij dat ooit zou doen) was het een grote headline op NOS en andere sites, nu is iedereen stil. MSM laat weer zien wat ze belangrijk vinden.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 oktober 2021 @ 00:30:56 #221
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201854971
Had Trump nou maar twee weken meer gehad, dan had hij dit soort schrijnende zaken kunnen aanpakken in zijn nieuwe healthcareplan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 oktober 2021 @ 00:51:22 #222
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201855117
Nog meer redenen om "schande boeh!" te roepen.

twitter


Motherfuck-aaa!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201855233
twitter


_O- :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201855272
Texas Lt. Gov. Dan Patrick heeft zijn eerste (beloofde) premie uitgekeerd voor het vinden van verkiezingsfraude! *O*

twitter


Gepleegd door een Republikein _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 22-10-2021 03:07:44 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201855319
Republikeinen hebben het maar druk met van alles verbieden:

twitter


FREEDOM to BAN! :+

Moeten aanklagers wel meewerken natuurlijk :D

twitter


[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 22-10-2021 03:10:02 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201855631
Het werd MTG weer eens teveel :D

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 04:17:33 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201855744
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:23 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

De staatsgreep begon op 3 november, de bezetting 20 januari.
Valt op dat hij nu niet meer heeft over fraude.

En broek pissen begint omdat de documentatie over Zijn handelen op 6jan nu voor de rechter komt.
https://nos.nl/artikel/24(...)rump-adviseur-bannon

https://www.ad.nl/buitenl(...)nipuleren~a42d4acae/

En nu heeft hij zijn eigen propaganda machine.
https://www.emerce.nl/nie(...)netwerk-truth-social

Zodat hij zichzelf weer kan uiten, en lekker weer zijn volgelingen voorliegen.
Trumpagandaporn.

[ Bericht 21% gewijzigd door theguyver op 22-10-2021 04:26:40 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201855797
Ook best wel frauduleus:

twitter




U.S. Code § 912 - Officer or employee of the United States
quote:
Whoever falsely assumes or pretends to be an officer or employee acting under the authority of the United States or any department, agency or officer thereof, and acts as such, or in such pretended character demands or obtains any money, paper, document, or thing of value, shall be fined under this title or imprisoned not more than three years, or both.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201855816
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 05:25:56 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201855842
Valt me wel op dat de oompaloempa de afgelopen week niet meer over fraude heeft in zijn berichten..

Voelt hij nattigheid?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:46:21 #231
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201856203
Pfoeh, @Kijkertje heeft weer een drukke nacht op Twitter achter de rug. Gelukkig is er de nieuwe geautoriseerde boodschapper in de vorm van Ron Filipkowski. Een zogenaamd voormalig Republikein, die nu zijn tijd gebruikt om alles wat Republikeins en conservatief is in een negatief daglicht te zetten. Opmerkelijk toch hoe zulke mensen zo snel kunnen radicaliseren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:48:37 #232
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201856215
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201856343
pi_201856377
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 05:25 schreef theguyver het volgende:
Valt me wel op dat de oompaloempa de afgelopen week niet meer over fraude heeft in zijn berichten..

Voelt hij nattigheid?
Blijkbaar luistert hij naar je vraag en geeft weer een zoals gebruikelijk onsamenhangende zonder bewijs nieuwe rant over RINO supervisors. :D
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:31:04 #235
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201857082
quote:
Oh nevermind hij is weer wat frustratie aan kalken geweest.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201857929
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 07:46 schreef HowardRoark het volgende:
Pfoeh, @:Kijkertje heeft weer een drukke nacht op Twitter achter de rug. Gelukkig is er de nieuwe geautoriseerde boodschapper in de vorm van Ron Filipkowski. Een zogenaamd voormalig Republikein, die nu zijn tijd gebruikt om alles wat Republikeins en conservatief is in een negatief daglicht te zetten. Opmerkelijk toch hoe zulke mensen zo snel kunnen radicaliseren.
Blijft toch wel vreemd dat een user met tot voor kort een Ayn Rand verwijzing in zijn profiel zich zo voor het karretje van de Trumpisten laat spannen.

Is die referentie dan puur bedoeld als stoer puberaal gedrag en heb je überhaupt nog nooit wat gelezen van Ayn Rand of ben je zo achterlijk dat je totaal niks begrepen hebt van the Fountainhead?

Heb je die verwijzing maar weggehaald omdat je wederom weer eens niet in staat was om duidelijk te maken wat een Ayn Rand aanhanger ziet in het Trumpisme?
pi_201858448
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 07:46 schreef HowardRoark het volgende:
Pfoeh, @:Kijkertje heeft weer een drukke nacht op Twitter achter de rug. Gelukkig is er de nieuwe geautoriseerde boodschapper in de vorm van Ron Filipkowski. Een zogenaamd voormalig Republikein, die nu zijn tijd gebruikt om alles wat Republikeins en conservatief is in een negatief daglicht te zetten. Opmerkelijk toch hoe zulke mensen zo snel kunnen radicaliseren.
Ah dat verklaart weer een hoop, een gefrustreerde Republikein die verlangt naar de tijden van Bush en Cheney etc.
Dat soort volk is de laatste tijd best populair bij de progressieven the Lincoln project heeft er miljoenen mee verdient met de Trump en in het verlengde Republikeinen haat.
pi_201858573
Wie had ooit kunnen denken dat de haat onder de Linksradicalen zo groot zou worden, dat ze types als Dubya, Cheney en McCain zouden verheerlijken? Het is wederom bewijs dat er enkel wordt gedacht en gehandeld vanuit emotie (angst en haat) in plaats van ratio.

Is het een gevalletje kat in het nauw dat rare sprongen maakt?
pi_201858619
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:33 schreef QuidProJoe het volgende:
Wie had ooit kunnen denken dat de haat onder de Linksradicalen zo groot zou worden, dat ze types als Dubya, Cheney en McCain zouden verheerlijken? Het is wederom bewijs dat er enkel wordt gedacht en gehandeld vanuit emotie (angst en haat) in plaats van ratio.

Is het een gevalletje kat in het nauw dat rare sprongen maakt?
Dat vind ik ook opmerkelijk, hoe de “vijand” zo omarmt word. Hetzelfde fenomeen zagen we ook met John Bolton.
Aan de andere kant ik heb de media en bepaalde politici ook MS 13 zien verdedigen en rellen en plunderen zien bagatelliseren.
Alles is geoorloofd in de oorlog tegen Trump en zijn agenda.
pi_201858642
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:33 schreef QuidProJoe het volgende:
Wie had ooit kunnen denken dat de haat onder de Linksradicalen zo groot zou worden, dat ze types als Dubya, Cheney en McCain zouden verheerlijken? Het is wederom bewijs dat er enkel wordt gedacht en gehandeld vanuit emotie (angst en haat) in plaats van ratio.

Is het een gevalletje kat in het nauw dat rare sprongen maakt?
De verzuiling is nogal sterk verankerd bij je merk ik wel. Wat zijn eigenlijk links radicalen in dat hoofd van je, iedereen die niet zo idioot conservatief rechts is als jij?

In de normale wereld kun je politiek tegenstanders prima waarderen vanwege hun standvastigheid, hoe ze de discussie aangaan enz ook al verafschuw je hun standpunten maar dat past natuurlijk niet bij het kleuterniveau van het Trumpisme waar iedereen die ook maar iets afwijkt onmiddellijk als vijand moet worden gezien.
pi_201858658
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:38 schreef EchteLiberaal het volgende:
In de normale wereld kun je politiek tegenstanders prima waarderen vanwege hun standvastigheid, hoe ze de discussie aangaan enz ook al verafschuw je hun standpunten maar dat past natuurlijk niet bij het kleuterniveau van het Trumpisme waar iedereen die ook maar iets afwijkt onmiddellijk als vijand moet worden gezien.
Hmm.

quote:
De verzuiling is nogal sterk verankerd bij je merk ik wel. Wat zijn eigenlijk links radicalen in dat hoofd van je, iedereen die niet zo idioot conservatief rechts is als jij?
Hmm.
pi_201858716
twitter

Wat een vreemde houding, wie staat er nu zo?
Deze man is serieus op zijn einde, dit kan toch niet meer.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:51:15 #243
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201858787
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ah dat verklaart weer een hoop, een gefrustreerde Republikein die verlangt naar de tijden van Bush en Cheney etc.
Dat soort volk is de laatste tijd best populair bij de progressieven the Lincoln project heeft er miljoenen mee verdient met de Trump en in het verlengde Republikeinen haat.
De vraag bij dit soort figuren is altijd of zij überhaupt daadwerkelijk rechts en conservatief zijn. Vaak zijn het centrum linkse en gematigd progressief georiënteerde individuen, die zich slechts presenteren als "rechts" en "conservatief". Dit is voor vele hardcore linkse en progressieve geesten natuurlijk fantastisch, want dan kun je iemand die eigenlijk links en progressief is, presenteren als "acceptabel rechts" en iedereen die daadwerkelijk rechts en conservatief is demoniseren als erg radicaal, en op gelijke voet zetten met bepaalde extremisten.

Dit zie je in Nederland ook wel als D66 als "rechts" wordt afgeschilderd. FVD heeft daar dan nu een eigen alternatief op verzonnen door VVD als "links" af te schilderen. In beide gevallen klopt het natuurlijk niet.
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:40 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hmm.
[..]
Hmm.
Hihi, ik zou deze user gewoon negeren. Volgens mij is het een kloon van iemand die hier wel lurkt, maar niet mee wil posten en daarom via dit account soms even zijn gram tracht te halen door her en der met gestrekt been op bepaalde users in te komen. Nou, prima, dat mag. Whatever floats his boat.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201858823
twitter

Trump had het voorspeld dat ze uiteindelijk voor Jefferson etc zouden komen.
In principe heeft Biden hier wel gelijk maar een klein beetje opkomen voor de landsgeschiedenis mag wel. Het probleem is dat het in het verkeerde keelgat schiet van de radicale vleugel van de Democraten.
pi_201858834
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:51 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, ik zou deze user gewoon negeren. Volgens mij is het een kloon van iemand die hier wel lurkt, maar niet mee wil posten en daarom via dit account soms even zijn gram tracht te halen door her en der met gestrekt been op bepaalde users in te komen. Nou, prima, dat mag. Whatever floats his boat.
Weet ik. Maar die post was toch iets te clownesque. En verder zie ik het als een teken dat de door de liegende MSM gevormde realiteit op het punt staat te klappen.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:55:19 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201858837
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De vraag bij dit soort figuren is altijd of zij überhaupt daadwerkelijk rechts en conservatief zijn. Vaak zijn het centrum linkse en gematigd progressief georiënteerde individuen, die zich slechts presenteren als "rechts" en "conservatief". Dit is voor vele hardcore linkse en progressieve geesten natuurlijk fantastisch, want dan kun je iemand die eigenlijk links en progressief is, presenteren als "acceptabel rechts" en iedereen die daadwerkelijk rechts en conservatief is demoniseren als erg radicaal, en op gelijke voet zetten met bepaalde extremisten.

Dit zie je in Nederland ook wel als D66 als "rechts" wordt afgeschilderd. FVD heeft daar dan nu een eigen alternatief op verzonnen door VVD als "links" af te schilderen. In beide gevallen klopt het natuurlijk niet.
[..]
Hihi, ik zou deze user gewoon negeren. Volgens mij is het een kloon van iemand die hier wel lurkt, maar niet mee wil posten en daarom via dit account soms even zijn gram tracht te halen door her en der met gestrekt been op bepaalde users in te komen. Nou, prima, dat mag. Whatever floats his boat.
Grappig wel dat wat hij zegt precies overeen komt met wat je nu post.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:56:01 #247
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201858850
Oops! Hihi. Daar gaat het intersectionele Utopia op basis van 'racial equity'.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201858862
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:40 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hmm.
[..]
Hmm.
Inhoudelijk weer eens niks in te brengen dus.

Trouwens al bewijs gevonden voor de vermeende verkiezingsfraude waardoor Biden gewonnen heeft of is dit ook weer een te lastig onderwerp voor je om inhoudelijk op in te gaan?
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:58:09 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201858877
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:55 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Weet ik. Maar die post was toch iets te clownesque. En verder zie ik het als een teken dat de door de liegende MSM gevormde realiteit op het punt staat te klappen.
Over liegen gesproken.
Ik heb nog 30.000 leugens van de oompaloempa die nog debunked moeten worden hoever ben je er mee?
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:45 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Wat een vreemde houding, wie staat er nu zo?
Deze man is serieus op zijn einde, dit kan toch niet meer.
De oompaloempa stond ook heel raar op zijn benen.
En nu?
Oh en hij is ook nog eens oranje...
Wie heeft er nog meer een oranje huidskleur?

Is dat reden tot afzetten?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201858889
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:55 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Weet ik. Maar die post was toch iets te clownesque. En verder zie ik het als een teken dat de door de liegende MSM gevormde realiteit op het punt staat te klappen.
Goh wat een emotionele reactie weer.

Maar wat in mijn reactie geeft jou eigenlijk dat teken? Je bent tot nu toe in alle delen van deze reeks zowel onder deze usernaam als in je vorige nog nooit in staat gebleken de leugens van de MSM aan te tonen of zelfs maar bewijs te leveren voor het onderwerp van deze topicreeks.
pi_201859016
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:56 schreef HowardRoark het volgende:
Oops! Hihi. Daar gaat het intersectionele Utopia op basis van 'racial equity'.

[ twitter ]
Dat is eigenlijk helemaal niet zo verrassend. Veel hispanics zijn sociaal behoorlijk conservatief hetzelfde geld ook voor de Afro Amerikanen maar daar krijg je te maken met sociale uitsluiting als je niet meestemt met de massa.
Denk maar eens aan Biden en zijn “you aint black” opmerking.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:18:59 #252
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201859070
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat is eigenlijk helemaal niet zo verrassend. Veel hispanics zijn sociaal behoorlijk conservatief hetzelfde geld ook voor de Afro Amerikanen maar daar krijg je te maken met sociale uitsluiting als je niet meestemt met de massa.
Denk maar eens aan Biden en zijn “you aint black” opmerking.
Het is inderdaad het bekende verhaal dat de Democraten graag voor minderheden in de bres springen, dit dan zogenaamd vanuit barmhartigheid. Maar het eigenlijke verhaal is natuurlijk dat men minderheden graag gebruikt als politieke tool om stemmen te ronselen en zo meer macht te kunnen vergaren. Steeds minder minderheden lijken gelukkig te vallen voor deze huichelarij.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201859134
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is inderdaad het bekende verhaal dat de Democraten graag voor minderheden in de bres springen, dit dan zogenaamd vanuit barmhartigheid. Maar het eigenlijke verhaal is natuurlijk dat men minderheden graag gebruikt als politieke tool om stemmen te ronselen en zo meer macht te kunnen vergaren. Steeds minder minderheden lijken gelukkig te vallen voor deze huichelarij.
Het is ook wel erg opzichtig hoe de Democraten met minderheden omgaan. Het racisme van de lage verwachtingen, een mooi voorbeeldje blijft de leugen dat zwarte mensen geen ID kunnen regelen.
Of dat legale latino immigranten op een hoop worden gegooid met illegale immigranten.
Daarom is het ook zo goed dat het vertrouwen in de MSM op een absoluut dieptepunt is. Het dwingt mensen weer om zelf na te denken.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:36:21 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201859220
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is ook wel erg opzichtig hoe de Democraten met minderheden omgaan. Het racisme van de lage verwachtingen, een mooi voorbeeldje blijft de leugen dat zwarte mensen geen ID kunnen regelen.
Of dat legale latino immigranten op een hoop worden gegooid met illegale immigranten.
Daarom is het ook zo goed dat het vertrouwen in de MSM op een absoluut dieptepunt is. Het dwingt mensen weer om zelf na te denken.
Het feit dat jij mensen minderheden noemt is al bedroevend.

Ik zou ze gewoon mensen noemen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201859258
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het feit dat jij mensen minderheden noemt is al bedroevend.

Ik zou ze gewoon mensen noemen.
Goh mag je dat nu ook al niet meer zeggen :')
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:54:09 #256
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201859455
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het feit dat jij mensen minderheden noemt is al bedroevend.

Ik zou ze gewoon mensen noemen.
Haha, dit is een vrij geaccepteerde term hoor. Nooit eerder van gehoord?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201859540
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het feit dat jij mensen minderheden noemt is al bedroevend.

Ik zou ze gewoon mensen noemen.
Man man man. Cry me a river.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:23:29 #258
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_201859865
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:28 schreef QuidProJoe het volgende:
De Democraten zullen een grote fout maken wanneer ze Executive Privilege niet respecteren. Hussein Obama, Biden en Clinton hebben een hoop lijken in de kast. President Trump weet dit, daagt ze uit en geeft ze een kans om niet te happen. Maar dan maken ze de hondsdollen weer boos omdat ze niet all-in gaan. Moeilijk moeilijk, voor het Loserkamp dat anti-Trump heet.
Trump heeft geen executive privilige meer. Dat ligt bij de president in functie.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:59:45 #259
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201860595
Ik duld meer dat de VS bestaat uit mensen uit alle uithoeken van de wereld waaronder inheemse bewoners.

Men ging alles uit de kast trekken om uit te zoeken of een president wel in het land zelf geboren was omdat hij een andere huidskleur had.

Daarvoor was er nog niet eerder een president kandidaat die dat had moeten verantwoorden.

De oompaloempa ook niet ondanks dat hij oranje is.
Valt hij dan ook onder minderheid?

Ik zie dat we hier in Europa en vooral Nederland veel verder zijn.
De ergste discussie die we er over hebben gaat over een kinderfeestje.

Door ze een minderheid te noemen word er puur gekeken naar de afkomst, terwijl het waarschijnlijk al generaties inwoners betreffen in de VS.

The quotation "all men are created equal" is part of the sentence in the U.S. Declaration of Independence, which Thomas Jefferson penned in 1776 during the beginning of the American Revolution that reads, "We hold these truths to be self-evident, that all men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness".
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201860805
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:59 schreef theguyver het volgende:
Ik duld meer dat de VS bestaat uit mensen uit alle uithoeken van de wereld waaronder inheemse bewoners.

Men ging alles uit de kast trekken om uit te zoeken of een president wel in het land zelf geboren was omdat hij een andere huidskleur had.

Daarvoor was er nog niet eerder een president kandidaat die dat had moeten verantwoorden.

De oompaloempa ook niet ondanks dat hij oranje is.
Valt hij dan ook onder minderheid?

Ik zie dat we hier in Europa en vooral Nederland veel verder zijn.
De ergste discussie die we er over hebben gaat over een kinderfeestje.

Door ze een minderheid te noemen word er puur gekeken naar de afkomst, terwijl het waarschijnlijk al generaties inwoners betreffen in de VS.

The quotation "all men are created equal" is part of the sentence in the U.S. Declaration of Independence, which Thomas Jefferson penned in 1776 during the beginning of the American Revolution that reads, "We hold these truths to be self-evident, that all men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness".
min·der·heid (de; v; meervoud: minderheden)
1
het kleinere getal van een bep. groep; die personen: in de minderheid zijn
2
groep mensen die slechts een klein deel van de bevolking van een staat vormen: etnische minderheden

https://www.vandale.nl/gr(...)erheden#.YXKpYZBNfqs
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:22:45 #261
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201861102
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:55 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Weet ik. Maar die post was toch iets te clownesque. En verder zie ik het als een teken dat de door de liegende MSM gevormde realiteit op het punt staat te klappen.
Het gaat nu dan toch echt gebeuren!
pi_201861544
twitter

The great cornholio!!
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:05:32 #263
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201862310
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Goh mag je dat nu ook al niet meer zeggen :')
Natuurlijk wel:

"De minderheid stemde op Trump." is bijvoorbeeld goed gebruik van die term.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201862566
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:41:37 #265
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201862612
Oh jee, nee toch. Die arme election workers!

Ik zeg des te meer reden om het hele proces van verkiezingen, tellen van stemmen en vooral dan natuurlijk mail ballots eens flink onder de loep te nemen. Hihi.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201862677
Maar anonieme bezoekers op je LinkedIn profiel zijn wel ineens verdacht en eng?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201862709
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 16:41 schreef HowardRoark het volgende:
Oh jee, nee toch. Die arme election workers!

Ik zeg des te meer reden om het hele proces van verkiezingen, tellen van stemmen en vooral dan natuurlijk mail ballots eens flink onder de loep te nemen. Hihi.
Dus bedreigingen moet je belonen?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:57:52 #268
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201862764
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 16:48 schreef OMG het volgende:
Maar anonieme bezoekers op je LinkedIn profiel zijn wel ineens verdacht en eng?
Dat argument is volgens mij nergens gemaakt. Daarnaast is het ook een vrij creatieve draai om van een artikel van VICE ineens uit te komen bij mijn LinkedIn.
quote:
81s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 16:51 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dus bedreigingen moet je belonen?
En ook hier: dit argument wordt niet gemaakt. Individuen die zich daadwerkelijk schuldig maken aan het bedreigen van anderen moeten worden bestraft. Ik stel slechts voor om meer transparantie in het hele proces te creëren. Ik denk dat dit alle partijen ten goede zal komen. Alhoewel ... de door jouw omarmde en aanbeden partij misschien niet, die zijn immers groot voorstander van zo min mogelijk transparantie en zo min mogelijk checks en controles.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201862803
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 16:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En ook hier: dit argument wordt niet gemaakt. Individuen die zich daadwerkelijk schuldig maken aan het bedreigen van anderen moeten worden bestraft. Ik stel slechts voor om meer transparantie in het hele proces te creëren. Ik denk dat dit alle partijen ten goede zal komen. Alhoewel ... de door jouw omarmde en aanbeden partij misschien niet, die zijn immers groot voorstander van zo min mogelijk transparantie en zo min mogelijk checks en controles.
Dat argument maak je wel: bedreigingen zijn "des te meer reden om het hele proces extra onder de loep te nemen"
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:10:33 #270
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201862840
quote:
85s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat argument maak je wel: bedreigingen zijn "des te meer reden om het hele proces extra onder de loep te nemen"
Nee hoor, het woord 'bedreigingen' wordt in mijn post niet genoemd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201862949
quote:
85s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat argument maak je wel: bedreigingen zijn "des te meer reden om het hele proces extra onder de loep te nemen"
Ik vind het serieus best griezelig hoe snel deze user radicaliseert. Je blijft met je poten van een ander af. Punt.
Incelfrikandel
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:29:28 #272
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201863004
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:22 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik vind het serieus best griezelig hoe snel deze user radicaliseert. Je blijft met je poten van een ander af. Punt.
Leuke poging tot demoniseren. Maar van radicaliseren is aan mijn adres geen sprake. Al kun je dat beeld natuurlijk wel proberen te scheppen door anderen woorden in de mond te leggen, zoals nu dus ook gebeurd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201863172
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, het woord 'bedreigingen' wordt in mijn post niet genoemd.
Ah je hebt het woord 'bedreiging' niet genoemd! Dat verklaart alles :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201863203
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:22 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik vind het serieus best griezelig hoe snel deze user radicaliseert. Je blijft met je poten van een ander af. Punt.
Ja idd bedreigingen worden gebagatelliseerd en zijn een reden om je zin te krijgen als een verkiezingsuitslag je niet bevalt ;(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201863332
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Leuke poging tot demoniseren. Maar van radicaliseren is aan mijn adres geen sprake. Al kun je dat beeld natuurlijk wel proberen te scheppen door anderen woorden in de mond te leggen, zoals nu dus ook gebeurd.
Je bent al zo radicaal als de tering, man :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_201863357
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201864057
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:54 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja idd bedreigingen worden gebagatelliseerd en zijn een reden om je zin te krijgen als een verkiezingsuitslag je niet bevalt ;(
Ik zie het ook het ook in mijn omgeving. Ik woon in een dorp en heb bijvoorbeeld mensen totaal door het lint zien gaan wanneer iemand voorstelde om maar te stoppen met Zwarte Piet. Als je dan benoemt hoe bizar dat is krijg je van sommigen te horen dat "dit soort uitspraken nou eenmaal ook irritant zijn". Zéér kleine groep weliswaar, maar het groeit wel. Verontrustend om te zien. Wat ook te zien is aan het feit dat Wilders en Kaag beveiliging nodig hebben, belachelijk. Dat je je ogen niet uit je kop schaamt met dit soort uitspraken kan ik met mijn kop echt niet bij :N
Incelfrikandel
pi_201864477
twitter
Plaats hier uw advertentie
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:56:26 #279
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201865984
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik zie het ook het ook in mijn omgeving. Ik woon in een dorp en heb bijvoorbeeld mensen totaal door het lint zien gaan wanneer iemand voorstelde om maar te stoppen met Zwarte Piet. Als je dan benoemt hoe bizar dat is krijg je van sommigen te horen dat "dit soort uitspraken nou eenmaal ook irritant zijn". Zéér kleine groep weliswaar, maar het groeit wel. Verontrustend om te zien. Wat ook te zien is aan het feit dat Wilders en Kaag beveiliging nodig hebben, belachelijk. Dat je je ogen niet uit je kop schaamt met dit soort uitspraken kan ik met mijn kop echt niet bij :N
Dat zwarte piet leek ook niet meer op een persoon wat uit een schoorsteen kroop.
De geschiedenis er van werd vele malen weer geschreven.
Beide kampen gingen tot het uiterste.

Er zijn politici die andere mensen tot het bot toe beledigen en raar vinden als mensen daar boos van worden.

Het probleem zit m in de manier waarop.

Feiten en meningen.
Ik vind en jij bent bijvoorbeeld.

Ja ik noem de ex president een oompaloempa, want ik VIND dat hij dat is..
Wil niet gelijk zeggen dat hij een echte oompaloempa is.

Een Wilders weet het allemaal ontzettend geniepig te brengen waardoor hij op dat randje balanceert.

De oompaloempa doet dit niet..
Hij vermeld gewoon duidelijk dat hij de beste is..
Dat je vrouwen in de kut moet grijpen dat bijna alle Mexicanen moordenaars en verkrachters zijn.
En hij word er nog voor vereerd ook nog.

Nu dat gebitch over Harris, omdat ze vrouw is en Afrikaanse komaf.
Er word gezegd maar niemand heeft op haar gestemd bladieblah.
Er waren voor verkiezingen en men moet dan gewoon een vice president aanstellen.
Ze heeft een behoorlijke bak ervaring meer dan de vorige president.
Maar een vrouw aan het roer, dat kan echt niet.
Oh en haar komaf en kleur.. holy shit..
Dat is gewoon nog done!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201868639
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik zie het ook het ook in mijn omgeving. Ik woon in een dorp en heb bijvoorbeeld mensen totaal door het lint zien gaan wanneer iemand voorstelde om maar te stoppen met Zwarte Piet. Als je dan benoemt hoe bizar dat is krijg je van sommigen te horen dat "dit soort uitspraken nou eenmaal ook irritant zijn". Zéér kleine groep weliswaar, maar het groeit wel. Verontrustend om te zien. Wat ook te zien is aan het feit dat Wilders en Kaag beveiliging nodig hebben, belachelijk. Dat je je ogen niet uit je kop schaamt met dit soort uitspraken kan ik met mijn kop echt niet bij :N
Het is mij ook een volkomen raadsel zeker als je bedenkt dat het hele Sinterklaasfeest in feite al op zijn retour was door de opkomst van het Kerstfeest oiv andere culturen. Maar o wee als andere culturen kritiek hebben op 'onze' Zwarte Piet die in de loop der tijd onlosmakelijk verbonden werd met de racistische karikatuur van een zwarte man.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201868888
Rudy's vriendje is schuldig verklaard:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201868897
En Trump's nieuwe platform is een rip off van Twitter:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201868945
twitter


Zij waren in tegenstelling tot Antifa/BLM wél aanwezig op 6 jan. bij het Capitool

Evenals trouwens de Proud Boys, de Texas Freedom Force en de Three Percenters.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201869076
Jeffrey Clark komt wel getuigen voor de J6 Committee:

twitter


Nog meer J6 nieuws:

twitter


Biden over J6:

twitter


[ Bericht 30% gewijzigd door Kijkertje op 23-10-2021 01:00:10 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201869477
twitter


Alweer geen fraude. Over twee weken denk ik :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201869482
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 03:18 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Alweer geen fraude. Over twee weken denk ik :+
Dat komt omdat het woord fraude niet werd genoemd, begrijp dat nou. :'(.blijkbaar wel fraud, maar niet fraude.

[ Bericht 1% gewijzigd door OMG op 23-10-2021 03:31:26 ]
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201869497
twitter
pi_201869512
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 03:21 schreef OMG het volgende:

[..]
Dat komt omdat het woord fraude niet werd genoemd, begrijp dat nou. :'(.blijkbaar wel fraud, maar niet fraude.
En herinner je je dit geval nog? Daar werd ook heel verontwaardigd over gedaan in Trump-gelederen. En dat was ook vast veel vaker gebeurd! :'(

twitter


Driemaal raden wie er nu aangeklaagd wordt :D

Jaja de 'geschokte' weduwnaar zelf :')

twitter


[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 23-10-2021 04:18:34 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201869515
quote:
Klasse, een Trump had z'n vuist al in een paardenkut gestoken, de loser.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201869522
twitter

twitter


Trump ten voeten uit.

Het was ook de reden waarom Trump zich kandidaat stelde voor het presidentschap. De zaken gingen (alweer) slecht, niemand wilde hem nog leningen verstrekken en dat kandidaatschap zou hem het respect en vertrouwen van de zakenwereld opleveren voor lucratieve deals. Zijn Trump-tower in Moskou bv wat de Russen de unieke mogelijkheid bood hem als 'useful idiot' te gebruiken en hem de steun van Putin opleverde met alle gevolgen vandien.

En dat trekt dan weer niet alleen opportunistisch volk aan die daar ook wel brood in zien (Manafort, Bannon, Kushner, Giuliani, kabinetsleden, politici, officials, kerkgenootschappen etc etc) maar ook allerlei autocratische leiders die zo'n figuur heel makkelijk kunnen paaien met mooipraat om hun eigen doelen te bereiken.

Maar dit alles had hij natuurlijk nooit voor elkaar gekregen zonder de onvoorwaardelijke steun van zijn goedgelovige volgvolk waar hij op zijn beurt dan weer geniaal gebruik van weet te maken door ze van alles op de mouw te spelden wat hem stemmen, donaties en vooral de woede oplevert waardoor hij ze ook nog eens als voetvolk kan gebruiken in het geval van een verkiezingsnederlaag.

Oh en niet te vergeten de social media waar (al jaren) dankbaar gebruik van wordt gemaakt om het zaakje op te stoken en het vuurtje brandende te houden.

twitter


[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 23-10-2021 05:34:59 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201869576
Intussen doet Eastman een poging zich via een interview te distancieren van zijn eigen memo waarin hij in 6 punten aangeeft hoe Trump na zijn verkiezingsnederlaag alsnog president kan blijven:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201869645
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 01:09 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

_O- :')
twitter


"fearful of the AWAKENING!" _O- :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201869681
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 07:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ twitter ]

"fearful of the AWAKENING!" _O- :')
Hm, om 1 of andere reden komen cholerisch en emotioneel als eerste op. Maar goed, even wachten voordat alle giechelende hihi-ers dit allemaal komen ontkrachten.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201869684
Stabiel ook, dat figuur :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 08:18:24 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201869726
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 07:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ twitter ]

"fearful of the AWAKENING!" _O- :')
Wacht ff wie wat invasie Australië?
Ik heb wat gemist geloof ik..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201869980
De angst zit er weer goed in. Altijd een genot om dat te mogen observeren.
pi_201870225
twitter

Oké welke Fokker is dit?
pi_201870577
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 00:19 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Zij waren in tegenstelling tot Antifa/BLM wél aanwezig op 6 jan. bij het Capitool

Evenals trouwens de Proud Boys, de Texas Freedom Force en de Three Percenters.
Klopt. Eigenlijk zaten zij ook achter alle gewelddadige rellen, pyromanie, doden en gewonden die we vorig jaar zomer door heel de VS zagen. Dat was helemaal niet BLM en Antifa, maar gewoon de Proud Boys en de Oath Keepers! Maggie Haberman gaat daar aankomende week vast nog een artikel over schrijven. Ik ga er vanuit dat je nu al zit te trappelen van ongeduld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201870681
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 09:24 schreef QuidProJoe het volgende:
De angst zit er weer goed in. Altijd een genot om dat te mogen observeren.
Links is door de dagelijkse MSM-roes zó hysterisch geworden, dat men nu achter iedereen rechts van het politieke centrum een radicale extremist zoekt.

Kijk, kijk, Candace Owens zegt wat op haar show! :'(
Oath Keepers zitten overal! :'(
Trump heeft een nieuw social media platform!! :o
Ja maar, ja maar, 6 januari! :'(

Hihi.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201870792


Hoe is John eigenlijk overleden? Ik vraag het namens Meghan "You can't kill him again" McCain.
pi_201871555
En dicht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')