abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 oktober 2021 @ 05:33:16 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201841833
quote:
11s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Eeeeeh het is de kerk die hier de wet overtreedt? :D

Het zou een beetje raar zijn als Kamala Harris geen Democratische kandidaat zou mogen steunen en ik kan me bovendien een hele hoop dominees herinneren die Trump steunden? Mocht dat dan wel?

[ twitter ]

[ [url=https://www.ft.com/__origami/service/image/v2/images/raw/https://d1e00ek4ebabms.cl(...)idth=1067]afbeelding[/url] ]

Trump hield zelfs een rally in een kerk:

[..]
En waar heeft Harris trouwens nog meer de wet overtreden? En waarom is ze daar niet voor vervolgd?

Vragen, vragen .... en zo weinig antwoorden ;(

Niet onderbouwde beweringen daarentegen zie ik aan de lopende band -O-

Typisch :+
Kijk, als Orangeman het doet is het logisch wel doordacht en owee als je kritiek hebt.

Maar als een ander het doet.. en niet eens voor in de schijnwerpers er voor wil staan is het topic te klein.

Het is een leugenachtige doortrapte asshole..
En mensen vereren hem daarvoor.

Ik kenner nog een die exact zo was. En leefde 2000+ jaar geleden.
Heette Julius Caesar.
Overtrad de regels organiseerde een coup loog behoorlijk de menigte voor. "Veel mindere mate dan Orangeman, dat valt gewoon niet te overtreffen"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loog zijn achterban "leger" voor door ze te willen betalen met geld wat hij niet had.
En ruimde tactisch alle tegenstanders uit de weg "wel iets bloederige dan Orangeman"
En dat allemaal om zo lang mogelijk de macht te houden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201842353
twitter

Biden krijgt de Amerikanen toch dichter bij elkaar, van Californie tot aan eastcoast NY voegen amerikanen samen om "Fuck Joe Biden" of synoniem "Lets go Brandon" te schreeuwen.

Dat heeft Joe Biden toch netjes voor elkaar gekregen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 08:52:54 #128
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201842517
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201842574
twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:04:46 #130
189978 controlaltdelete
pi_201842624
twitter

:o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201842898
quote:
Hahahah :D
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:33:14 #132
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201842915
quote:
oompaloempa.. oeh die is mooi die houd ik er in :D
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:38:44 #133
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201842970
quote:
Want?
Het gaat om een oompaloempa niet NASCAR.
BTW mooi dat ze fuck Biden en Lets go Brandon blijven scanderen .. je hebt er alleen niet zo veel aan.
pi_201843010
quote:
Stukje projecteren is dit zo te zien, want iedereen weet dat Xidens dictatuur helemaal geen negatieve comments toelaat. Facebook werkt voor Xiden. Zuckerberg is een Xiden donateur.

Kijk maar op www.81m.org hoeveel dislikes er bij elke Xiden video wordt verwijderd bv op youtube, facebook is precies hetzelfde.

Liever een oelaloempa dan een seniele oude pedofiel die kleine meisjes betast op publieke televisie. Maar onder linkse kliekjes wordt alles geaccepteerd.

Dus deze hele tweet plus jouw post is echt lachwekkend _O-
pi_201843044
De obsessie die mensen nog hebben met Trump is ongekend, je zal maar jaren lang op een Nederlands forum allemaal non-nieuws posten en denken dat iemand het wat interesseert. (Maximale users die dit topic lezen is 10-15man) Of dat je mensen mee triggert.
Dan heb je toch wel echt een leven hoor.

Ik heb ook het gevoel dat er users hier zijn die echt denken dat Trump nog ooit aangepakt zal worden voor dan ook maar iets. Wordt eens wakker zeg.
pi_201843051
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Stukje projecteren is dit zo te zien, want iedereen weet dat Xidens dictatuur helemaal geen negatieve comments toelaat. Facebook werkt voor Xiden. Zuckerberg is een Xiden donateur.

Kijk maar op www.81m.org hoeveel dislikes er bij elke Xiden video wordt verwijderd bv op youtube, facebook is precies hetzelfde.

Liever een oelaloempa dan een seniele oude pedofiel die kleine meisjes betast op publieke televisie. Maar onder linkse kliekjes wordt alles geaccepteerd.

Knap dat je punt mist, ondanks dat het letterlijk voor je wordt uitgespeld. Wat dat verder met Biden heeft te maken, is mij niet duidelijk.

Maar fijn dat je terug bent. Na de verkiezingen die Trump ruim verloor durfde je je immers maanden niet te laten zien op dit forum.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:47:20 #137
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201843055
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Liever een oelaloempa dan een seniele oude pedofiel die kleine meisjes betast op publieke televisie.

Ja je hebt er alleen weinig aan.
En schijnbaar dacht de rest van de VS er anders over.
pi_201843057
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Knap dat je punt mist, ondanks dat het letterlijk voor je wordt uitgespeld. Wat dat verder met Biden heeft te maken, is mij niet duidelijk.

Maar fijn dat je terug bent. Na de verkiezingen die Trump ruim verloor durfde je je immers maanden niet te laten zien op dit forum.
Ik had een ban :) politieke gevangene was ik. Ook hier kan dat. De lange enge arm van Xiden reikt ver.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:49:24 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201843086
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik had een ban :) politieke gevangene was ik. Ook hier kan dat.
Ogh gut arme jij.

Ga je nu hier aantonen dat de oompaloempa gewonnen heeft?
pi_201843107
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:46 schreef epicbeardman het volgende:
De obsessie die mensen nog hebben met Trump is ongekend, je zal maar jaren lang op een Nederlands forum allemaal non-nieuws posten en denken dat iemand het wat interesseert. (Maximale users die dit topic lezen is 10-15man) Of dat je mensen mee triggert.
Trump is nog steeds leider van de Republikeinse partij en in 2024 doet hij mee aan de presidentsverkiezingen. De man is nog altijd relevant.

Verder is op een forum posten per definitie zinloos, je bereikt immers geen reet mee. Maar we doen het omdat we het leuk vinden, beste jongen.
pi_201843137
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik had een ban :) politieke gevangene was ik. Ook hier kan dat. De lange enge arm van Xiden reikt ver.
Toevallig kreeg je een ban, vrijwel direct nadat bekend werd dat Biden de verkiezingen had gewonnen.

Sure. Of werd het je allemaal iets teveel, met als gevolg dat je een maandenlange ban aan je broek kreeg? Want dat zou niet best zijn.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:54:36 #142
189978 controlaltdelete
pi_201843149
twitter

_O-
pi_201843268
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:38 schreef theguyver het volgende:

[..]
Want?
Het gaat om een oompaloempa niet NASCAR.
BTW mooi dat ze fuck Biden en Lets go Brandon blijven scanderen .. je hebt er alleen niet zo veel aan.
Zo lekker polt Biden niet, dat is eigenlijk ook wel een prestatie op zich met de volledige steun van de MSM en big Tech achter je.
Het feit dat het Lets go Brandon etc overal word gescandeerd zegt wel iets over zijn immense populariteit in de VS.
pi_201843305
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zo lekker polt Biden niet, dat is eigenlijk ook wel een prestatie op zich met de volledige steun van de MSM en big Tech achter je.
Het feit dat het Lets go Brandon etc overal word gescandeerd zegt wel iets over zijn immense populariteit in de VS.
Steun? Geen idee welke 'msm' jij volgt.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 10:16:33 #145
189978 controlaltdelete
pi_201843311
Zo Hee

twitter
pi_201843333
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:46 schreef epicbeardman het volgende:

Ik heb ook het gevoel dat er users hier zijn die echt denken dat Trump nog ooit aangepakt zal worden voor dan ook maar iets. Wordt eens wakker zeg.
Trump heeft een interessante uitwerking op sommigen. Hij weet iets te triggeren dat veel links en progressieve geesten laat schuimbekken en snikken tegelijk. Ik ken ook wel een aantal mensen die ik in het in echt in een halve woedeaanval heb zien uitbarsten als het om die man gaat. Heel erg interessant om te aanschouwen. Maar dat is natuurlijk het resultaat van het feit dat sommigen oprecht denken dat die man 'literally Hitler' is.
quote:
Hihi, dit lijkt wel een beetje op Twitter of Instagram. Daar heb je dan weer direct problemen als je bepaalde dingen stelt omtrent geslacht. Bijvoorbeeld dat een man geen vrouw kan zijn, of dat mannen geen kinderen kunnen baren. Dat is dan zogenaamd 'hate speech'. Zo heeft elk platform bepaalde unieke regels zullen we maar zeggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201843452
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, dit lijkt wel een beetje op Twitter of Instagram. Daar heb je dan weer direct problemen als je bepaalde dingen stelt omtrent geslacht. Bijvoorbeeld dat een man geen vrouw kan zijn, of dat mannen geen kinderen kunnen baren. Dat is dan zogenaamd 'hate speech'. Zo heeft elk platform bepaalde unieke regels zullen we maar zeggen.
Je slaat de spijker op de kop, beste Dejannn! Dat maakt deze hele situatie ook zo ironisch. Trump en zijn aanhangers lopen immers continu te janken over censuur op social media platforms. De beperkende regeltjes van Twitter en Facebook zijn een grove schande, vinden zij.

En wat doet Trump, hun grote voorman? Die komt met een platform dat minstens zo strenge regels hanteert.
pi_201843481
Wat is een Dejannn?
  donderdag 21 oktober 2021 @ 10:39:29 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201843487
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Owjeee ... En nu?
Is er al begonnen met afzetten?

Oh nee wacht .. niks.

In 2016 waren er hele berg democraten die roepen not my president..
Ook kansloos.

Er waren er wat die gingen emigreren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')