Als je een wedstrijd met deze regels laat zien, laat dan ook het gevolg van de wedstrijd zien.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het publiek danst nog dus paniek zal wel meevallen.
Dat was mijn cola!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:21 schreef Stranger het volgende:
Die ehbomeneer had extra haast toen ie wendy zag aansprinten. Waarschijnlijk al verschillende keren geprobeerd pillen te scoren.
Ja tochquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nothing to see here, move along
hahah heb je hem ook weer die racismekaart-trekker. Extreemlinkse fascist, ga je leemhut maar weer in.quote:
Ja ging iemand out en toen kregen we alleen publiek te zien.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:21 schreef Sfancta het volgende:
Het gemist, maar is er net echt iemand knock uit gegaan? Alles oke wel?
Echt hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:21 schreef -Sisyphus- het volgende:
Wendy met zo'n blik van: "Waar the fuck ben ik mee bezig?"
JAquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:22 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Jammer dat ik deze parel van een topic 49 uur te laat hebt ontdekt
Ze baalt nu als een stekkerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:22 schreef DKUp het volgende:
Flauwgevallen?
Wendy dacht een overleden persoon te zien….
#34quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:22 schreef pascalito024 het volgende:
[..]
Ze ademt nog, wel een kastplantje maar niks ernstig hoor
Mooi experiment hoe ver je mensen kan laten gaan voor 100.000 (of +-65.000 na aftrek belastingenquote:
Om heel andere redenenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:23 schreef nWo4Utrecht het volgende:
Op festivals worden ook wel is mensen afgevoerd...
Hier wordt getest op drugs.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:23 schreef nWo4Utrecht het volgende:
Op festivals worden ook wel is mensen afgevoerd...
Het was te verwachten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:22 schreef ChocoFan het volgende:
Sensatie mensen, dat wilde we toch.Niet gaan miepen als het echt gebeurt dan he.
Als de jury en artsen eens hun werk zouden doen is 50 al bijna voldoende.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:22 schreef Momo het volgende:
Volgend jaar 100 uur zodat er maar 1 paar standing is nog ?
Gebrek aan replay op de stream heeft dit helaas onmogelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:22 schreef summer2bird het volgende:
Iemand moet een compilatie maken van alle wtf momentjes van deze topshow
Zitten we daarvoor 2 dagen te kijken, weten we dat ook weer, volgende keer, laatste 2 uur pas kijken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
en dat allemaal in het laatste uur he!
Genoeg om terug te lezenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:22 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Jammer dat ik deze parel van een topic 49 uur te laat hebt ontdekt
Kutsbsquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Gebrek aan replay op de stream heeft dit helaas onmogelijk gemaakt.
Mwah, ik zie er wel meer niet veel bewegen hoor. En bovendien kun je ook niet echt verwachten dat een 63 jarige gaat staan twerken ofzo.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:22 schreef mootie het volgende:
Haske leuk voor Elvis en Priscilla dat ze het volhouden op hun leeftijd. Maar dan moeten ze ook beoordeeld worden volgens de regels die voor de anderen gelden.
Oooh ze zijn oud, lama zitten die regels dan.
Dat vind ik dan weer te heftig, dat hoeft niet, flauwvallen is spannend genoeg.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het was te verwachten.
Eerlijk gezegd gokte ik dat iemand een hartaanval zou kunnen krijgen.
Stel je voor dat het winnende koppel alsnog een hartaanval krijgtquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:23 schreef pascalito024 het volgende:
Stel je voor dat dat koppel de winnaars waren..
Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:22 schreef Momo het volgende:
Volgend jaar 100 uur zodat er maar 1 paar standing is nog ?
Ja, de ziel van de Nederlandse TVquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:24 schreef Sfancta het volgende:
Is er iemand gestorven onder het dansen????
flauwgevallenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:24 schreef Sfancta het volgende:
haha ja preciesquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zitten we daarvoor 2 dagen te kijken, weten we dat ook weer, volgende keer, laatste 2 uur pas kijken.![]()
Maar dan missen we wel de gezelligheid hier.
Dat is wederzijds.quote:
Die blonde is Natasja Lammersquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:23 schreef Benny het volgende:
#Team66 wordt in de gaten gehouden door de blonde scheids
Lief.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:23 schreef PzKpfw het volgende:
Meisje 89 zag ik hier een paar keer voorbijkomen? Hoe ziet die eruit?
Nope, alleen flauw gevallen door oververmoeidheid waarschijnlijk, wat niet raar is natuurlijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:24 schreef Sfancta het volgende:
Tja, 50 uur wakker, continu onder spanning, ook nog moeten dansen de hele tijd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer te heftig, dat hoeft niet, flauwvallen is spannend genoeg.
Wie zegt dat ze moeten twerken? Nu staan ze wat te wiegen, dat is toch geen dansen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mwah, ik zie er wel meer niet veel bewegen hoor. En bovendien kun je ook niet echt verwachten dat een 63 jarige gaat staan twerken ofzo.
Kijk op YouTube, geen reclamequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:25 schreef Robert1604 het volgende:
En nu een reclame van 20 minuten zeker. Dit willen ze niet uitzenden?
Er kijken nog kinderenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:25 schreef Robert1604 het volgende:
En nu een reclame van 20 minuten zeker. Dit willen ze niet op tv uitzenden?
Dat doen er wel meer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze moeten twerken? Nu staan ze wat te wiegen, dat is toch geen dansen?
Ja duh maar dat weet je van tevoren, dat het zwaar gaat worden en als je iets hebt en het niet weet dan is het gewoon ruk natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Tja, 50 uur wakker, continu onder spanning, ook nog moeten dansen de hele tijd.
Dan heb je wel een groter risico als je niet weet dat je ergens aan lijd.
Care, stap-tik mag gewoon niet, en dat doen ze al uuuuuren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mwah, ik zie er wel meer niet veel bewegen hoor. En bovendien kun je ook niet echt verwachten dat een 63 jarige gaat staan twerken ofzo.
is wel duidelijk dat ze elvis beschermen om de eindstreep te halenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Care, stap-tik mag gewoon niet, en dat doen ze al uuuuuren.
De rest heeft regelmatig oplevingen.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
Goh 56 afgevallen. Ik dacht dat ze echt nog wel terug zou komen.
Ja dat is wel erg ruk voor ze. Maar ja, dat is het spelletje he.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:28 schreef StephanL het volgende:
Heb je 49 uur gedanst, ga je out in het laatste uur
86 wordt wel afgevoerd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:29 schreef dz5b604 het volgende:
Het gaat dus tussen die 5, want niemand gaat meer pauzeren nu lijkt me
Dit roepen we ook al 2 dagen, dikke faal van JDMquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:28 schreef JJ76 het volgende:
Zo irritant namen en nummers.... alsof iedereen dan weet wie het zijn. Zet er gewoon foto's bij. Of om beurten in beeld terwijl ze dansen met nummer in beeld erbij.
Jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat is wel erg ruk voor ze. Maar ja, dat is het spelletje he.
Je krijgt een bloemetje als bedank en VERVOLGENS HELEMAAL NIETS HAD JE MAAR MOETEN WINNENquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:28 schreef StephanL het volgende:
Heb je 49 uur gedanst, ga je out in het laatste uur
Ik kan me voorstellen dat er een regel is dat ze op het einde op de vloer moeten staan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:30 schreef ootjekatootje het volgende:
Theorie:
De winnaars kunnen nu gewoon gaan douchen en eten tot het einde.
Doe niet zo, voetballers pleuren ook wel eens dood neer en zo.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:29 schreef Sfancta het volgende:
Leuk en aardig dit, vanavond gaan ze "lekker" naar bed en sterven ze door een hartaanval vannacht door het opeens stoppen van langdurige activiteit.
Wat een leuk programma.
Ten koste van iemand die het beter doet en het ook dik verdient?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:29 schreef Soulraven het volgende:
Het zal me ook worst wezen verder, ik gun het die oudjes.
Valt wel mee, denk dat John eigenlijk in zijn hoofd had om met een handjevol koppels te eindigen.quote:
Jureren daarentegen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, die jongens doen het ook erg goed, dat dansen. Zullen vast ook beroepsdansers zijn of zo.
Ik niet en dat zal me verder ook een worst weten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:29 schreef Soulraven het volgende:
Het zal me ook worst wezen verder, ik gun het die oudjes.
Minuut voor het einde weer de vloer op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat er een regel is dat ze op het einde op de vloer moeten staan.
'Die het beter doet' is subjectief. Ik vind, leeftijd in acht genomen, dat ze het het beste doen van iedereen, met meeste pauzetijd ovef ook nog.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ten koste van iemand die het beter doet en het ook dik verdient?
No way.
Als ze willen winnen moeten ze er voor werken.
Dansen wordt bestraft, stilstaan beloond.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Teleurstellend dat Donald en Katrien niet in top-5 staan. Die geven continu alles
Wedstrijd duurt geen 50 uur, dit is erom vragen. Zat mensen hebben ook onbekende kwalen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe niet zo, voetballers pleuren ook wel eens dood neer en zo.
Ja die kut van een Wendy deed net alsof ze al gewonnen hadden, die zei wat en die griet verstond het verkeerd en vanaf toen ging het fout.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ze is gewoon gebroken en de gedachte dat ze zo wint doet haar nu emoties geven denk ik
Ja ze hadden ook hun eten niet in een halve minuut naar binnen kunnen stouwen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:32 schreef Robert1604 het volgende:
89 dacht de winst al binnen te hebben even terug. Dan is het wel even janken nu.
Leeftijd is geen criterium en ze doen al de hele dag niks, in tegenstelling tot de echte dansers in de competitie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
'Die het beter doet' is subjectief. Ik vind, leeftijd in acht genomen, dat ze het het beste doen van iedereen, met meeste pauzetijd ovef ook nog.
Dan vond ik dat tuinbroekman het meer verdiende met zijn MS. En die bejaarde krijgen hierna echt wel geld hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
'Die het beter doet' is subjectief. Ik vind, leeftijd in acht genomen, dat ze het het beste doen van iedereen, met meeste pauzetijd ovef ook nog.
Geen touw aan vast te knopen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:32 schreef VoMy het volgende:
Een uur geleden werden de scheidses extra streng. Nul kaarten gezien sindsdien.
Ik bedoel dat je het gewoon niet van te voren weet en deelnemen is op eigen risico natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:32 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wedstrijd duurt geen 50 uur, dit is erom vragen. Zat mensen hebben ook onbekende kwalen.
Ja, ze schuiven prachtig heen en weer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De spanning loopt opquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:33 schreef greysbones het volgende:
helemaal fri voor het laatste half uurtje
Idd, zeggen we hier al de hele tijd. Wat die er nog in doen is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:33 schreef MacDeMarco het volgende:
66 had al een extra kaart moeten hebben
We worden beflikkerd door deze lachwekkende jury en het allerslechtste medische team denkbaar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geen touw aan vast te knopen.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:34 schreef Benny het volgende:
Wel een goed nummer voor in de slaapkamer
Voor mij is het wel een criterium, kun je ook bijna niet negeren lijkt me. Anders had je vanaf het begin af aan wel kunnen zeggen dat het een jong profi stel zou worden die wint.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Leeftijd is geen criterium en ze doen al de hele dag niks, in tegenstelling tot de echte dansers in de competitie.
Inkakken is bijpakken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:33 schreef dz5b604 het volgende:
Blauwe polo is ook weer helemaal fit na zijn powernap
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:34 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zou snollebollekes mee verkocht worden met het format?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:34 schreef Benny het volgende:
Wel een goed nummer voor in de slaapkamer
Maar ze moeten dus apart gejureerd worden ivm leeftijd?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Voor mij is het wel een criterium, kun je ook bijna niet negeren lijkt me. Anders had je vanaf het begin af aan wel kunnen zeggen dat het een jong profi stel zou worden die wint.
neuh gewoon even slipen hequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:35 schreef greysbones het volgende:
heeft Bern iets extra's gekregen???
Dat is meestal zo bij een fysieke strijd. Dan wint een fit jong stelletje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Voor mij is het wel een criterium, kun je ook bijna niet negeren lijkt me. Anders had je vanaf het begin af aan wel kunnen zeggen dat het een jong profi stel zou worden die wint.
Idd. Haastige spoed is zelden goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:33 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja ze hadden ook hun eten niet in een halve minuut naar binnen kunnen stouwen.
In de jaren '90 noemde ze 50 uur durende dance partys gewoon weekend.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:35 schreef Mansjester het volgende:
Hoeveel drugs zullen ze stiekem nemen tijdens de pauzes? Gewoon wat pep in de neus en gaan.
Omdat die het het beste volhouden en wèl dansen? Ja, dat is dan ook terecht.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
In de jaren '90 noemde ze 50 uur durende dance partys gewoon weekend.
Ja, maaarrrr....quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |