Ja ze hadden ook hun eten niet in een halve minuut naar binnen kunnen stouwen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:32 schreef Robert1604 het volgende:
89 dacht de winst al binnen te hebben even terug. Dan is het wel even janken nu.
Leeftijd is geen criterium en ze doen al de hele dag niks, in tegenstelling tot de echte dansers in de competitie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
'Die het beter doet' is subjectief. Ik vind, leeftijd in acht genomen, dat ze het het beste doen van iedereen, met meeste pauzetijd ovef ook nog.
Dan vond ik dat tuinbroekman het meer verdiende met zijn MS. En die bejaarde krijgen hierna echt wel geld hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
'Die het beter doet' is subjectief. Ik vind, leeftijd in acht genomen, dat ze het het beste doen van iedereen, met meeste pauzetijd ovef ook nog.
Geen touw aan vast te knopen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:32 schreef VoMy het volgende:
Een uur geleden werden de scheidses extra streng. Nul kaarten gezien sindsdien.
Ik bedoel dat je het gewoon niet van te voren weet en deelnemen is op eigen risico natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:32 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wedstrijd duurt geen 50 uur, dit is erom vragen. Zat mensen hebben ook onbekende kwalen.
Ja, ze schuiven prachtig heen en weer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De spanning loopt opquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:33 schreef greysbones het volgende:
helemaal fri voor het laatste half uurtje
Idd, zeggen we hier al de hele tijd. Wat die er nog in doen is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:33 schreef MacDeMarco het volgende:
66 had al een extra kaart moeten hebben
We worden beflikkerd door deze lachwekkende jury en het allerslechtste medische team denkbaar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geen touw aan vast te knopen.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:34 schreef Benny het volgende:
Wel een goed nummer voor in de slaapkamer
Voor mij is het wel een criterium, kun je ook bijna niet negeren lijkt me. Anders had je vanaf het begin af aan wel kunnen zeggen dat het een jong profi stel zou worden die wint.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Leeftijd is geen criterium en ze doen al de hele dag niks, in tegenstelling tot de echte dansers in de competitie.
Inkakken is bijpakken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:33 schreef dz5b604 het volgende:
Blauwe polo is ook weer helemaal fit na zijn powernap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |