Minuut voor het einde weer de vloer op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat er een regel is dat ze op het einde op de vloer moeten staan.
'Die het beter doet' is subjectief. Ik vind, leeftijd in acht genomen, dat ze het het beste doen van iedereen, met meeste pauzetijd ovef ook nog.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ten koste van iemand die het beter doet en het ook dik verdient?
No way.
Als ze willen winnen moeten ze er voor werken.
Dansen wordt bestraft, stilstaan beloond.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Teleurstellend dat Donald en Katrien niet in top-5 staan. Die geven continu alles
Wedstrijd duurt geen 50 uur, dit is erom vragen. Zat mensen hebben ook onbekende kwalen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe niet zo, voetballers pleuren ook wel eens dood neer en zo.
Ja die kut van een Wendy deed net alsof ze al gewonnen hadden, die zei wat en die griet verstond het verkeerd en vanaf toen ging het fout.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ze is gewoon gebroken en de gedachte dat ze zo wint doet haar nu emoties geven denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |