Ik hoop het.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:34 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zou snollebollekes mee verkocht worden met het format?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:34 schreef Benny het volgende:
Wel een goed nummer voor in de slaapkamer
verse vissssquote:
Maar ze moeten dus apart gejureerd worden ivm leeftijd?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Voor mij is het wel een criterium, kun je ook bijna niet negeren lijkt me. Anders had je vanaf het begin af aan wel kunnen zeggen dat het een jong profi stel zou worden die wint.
neuh gewoon even slipen hequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:35 schreef greysbones het volgende:
heeft Bern iets extra's gekregen???
Dat is meestal zo bij een fysieke strijd. Dan wint een fit jong stelletje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Voor mij is het wel een criterium, kun je ook bijna niet negeren lijkt me. Anders had je vanaf het begin af aan wel kunnen zeggen dat het een jong profi stel zou worden die wint.
Idd. Haastige spoed is zelden goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:33 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja ze hadden ook hun eten niet in een halve minuut naar binnen kunnen stouwen.
In de jaren '90 noemde ze 50 uur durende dance partys gewoon weekend.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:35 schreef Mansjester het volgende:
Hoeveel drugs zullen ze stiekem nemen tijdens de pauzes? Gewoon wat pep in de neus en gaan.
Omdat die het het beste volhouden en wèl dansen? Ja, dat is dan ook terecht.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
In de jaren '90 noemde ze 50 uur durende dance partys gewoon weekend.
Ja, maaarrrr....quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |