Dan zou je verwachten dat ze zichzelf beter beschermen. Maar dat is misschien een stukje beroepsdeformatie. Ik ben niet anders gewend dan dat je altijd overal je pbm's dient te dragen anders kun je je spullen pakken en ga je met de eerste boot/helicopter naar huis.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook geen kantoorbaantje met airco
Dat kan maar niet voor elk beroep is een trui en lange broek deel van de PBM.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan zou je verwachten dat ze zichzelf beter beschermen. Maar dat is misschien een stukje beroepsdeformatie. Ik ben niet anders gewend dan dat je altijd overal je pbm's dient te dragen anders kun je je spullen pakken en ga je met de eerste boot/helicopter naar huis.
Brandwerende+antistatische overallquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat kan maar niet voor elk beroep is een trui en lange broek deel van de PBM.
Dus geen blowjobs voor Lewisquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:55 schreef flipsen het volgende:
Er mag ook geen genegenheid getoond worden lees ik. Onze blonde Hamilton aanbidster Angela gaat het nog moeilijk krijgen...
Er zullen vast wel wat journalisten bereid zijn om hem in hun mond te nemen in ruil voor een paar mooie quotes over hoe goed hij wel niet is.quote:
Mag hij nog wel uitkijken ze houden daar niet zo van afbeeldingen van profeten e.d.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:53 schreef TagForce het volgende:
[..]
Met een afbeelding van Jezus... Dat dan weer wel.
Ze zochten een tweede rijder.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom mag Bottas daaraan meedoen dan?
Kiek oanquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:46 schreef Starflyer het volgende:
Hakkinen gaat samen met Bottas voor Finland in de Race of Champions rijden.
https://www.motorsportwee(...)t-race-of-champions/
Is onderdeel van het team dat regerend wereldkampioen is bij de constructeurs in de F1!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Hij is een GP3 kampioenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Maandagochtend om 6 uur ja?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 17:14 schreef Dven het volgende:
Hmmm, GP in Las Vegas. Avondrace zie ik daar wel zitten.
Heb persoonlijk liever races in Amerika dan in de zandbakken van het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maandagochtend om 6 uur ja?
Ze moeten gewoon opflikkeren met die VS. De belangrijkste markt is Europa, en ze zijn momenteel wel heel erg hun best aan het doen om die markt op de lange termijn kapot te maken ten gunste van de minder trouwe Amerikanen.
Mij interesseert het continent of land niet zoveel eigenlijk. Ik hecht veel meer waarde aan een uitdagend circuit. Zo'n circuit als Paul Ricard vind ik persoonlijk totaal niets aan, dan zou ik liever een tof circuit willen zien. Iedereen altijd maar met die heisa omtrent mensenrechten of anti zandbak statements, de gemiddelde westerling consumeert/koopt ontzettend veel wat in strijd is met de mensenrechten. Denk alleen al aan de sokken of broek wat je aan hebt.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heb persoonlijk liever races in Amerika dan in de zandbakken van het Midden-Oosten.
In de zandbak heb je én mensenrechten kwesties én geen aansprekende circuits.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:05 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Mij interesseert het continent of land niet zoveel eigenlijk. Ik hecht veel meer waarde aan een uitdagend circuit. Zo'n circuit als Paul Ricard vind ik persoonlijk totaal niets aan, dan zou ik liever een tof circuit willen zien. Iedereen altijd maar met die heisa omtrent mensenrechten of anti zandbak statements, de gemiddelde westerling consumeert/koopt ontzettend veel wat in strijd is met de mensenrechten. Denk alleen al aan de sokken of broek wat je aan hebt.
Paul Ricard kan opzich een zeer interesante baan worden als ze het sprinklersysteem daar voor de start in zouden zetten.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:05 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Mij interesseert het continent of land niet zoveel eigenlijk. Ik hecht veel meer waarde aan een uitdagend circuit. Zo'n circuit als Paul Ricard vind ik persoonlijk totaal niets aan, dan zou ik liever een tof circuit willen zien. Iedereen altijd maar met die heisa omtrent mensenrechten of anti zandbak statements, de gemiddelde westerling consumeert/koopt ontzettend veel wat in strijd is met de mensenrechten. Denk alleen al aan de sokken of broek wat je aan hebt.
Eigen continent eerst!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon opflikkeren met die VS. De belangrijkste markt is Europa, en ze zijn momenteel wel heel erg hun best aan het doen om die markt op de lange termijn kapot te maken ten gunste van de minder trouwe Amerikanen.
Jeetje, stel je voor. Een race in de Europese nacht. Oh my gosh. Echt oh my gosh.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat vond ik in mijn studententijd altijd het mooiste. Met vrienden lekker de hele nacht door, met zijn achten op een studentenkamer slapen en de race kijken.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 07:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje, stel je voor. Een race in de Europese nacht. Oh my gosh. Echt oh my gosh.
Doe eens niet zo gek joh. Kei mooi tijdstip. Ietsje eerder opstaan, lekker kijken en tegen de baas een smoes dat de brug open stond en je daarom ietsje te laat bent.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit alleen nog een subtiel verschil tussen zondagochtend en maandagochtend.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 07:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje, stel je voor. Een race in de Europese nacht. Oh my gosh. Echt oh my gosh.
Ja, als het zaterdagnacht is haal je een nachtje door of ga je zondag op tijd naar bed en als het op zondagnacht is ga je zondag op tijd naar bed. Slaap je misschien twee uur minder, maandag weer op tijd en klaar. Niet moeilijk doen om het moeilijk doen hoor, alsjeblieft zeg. notthisshitagain.jpgquote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit alleen nog een subtiel verschil tussen zondagochtend en maandagochtend.
Nattekrant heeft nogal moeite met veranderingenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, als het zaterdagnacht is haal je een nachtje door of ga je zondag op tijd naar bed en als het op zondagnacht is ga je zondag op tijd naar bed. Slaap je misschien twee uur minder, maandag weer op tijd en klaar. Niet moeilijk doen om het moeilijk doen hoor, alsjeblieft zeg. notthisshitagain.jpg
zijn eng.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Nattekrant heeft nogal moeite met veranderingen
Ik denk ook oprecht dat hij liever 40-50 races wint in z’n leven en geen WK-titel pakt dan dat hij 15 races wint en wel die WK-titel pakt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:38 schreef VacaLoca het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)mpioen-word/6693466/
Dit soort dingen roept Max vaker de laatste tijd, en hij lijkt het te menen.
Dat is wel anders dan toen ie de F1 binnenkwam, toen telde echt alleen de titel. Toen was 't eerder dat ie na een titel mss wel zou stoppen.. doel bereikt en klaar.
Ik ook, maar kom op. Liever een race in het tweede deel van de nacht dan een race die bijvoorbeeld om 23u begint op een zondagavond, dat is dan weer net wat te vroeg om echt nog even lekker wat slaap te pakken voor die tijd en te laat om daarna nog wat lekkere uren te maken.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Nattekrant heeft nogal moeite met veranderingen
Ja, dat mis ik wel.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook, maar kom op. Liever een race in het tweede deel van de nacht dan een race die bijvoorbeeld om 23u begint op een zondagavond, dat is dan weer net wat te vroeg om echt nog even lekker wat slaap te pakken voor die tijd en te laat om daarna nog wat lekkere uren te maken.
Aan de andere kant, het gaat daarna om één dag he, boeiend. Het is niet zo dat je drie weken van het padje bent als je een nachtje minder slaapt, kom op zeg. Buiten dat het natuurlijk onzin is om álles naar de Europese tijden aan te passen, het is al kut zat dat Japan en Australië niet meer op de héle vroege zondagochtend zijn
Doen ze bij de motoren toch beter, daar zitten we volgend jaar weer een paar weken lang om 3 uur 's nachts voor de buis op de zondag
Mja twee jaar geleden:quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk ook oprecht dat hij liever 40-50 races wint in z’n leven en geen WK-titel pakt dan dat hij 15 races wint en wel die WK-titel pakt.
Wellicht dat hij tot de conclusie is gekomen dat je vandaag de dag alleen WDC wordt als je in de beste auto zit. Zit je in een hele goede auto (zoals dat nu is), dan kun je races winnen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja twee jaar geleden:
"Voor mij draait het alleen maar om de eerste plek. Als ik over twintig jaar terugdenk aan mijn loopbaan zal ik er echt niet trots op zijn dat ik vice-wereldkampioen ben geworden. Wat heb je daar nu aan?", is Verstappen helder met deze retorische vraag. "Ja, dan ben je de op een na beste. Net niet, dus. Het boeit mij gewoon niet. Het gaat alleen om de bovenste plek. Misschien dat andere mensen daar anders over denken, maar voor mij telt alleen de winst."
Kelly zal wel heel goed in bed zijn
Races winnen heb je soms nog zelf in de hand, WK titel pakken kun je niet zonder het beste team en de bestev auto onder je kont.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:57 schreef Tijn het volgende:
Natuurlijk roept-ie dat de titel ‘m minder boeit, nu het daadwerkelijk in beeld komt. Lijkt me een normale manier om de druk op jezelf niet groter te maken dan nodig. Ik geloof er geen bal van dat Max het ook wel prima vindt als-ie niet wint.
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 17:14 schreef Dven het volgende:
Hmmm, GP in Las Vegas. Avondrace zie ik daar wel zitten.
Las Vegas heeft meer straten.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Is al een gedaan en was ronduit saai.
Toen was het wel op de parkeerplaats van Ceasars Palace.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Die bedoel ik ja.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Toen was het wel op de parkeerplaats van Ceasars Palace.
Long Beach was wel echt extreem gaaf hoor. Dat zou echt een aanvulling zijn.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:00 schreef PS. het volgende:
[..]
Las Vegas heeft meer straten.
Maar het lijkt me ook een beetje overbodig, zijn nu al 2 races in Amerika, en het leeft daar veel minder.
Ook nog zoiets. Liberty lijkt een stratenrace obsessie te hebben. Ik ben een beetje klaar met Liberty, tijd dat iemand het stokje weer over neemt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:00 schreef PS. het volgende:
[..]
Maar het lijkt me ook een beetje overbodig, zijn nu al 2 races in Amerika, en het leeft daar veel minder.
Als vervanging voor Miami ja. Niet als toevoeging, en al helemaal niet als vervanging voor een Europese race.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Long Beach was wel echt extreem gaaf hoor. Dat zou echt een aanvulling zijn.
Minder gezeur over track limitsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook nog zoiets. Liberty lijkt een stratenrace obsessie te hebben. Ik ben een beetje klaar met Liberty, tijd dat iemand het stokje weer over neemt.
Daarom meer banen als Zandvoort.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Minder gezeur over track limits
Daar zouden ze sowieso iets aan moeten doen. Gewoon overal zorgen dat als je over de tracklimits gaat, je direct een probleem hebt. Bijvoorbeeld omdat je in de grindbak staat. Ben dat straffen vanwege tracklimits beetje beu.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Minder gezeur over track limits
Tegenwoordig zijn er zo veel opties dat je er ook voor kan kiezen om een race die om maandag 2:00 begint op maandag 18:00 bij je prakje te gaan kijken. Moet je alleen wat media tot die tijd vermijden.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook, maar kom op. Liever een race in het tweede deel van de nacht dan een race die bijvoorbeeld om 23u begint op een zondagavond, dat is dan weer net wat te vroeg om echt nog even lekker wat slaap te pakken voor die tijd en te laat om daarna nog wat lekkere uren te maken.
Aan de andere kant, het gaat daarna om één dag he, boeiend. Het is niet zo dat je drie weken van het padje bent als je een nachtje minder slaapt, kom op zeg. Buiten dat het natuurlijk onzin is om álles naar de Europese tijden aan te passen, het is al kut zat dat Japan en Australië niet meer op de héle vroege zondagochtend zijn
Doen ze bij de motoren toch beter, daar zitten we volgend jaar weer een paar weken lang om 3 uur 's nachts voor de buis op de zondag
Liever Liberty dan een of andere Saoedi-Arabische partij en we daardoor nog meer races in het Midden-Oosten krijgen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook nog zoiets. Liberty lijkt een stratenrace obsessie te hebben. Ik ben een beetje klaar met Liberty, tijd dat iemand het stokje weer over neemt.
Veel meer mank dan dit kan een argument niet worden.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Laten we een crowdfunding startenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 is enorm groeiende in de States en de Amerikaanse leiding wil daar logischerwijs nog veel meer gaan groeien. Spanning en spektakel op onder andere The Strip past dus perfect in dat plaatje.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:00 schreef PS. het volgende:
[..]
EIGEN CONTINENT EERST!!!!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als vervanging voor Miami ja. Niet als toevoeging, en al helemaal niet als vervanging voor een Europese race.
in theorie wellicht niet zo moeilijk, maar om dat in de praktijk werkend te krijgen op de centimeter nauwkeurig, wordt wat lastiger denk ik.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:03 schreef fathank het volgende:
wat betreft tracklimits hoe moeilijk kan het zijn.
Transponder onder de wagen, detectielus op de limiet en zodra de transponder eroverheen komt automatisch een signaal naar de cockpit. 3 strikes is 5 seconden straf. 5x een drive trough.
Functioneert je transponder niet naar behoren? Word je uit de uitslag geschrapt.
Nee joh, is niks, zal ook nooit wat worden daar.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:56 schreef Dven het volgende:
[..]
F1 is enorm groeiende in de States en de Amerikaanse leiding wil daar logischerwijs nog veel meer gaan groeien. Spanning en spektakel op onder andere The Strip past dus perfect in dat plaatje.
Ik heb liever puur racen. Dus geen gemekker over tracklimits. Zorg ervoor dat een wagen automatisch vertraagd door de ondergrond als deze over de limits heen gaat. Geen straffen achteraf.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:03 schreef fathank het volgende:
wat betreft tracklimits hoe moeilijk kan het zijn.
Transponder onder de wagen, detectielus op de limiet en zodra de transponder eroverheen komt automatisch een signaal naar de cockpit. 3 strikes is 5 seconden straf. 5x een drive trough.
Functioneert je transponder niet naar behoren? Word je uit de uitslag geschrapt.
zijn daar cijfers van want heb dit vaker gehoord, verder geen bezwaar tegen meer races daar hoor, alles liever dan meer zandbakracesquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:56 schreef Dven het volgende:
[..]
F1 is enorm groeiende in de States en de Amerikaanse leiding wil daar logischerwijs nog veel meer gaan groeien. Spanning en spektakel op onder andere The Strip past dus perfect in dat plaatje.
Dat mag jij natuurlijk als mening opvoeren. De realiteit ligt daarentegen iets anders.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee joh, is niks, zal ook nooit wat worden daar.
Beetje hetzelfde als de NASCAR in Europa invoeren.
Heb je daar ook een bron voor?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat mag jij natuurlijk als mening opvoeren. De realiteit ligt daarentegen iets anders.
Ja hoor, kijkcijfers groeien haast nergens zo sterk als in de VS. Meen dat ze momenteel 50% meer kijkers trekken dan vorig jaar. Inmiddels iets van een miljoen per race op de kabel.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn daar cijfers van want heb dit vaker gehoord, verder geen bezwaar tegen meer races daar hoor, alles liever dan meer zandbakraces
Ja hoor.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:49 schreef PS. het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron voor?
Natuurlijk promoot de FOM dat meer in Amerika, maar het zal nooit dezelfde interesse halen als de NASCAR of Indycar series. Het wordt daar een beetje gezien zoals wij kijken naar een Porsche supercup oid.
Klopt, heel de F1 ziet D2S dan ook als een godsgeschenk. Zelfs hater Max Verstappen ziet de meerwaarde.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 14:20 schreef Starflyer het volgende:
Komt vooral door Drive 2 Survive wat daar erg is aangeslagen.
quote:Max Verstappen geniet van de ontwikkelingen rondom de Formule 1 en de groei aan populariteit in de Verenigde Staten. De Nederlander verwijst daarbij naar de populaire Netflix-serie 'Drive to Survive'.
Het IndyCar-seizoen zit er inmiddels op en de ogen van Amerikaanse motorrace-fans richten zich steeds meer en meer op het Formule 1-circus dat dit weekend neerstrijkt in Austin. Er is een duidelijke kentering in populariteit zichtbaar onder de Amerikaanse fans en dat valt dit weekend te zien in de cijfers. De organisatie van de race in Austin maakt zich op voor de grootste opkomst in het negenjarige bestaan van de Grand Prix.
Volgens Max Verstappen, leider in het kampioenschap, is het niet ondenkelijk dat de populaire Netflix-serie 'Drive to Survive', waarbij het Formule 1-circus op de voet gevolgd wordt, bij heeft gedragen aan de winst aan populariteit onder Amerikanen. "Het is een beetje lastig om te zeggen waar het nu precies vandaan komt. Maar het is zeker dat Netflix behoorlijk heeft geholpen om mensen de sport beter te leren begrijpen", verklaart hij tegenover NBC Sports.
Ontwikkelingen zijn goed
De Nederlander is blij met de ontwikkelingen en kijkt er naar uit om vaker te racen in de VS. "Het is goed. De eigenaren (Liberty Media, red.) willen uiteraard de sport meer pushen in Amerika. We krijgen hier meer races en wat mij betreft is dat een goed iets. Vroeger was er een groot verschil tussen mensen die erg fan waren van Formule 1 en mensen die er weinig vanaf wisten. Dat gat wordt nu steeds kleiner en dat is geweldig om te zien", jubelt hij.
600.000 kijkers op 330 miljoen inwoners. Ja nee dik succes daarquote:Op donderdag 21 oktober 2021 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja hoor.
De Indycar is écht zoveel populairder niet meer dan de F1. Volgt niemand hier de berichtgeving?Drive To Survive is daar echt een enorm succes en dito drijfveer.
Ja nee, het immens populaire NASCAR 3.000.000 kijkers op 330.000.000 inwoners. Welk zwak punt wil je nu maken man? Populariteit van F1 stijgt al jaren enorm. Geen idee waar jij 600.000 vandaan haalt maar dat ligt inmiddels op een miljoen. Jij noemt tevens de Indycars maar die zijn amper populairder meer dan de F1.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 14:35 schreef PS. het volgende:
[..]
600.000 kijkers op 330 miljoen inwoners. Ja nee dik succes daar
Ter vergelijking, naar de NASCAR kijken gemiddeld zo'n 3 miljoen kijkers.
Over dat van Andretti neemt sauber over, dus een Amerikaans team op de grid:quote:Op donderdag 21 oktober 2021 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja nee, het immens populaire NASCAR 3.000.000 kijkers op 330.000.000 inwoners. Welk zwak punt wil je nu maken man? Populariteit van F1 stijgt al jaren enorm. Geen idee waar jij 600.000 vandaan haalt maar dat ligt inmiddels op een miljoen. Jij noemt tevens de Indycars maar die zijn amper populairder meer dan de F1.
Denk je dat de organisatie achterlijk is dat ze graag meer races in de States willen? Denk je dat Andretti achterlijk is omdat hij een F1-Team inmiddels wel ziet zitten? Je wordt verblind door je eigen onwil. Fucking Max Verstappen zei het onlangs nog![]()
Haas is een behoorlijke grap jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Over dat van Andretti neemt sauber over, dus een Amerikaans team op de grid:
Haas team: Am I fucking joke to you
als je weinig kijkers hebt, is een groei van 50% natuurlijk niet al te lastig.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja hoor, kijkcijfers groeien haast nergens zo sterk als in de VS. Meen dat ze momenteel 50% meer kijkers trekken dan vorig jaar. Inmiddels iets van een miljoen per race op de kabel.
Dit is natuurlijk sowieso waar.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 14:54 schreef Dven het volgende:
Zucht. De F1-wereld is gek en een paar randfiguren op FOK! weten wel beter. Hoe verrassend.
https://nl.motorsport.com(...)-to-survive/6696052/quote:Op donderdag 21 oktober 2021 14:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt, heel de F1 ziet D2S dan ook als een godsgeschenk. Zelfs hater Max Verstappen ziet de meerwaarde.
[..]
Jep, daar is hij absoluut een gigantische heikneuter mee.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:51 schreef opreis het volgende:
[..]
https://nl.motorsport.com(...)-to-survive/6696052/
Alleen wel jammer voor ze dat Max als hoofdrolspeler dit seizoen er niet aan meewerkt.
Dat ben ik dan weer met je oneens.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Jep, daar is hij absoluut een gigantische heikneuter mee.
Dat moet jij weten natuurlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:58 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer met je oneens.
Oneens, daar geeft hij Netflix geen munitie mee om te schieten. En who cares hij is de beste rijder en heeft netflix niet nodig.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:27 schreef Starflyer het volgende:
Sydney wil de Grand Prix van Australië overnemen van Melbourne.
https://www.motorsportwee(...)stralian-grand-prix/
ho ho ho hoquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens wat.
Opflikkeren met je stratencircuit.
Lol, hij zal Ricciardo niet als rivaal gezien hebben maar andersom zeker wel.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat moet jij weten natuurlijkDat 'ie het niet doet moet hij natuurlijk ook zelf weten. Maar dat maakt 'm niet minder een heikneuter.
Ik vind het ook helemaal niks om naar die serie kijken, zo gedramatiseerd is hetquote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:51 schreef opreis het volgende:
[..]
https://nl.motorsport.com(...)-to-survive/6696052/
Alleen wel jammer voor ze dat Max als hoofdrolspeler dit seizoen er niet aan meewerkt.
Eens als het gewoon een goeie documentairereeks was geweest, maar Drive to Survive is pure fictie wat niets met het echte F1 kampioenschap te maken heeft of überhaupt een beetje een logische tijdlijn heeft.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Die Will Buxton act iddquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Eens als het gewoon een goeie documentairereeks was geweest, maar Drive to Survive is pure fictie wat niets met het echte F1 kampioenschap te maken heeft of überhaupt een beetje een logische tijdlijn heeft.
Oja, sinds afgelopen seizoen sowieso Buxton...![]()
![]()
Dat is pas een act van zichzelf.
niet alleen tijdens DTS , Buxton is een act op zichzelf geworden tijdens de pre- en aftershow. Elke keer dat benadrukken van de clashes van Max en Ham om maar reacties uit te lokkenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
![]()
Het is een soort 'Goede Races, Slechte Races' inderdaadquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:56 schreef shiz het volgende:
't Is wel handig om je vriendin into F1 kijken te krijgen.
Voor DtS: dit weekend weer die F1 onzin de hele tijd?![]()
Na DtS: wanneer is de volgende race? Ik kan niet wachten!![]()
Pure fictie? Wat was er dan niet waar?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Eens als het gewoon een goeie documentairereeks was geweest, maar Drive to Survive is pure fictie wat niets met het echte F1 kampioenschap te maken heeft of überhaupt een beetje een logische tijdlijn heeft.
![]()
Pure fictie is wat overdreven, maar het is wel hyperamerikaans gedramatiseerd. Alles wordt uit zijn verband getrokken voor dramatic effect.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Pure fictie? Wat was er dan niet waar?
Dat probleem heb ik nietquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:56 schreef shiz het volgende:
't Is wel handig om je vriendin into F1 kijken te krijgen.
Voor DtS: dit weekend weer die F1 onzin de hele tijd?![]()
Na DtS: wanneer is de volgende race? Ik kan niet wachten!![]()
Single en heteroquote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jouw vriendin houdt ook van formule 1?
Ik heb ook niet het probleem van een vriendin gelukkigquote:
Na 12 jaar huwelijk gescheiden omdat ze DTS wilde kijken. Kutwijf.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het probleem van een vriendin gelukkig![]()
Waarom Verstappen niet meewerkt aan Netflix-hit Drive to Survivequote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Pure fictie is wat overdreven, maar het is wel hyperamerikaans gedramatiseerd. Alles wordt uit zijn verband getrokken voor dramatic effect.
Ik heb na twee afleveringen geconstateerd dat ik liever naar de races kijk zonder deze humbug.
Heb je ook een stadionverbod en 3000 euro schuld?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Na 12 jaar huwelijk gescheiden omdat ze DTS wilde kijken. Kutwijf.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je ook een stadionverbod en 3000 euro schuld?
Dat is wat Amerikanen doen. Maar er zitten ook echt goede interviews tussen. Met name het interview met Abiteboul waarin hij laat zien dat zijn visie voor Renault hoofdzakelijk gebouwd was op Ricciardo en dat Riccardo's keuze voor McLaren hem ook echt persoonlijk raakte.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Pure fictie is wat overdreven, maar het is wel hyperamerikaans gedramatiseerd.
Wat is DTS? En het klinkt niet alsof je behoorlijk kritisch was.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Na 12 jaar huwelijk gescheiden omdat ze DTS wilde kijken. Kutwijf.
Drive To survive, lees de context. Het was een grapje.quote:Op zondag 24 oktober 2021 03:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat is DTS? En het klinkt niet alsof je behoorlijk kritisch was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |