Ik niet. Waarom zou ik ook. Als ze mensenrechten willen schenden dan doe ze maar. Het zal mij jeuken.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:56 schreef potjecreme het volgende:
Wie gaan er hier de GP van SA overslaan?
Dan zou je verwachten dat ze zichzelf beter beschermen. Maar dat is misschien een stukje beroepsdeformatie. Ik ben niet anders gewend dan dat je altijd overal je pbm's dient te dragen anders kun je je spullen pakken en ga je met de eerste boot/helicopter naar huis.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook geen kantoorbaantje met airco
Dat kan maar niet voor elk beroep is een trui en lange broek deel van de PBM.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan zou je verwachten dat ze zichzelf beter beschermen. Maar dat is misschien een stukje beroepsdeformatie. Ik ben niet anders gewend dan dat je altijd overal je pbm's dient te dragen anders kun je je spullen pakken en ga je met de eerste boot/helicopter naar huis.
Brandwerende+antistatische overallquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat kan maar niet voor elk beroep is een trui en lange broek deel van de PBM.
Dus geen blowjobs voor Lewisquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:55 schreef flipsen het volgende:
Er mag ook geen genegenheid getoond worden lees ik. Onze blonde Hamilton aanbidster Angela gaat het nog moeilijk krijgen...
Er zullen vast wel wat journalisten bereid zijn om hem in hun mond te nemen in ruil voor een paar mooie quotes over hoe goed hij wel niet is.quote:
Mag hij nog wel uitkijken ze houden daar niet zo van afbeeldingen van profeten e.d.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:53 schreef TagForce het volgende:
[..]
Met een afbeelding van Jezus... Dat dan weer wel.
Ze zochten een tweede rijder.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom mag Bottas daaraan meedoen dan?
Kiek oanquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:46 schreef Starflyer het volgende:
Hakkinen gaat samen met Bottas voor Finland in de Race of Champions rijden.
https://www.motorsportwee(...)t-race-of-champions/
Is onderdeel van het team dat regerend wereldkampioen is bij de constructeurs in de F1!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Hij is een GP3 kampioenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Maandagochtend om 6 uur ja?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 17:14 schreef Dven het volgende:
Hmmm, GP in Las Vegas. Avondrace zie ik daar wel zitten.
Heb persoonlijk liever races in Amerika dan in de zandbakken van het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maandagochtend om 6 uur ja?
Ze moeten gewoon opflikkeren met die VS. De belangrijkste markt is Europa, en ze zijn momenteel wel heel erg hun best aan het doen om die markt op de lange termijn kapot te maken ten gunste van de minder trouwe Amerikanen.
Mij interesseert het continent of land niet zoveel eigenlijk. Ik hecht veel meer waarde aan een uitdagend circuit. Zo'n circuit als Paul Ricard vind ik persoonlijk totaal niets aan, dan zou ik liever een tof circuit willen zien. Iedereen altijd maar met die heisa omtrent mensenrechten of anti zandbak statements, de gemiddelde westerling consumeert/koopt ontzettend veel wat in strijd is met de mensenrechten. Denk alleen al aan de sokken of broek wat je aan hebt.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heb persoonlijk liever races in Amerika dan in de zandbakken van het Midden-Oosten.
In de zandbak heb je én mensenrechten kwesties én geen aansprekende circuits.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:05 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Mij interesseert het continent of land niet zoveel eigenlijk. Ik hecht veel meer waarde aan een uitdagend circuit. Zo'n circuit als Paul Ricard vind ik persoonlijk totaal niets aan, dan zou ik liever een tof circuit willen zien. Iedereen altijd maar met die heisa omtrent mensenrechten of anti zandbak statements, de gemiddelde westerling consumeert/koopt ontzettend veel wat in strijd is met de mensenrechten. Denk alleen al aan de sokken of broek wat je aan hebt.
Paul Ricard kan opzich een zeer interesante baan worden als ze het sprinklersysteem daar voor de start in zouden zetten.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:05 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Mij interesseert het continent of land niet zoveel eigenlijk. Ik hecht veel meer waarde aan een uitdagend circuit. Zo'n circuit als Paul Ricard vind ik persoonlijk totaal niets aan, dan zou ik liever een tof circuit willen zien. Iedereen altijd maar met die heisa omtrent mensenrechten of anti zandbak statements, de gemiddelde westerling consumeert/koopt ontzettend veel wat in strijd is met de mensenrechten. Denk alleen al aan de sokken of broek wat je aan hebt.
Eigen continent eerst!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon opflikkeren met die VS. De belangrijkste markt is Europa, en ze zijn momenteel wel heel erg hun best aan het doen om die markt op de lange termijn kapot te maken ten gunste van de minder trouwe Amerikanen.
Jeetje, stel je voor. Een race in de Europese nacht. Oh my gosh. Echt oh my gosh.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat vond ik in mijn studententijd altijd het mooiste. Met vrienden lekker de hele nacht door, met zijn achten op een studentenkamer slapen en de race kijken.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 07:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje, stel je voor. Een race in de Europese nacht. Oh my gosh. Echt oh my gosh.
Doe eens niet zo gek joh. Kei mooi tijdstip. Ietsje eerder opstaan, lekker kijken en tegen de baas een smoes dat de brug open stond en je daarom ietsje te laat bent.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit alleen nog een subtiel verschil tussen zondagochtend en maandagochtend.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 07:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje, stel je voor. Een race in de Europese nacht. Oh my gosh. Echt oh my gosh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |