Ja, als het zaterdagnacht is haal je een nachtje door of ga je zondag op tijd naar bed en als het op zondagnacht is ga je zondag op tijd naar bed. Slaap je misschien twee uur minder, maandag weer op tijd en klaar. Niet moeilijk doen om het moeilijk doen hoor, alsjeblieft zeg. notthisshitagain.jpgquote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit alleen nog een subtiel verschil tussen zondagochtend en maandagochtend.
Nattekrant heeft nogal moeite met veranderingenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, als het zaterdagnacht is haal je een nachtje door of ga je zondag op tijd naar bed en als het op zondagnacht is ga je zondag op tijd naar bed. Slaap je misschien twee uur minder, maandag weer op tijd en klaar. Niet moeilijk doen om het moeilijk doen hoor, alsjeblieft zeg. notthisshitagain.jpg
zijn eng.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Nattekrant heeft nogal moeite met veranderingen
Ik denk ook oprecht dat hij liever 40-50 races wint in z’n leven en geen WK-titel pakt dan dat hij 15 races wint en wel die WK-titel pakt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:38 schreef VacaLoca het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)mpioen-word/6693466/
Dit soort dingen roept Max vaker de laatste tijd, en hij lijkt het te menen.
Dat is wel anders dan toen ie de F1 binnenkwam, toen telde echt alleen de titel. Toen was 't eerder dat ie na een titel mss wel zou stoppen.. doel bereikt en klaar.
Ik ook, maar kom op. Liever een race in het tweede deel van de nacht dan een race die bijvoorbeeld om 23u begint op een zondagavond, dat is dan weer net wat te vroeg om echt nog even lekker wat slaap te pakken voor die tijd en te laat om daarna nog wat lekkere uren te maken.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Nattekrant heeft nogal moeite met veranderingen
Ja, dat mis ik wel.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook, maar kom op. Liever een race in het tweede deel van de nacht dan een race die bijvoorbeeld om 23u begint op een zondagavond, dat is dan weer net wat te vroeg om echt nog even lekker wat slaap te pakken voor die tijd en te laat om daarna nog wat lekkere uren te maken.
Aan de andere kant, het gaat daarna om één dag he, boeiend. Het is niet zo dat je drie weken van het padje bent als je een nachtje minder slaapt, kom op zeg. Buiten dat het natuurlijk onzin is om álles naar de Europese tijden aan te passen, het is al kut zat dat Japan en Australië niet meer op de héle vroege zondagochtend zijn
Doen ze bij de motoren toch beter, daar zitten we volgend jaar weer een paar weken lang om 3 uur 's nachts voor de buis op de zondag
Mja twee jaar geleden:quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk ook oprecht dat hij liever 40-50 races wint in z’n leven en geen WK-titel pakt dan dat hij 15 races wint en wel die WK-titel pakt.
Wellicht dat hij tot de conclusie is gekomen dat je vandaag de dag alleen WDC wordt als je in de beste auto zit. Zit je in een hele goede auto (zoals dat nu is), dan kun je races winnen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja twee jaar geleden:
"Voor mij draait het alleen maar om de eerste plek. Als ik over twintig jaar terugdenk aan mijn loopbaan zal ik er echt niet trots op zijn dat ik vice-wereldkampioen ben geworden. Wat heb je daar nu aan?", is Verstappen helder met deze retorische vraag. "Ja, dan ben je de op een na beste. Net niet, dus. Het boeit mij gewoon niet. Het gaat alleen om de bovenste plek. Misschien dat andere mensen daar anders over denken, maar voor mij telt alleen de winst."
Kelly zal wel heel goed in bed zijn
Races winnen heb je soms nog zelf in de hand, WK titel pakken kun je niet zonder het beste team en de bestev auto onder je kont.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:57 schreef Tijn het volgende:
Natuurlijk roept-ie dat de titel ‘m minder boeit, nu het daadwerkelijk in beeld komt. Lijkt me een normale manier om de druk op jezelf niet groter te maken dan nodig. Ik geloof er geen bal van dat Max het ook wel prima vindt als-ie niet wint.
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 17:14 schreef Dven het volgende:
Hmmm, GP in Las Vegas. Avondrace zie ik daar wel zitten.
Las Vegas heeft meer straten.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Is al een gedaan en was ronduit saai.
Toen was het wel op de parkeerplaats van Ceasars Palace.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Is al een gedaan en was ronduit saai.
Die bedoel ik ja.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Toen was het wel op de parkeerplaats van Ceasars Palace.
Long Beach was wel echt extreem gaaf hoor. Dat zou echt een aanvulling zijn.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:00 schreef PS. het volgende:
[..]
Las Vegas heeft meer straten.
Maar het lijkt me ook een beetje overbodig, zijn nu al 2 races in Amerika, en het leeft daar veel minder.
Ook nog zoiets. Liberty lijkt een stratenrace obsessie te hebben. Ik ben een beetje klaar met Liberty, tijd dat iemand het stokje weer over neemt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:00 schreef PS. het volgende:
[..]
Las Vegas heeft meer straten.
Maar het lijkt me ook een beetje overbodig, zijn nu al 2 races in Amerika, en het leeft daar veel minder.
Als vervanging voor Miami ja. Niet als toevoeging, en al helemaal niet als vervanging voor een Europese race.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Long Beach was wel echt extreem gaaf hoor. Dat zou echt een aanvulling zijn.
Minder gezeur over track limitsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook nog zoiets. Liberty lijkt een stratenrace obsessie te hebben. Ik ben een beetje klaar met Liberty, tijd dat iemand het stokje weer over neemt.
Daarom meer banen als Zandvoort.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Minder gezeur over track limits
Daar zouden ze sowieso iets aan moeten doen. Gewoon overal zorgen dat als je over de tracklimits gaat, je direct een probleem hebt. Bijvoorbeeld omdat je in de grindbak staat. Ben dat straffen vanwege tracklimits beetje beu.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Minder gezeur over track limits
Tegenwoordig zijn er zo veel opties dat je er ook voor kan kiezen om een race die om maandag 2:00 begint op maandag 18:00 bij je prakje te gaan kijken. Moet je alleen wat media tot die tijd vermijden.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook, maar kom op. Liever een race in het tweede deel van de nacht dan een race die bijvoorbeeld om 23u begint op een zondagavond, dat is dan weer net wat te vroeg om echt nog even lekker wat slaap te pakken voor die tijd en te laat om daarna nog wat lekkere uren te maken.
Aan de andere kant, het gaat daarna om één dag he, boeiend. Het is niet zo dat je drie weken van het padje bent als je een nachtje minder slaapt, kom op zeg. Buiten dat het natuurlijk onzin is om álles naar de Europese tijden aan te passen, het is al kut zat dat Japan en Australië niet meer op de héle vroege zondagochtend zijn
Doen ze bij de motoren toch beter, daar zitten we volgend jaar weer een paar weken lang om 3 uur 's nachts voor de buis op de zondag
Liever Liberty dan een of andere Saoedi-Arabische partij en we daardoor nog meer races in het Midden-Oosten krijgen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook nog zoiets. Liberty lijkt een stratenrace obsessie te hebben. Ik ben een beetje klaar met Liberty, tijd dat iemand het stokje weer over neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |