Aldus degene die al genoeg had gezien en riep dat het 0 - 0 werdquote:
Ja, daar hadden ze wel wat meer rekening mee kunnen houden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:04 schreef Strani het volgende:
Dit is ook wat zeg, een doelpunt net na het slotje.
Daar wachtte Klaassen op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:04 schreef Strani het volgende:
Noorwegen heeft de vorige wedstrijd ook verloren van Turkije. Met Haaland dacht ik.quote:
Dat deed ik met opzet zodat het niét gebeurde natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aldus degene die al genoeg had gezien en riep dat het 0 - 0 werd
Anti-jinx, slim.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat deed ik met opzet zodat het niét gebeurde natuurlijk.
Ik vroeg me al af waar de SC was.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:04 schreef Strani het volgende:
Strijder.quote:
Surequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat deed ik met opzet zodat het niét gebeurde natuurlijk.
Wat een kneus, wie doet dat nou!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Snoeks zat voor het doelpunt wel al echt te praten alsof we in de 80e minuut zaten en het nog 0-0 stond
Jaaaahaaa jij kent steden in Letland, nou weten we het welquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:06 schreef Redefine het volgende:
Die bal van Blind ligt nu in de Daugava.
Snoeks mag wel met pensioenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Snoeks zat voor het doelpunt wel al echt te praten alsof we in de 80e minuut zaten en het nog 0-0 stond
Die heeft alweer 46 keer genoemd dat die spits bij Cambuur speelt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb ook een hele venijnige like geplaatst net ná de 0-1.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aldus degene die al genoeg had gezien en riep dat het 0 - 0 werd
Ik zei het dan ook bewust omdat niemand toch wist wat het wasquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaaahaaa jij kent steden in Letland, nou weten we het wel
Die ziet er inderdaad wel vervaarlijk uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele venijnige like geplaatst net ná de 0-1.
Het is dat je het zelf zegt, want er wordt hier zoveel geliket dat ik ze maar gewoon wegklik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele venijnige like geplaatst net ná de 0-1.
Wat je met deze post probeert te bereiken is een raadsel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zei het dan ook bewust omdat niemand toch wist wat het was
Jij bent natuurlijk de dochter van.quote:
Je weet net zo goed als ik dat hij keihard binnenkwamquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt, want er wordt hier zoveel geliket dat ik ze maar gewoon wegklik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |