quote:Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef Evangelion het volgende:
Ook klaar. Laatste aflevering was wel tof, met een onvermijdelijk einde. Al de herhaling tussen de games wat we al eens gezien hebben (one more game blabla) snap ik wel dat mensen doorgespoeld hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:17 schreef K21 het volgende:
Thanos![]()
Dacht toen hij voor het eerst in beeld verscheen dat ik 'm zwaar vervelend zou gaan vinden, maar ik heb aardig gelachen tijdens z'n scènes.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:04 schreef Seven. het volgende:
Squid Games seizoen 2 doet niet onder voor seizoen 1. Bepaalde elementen zijn natuurlijk geen verrassing meer wegens herhaling van zetten uit seizoen 1, maar toch weten de makers voldoende nieuwe ingrediënten toe te voegen. De inhaligheid van de deelnemers staat weer ter discussie, net als degene die het spel beheerst. Maar er zijn weer interessante nieuwe deelnemers en er worden een paar jokers op tafel gelegd waardoor de kaarten opnieuw geschud worden. Gi-hun zet een fantastische leider tegen wil en dank neer. Helaas ook twee enorme karikaturen die wel wat storend zijn, maar dat mag de pret niet drukken. Er vallen harde klappen bij de good guys en de bad guys dit seizoen.
Wie alleen maar de spelletjes wil zien, komt dit seizoen minder aan zijn of haar trekken, maar het bloed vloeit wel weer rijkelijk en je kunt net als in seizoen 1 elke aflevering genieten van een kogelregen. De focus verschuift dit seizoen meer naar de organisator van Squid Games. De link naar het huidige politieke klimaat is snel gelegd.
Het einde van dit seizoen is hopeloos. Wie weet kan Squid Games seizoen 3 het goedmaken, het is al aangekondigd voor 2025.
Evengoed: het karakter is een slappe karikatuur, net als die sjamaan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
Thanos is T.O.P uit de Koreaanse popgroep Big Bang. Waar hij ook rapper was.
In mijn hoofd al dagenlang pfffquote:Op maandag 30 december 2024 19:07 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
Ik moest hier zo om lachen![]()
De bijkarakters zijn over het algemeen een stuk zwakker dan in seizoen 1.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:07 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
In mijn hoofd al dagenlang pfff
Ik wil 'm als ringtone!
Je hoefde ook niks te raden want we hadden zijn gezicht al meerdere keren gezien.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:10 schreef pokkerdepok het volgende:
hij bedenkt het echt geen moment. kom op zeg.. ook lekker niet spannend voor de kijker, dat je zo kan raden dat hij dat is.
Echt het eerste wat ik deed toen ik z'n gezicht zag: dubbel checken of hij het ook daadwerkelijk is. De serie is overduidelijk geschreven met in het achterhoofd dat de kijker weet wie hij isquote:Op zondag 5 januari 2025 16:24 schreef Evangelion het volgende:
Je hoefde ook niks te raden want we hadden zijn gezicht al meerdere keren gezien.
klopt. maar voor giun was het wel onbekend.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Je hoefde ook niks te raden want we hadden zijn gezicht al meerdere keren gezien.
De hoofdpersoon was natuurlijk in seizoen 1 ook al dom en heeft alleen door puur geluk (en een beetje empathie) gewonnen, dus dat is wel consistent, maar dat hij niks zei tegen de andere deelnemers over hoe oneerlijk/gemeen de games zijn was wel tenenkrommend inderdaad.
Het was al duidelijk voor je zijn gezicht zag wie dat ging zijn. Ik heb er iig geen moment aan getwijfeld.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt het eerste wat ik deed toen ik z'n gezicht zag: dubbel checken of hij het ook daadwerkelijk is. De serie is overduidelijk geschreven met in het achterhoofd dat de kijker weet wie hij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik herkende hem gelukkig wel
SOONY
Ik vond het te veel gepropt en te snel. Seizoen één nog eens doorgeskipt en deze was echt veel beter. Ze hadden gewoon tien afleveringen moeten doen.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:13 schreef Benny het volgende:
Seizoen 2 zojuist helemaal afgekeken. Ik hoorde veel mensen zeggen dat hij een stuk minder is dan deel 1. Maar hij kan zich prima meten daarmee. Ik heb mij prima vermaakt en kan niet wachten op deel 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Nattekat op 05-01-2025 23:08:10 ]
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:24 schreef pokkerdepok het volgende:
je, of ik dan, zit ook gewoon te wachten op dat alles tot een climax komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ik dacht dat de hele topic spoiler was, sorriequote:Op zondag 5 januari 2025 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Wat een kuteinde
@:pokkerdepok spoilers
001 speelt het wel briljant dus wat dat betreft begrijp ik dat 456 het niet doorheeft, maar het was geloofwaardiger geweest als ze 001 een ander nummer hadden gegevenquote:Op zondag 5 januari 2025 16:10 schreef pokkerdepok het volgende:
ik had verwachtingen van super slecht tot weer heel goed.
uiteindelijk zeker ook goed, deze. niet een gemakzuchtige herhalingsoefening.
maar ik had me toch wel wat beters voorgesteld ook. het heeft zoveel potentie.
dat ie weer in de games terecht komt is gewoon dom. natuurlijk verwijderen ze dat trackertje uit zn kies, dat lijkt me toch logisch..
het eind is geen echt eind, meer een aanzet tot een volgend seizoen. dat haat ik, eindeloze series zonder echt einde. maar okee, ik heb wel zin in een volgende.
en echt he, dat hij niet even bedenkt dat nummer 001 misschien wel weer de baas is. net als in seizoen 1. hij bedenkt het echt geen moment. kom op zeg.. ook lekker niet spannend voor de kijker, dat je zo kan raden dat hij dat is. was veel leuker geweest als het elke kandidaat had kunnen zijn.
wel leuke nieuwe games, soms wel langdradige stukken tussen de games die beter hadden gekund, snap ook niet dat hij niet veel meer info over zijn vorige run geeft aan zijn groepje. of de ghele groep. hij weet dat er maar twee overblijven voor de eindgame. iedereen gaat dus dood, behalve twee. dat zou wel helpen met stemmen lijkt me.
ja, inderdaad, wel jammer.quote:Op woensdag 8 januari 2025 01:02 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
001 speelt het wel briljant dus wat dat betreft begrijp ik dat 456 het niet doorheeft, maar het was geloofwaardiger geweest als ze 001 een ander nummer hadden gegeven
Verder eens dat 456 een onsympathieke hersendode idioot is dit seizoen, totaal verblind door wraaklust en alles dat hij verzint is te dom voor woorden
Dat is het hele thema van dit seizoen dus.quote:Op woensdag 8 januari 2025 01:02 schreef FundsAreSafu het volgende:
Verder eens dat 456 een onsympathieke hersendode idioot is dit seizoen, totaal verblind door wraaklust en alles dat hij verzint is te dom voor woorden
Ik moest de regels ook opzoeken omdat ik er tijdens het kijken geen reet van snaptequote:Op woensdag 8 januari 2025 22:24 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Dat dobbelstenen zag er echt mokermoeilijk uit.
Seizoen 2 ook uit. Thanosecht wat een gast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klikte per ongeluk op steenwerpen maar wilde hooghouden doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De herhalende scènes met het stemmen na elk spel mag ook wel korter.
Verder gelachen en in spanning gezeten.Heerlijke, absurde serie.
Wat ik echt niet zag aankomen was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie uit naar het laatste seizoen. Hope iT Goes out with a bang!
[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 17-01-2025 20:13:54 ]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:31 schreef vencodark het volgende:
Wat ik echt niet zag aankomen was:Ik had eerder het idee dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie uit naar het laatste seizoen. Hope iT Goes out with a bang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders is het best wel slapjes….SOONY
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:26 schreef DKUp het volgende:
Ook een optie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders is het best wel slapjes….![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door pietkanarie op 03-02-2025 11:30:19 ]I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
Kan dat niet in een spoiler?quote:Op maandag 3 februari 2025 00:54 schreef pietkanarie het volgende:
😞
Actrice Lee Joo Shil is overleden. Ze speelde de moeder van hwang jun ho
https://www.msn.com/nl-nl(...)id-korea/ar-AA1yhfyC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:31 schreef vencodark het volgende:
Wat ik echt niet zag aankomen was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:26 schreef Shreyas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Wanneer keken we deel 2?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja: https://media.netflix.com/en/only-on-netflix/81040344
Klopt met de kerst kwam het uit. Mag ook wel omdat het een half seizoen was……quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wanneer keken we deel 2?![]()
Voor m'n gevoel is dat een half jaar geleden. Dan hoop ik dat het niet teleur gaat stellen.
Ze waren heel seizoen 2 bezig om het eiland te vinden. Vast op de laatste dag zal er een bestorming plaatsvinden.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:21 schreef Discombobulate het volgende:
Nog zes afleveringen dus? Hoop dat het wat wordt. Weten we nog die mensen op dat bootje die naar dat eiland gingen zoeken? Er was hooguit een minuut of 20-30 daarvan in seizoen twee. Ik ben bang dat we daar niets meer van gaan horen.
En dat noemen ze dan seizoen 3? Dat is toch gewoon deel 2 van seizoen 2?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja: https://media.netflix.com/en/only-on-netflix/81040344
Deze scene is de enige reden dat S2 het waard was.quote:
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dat noemen ze dan seizoen 3? Dat is toch gewoon deel 2 van seizoen 2?
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:22 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Deze scene is de enige reden dat S2 het waard was.
Door zo'n pauze halverwege het seizoen word ik een stuk negatiever over het seizoen. Anders had je er gewoon snel doorheen gebinged.Probleem is gewoon dat het een half seizoen is. Middenin stoppen en dan met een cliffhanger is gewoon zwak. Eerst kondig je een tweede seizoen aan en opeens een jaar later en er komt ook nog een laatste (derde) seizoen aan. De maker zegt zelf ook dat seizoen 2 en 3 een enkel verhaal is. Netflix laat het gewoon doormidden knippen. Je hebt drie games gehad, waarvan we de eerste game al kennen. Tussendoor rek je de boel al en de eerste twee afleveringen zijn grotendeels buiten de games.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig spectaculaire dingen gebeurd in seizoen 2 vergeleken met seizoen 1. Helemaal omdat de druk volledig staat op seizoen 3 nu waar alles moet gebeuren en letterlijk afronden. Eigenlijk wat de laatste helft van seizoen 1 ook was. In de eerste helft bouw je het universum op en leer je de karakters kennen. De laatste helft ga je vol voor de drama en de noodlottige eindes van bijna ieder personage.De meest populaire Netflix series stoppen bijna allemaal dit jaar, dus dan moeten ze het wel rekken met part 1, 2 en 3 of een verkapte part 2 een nieuw seizoen van maken met minder afleveringen.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dat noemen ze dan seizoen 3? Dat is toch gewoon deel 2 van seizoen 2?SOONY
[ Bericht 2% gewijzigd door DubbeleKater op 27-06-2025 23:42:11 ]
Zo slechtquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:24 schreef Aether het volgende:
Squid Game: Unleashed
Bekijk deze YouTube-video
De regisseur zei dat hij er na het eerste seizoen helemaal geen zin meer in had en puur verder ging omdat het zo populair was/druk van Netflix/geldquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:18 schreef DKUp het volgende:
Seizoen 3 lijkt wel door totaal iemand anders te zijn gemaakt. Snap bepaalde keuzes totaal niet.
Had al zoiets gelezen ja. Je merkt het wel, want bepaalde personages zijn in seizoen 3 heel anders dan in seizoen 2 terwijl het theoretisch gezien dezelfde dag of erna is….quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:14 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
De regisseur zei dat hij er na het eerste seizoen helemaal geen zin meer in had en puur verder ging omdat het zo populair was/druk van Netflix/geld
min-su zit aan de pillenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Had al zoiets gelezen ja. Je merkt het wel, want bepaalde personages zijn in seizoen 3 heel anders dan in seizoen 2 terwijl het theoretisch gezien dezelfde dag of erna is….
Hij had de magazijnen maar toen kreeg hij een paniekaanval en bevroor.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:28 schreef Discombobulate het volgende:
Heeft iemand nog een goede recap?
Ben even kwijt waarom Seong die jongens steeds verweet dat het zijn schuld was. Was dat alleen omdat het niet lukte om die magazijnen te brengen?
Ja, hij krijgt overal de schuld van.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:28 schreef Discombobulate het volgende:
Heeft iemand nog een goede recap?
Ben even kwijt waarom Seong die jongens steeds verweet dat het zijn schuld was. Was dat alleen omdat het niet lukte om die magazijnen te brengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
In seizoen 2 had ik het meest met Dae-Ho/388, Hyun-ju/120, Se-Mi/380 en Gi-Hun/456.
Moet zeggen dat ik eigenlijk niemand de winst meer gun door het verhaal en de acties van de mensen in seizoen 3.
[ Bericht 4% gewijzigd door DKUp op 28-06-2025 22:54:34 ]SOONY
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, hij krijgt overal de schuld van.Deze 3 waren peak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
In seizoen 2 had ik het meest met Dae-Ho/388, Hyun-ju/120, Se-Mi/380 en Gi-Hun/456.
Moet zeggen dat ik eigenlijk niemand de winst meer gun door het verhaal en de acties van de mensen in seizoen 3.
Samen met Koreaanse Mads Mikkelsen toen hij nog meedeed als speler.
Ik vraag me af waarom ik zo veel moeite heb met deze serie na een oud seizoen, want ik moet ook echt nog even een recap kijken. Misschien is het de taal, want bij sommige series hoef ik ook helemaal geen recap te kijken.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:43 schreef Karina het volgende:
Het enige wat ik nog echt wist was dat de kapitein niet te vertrouwen was. Gelukkig begon het met een recap want de rest wist ik niet meerDie ene kerel zal nog wel leven gok ik, zo ver ben ik nog niet.
Jun Ho was in seizoen 1 nog onder de indruk dat zijn broer ooit kandidaat was geweest in het spel is toen daar op zoek gegaan undercover naar zijn broer. Dat bleek dan die frontman te zijn geworden nadat hij zijn game had gewonnen, etc. Gi Hun kent hij puur omdat die opzoek was naar andere mensen voor zijn zoektocht naar het eiland en zo kwamen die elkaar tegen.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:22 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben even de recap aan het kijken, maar kan zo 1,2,3 niet zo snel vinden wat de relatie van Jun Ho met Gi Hun is. In het eerste seizoen was hij een bewaker (of kandidaat?) die verraad gepleegd heeft en toen door z'n broer, de game master, is neergeschoten en van die klif af viel, waarop hij opgevist werd door die meneer met die boot en zijn rol in seizoen twee vooral het zoeken naar dat eiland was. Maar ben een beetje kwijt wat zijn rol in seizoen één was, ook de connectie met Gi Hun, want ze kennen elkaar natuurlijk en gaan begin seizoen twee op zoek naar die recruiter en de mensen daarachter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest team speler #100. Wat een baas.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |