Dat is het hele thema van dit seizoen dus.quote:Op woensdag 8 januari 2025 01:02 schreef FundsAreSafu het volgende:
Verder eens dat 456 een onsympathieke hersendode idioot is dit seizoen, totaal verblind door wraaklust en alles dat hij verzint is te dom voor woorden
Ik moest de regels ook opzoeken omdat ik er tijdens het kijken geen reet van snaptequote:Op woensdag 8 januari 2025 22:24 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Dat dobbelstenen zag er echt mokermoeilijk uit.
Seizoen 2 ook uit. Thanosecht wat een gast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klikte per ongeluk op steenwerpen maar wilde hooghouden doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De herhalende sc่nes met het stemmen na elk spel mag ook wel korter.
Verder gelachen en in spanning gezeten.Heerlijke, absurde serie.
Wat ik echt niet zag aankomen was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie uit naar het laatste seizoen. Hope iT Goes out with a bang!
[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 17-01-2025 20:13:54 ]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:31 schreef vencodark het volgende:
Wat ik echt niet zag aankomen was:Ik had eerder het idee dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie uit naar het laatste seizoen. Hope iT Goes out with a bang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders is het best wel slapjes….SOONY
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:26 schreef DKUp het volgende:
Ook een optie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders is het best wel slapjes….![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door pietkanarie op 03-02-2025 11:30:19 ]I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
Kan dat niet in een spoiler?quote:Op maandag 3 februari 2025 00:54 schreef pietkanarie het volgende:
😞
Actrice Lee Joo Shil is overleden. Ze speelde de moeder van hwang jun ho
https://www.msn.com/nl-nl(...)id-korea/ar-AA1yhfyC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:31 schreef vencodark het volgende:
Wat ik echt niet zag aankomen was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:26 schreef Shreyas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |