bepaal ik zelf wel, danku. en dat afknallen heeft totaal niet mijn interesse maar bedankt voor je diepgaande analyse.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:50 schreef Fok-it het volgende:
Kijk dan gewoon niet
Zijn maar 7 afleveringen en dan ga je er 2 niet kijken omdat in de eerste 2 geen deelnemers massaal afgeknald worden
In een goed uur door 7 afleveringen heen geskipt. Meer van hetzelfde. Wat een kneuzenbende. En dan mag je weer een jaar gaan wachten totdat die luie gasten t verhaal eindelijk af willen maken.quote:
Sorry hoor maar dan moet je ook niks zeggen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:01 schreef matthijst het volgende:
[..]
In een goed uur door 7 afleveringen heen geskipt. Meer van hetzelfde. Wat een kneuzenbende. En dan mag je weer een jaar gaan wachten totdat die luie gasten t verhaal eindelijk af willen maken.
Vind ik wel. Maar sommige mensen verwachten vanaf aflevering 1 dat mensen worden afgeslacht en dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuw seizoen? Is het een maandje Netflix waard of meh?
Scroll dit topic een beetje door en ben besluiteloos
Ah. Jij moet alles nog een keer zien ja? Praktisch een rerun van S1.quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dan moet je ook niks zeggen.
Nee hoor ik weet wat ik heb gekeken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:25 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah. Jij moet alles nog een keer zien ja? Praktisch een rerun van S1.
Enige nieuwe verhaallijntje maken ze niet af. Mag je weer een jaar op wachten.
Ah die opmerking maakt dat ik neig naar een maandje Netflixquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Vind ik wel. Maar sommige mensen verwachten vanaf aflevering 1 allemaal mensen die worden afgeslacht en dat is dus niet zo.
Ik heb mij er tweede kerstdag prima mee vermaakt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah die opmerking maakt dat ik neig naar een maandje Netflix
quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb mij er tweede kerstdag prima mee vermaakt.
Als je het wel doet en je bent toch teleurgesteld, sorry.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan Oud en Nieuw
Daar kom ik absoluut niet overheenquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je het wel doet en je bent toch teleurgesteld, sorry.![]()
Nee hoor maar als je in een uur tijd overal doorheen bent gegaan dan vind ik het een beetje lame als je dan zegt het was kut.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:32 schreef Aberkullie het volgende:
Ama die mensen ziet die een serie niet leuk vinden terwijl zij het wel leuk vond
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:32 schreef Aberkullie het volgende:
Ama die mensen ziet die een serie niet leuk vinden terwijl zij het wel leuk vond
[ afbeelding ]
Jij vond het weer mooi?quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor maar als je in een uur tijd overal doorheen bent gegaan dan vind ik het een beetje lame als je dan zegt het was kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Solly. See you next yeal.Haters everywhere but I don't really care.
Onee voor mij is dit niet het geval. Ik geniet gewoon heel erg van de momenten tussen de spellen, maar wel daar en niet in de stad.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:50 schreef Fok-it het volgende:
Kijk dan gewoon niet
Zijn maar 7 afleveringen en dan ga je er 2 niet kijken omdat in de eerste 2 geen deelnemers massaal afgeknald worden
Nou precies dat! Met zijn kapsones, kut raps maar blije huppeltjes.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:17 schreef K21 het volgende:
Thanos![]()
Dacht toen hij voor het eerst in beeld verscheen dat ik 'm zwaar vervelend zou gaan vinden, maar ik heb aardig gelachen tijdens z'n scènes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |