Vind het wel prima seizoen eigenlijkquote:Op donderdag 26 december 2024 20:11 schreef Aberkullie het volgende:
Dit seizoen had van mij niet gehoeven
Oh god die was ik vergeten.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het wel prima seizoen eigenlijk
Behalve de temu versie van deze 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha ik heb doorgespoeld tot dat momentquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
Net de eerste twee afleveringen gezien. Aardig tot nu toe. Maar het enige waar ik eigenlijk op zat te wachten was het begin van aflevering 3. En dat is nu.
En S1 vond je wel heel goed? In dat geval snap ik er niks van want S2 vind ik echt niet slechter dan S1.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:42 schreef Quona het volgende:
[..]
haha ik heb doorgespoeld tot dat moment
Dit zegt wel een hoop over op welk niveau de critici zitten. Wat juist weer een signaal is dat het nieuwe seizoen meer inhoud heeft wat het het kijken waard maakt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:50 schreef Fok-it het volgende:
Kijk dan gewoon niet
Zijn maar 7 afleveringen en dan ga je er 2 niet kijken omdat in de eerste 2 geen deelnemers massaal afgeknald worden
Omdat Netflix. En mensen met de aanschachtspanne van een goudvis.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:39 schreef DKUp het volgende:
Aflevering 4 klaar. Snap niet helemaal waarom er maar zeven afleveringen zijn.
Zit over de helft, maar weet niet hoe ze dit in drie afleveringen kunnen afrondenquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat Netflix. En mensen met de aanschachtspanne van een goudvis.
Doen ze nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zit over de helft, maar weet niet hoe ze dit in drie afleveringen kunnen afronden
Wordt het ook niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zit over de helft, maar weet niet hoe ze dit in drie afleveringen kunnen afronden
Deze twee seizoenen vallen tussen S1 en S2 van Avatar, dus valt reuze mee.quote:
Had niet verwacht dat hem allemaal zo snel zou gaan. Seizoen 3 had ik eigenlijk niet eens verwacht, omdat het ook een tijd stil was omtrent seizoen 2.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze twee seizoenen vallen tussen S1 en S2 van Avatar, dus valt reuze mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |