abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 januari 2025 @ 22:30:05 #201
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_216141298
quote:
6s.gif Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef Evangelion het volgende:
Ook klaar. Laatste aflevering was wel tof, met een onvermijdelijk einde. Al de herhaling tussen de games wat we al eens gezien hebben (one more game blabla) snap ik wel dat mensen doorgespoeld hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_216141371
Veel doorgespoeld hier. Redelijk seizoen. Die transgender vond ik een tof karakter.
Alius aliud dicit
  woensdag 1 januari 2025 @ 22:48:18 #203
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_216141551
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 00:17 schreef K21 het volgende:
Thanos _O-
Dacht toen hij voor het eerst in beeld verscheen dat ik 'm zwaar vervelend zou gaan vinden, maar ik heb aardig gelachen tijdens z'n scènes.

_O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 1 januari 2025 @ 23:01:21 #204
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216141734
Crosspost uit het Netflix topic:

quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2025 22:04 schreef Seven. het volgende:
Squid Games seizoen 2 doet niet onder voor seizoen 1. Bepaalde elementen zijn natuurlijk geen verrassing meer wegens herhaling van zetten uit seizoen 1, maar toch weten de makers voldoende nieuwe ingrediënten toe te voegen. De inhaligheid van de deelnemers staat weer ter discussie, net als degene die het spel beheerst. Maar er zijn weer interessante nieuwe deelnemers en er worden een paar jokers op tafel gelegd waardoor de kaarten opnieuw geschud worden. Gi-hun zet een fantastische leider tegen wil en dank neer. Helaas ook twee enorme karikaturen die wel wat storend zijn, maar dat mag de pret niet drukken. Er vallen harde klappen bij de good guys en de bad guys dit seizoen.

Wie alleen maar de spelletjes wil zien, komt dit seizoen minder aan zijn of haar trekken, maar het bloed vloeit wel weer rijkelijk en je kunt net als in seizoen 1 elke aflevering genieten van een kogelregen. De focus verschuift dit seizoen meer naar de organisator van Squid Games. De link naar het huidige politieke klimaat is snel gelegd.

Het einde van dit seizoen is hopeloos. Wie weet kan Squid Games seizoen 3 het goedmaken, het is al aangekondigd voor 2025.
Resistance is futile.
  woensdag 1 januari 2025 @ 23:04:17 #205
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216141770
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
Thanos is T.O.P uit de Koreaanse popgroep Big Bang. Waar hij ook rapper was.
Evengoed: het karakter is een slappe karikatuur, net als die sjamaan.
Resistance is futile.
  donderdag 2 januari 2025 @ 12:31:53 #206
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_216145716
Zeven afleveringen maar en een teleurstellend einde jammer want seizoen 1 was echt fantastisch en uniek nu kon seizoen 2 ook alleen maar tegenvallen en was het toch goed genoeg om door te kijken maar ergens toch jammer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_216154176
Net de vierde aflevering gekeken.
Ik vind het tot nu toe echt prima kijkvoer.
Het nieuwe is er natuurlijk een beetje af, veel terugkerende elementen.
Maar vind de groepsdynamiek zo met de oud-winnaar interessant.
Het boeit me ook, wil weten hoe het verder gaat. Ik dacht dat het tweede seizoen misschien erg tegen zou vallen maar voor mij is dat in ieder geval niet zo. Morgen aflevering vijf, ben benieuwd!
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_216157500
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2024 19:07 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
Ik moest hier zo om lachen *) :@

De bijkarakters zijn over het algemeen een stuk zwakker dan in seizoen 1.
In mijn hoofd al dagenlang pfff :D
Ik wil 'm als ringtone!

Binnen 1,5 avond helemaal gekeken.
Ik vond het erg tof! Interessanter dan het eerste seizoen.
Mijn favoriete personage is toch wel oma
En oh dat zwangere meisje...
Ik vrees dat alleen de baby dat zal overleven
pi_216183087
Seizoen 2 zojuist helemaal afgekeken. Ik hoorde veel mensen zeggen dat hij een stuk minder is dan deel 1. Maar hij kan zich prima meten daarmee. Ik heb mij prima vermaakt en kan niet wachten op deel 3
pi_216183123
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 09:07 schreef Poppejans1.4 het volgende:

[..]
In mijn hoofd al dagenlang pfff :D
Ik wil 'm als ringtone!
Bekijk deze YouTube-video
pi_216183569
ik had verwachtingen van super slecht tot weer heel goed.
uiteindelijk zeker ook goed, deze. niet een gemakzuchtige herhalingsoefening.
maar ik had me toch wel wat beters voorgesteld ook. het heeft zoveel potentie.
dat ie weer in de games terecht komt is gewoon dom. natuurlijk verwijderen ze dat trackertje uit zn kies, dat lijkt me toch logisch..
het eind is geen echt eind, meer een aanzet tot een volgend seizoen. dat haat ik, eindeloze series zonder echt einde. maar okee, ik heb wel zin in een volgende.
en echt he, dat hij niet even bedenkt dat nummer 001 misschien wel weer de baas is. net als in seizoen 1. hij bedenkt het echt geen moment. kom op zeg.. ook lekker niet spannend voor de kijker, dat je zo kan raden dat hij dat is. was veel leuker geweest als het elke kandidaat had kunnen zijn.
wel leuke nieuwe games, soms wel langdradige stukken tussen de games die beter hadden gekund, snap ook niet dat hij niet veel meer info over zijn vorige run geeft aan zijn groepje. of de ghele groep. hij weet dat er maar twee overblijven voor de eindgame. iedereen gaat dus dood, behalve twee. dat zou wel helpen met stemmen lijkt me.
pi_216183715
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 16:10 schreef pokkerdepok het volgende:
hij bedenkt het echt geen moment. kom op zeg.. ook lekker niet spannend voor de kijker, dat je zo kan raden dat hij dat is.
Je hoefde ook niks te raden want we hadden zijn gezicht al meerdere keren gezien.

De hoofdpersoon was natuurlijk in seizoen 1 ook al dom en heeft alleen door puur geluk (en een beetje empathie) gewonnen, dus dat is wel consistent, maar dat hij niks zei tegen de andere deelnemers over hoe oneerlijk/gemeen de games zijn was wel tenenkrommend inderdaad. :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 januari 2025 @ 16:43:44 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216183880
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 16:24 schreef Evangelion het volgende:
Je hoefde ook niks te raden want we hadden zijn gezicht al meerdere keren gezien.
Echt het eerste wat ik deed toen ik z'n gezicht zag: dubbel checken of hij het ook daadwerkelijk is. De serie is overduidelijk geschreven met in het achterhoofd dat de kijker weet wie hij is :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216184707
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 16:24 schreef Evangelion het volgende:

[..]

De hoofdpersoon was natuurlijk in seizoen 1 ook al dom en heeft alleen door puur geluk (en een beetje empathie) gewonnen, dus dat is wel consistent, maar dat hij niks zei tegen de andere deelnemers over hoe oneerlijk/gemeen de games zijn was wel tenenkrommend inderdaad. :')
klopt. maar voor giun was het wel onbekend.
  FOK!Fotograaf zondag 5 januari 2025 @ 18:27:12 #215
842 Zorro
Z
pi_216184780
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 16:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Echt het eerste wat ik deed toen ik z'n gezicht zag: dubbel checken of hij het ook daadwerkelijk is. De serie is overduidelijk geschreven met in het achterhoofd dat de kijker weet wie hij is :D
Het was al duidelijk voor je zijn gezicht zag wie dat ging zijn. Ik heb er iig geen moment aan getwijfeld.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 5 januari 2025 @ 19:58:33 #216
429367 DKUp
ON TOUR
pi_216185997
SPOILER
Ik herkende hem gelukkig wel :+
SOONY
pi_216186496
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2025 15:13 schreef Benny het volgende:
Seizoen 2 zojuist helemaal afgekeken. Ik hoorde veel mensen zeggen dat hij een stuk minder is dan deel 1. Maar hij kan zich prima meten daarmee. Ik heb mij prima vermaakt en kan niet wachten op deel 3
Ik vond het te veel gepropt en te snel. Seizoen één nog eens doorgeskipt en deze was echt veel beter. Ze hadden gewoon tien afleveringen moeten doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216186872
je, of ik dan, zit ook gewoon te wachten op dat alles tot een climax komt.
SPOILER

[ Bericht 27% gewijzigd door Nattekat op 05-01-2025 23:08:10 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 januari 2025 @ 22:51:18 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216187635
Wat een kuteinde :P

@pokkerdepok spoilers
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216187830
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 21:24 schreef pokkerdepok het volgende:
je, of ik dan, zit ook gewoon te wachten op dat alles tot een climax komt.
SPOILER
SPOILER
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 6 januari 2025 @ 08:34:17 #221
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_216188746
Was wel aardig seizoentje, wel teveel saai gelul tussendoor. Vond einde wel lagge
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_216188861
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Wat een kuteinde :P

@:pokkerdepok spoilers
oh ik dacht dat de hele topic spoiler was, sorrie
pi_216188862
Ik had op meer spelletjes gehoopt, dat is toch waar de serie om draait ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_216210385
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 16:10 schreef pokkerdepok het volgende:
ik had verwachtingen van super slecht tot weer heel goed.
uiteindelijk zeker ook goed, deze. niet een gemakzuchtige herhalingsoefening.
maar ik had me toch wel wat beters voorgesteld ook. het heeft zoveel potentie.
dat ie weer in de games terecht komt is gewoon dom. natuurlijk verwijderen ze dat trackertje uit zn kies, dat lijkt me toch logisch..
het eind is geen echt eind, meer een aanzet tot een volgend seizoen. dat haat ik, eindeloze series zonder echt einde. maar okee, ik heb wel zin in een volgende.
en echt he, dat hij niet even bedenkt dat nummer 001 misschien wel weer de baas is. net als in seizoen 1. hij bedenkt het echt geen moment. kom op zeg.. ook lekker niet spannend voor de kijker, dat je zo kan raden dat hij dat is. was veel leuker geweest als het elke kandidaat had kunnen zijn.
wel leuke nieuwe games, soms wel langdradige stukken tussen de games die beter hadden gekund, snap ook niet dat hij niet veel meer info over zijn vorige run geeft aan zijn groepje. of de ghele groep. hij weet dat er maar twee overblijven voor de eindgame. iedereen gaat dus dood, behalve twee. dat zou wel helpen met stemmen lijkt me.
001 speelt het wel briljant dus wat dat betreft begrijp ik dat 456 het niet doorheeft, maar het was geloofwaardiger geweest als ze 001 een ander nummer hadden gegeven

Verder eens dat 456 een onsympathieke hersendode idioot is dit seizoen, totaal verblind door wraaklust en alles dat hij verzint is te dom voor woorden
pi_216210391
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 01:02 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
001 speelt het wel briljant dus wat dat betreft begrijp ik dat 456 het niet doorheeft, maar het was geloofwaardiger geweest als ze 001 een ander nummer hadden gegeven

Verder eens dat 456 een onsympathieke hersendode idioot is dit seizoen, totaal verblind door wraaklust en alles dat hij verzint is te dom voor woorden
ja, inderdaad, wel jammer.
en ja, de 001 acteur is gewelidg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')