De regisseur zei dat hij er na het eerste seizoen helemaal geen zin meer in had en puur verder ging omdat het zo populair was/druk van Netflix/geldquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:18 schreef DKUp het volgende:
Seizoen 3 lijkt wel door totaal iemand anders te zijn gemaakt. Snap bepaalde keuzes totaal niet.
Had al zoiets gelezen ja. Je merkt het wel, want bepaalde personages zijn in seizoen 3 heel anders dan in seizoen 2 terwijl het theoretisch gezien dezelfde dag of erna is….quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:14 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
De regisseur zei dat hij er na het eerste seizoen helemaal geen zin meer in had en puur verder ging omdat het zo populair was/druk van Netflix/geld
min-su zit aan de pillenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Had al zoiets gelezen ja. Je merkt het wel, want bepaalde personages zijn in seizoen 3 heel anders dan in seizoen 2 terwijl het theoretisch gezien dezelfde dag of erna is….
Hij had de magazijnen maar toen kreeg hij een paniekaanval en bevroor.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:28 schreef Discombobulate het volgende:
Heeft iemand nog een goede recap?
Ben even kwijt waarom Seong die jongens steeds verweet dat het zijn schuld was. Was dat alleen omdat het niet lukte om die magazijnen te brengen?
Ja, hij krijgt overal de schuld van.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:28 schreef Discombobulate het volgende:
Heeft iemand nog een goede recap?
Ben even kwijt waarom Seong die jongens steeds verweet dat het zijn schuld was. Was dat alleen omdat het niet lukte om die magazijnen te brengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
In seizoen 2 had ik het meest met Dae-Ho/388, Hyun-ju/120, Se-Mi/380 en Gi-Hun/456.
Moet zeggen dat ik eigenlijk niemand de winst meer gun door het verhaal en de acties van de mensen in seizoen 3.
[ Bericht 4% gewijzigd door DKUp op 28-06-2025 22:54:34 ]SOONY
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, hij krijgt overal de schuld van.Deze 3 waren peak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
In seizoen 2 had ik het meest met Dae-Ho/388, Hyun-ju/120, Se-Mi/380 en Gi-Hun/456.
Moet zeggen dat ik eigenlijk niemand de winst meer gun door het verhaal en de acties van de mensen in seizoen 3.
Samen met Koreaanse Mads Mikkelsen toen hij nog meedeed als speler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af waarom ik zo veel moeite heb met deze serie na een oud seizoen, want ik moet ook echt nog even een recap kijken. Misschien is het de taal, want bij sommige series hoef ik ook helemaal geen recap te kijken.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:43 schreef Karina het volgende:
Het enige wat ik nog echt wist was dat de kapitein niet te vertrouwen was. Gelukkig begon het met een recap want de rest wist ik niet meerDie ene kerel zal nog wel leven gok ik, zo ver ben ik nog niet.
Jun Ho was in seizoen 1 nog onder de indruk dat zijn broer ooit kandidaat was geweest in het spel is toen daar op zoek gegaan undercover naar zijn broer. Dat bleek dan die frontman te zijn geworden nadat hij zijn game had gewonnen, etc. Gi Hun kent hij puur omdat die opzoek was naar andere mensen voor zijn zoektocht naar het eiland en zo kwamen die elkaar tegen.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:22 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben even de recap aan het kijken, maar kan zo 1,2,3 niet zo snel vinden wat de relatie van Jun Ho met Gi Hun is. In het eerste seizoen was hij een bewaker (of kandidaat?) die verraad gepleegd heeft en toen door z'n broer, de game master, is neergeschoten en van die klif af viel, waarop hij opgevist werd door die meneer met die boot en zijn rol in seizoen twee vooral het zoeken naar dat eiland was. Maar ben een beetje kwijt wat zijn rol in seizoen één was, ook de connectie met Gi Hun, want ze kennen elkaar natuurlijk en gaan begin seizoen twee op zoek naar die recruiter en de mensen daarachter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest team speler #100. Wat een baas.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |