Nee, alleen maar leuk. Het zou zelfs wel eerder mogenquote:Op maandag 4 oktober 2021 18:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi dat de onderzoeken goed warenVind je het spannend dat je geopereerd gaat worden of alleen maar leuk?
Mijn dag bestond uit werken, heel harden eten koken en taxiën voor dochter. Hij vloog voorbij
. Nu lekker een avondje niksen op de bank.
Mijn kat heeft wat extra lekkers gekregen. Daar was mevrouw wel tevreden meequote:Op maandag 4 oktober 2021 18:47 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben Luucje voor dierendag zo'n sjieke mousse uit een blikje gegeven.
Hij zong bijna, zo lekker vond hij het![]()
Andere ESF-ers met huisdieren, hebben jullie nog iets speciaals gedaan voor jullie dieren?
Ik heb een foto van ze online gezet en daarmee een wereldwijde storing veroorzaakt. Dat lijkt me wel voldoende?quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:47 schreef Arizona het volgende:
Andere ESF-ers met huisdieren, hebben jullie nog iets speciaals gedaan voor jullie dieren?
Nee, dat dan weer nietquote:Op maandag 4 oktober 2021 18:48 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nee, alleen maar leuk. Het zou zelfs wel eerder mogenMaarja kerona.
Multifunctionele dag dus, dan mag je je lekker laten laven op de bank. Komt iemand je helpen niksen (of bedienen)?
Dan heb je alle tijd voor ze ipv naar je telefoon te koekeloeren ;-)quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een foto van ze online gezet en daarmee een wereldwijde storing veroorzaakt. Dat lijkt me wel voldoende?
Schrik je van jezelf dat je thee en pure chocoladepepernoten gaat pakkenquote:Op maandag 4 oktober 2021 18:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer nietVriend is fietsen en dochter ligt zelf ook op de bank, na een lange schooldag en fysio.
Dus ik ga zo helemaal zelf thee en een paar pure chocoladepepernoten pakken
Ze liggen te slapen en wensen daar niet in gestoord te wordenquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:00 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dan heb je alle tijd voor ze ipv naar je telefoon te koekeloeren ;-)
Ik heb niets extra's gedaan. Elke dag dierendag hier ()
Nou ja, ik vind het ook wel heftig dat ze pure, onversneden chocoladepepernoten gebruikt. Dat is toch weer een grote stap richting het volledig aan lager wal rakenquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Schrik je van jezelf dat je thee en pure chocoladepepernoten gaat pakken?
Voor een kat is dat soms al een luxe. Gewoon even met rust gelaten worden, ipv dat aaienquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze liggen te slapen en wensen daar niet in gestoord te worden
Nee, verkeerdequote:Op maandag 4 oktober 2021 19:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Schrik je van jezelf dat je thee en pure chocoladepepernoten gaat pakken?
Luucje ligt met zijn kont tegen mijn kont aan te slapen nuquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze liggen te slapen en wensen daar niet in gestoord te worden
Nou maar hopen dat je vriend niet vroeger thuiskomt van fietsen dan verwachtquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Luucje ligt met zijn kont tegen mijn kont aan te slapen nu![]()
Heel schattig
Hij moest eens weten, toen hij in Scandinavië was heeft Luucje zelfs bij mij in bed geslapenquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat je vriend niet vroeger thuiskomt van fietsen dan verwacht
Ik denk dat Arizona nog een recreatief chocoladepepernotengebruiker is hoorquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het ook wel heftig dat ze pure, onversneden chocoladepepernoten gebruikt. Dat is toch weer een grote stap richting het volledig aan lager wal raken
Dat klinkt als een storm in een glas water.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, verkeerdegebruikt
![]()
Inmiddels met Autumn Storm thee en de chocoladepepernoten teruggekeerd op de bank
Ik heb er net 10 weggewerkt, telt dat nog als recreatief gebruik?quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:11 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik denk dat Arizona nog een recreatief chocoladepepernotengebruiker is hoor
Nee, het smaakt gewoon naar thee met appel/kaneelsmaakquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat klinkt als een storm in een glas water.
Maar, proef je dan ook echt een herfststormDie namen van dit soort dingen joh, hilarisch
Mijn fursona heeft niets extra's gekregen. Vond ik niet nodig.quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:47 schreef Arizona het volgende: Andere ESF-ers met huisdieren, hebben jullie nog iets speciaals gedaan voor jullie dieren?
Ik moest googlen wat dat is!quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mijn fursona heeft niets extra's gekregen. Vond ik niet nodig.
Dat denk ik dus nietquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er net 10 weggewerkt, telt dat nog als recreatief gebruik?
Vraag jezelf af: Proef je het nog? Laat je de sensatie nog wel over je komen, of is het steeds maar: meer meer meerquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er net 10 weggewerkt, telt dat nog als recreatief gebruik?
Heel eerlijk? Iets in de categorie Wandelende takquote:
Ik wéét dat het Stoptober isquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat denk ik dus nietDan ben je al behoorlijk weggegleden hoor...
Ik heb van alle tien intens ge(peper-)notenquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:20 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vraag jezelf af: Proef je het nog? Laat je de sensatie nog wel over je komen, of is het steeds maar: meer meer meer
Is het al zo laat? Dan ga ik nu mijn moeder uit bad halen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb van alle tien intens ge(peper-)noten
Lieve Arizona. We zijn hier allemaal bij elkaar gekomen om jou te confronteren met je chocoladeperpernotengebruik. Het is volledig uit de hand gelopen en we zien wat het met jou doet en als gevolg gaan we er zelf ook aan onderdoor.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Iets in de categorie Wandelende tak![]()
[..]
Ik wéét dat het Stoptober ismaar de verleiding is te groot. Dat gladde zoete maar toch ook licht bittere chocoladelaagje, dat zo lekker smelt in je mond. En dan het zoete, kruidige, krokante koekje in het midden...
![]()
OMG is dit een interventie?quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Lieve Arizona. We zijn hier allemaal bij elkaar gekomen om jou te confronteren met je chocoladeperpernotengebruik. Het is volledig uit de hand gelopen en we zien wat het met jou doet en als gevolg gaan we er zelf ook aan onderdoor.
Hehquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Iets in de categorie Wandelende tak![]()
Snel de deur dicht, mensen! Arizona we doen dit omdat we van je houden!quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
OMG is dit een interventie?GA WEG! ALLEMAAL! LAAT ME MET RUST! Ik heb geen probleem, júllie hebben een probleem!
We hebben al eens eerder besproken dat we teveel interventies hieldenquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Snel de deur dicht, mensen! Arizona we doen dit omdat we van je houden!
Wie wil beginnen??
Ja maar dit is wel een uitzondering waard, toch?quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hebben al eens eerder besproken dat we teveel interventies hielden
De stabiele factor dus in deze bange en donkere dagenquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Twitter deed het de hele tijd juist al
Dat is precies wat verslaafden zouden zeggenquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dit is wel een uitzondering waard, toch?
Ik heb nog chocola voor je!quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
OMG is dit een interventie?GA WEG! ALLEMAAL! LAAT ME MET RUST! Ik heb geen probleem, júllie hebben een probleem!
Ja. De troep van het internet moet toch ergens weglopen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De stabiele factor dus in deze bange en donkere dagen
Gelukkig maar dat afvoerputjes altijd zullen blijven![]()
Kijk daar hebben we de eerste dealer al.quote:
* Arizona trekt AgnesGru in een donker hoekje. Hoeveel moet je ervoor hebben?quote:
Dichte deuren werken hier niet in de SC hequote:Op maandag 4 oktober 2021 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Snel de deur dicht, mensen! Arizona we doen dit omdat we van je houden!
Wie wil beginnen??
Lindt, 70% cacao. Eerste stukje is gratis, service van de zaak.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
* Arizona trekt AgnesGru in een donker hoekje. Hoeveel moet je ervoor hebben?Het is wel goeie kwaliteit toch? Hoog percentage cacao?
Is waarschijnlijk wel altijd te laat op feestjes als die zich een beetje goed inleeft.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
HehEr zal vast wel iemand een fursona van een wandelende tak hebben!
Uiterst dubieus.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik zie zelf geen reden om aan mijn eerdere statement te twijfelen.
Halloooo, daar ben ik weerquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Schaaltje pure chocoladepepernoten op de SC tafel zet.
Als je net 9 miljoen hebt verdiend aan een dubieuze deal is de enige logische tactiek toch om je mond te houden en te wachten tot het overwaait. Man man manquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:47 schreef Em31 het volgende:
Spanning en sensatie, Sywert gaat heel Nederland aanklagen.
[ afbeelding ]
Hij kan er écht niet tegen dat zijn imago (quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je net 9 miljoen hebt verdiend aan een dubieuze deal is de enige logische tactiek toch om je mond te houden en te wachten tot het overwaait. Man man man
Je zelf verrijken aan een dubieuze deal waar je voor hebt aangegeven dat je het belangeloos zou doen. Later ook toegeven dat het inderdaad een fout was. Nee dat soort mensen hoor je daar natuurlijk niet op aan te spreken. Dat soort dingen hoor je gewoon te kunnen doen zonder klachten van anderen. We zouden allemaal een kaarsje moeten branden voor deze arme man.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:47 schreef Em31 het volgende:
Spanning en sensatie, Sywert gaat heel Nederland aanklagen.
[ afbeelding ]
Is Zuckenberg zo boos om dat interview van een ex-medewerker van Facebook, dat niemand toegang krijgt tot de gebouwenquote:
Er is wel sprake van een bord voor de kop.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zelf verrijken aan een dubieuze deal waar je voor hebt aangegeven dat je het belangeloos zou doen. Later ook toegeven dat het inderdaad een fout was. Nee dat soort mensen hoor je daar natuurlijk niet op aan te spreken. Dat soort dingen hoor je gewoon te kunnen doen zonder klachten van anderen. We zouden allemaal een kaarsje moeten branden voor deze arme man.
Een mondkapje voor de kop.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er is wel sprake van een bord voor de kop.
Nou ik zou toch graag Whatsapp terughebben. En zo leuk zou jij het ook niet vinden als je me niet meer kan stalken op Insta (ik zie dat wel hoor).quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik zou toch graag Whatsapp terughebben. En zo leuk zou jij het ook niet vinden als je me niet meer kan stalken op Insta (ik zie dat wel hoor).
Signal app kan hetzelfde als whatsappquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik zou toch graag Whatsapp terughebben. En zo leuk zou jij het ook niet vinden als je me niet meer kan stalken op Insta (ik zie dat wel hoor).
Ja, je wordt er alleen maar beter van.quote:
Het kan natuurlijk wel zijn dat hij zich niet in het geschetste beeld herkent en de ophef betreurt, en tevens wil aangeven dat hij reacties van begrip heeft ontvangen en hij het niet in het belang van het land vindt om nu op te stappen en daarnaast deze situatie een leerzame ervaring vindt voor alle partijen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zelf verrijken aan een dubieuze deal waar je voor hebt aangegeven dat je het belangeloos zou doen. Later ook toegeven dat het inderdaad een fout was. Nee dat soort mensen hoor je daar natuurlijk niet op aan te spreken. Dat soort dingen hoor je gewoon te kunnen doen zonder klachten van anderen. We zouden allemaal een kaarsje moeten branden voor deze arme man.
Nou nog al je familie en vrienden op dit moment daar naar over laten stappen. Veel succesquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Signal app kan hetzelfde als whatsapp
Dat zal, maar ik vind Whatsapp prima werken verder. Ik gebruik soms ook wel Telegram maar vind dat ook veel minder fijn.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Signal app kan hetzelfde als whatsapp
Sommige mensen moeten nu daadwerkelijk de huisarts bellen als er wat is, in plaats van dat ze even op Facebook kunnen kijken.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:15 schreef Redefine het volgende:
En voor Facebook ook wel lullig. Je kunt tegenwoordig niet eens meer ongestoord een bestorming van het Capitool ondersteunen, zonder dat er weer een of andere hackersgroep je netwerk platlegt
Dus het spijt hem niet eens dat anderen zich gekwetst voelen? Ook al is dat de schuld van de ander natuurlijk. Zo hoort die nooit bij de groten der aarden van nu he.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk wel zijn dat hij zich niet in het geschetste beeld herkent en de ophef betreurt, en tevens wil aangeven dat hij reacties van begrip heeft ontvangen en hij het niet in het belang van het land vindt om nu op te stappen en daarnaast deze situatie een leerzame ervaring vindt voor alle partijen.
Lijkt me dat daar altijd wel iemand aanwezig is.quote:
Ok boomer.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zal, maar ik vind Whatsapp prima werken verder. Ik gebruik soms ook wel Telegram maar vind dat ook veel minder fijn.
Ik sta klaar om 18:55!quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik stuur wel gewoon foto's per DM.
Morgen date trouwens, 19:00, niet vergeten!
Ik weet dat het bestaat maar ik zou het pas gaan gebruiken als echt veel mensen in mijn omgeving het gaan gebruiken. Oké, en ook als een vrouw waar ik interesse in heb alleen Signal gebruikt, dan gaan de principes wel overboord.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok boomer.
(Ik kende Signal tot vandaag alleen van naam, maar iedereen schijnt het momenteel te hebben)
Zuckerberg na het zien van dat interview:quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is Zuckenberg zo boos om dat interview van een ex-medewerker van Facebook, dat niemand toegang krijgt tot de gebouwen
Verder karma
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zuckerberg na het zien van dat interview:
[ afbeelding ]
Daarna besefte hij zich dat alles van het hele bedrijf via zijn computer liep.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten nu daadwerkelijk de huisarts bellen als er wat is, in plaats van dat ze even op Facebook kunnen kijken.
Nee daar heeft hij helaas geen actieve herinnering aan. Ook bevalt de toon van het debat hem niet, betekent VVMU wel dat je alles mag zeggen, maar niet dat je alles moet zeggen en ligt het allemaal aan die Oostbloklanden die steeds op elkaar stemmen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus het spijt hem niet eens dat anderen zich gekwetst voelen? Ook al is dat de schuld van de ander natuurlijk. Zo hoort die nooit bij de groten der aarden van nu he.
Nepnieuws of niet, ik moet zeggen dat ik dit wel een aardig indrukwekkende hack vind. Toch al een paar uur het grootste internetbedrijf ter wereld platleggen. En heel zorgwekkend voor Zuckerberg c.s.quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:21 schreef Strani het volgende:
Oké, toch even Signal downloaden voor het geval Em31 het ook gebruikt.
Ik hoor ook net nog dat hij zijn eigen boekje niet te buiten is gegaan.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee daar heeft hij helaas geen actieve herinnering aan. Ook bevalt de toon van het debat hem niet, betekent VVMU wel dat je alles mag zeggen, maar niet dat je alles moet zeggen en ligt het allemaal aan die Oostbloklanden die steeds op elkaar stemmen.
Zeker. Al is het wel het dubbele van zo groot zijn. Op het moment dat er dan wat is, dan is het moeilijk te herstellen en ligt alles gelijk plat.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nepnieuws of niet, ik moet zeggen dat ik dit wel een aardig indrukwekkende hack vind. Toch al een paar uur het grootste internetbedrijf ter wereld platleggen. En heel zorgwekkend voor Zuckerberg c.s.
Eens. Facebook gebruik ik zelden nog. Die andere twee des te meer.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:26 schreef Em31 het volgende:
Het is vooral jammer dat Instagram en WhatsApp ook van hem is
Je versiertrucs worden er niet beter op.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een beetje een Monica? Ja hè? Met een klein beetje Rachel misschien.
Misschien ben ik stiekem wel een Ross, niemand die het weet.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een beetje een Monica? Ja hè? Met een klein beetje Rachel misschien.
'Niemand'quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien ben ik stiekem wel een Ross, niemand die het weet.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je versiertrucs worden er niet beter op.
Heb je een broodje in de koelkast op je werk liggen?quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat denk jij ja, dat niemand dat weetquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Even blazen en hij is weg.quote:
Nee joh, dit is gewoon oprechte interesse. De echte versiertrucs doe ik allemaal via DM hoewel daar, nu ik erover nadenk, al best lang geen antwoord meer op is gekomen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je versiertrucs worden er niet beter op.
Precies. En dat is nou net de reden dat jij Facebook gehackt hebt.quote:
Nu wordt het creepyquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat denk jij ja, dat niemand dat weet
Je bent iets te ver door geslide.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, dit is gewoon oprechte interesse. De echte versiertrucs doe ik allemaal via DM hoewel daar, nu ik erover nadenk, al best lang geen antwoord meer op is gekomen.
Ja, maar dat is dus het zorgwekkende voor Zuck. Ik neem aan dat de beurskoers nu ook keldert.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Al is het wel het dubbele van zo groot zijn. Op het moment dat er dan wat is, dan is het moeilijk te herstellen en ligt alles gelijk plat.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Heb je een broodje in de koelkast op je werk liggen?
Kan op zich geen kwaad als een deel van die gebakken lucht wat wegloopt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus het zorgwekkende voor Zuck. Ik neem aan dat de beurskoers nu ook keldert.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:33 schreef Redefine het volgende:
Die Social Media crash heeft dan wel weer voordelen. We zijn nu allemaal gezamenlijk in de SC.
Nee, Bo moet afvallen. Na de sterilisatie is ze zwaarder geworden en we krijgen het er bijna niet meer afquote:Op maandag 4 oktober 2021 18:47 schreef Arizona het volgende:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus het zorgwekkende voor Zuck. Ik neem aan dat de beurskoers nu ook keldert.
De hele beurs is gebaseerd op gebakken luchtquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan op zich geen kwaad als een deel van die gebakken lucht wat wegloopt.
Nou ja, je kunt natuurlijk altijd nog de hele goede grappen van hem negeren en dus niet liken.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:34 schreef Em31 het volgende:
Ik kan niet meer passief agressief Redefine zijn posts liken als hint naar Strani
Wat heb je met die aanpak nou bereikt in de afgelopen twee jaar?quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:34 schreef Em31 het volgende:
Ik kan niet meer passief agressief Redefine zijn posts liken als hint naar Strani
FOK! FTWquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja de hele wereld zit nou op Twitter en op FOK! natuurlijk.
Klopt. Daarom kan het ook geen kwaad.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De hele beurs is gebaseerd op gebakken lucht![]()
En hoeveel waarde handelaren toekennen aan die lucht.
Noem je mij nou een katquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kwam vandaag ook een dikke kat tegen. Zie stond op een stoeptegel. Althans dat denk ik, de kat was groter/dikker dan de stoeptegel.
Het is inderdaad alleen maar erger geworden.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat heb je met die aanpak nou bereikt in de afgelopen twee jaar?
Pozzato31quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat heb je met die aanpak nou bereikt in de afgelopen twee jaar?
Wie weet.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zat jij op een stoeptegel?
Ik vond het beest er wel uit zien als een kat.quote:
Daarom. Bij mij moet je gewoon gaan daten, samenwonen, trouwen etc. en dan na een jaar of 15/20 ben je vanzelf van me af.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is inderdaad alleen maar erger geworden.
Oh dan was het toch ergens anders.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het beest er wel uit zien als een kat.
Ik plaats hem maar even voor je @Em31quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom. Bij mij moet je gewoon gaan daten, samenwonen, trouwen etc. en dan na een jaar of 15/20 ben je vanzelf van me af.
Dat heb jij juist gezienquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik moest dit opzoeken en noem je mij nou een clown?
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik plaats hem maar even voor je @:Em31
[ afbeelding ]
Tot zover alléén maar positieve reviews gehadquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik plaats hem maar even voor je @:Em31
[ afbeelding ]
Geen dank. Deels was dit overigens ook een plaatsvervangende *ril*quote:
Dat dénk jijquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Tot zover alléén maar positieve reviews gehad
Je dacht dat we je niet als mod zouden herkennen als je niet nog in vorige topic zat?quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:43 schreef H_T het volgende:
Ik was verbaasd over de stilte in het topic. Toen bleek ik nog in het vorige topic te zitten. Voor de rest gaat het aardig goed.
Dat kan niet. Maar goed laten we ook eens wat aardigs zeggen. Denkt na, denkt nog harder na...quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:45 schreef Em31 het volgende:
Nog een paar posts en ik begin medelijden met Strani te krijgen.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:45 schreef Em31 het volgende:
Met die emotie bij vrouwen heb ik over het algemeen wel het meest succes.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:45 schreef Em31 het volgende:
Ik zou het ook zwaar hebben als er zoveel idioten op mijn netwerk zouden zitten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:44 schreef Em31 het volgende:
Twitter heeft het ook zwaar volgens mij, reacties lezen lukt niet meer.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Met die emotie bij vrouwen heb ik over het algemeen wel het meest succes.
Eigenlijk ben ik dus jouw wingman.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Met die emotie bij vrouwen heb ik over het algemeen wel het meest succes.
Danny, zou al die mensen die niet zonder facebook, instagram & twitter kunnen naar FOK! lokkenquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou het ook zwaar hebben als er zoveel idioten op mijn netwerk zouden zitten.
Precies. Nou moeten we nog uitzoeken welke aanpak voor jou werkt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik dus jouw wingman.
Dus @Strani is de Lewis Hamilton van deze SCquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik dus jouw wingman.
Je vindt dat er al niet goed van dat soort volk in NWS zit?quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Danny, zou al die mensen die niet zonder facebook, instagram & twitter kunnen naar FOK! lokken
Zoals veel dingen heeft dit niks met F1 te makenquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus @:Strani is de Lewis Hamilton van deze SC
En @:Redefine is de Bottas van deze SC
Bij de term wingman moet ik gewoon aan de F1 denkenquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals veel dingen heeft dit niks met F1 te maken
Waar het hart van vol is.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij de term wingman moet ik gewoon aan de F1 denken
En dan kom ik langsquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus @:Strani is de Lewis Hamilton van deze SC
En @:Redefine is de Bottas van deze SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan kom ik langsDat was tegen VettelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik snap je punt
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij de term wingman moet ik gewoon aan de F1 denken
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan kom ik langsHm op zich past dit wel bij het beeld dat jij en @Strani elkaar de tent uitvechten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja is goed, via whatsapp? Oh wacht.quote:
Regen in Turkije?quote:
Is dat Scrabble online?quote:
Whatsapp is bij mij per dag verschillend. Instagram kijk ik wel vaak op ja, dan merk je het verschil wel.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:00 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag is wel een besefmomentje over hoe vaak ik Whatsapp daadwerkelijk nodig heb én hoe vaak ik Instagram opstart om er levenloos doorheen te scrollen. Oeps.
Schaatsen onder die wagen ipv banden van pirelliquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Regen in Turkije?
Wordt het dan weer een ijsbaan daar?
Voor uni gaat het groepscontact veel via Whatsapp, korte vragen stellen aan elkaar etc. Dat merk je wel als dat wegvalt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Whatsapp is bij mij per dag verschillend. Instagram kijk ik wel vaak op ja, dan merk je het verschil wel.
Voor mij ook. Ik doe dat namelijk beide nooit en sta daar normaal ook nooit bij stil. Nu ineens iedereen het er over heeft besef ik me ineens dat ik het nu helemaal niet mis.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:00 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag is wel een besefmomentje over hoe vaak ik Whatsapp daadwerkelijk nodig heb én hoe vaak ik Instagram opstart om er levenloos doorheen te scrollen. Oeps.
In welk jaar werd de Leidse Schouwburg gebouwd?quote:
Ik denk 434BC.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In welk jaar werd de Leidse Schouwburg gebouwd?
Ohdahebiklangniegedaanquote:
Ja nou dat. Wel leuk om weer 'ns te doen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet maar iemand op Twitter had het erover en ik dacht kom, ik probeer het weer eens.
Bijna.quote:
Ben te vinden onder de wel bekende usernamequote:Op maandag 4 oktober 2021 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet maar iemand op Twitter had het erover en ik dacht kom, ik probeer het weer eens.
Mijn laatste potje was met mijn fantastisch leuke oud Nederlands docente die echt een fanatieke speler was. Wij hebben tussen 2012 (brugklasjaar) en 2018 (examenjaar) talloze potjes samen gespeeld. Nadat ze in 2018, rondom de examenperiode, helaas veel te vroeg overleed aan die ene rotziekte, heb ik Wordfeud niet meer aangeraakt. Die app blijft in mijn gedachten gewoon een hele mooie herinnering tussen mij en mijn favoriete docent ooitquote:
Oh, dat is wel een dierbare herinnering.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn laatste potje was met mijn fantastisch leuke oud Nederlands docente die echt een fanatieke speler was. Wij hebben tussen 2012 (brugklasjaar) en 2018 (examenjaar) talloze potjes samen gespeeld. Nadat ze in 2018, rondom de examenperiode, helaas veel te vroeg overleed aan die ene rotziekte, heb ik Wordfeud niet meer aangeraakt. Die app blijft in mijn gedachten gewoon een hele mooie herinnering tussen mij en mijn favoriete docent ooit
Dan heb je nu (hoop ik) een invite. En ik onder mijn FOK!naam maar dan met een 'b' erachter.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ben te vinden onder de wel bekende username
Em31b?quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan heb je nu (hoop ik) een invite. En ik onder mijn FOK!naam maar dan met een 'b' erachter.
Nee hoor. Die laat ik gewoon staanquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze zou ik nog even heroverwegen Reddy.
Tobias van Domselaer?quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ben te vinden onder de wel bekende username
Ik dacht Cyan10.quote:
Die vind ik nogal vergezocht.quote:
Nu je het zegt, niemand zal zo'n soort naam gebruiken.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die vind ik nogal vergezocht.
Dat komt dan altijd zo lekker uit ja. Hopelijk is het morgen dan weg.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:30 schreef AgnesGru het volgende:
Heb ik morgen eindelijk eens wat afspraken op kantoor, krijg ik ineens keelpijn![]()
Verder geen klachten, morgenochtend maar even kijken hoe het gaat.
Precies.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu je het zegt, niemand zal zo'n soort naam gebruiken.
Hoop het wel. Ga denk voor de zekerheid een sneltest doen. De kans op corona is nihil (corona gehad en 2x gevaccineerd) op vakantie goed opgelet.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt dan altijd zo lekker uit ja. Hopelijk is het morgen dan weg.
Als jij mij was dan had ik het mezelf een stuk makkelijker gemaakt hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Strani die steeds tegen zichzelf praat zou het één en ander verklaren ja.
Werkziek noemen we dat.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:30 schreef AgnesGru het volgende:
Heb ik morgen eindelijk eens wat afspraken op kantoor, krijg ik ineens keelpijn![]()
Verder geen klachten, morgenochtend maar even kijken hoe het gaat.
SepVanMarckeN1Fan uiteraard.quote:
Dat was mijn tweede gok geweest.quote:
Ja, klinkt allemaal heel logisch.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Strani die steeds tegen zichzelf praat zou het één en ander verklaren ja.
Toch mooi dat zijn fans soms wel de nummer 1-positie bereikenquote:
Dat kan inderdaad echt niet. En dan ook nog blauw van kleur zijn zeker.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies.
Dat zou net zoiets zijn als dat iemand Blauw als naam zou nemen of zo.
Sinds vorig jaar is niks meer zeker als het om vormen van verkoudheid gaatquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoop het wel. Ga denk voor de zekerheid een sneltest doen. De kans op corona is nihil (corona gehad en 2x gevaccineerd) op vakantie goed opgelet.
Stom, alsof je niet gewoon even keelpijn kan hebben als je van 27 graden terug gaat naar 13 ofzo
Het zit mee, zullen we maar zeggen..quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:43 schreef Strani het volgende:
D''n Beer zet me al direct op een flinke achterstand...
@Blauwquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad echt niet. En dan ook nog blauw van kleur zijn zeker.
@ijs_beer ligt ook wat minder vaak tegen het asfalt en minder vaak een lekke band,.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch mooi dat zijn fans soms wel de nummer 1-positie bereiken
quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:43 schreef Strani het volgende:
Misschien voel je je beter als ik zeg dat je wat mij betreft altijd al een flinke achterstand hebt ten opzichte van ijs_beer, op alle fronten, en dat hij die achterstand slechts bevestigd in dat spelletje.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:43 schreef Strani het volgende:
Ja, wat wil je met vierpootaandrijving?quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:ijs_beer ligt ook wat minder vaak tegen het asfalt en minder vaak een lekke band,.
Alleen een beetje jammer dat die in rondjes blijft rijden, dan kom je nooit op je bestemming aan.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, wat wil je met vierpootaandrijving?
Beetje gemeen dit hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien voel je je beter als ik zeg dat je wat mij betreft altijd al een flinke achterstand hebt ten opzichte van ijs_beer, op alle fronten, en dat hij die achterstand slechts bevestigd in dat spelletje.
Heb je de koelkast al geprobeerd?quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga eens kijken waar ik mijn bedje kan vinden.
Dat sowieso, ik was vorig jaar ook verrast toen ik corona bleek te hebben.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar is niks meer zeker als het om vormen van verkoudheid gaat
Zit ik weer met allemaal waardeloze lettersquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het zit mee, zullen we maar zeggen..
Seringen voor 73. Het valt net goed.![]()
Nee, nog niet.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:51 schreef ijs_beer het volgende:
Strani is nu wel aan het broeden op een meesterzet heb ik het idee
[..]
Heb je de koelkast al geprobeerd?
Nou daar is 'ie dan hoor, MANS voor maar liefst 7 puntenquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:51 schreef ijs_beer het volgende:
Strani is nu wel aan het broeden op een meesterzet heb ik het idee
Zelmerlöw zou meer opleveren hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou daar is 'ie dan hoor, MANS voor maar liefst 7 punten
quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou daar is 'ie dan hoor, MANS voor maar liefst 7 punten
Had je het toen zwaar? Kan mij even niet herinneren of je dat toen ook in de SC had verteld.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:51 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik was vorig jaar ook verrast toen ik corona bleek te hebben.
Ik vind hem zelf nog redelijk mild.quote:
Nou ja. Hem kennende zit die nu huilend in een hoekjequote:Op maandag 4 oktober 2021 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind hem zelf nog redelijk mild.
Wetend tegen wie ik hem maak en Strani inschattend zo'n grapje prima te kunnen hebben iig.
Oh ik dacht oprecht dat je over jezelf sprak en ik dacht 'ja, dat snap ik wel'.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wetend tegen wie ik hem maak en Strani inschattend zo'n grapje prima te kunnen hebben iig.
Ik ben een beetje week van vandaag, dat zal het zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet niet of ik toen al in de SC zat, maar ik had weinig klachten, vooral moe en moest bijvoorbeeld flink hijgen na het traplopen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had je het toen zwaar? Kan mij even niet herinneren of je dat toen ook in de SC had verteld.
Je laatste aanval van 30 punten is afgeslagen met een reactie van 36.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje week van vandaag, dat zal het zijn.
Brb, nu Strani verder afslachten.
Maar als ik dat over mezelf zeg quote ik meestal ook mezelf zodat voor iedereen duidelijk is dat ik weer in "zo'n mood" ben.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik dacht oprecht dat je over jezelf sprak en ik dacht 'ja, dat snap ik wel'.
Laten we het er maar gewoon op houden dat je het onbewust over jezelf had.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar als ik dat over mezelf zeg quote ik meestal ook mezelf zodat voor iedereen duidelijk is dat ik weer in "zo'n mood" ben.![]()
Dan kan je natuurlijk nog gedacht hebben dat ik jou slechts per ongeluk quootte, maar dan komen we weer bij de filosofische vraag of elke quote van jou niet per ongeluk gedaan is en voor je het weet blijken we allemaal niet eens te bestaan.![]()
(die conclusie gaan filosofische gesprekken bij mij iig vaak naartoe)
Ik counter door de letter J weg te leggen voor 26 punten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Je laatste aanval van 30 punten is afgeslagen met een reactie van 36.
Dan zou ik mezelf onbewust als gelijk aan jou moeten zien en dat gaat er bij mij echt niet in.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we het er maar gewoon op houden dat je het onbewust over jezelf had.
Dat is snelquote:
Volgens mij is dat ook een beetje het idee van een sneltest.quote:
Dan zal hij wel weer een Spaanse draai geven aan die J.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik counter door de letter J weg te leggen voor 26 punten.
Je maakt vijanden vanavondquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik counter door de letter J weg te leggen voor 26 punten.
Die opmerking was dan ook een test.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook een beetje het idee van een sneltest.
Wel een snelle dan.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die opmerking was dan ook een test.
Doet een beetje denken aan de film 'The Core', dit.quote:The New York Times weet op basis van een intern bericht van Facebook te melden dat "een klein team van medewerkers" naar een datacenter in Californië is gestuurd. Zij zouden de servers van het bedrijf "handmatig moeten resetten". Ook noemt het bedrijf deze storing in de memo "een hoog risico voor mensen en een hoog risico voor de reputatie van Facebook".
Stop de tijd!quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die opmerking was dan ook een test.
Dat moet ook wel, want anders is het geen sneltest meer.quote:
Zoals het beschreven wordt, is het een missie waar de helft niet van terugkomt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Doet een beetje denken aan de film 'The Core', dit.
Mijn gedachten zijn met hen...quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals het beschreven wordt, is het een missie waar de helft niet van terugkomt.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Doet een beetje denken aan de film 'The Core', dit.
Ik vind dat toch wel heel wat anders klinken dan een paar it-ers die een server moeten resetten.quote:The Earth's core has stopped spinning. Disasters are happening around the globe, including; animals acting in bizarre ways, monstrous thunderstorms. Dr. Josh Keyes and his crew of 5 go down to the centre to set off a nuclear device, hoping to make the core start spinning again, or humanity will cease.
Dit:quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat toch wel heel wat anders klinken dan een paar it-ers die een server moeten resetten.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals het beschreven wordt, is het een missie waar de helft niet van terugkomt.
Misschien had ik eerst even de film moeten kijken.quote:
Je mist er niks aan als je de film niet gezien hebt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien had ik eerst even de film moeten kijken.
Ohh ik vond het anders best een aardige film met mooie beeldenquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je mist er niks aan als je de film niet gezien hebt.
Vaag. Ik denk dat we ook maar wat vrijwilligers naar de FOK! servers moeten sturen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zag een post van Redefine verschijnen en meteen weer verdwijnen.
Topic in nieuw tab geopend en daar staat hij wel, in de eerste tab wil hij niet tevoorschijn komen.
Lijkt me een goed plan, ik zal zo even wat vrijwilligers aanwijzen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vaag. Ik denk dat we ook maar wat vrijwilligers naar de FOK! servers moeten sturen.
Welterusten dan.quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zoek het verschil
Tabblad 1:
[ afbeelding ]
Tabblad 2:
[ afbeelding ]
Maak je geen zorgen, ik heb nooit gepost dat ik stinkend rijk ben.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:44 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Hoeveel cruciale posts zouden we in ons leven al gemist hebben
Als het steeds mijn posts zijn, dan hebben jullie niks gemist.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:44 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Jij zou dan ook nooit liegen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik heb nooit gepost dat ik stinkend rijk ben.
Ja, ik zou bijna voortaan elk topic dubbel openen voor het geval dat er een ineens besluit posts op te eten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:44 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Subtiele manier om de topposter van de maand te wordenquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik zou bijna voortaan elk topic dubbel openen voor het geval dat er een ineens besluit posts op te eten.
Oh dat is jammer, zou de boel toch veranderen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik heb nooit gepost dat ik stinkend rijk ben.
Nee inderdaad, daar heb je hélemaal gelijk in!quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het steeds mijn posts zijn, dan hebben jullie niks gemist.
Voor de zekerheid gewoon 4 keer, dit laten we ons niet gebeuren.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik zou bijna voortaan elk topic dubbel openen voor het geval dat er een ineens besluit posts op te eten.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dat is jammer, zou de boel toch veranderen.
Ik overweeg een verandering van aanpak.quote:
Alleen als ik dan ook in elke tab apart ga reageren, maar dat zou wel snel opvallen denk ik.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Subtiele manier om de topposter van de maand te worden
Barista Roger.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 10:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch knap, die figuurtjes in de koffie.
Precies. Facebook kan me gestolen worden, maar What'sApp en Instagram wil ik niet missen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:26 schreef Em31 het volgende:
Het is vooral jammer dat Instagram en WhatsApp ook van hem is
Beetje vergezocht dit.quote:
Geen enkel mens met eigenwaarde wil Cyan in zijn een username hebben inderdaad.quote:
Je zult maar een user die zijn naam constant aan het herdefiniëren is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen enkel mens met eigenwaarde wil Cyan in zijn een username hebben inderdaad.
Ook al ben ik nog steeds een beetje boos om s8, wel zin om terug te gaan naar die wereld.quote:
House of Dragon.quote:
Leuk geprobeerd, maar deze zin klopt niet. U bent bij deze uitgerangeerd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen enkel mens met eigenwaarde wil Cyan in zijn een username hebben inderdaad.
quote:
Erger kan niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je zult maar een user die zijn naam constant aan het herdefiniëren is.
Dat kan niet. Ik was al uitgerangeerd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar deze zin klopt niet. U bent bij deze uitgerangeerd.
Nee. Ik heb vertrouwen in de skills van Roger.quote:
Speciaal voor jou is er de nieuwe categorie dubbel uitgerangeerd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan niet. Ik was al uitgerangeerd.
Klinkt een beetje als "toen kwam je er gewoon mee weg, dus wat zeuren jullie nouquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:02 schreef Redefine het volgende:
Ah weer een nieuw excuus voor belastingafwijking. 'Destijds werd er nog niet zo moeilijk over gedaan.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |